Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 5859606162 84> |
Author | |
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #1181 Posted: 05-Aug-2016 at 15:24 |
Се реконструира патниот правец Градско – Росоман – Дреново
Патниот правец Градско-Дреново ќе добие нов асфалт и нова патна сигнализација. Денеска започнаа работите на патот кој минува низ територијата на општината Росоман. Работите се во рамки на реконструкцијата на магистралниот пат Градско-Прилеп, проект на Министерството за транспорт и врски. информира за МИА Ѓорѓи Крстевски, портпарол во росоманската локална самоуправа. – Ќе се асфалтира магистралниот пат од Градско до Росоман, ќе се прошири, реконструира и асфалтира делот кој минува низ Росоман, за на крај да се продолжи со реконструкција и асфалтирање до селото Дреново,соопшти портпаролот на Општина Росоман Ѓорѓи Крстевски. Тој појасни дека во делот на населеното место Росоман, патот ке се прошири по 1.5 метар од двете страни или вкупно 3 метри. – Со тоа би се зголемила безбедноста на пешаците и учесниците во сообраќајот. Паралелно со овој проект, на овој магистрален пат работи и општина Росоман со изградба на атмосферска канализација и доизградба на тротоари, нагласува Крстевски. Тој додаде дека општина Росоман заедно со Владата на Република Македонија како и минатите години, засилено работат на инфраструктурни проекти со кои би се подобрил животот на населението во општина Росоман. http://pelagonija.mk/se-rekonstruira-patniot-pravets-gradsko-rosoman-drenovo-video/ |
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #1182 Posted: 08-Aug-2016 at 09:07 |
Неколку слики од реконструираниот дел од Битола до клучката кај Ротино:
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1183 Posted: 08-Aug-2016 at 10:55 |
Некој впечаток да споделиш за патот, ако имаш? |
|
За сè има вторпат
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1184 Posted: 17-Aug-2016 at 14:19 |
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #1185 Posted: 17-Aug-2016 at 14:43 |
Мене клипов не ми го отвара
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1186 Posted: 17-Aug-2016 at 16:26 |
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1461 |
Quote Reply #1187 Posted: 17-Aug-2016 at 16:46 |
От неколко дена Google Chrome и Microsoft Edge не отварят видеофайлове. Ползувайте Mozilla - отвравря ги без проблем. .
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #1188 Posted: 18-Aug-2016 at 06:44 |
Сега е добро
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1189 Posted: 18-Aug-2016 at 07:51 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1190 Posted: 18-Aug-2016 at 10:50 |
Обележување на патиштата барем со бели линии не се случува ни под разно. Ако кога ќе се случи е мизерно и неквалитетно направено така што го расипуваат генералниот впечаток за новоизградените или реконструирани делници.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1191 Posted: 01-Oct-2016 at 10:36 |
Некаде во светиниколско...
фото: миа.мк |
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1192 Posted: 10-Oct-2016 at 20:18 |
"Berovo-Strumica", uste eden zaboraven pat...
https://www.youtube.com/watch?v=HYjMPZUf8Y8 |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1193 Posted: 10-Oct-2016 at 20:54 |
Ах тој пуст асвалт , колку ли само треба да се изгреби стариот и да се постави нов , не е некоја математика голема ама пуста култура за инфраструктура кога ќе ни проработи
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1194 Posted: 17-Oct-2016 at 16:13 |
Ве известуваме дека на ден 18.10.2016 година (вторник) од 21 до 22 часот ќе се изврши привремено затворање на тунелот Демир Капија на државниот пат А1, делница Демир Капија – Гевгелија за сите категории на возила, поради извршување на активности за изградба на јавен пат за време на инспекција за безбедност на патишта – инспекција на тунел Демир Капија. Што треба да значи ова , за каква инспекција станува збор знае ли некој ?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1195 Posted: 19-Oct-2016 at 09:05 |
Новиот пат помеѓу селата Мокрино и Смолари во должина од 5км.
Гледајте од 1:10 минута... |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1196 Posted: 02-Nov-2016 at 10:10 |
Реконструкција на регионалниот пат Корешница – Бистренци
http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/133411145/1?month=10&year=2016&day=31&desc=0 |
|
За сè има вторпат
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1197 Posted: 21-Nov-2016 at 14:50 |
Вo наредниот период ќе се отпочне со градба Битола – Жабени – Меџитлија, заедно со обнова и проширување на влезовите во градот Битола.Реконструкција на автопатот Велес-Градско , Ќе започнеме со изградба на уште три нови автопати, од Гостивар до Кичево, од Скопје до Блаце и од Требеништа до Струга, рече Груевски на промоцијата на програмата. Дали ова значи комплетно нов пат од Битола до Меџитлија , бидејќи не пишува обнова и прошивуање на постоечкиот сигурно се мисли на комплетно нов пат што би било одлично .. Како и да е во наредниот период да се остварат сите овие најави би било предобро
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1198 Posted: 26-Nov-2016 at 09:38 |
ММФ: ПАТНАТА МРЕЖА ВО МАКЕДОНИЈА ПОЛОША ОД ЗЕМЈИ СО СЛИЧНИ ПРИХОДИ
Патната мрежа во Македонија е полоша од повеќе земји кои имаат слично ниво на приходи, укажува Меѓународниот монетарен фонд во својот најнов извештај за Македонија, во посебен дел наменет за инвестициите во инфраструктурата. Монетарците и' сугерираат на земјава дека треба да работи на подобрување на транспортната патна и железничка мрежа. Забележуваат дека во Македонија големите јавни проекти доведоа до брзо зголемување на јавниот долг, и иако неговото ниво не е премногу високо за вознемиреност, може да предизвика фискални ризици. „Македонија се соочува со силна потреба за сообраќајна инфраструктура. Признавајќи го тоа, Владата значително ги зголеми инвестициите во инфраструктурата во последните неколку години. Четирите тековни инвестиции во патната и железничката инфраструктура од 2 до 3 отсто од БДП на годишно ниво за 2014-2018 година, веројатно ќе ја зголемат реалната стапка на раст на БДП за 0,5 процентни поени во просек за секоја година во периодот од 2014-2020. Зголемувањето на ефикасноста на јавните инвестиции може да ги зголеми ефектите на раст до 0,8 процентни поени“, се вели во пресметките. Од Фондот се децидни дека добрата поврзаност со остатокот од светот, а и внатре во рамките на земјата, е од суштинско значење за мала, отворена и континентална економија, каде што се очекува извозот да има важна улога во придвижување на долгорочниот раст. Пресметале дека од 2010 до 2015 година, нето-извозот придонесе во просек 0,04 отсто во годишното ниво на раст на БДП, што укажува на значителен простор за зголемување на тој удел. „Индексот на Светска банка покажува дека резултатите од логистиката и инфраструктурата во Македонија се рангираат меѓу најниските во регионот. Квалитетот на патиштата е под просекот во регионот, покажува Извештајот за глобална конкурентност на Светскиот економски форум. Густината на патиштата во Македонија не е ниска според регионалните стандарди, но уделот на асфалтирани патишта е меѓу најниските, според Индикаторите за светски развој на СБ“, велат од ММФ. Додаваат и дека нивниот неодамнешен извештај за Западен Балкан исто така го идентификува подобрувањето на инфраструктурата како еден од петте приоритети во Македонија. Тие велат дека во овој извештај нивната анализа е ограничена на големи проекти, односно тековните три автопатишта и еден железнички проект, кои се во суштината на планот за подобрување на инфраструктурата. Монетарците наведуваат дека тие инвестиции се главно финансирани од Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, како и кинеската ЕКСИМ банка, преку јавно гарантиран долг деноминиран во девизи, и се остваруваат од страна на претпријатија во државна сопственост, како што е Јавното претпријатие за државни патишта, надвор од централниот владин буџет. Од Фондот објаснуваат дека инвестициите во јавната инфраструктура можат да го стимулираат растот преку ефектите на побарувачката и на понудата. Но, додаваат дека ефектот на раст од овие инвестиции е минлив. „Во принцип, јавните инвестиции можат, исто така, да имаат негативно влијание на растот, како што јавното задолжување го истиснува кредитирањето на приватниот сектор. Сепак, овој ефект веројатно ќе биде придушен за Македонија, бидејќи јавниот сектор првенствено се задолжува од странските кредитори до кои приватниот сектор нема пристап“, објаснуваат од Фондот. http://utrinski.mk/?ItemID=875521FA3CCEFA4B9034916F32AC6B60 |
|
За сè има вторпат
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1199 Posted: 05-Apr-2017 at 15:45 |
http://www.granit.com.mk/mk/reconstruction-and-rehabilitation-of-the-road-veles-kadrifakovo-stage-3/#prettyphoto[group]/26/
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #1200 Posted: 06-Apr-2017 at 07:54 |
Започна реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола
Деновиве интензивно се одвива втората фаза од реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола, Р106, поточно од н.м. Тополчани кон Прилеп во должина од 5 км. Инвестицијата изнесува 15 милиони денари, а парите се обезбедени од Владата и Јавното претпријатие за државни патишта. http://setaliste.com.mk/vesti/pinfo/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%82/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 5859606162 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |