Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) |
Post Reply | Page <1234 16> |
Author | ||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #21 Posted: 02-Nov-2008 at 22:36 | |||
Имаше некои чудни комбинирани... Не можам добро да се сетам па да не лупам сега. Но секако беа помалце од твоиве
Затоа и ми беше зборот да не забегуваме во луксузни филмови - дај боже за западниот дел на градотт да се почне со една, па ако ситуацијата налага и дозволува, никој не брани да се воведе и втора. Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 22:37 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #22 Posted: 02-Nov-2008 at 22:42 | |||
Во моите средношколски денови имаше некакви ноќни линии но незнам ни колку ниту на кои дестинации бидејќи ги немам користено. Само низ магла имам запамтено дека имаше автобуси околу 2 и околу 4. |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #23 Posted: 03-Nov-2008 at 12:16 | |||
Мислам дека Скопје имаше ноќни автобуски линии до пред неколку години, и тоа комбинирани 2-ка со 50-ка и слично. Нема да биде лошо повторно да воведат, ама мислам дека тоа би требало да биде само за денови за викендот и во петок. Кога бев во Виена ме предупредија дека последното метро и автобус за враќање кон хотелот ми е во 24 часот, а потоа си плаќаш такси, така што не би рекол дека сите градови во светот имаат линии 24/7. Во Париз, на пример, RER железницата сообраќа до 1 часот по полноќ.
|
||||
se_manda
Senior Member Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #24 Posted: 03-Nov-2008 at 14:34 | |||
denes u vest mislam pisuva za noknive linii.kao neso sakale pak da gi vovedat...koj ne go mrzi neka pastira...
|
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #25 Posted: 03-Nov-2008 at 21:37 | |||
Да навистина метроата секаде низ светот престануваат околу 12-1 часот по полноќ, но бидејќи тоа не е единствениот начин на транспорт во градот. Кај нас автобусите немаат алтернатива. Скопје е доволно голем град за ноќни линии. Софија, Белград, Загреб, Љубљана...имаат ноќни линии. И јас сум за секој ден ноќни линии затоа што не само младите скопјани имаат потреба од тоа туку и вработените и луѓето од внатрешноста (кои често преку викенд не се во Скопје).
|
||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #26 Posted: 03-Nov-2008 at 22:10 | |||
СО РЕВИЗИЈА НА ВОЗНИТЕ РЕДОВИ НА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ
ЈСП ќе ги враќа ноќните автобуси Освен враќање на ноќните, раководството на ЈСП најавува дека ќе скрати или ќе укине дел од нерентабилните автобуски линии кон приградските населби ЈСП "Скопје" размислува да ги врати ноќните линии. Екипи од претпријатието, како што вели директорот Александар Бошковиќ, во моментов прават ревизија на сите возни редови на автобусите и, најверојатно, ќе ги вратат ноќните линии. Тој објаснува дека ревизијата на возните редови треба да покаже кои линии се рентабилни, а кои не и, врз основа на тие податоци, да се определи кои автобуси ќе се укинат, а каде има потреба од додавање нови. Ноќните линии, односно автобусите со број 2, 7, 41 и 57, кои се движеа низ Скопје во два, три и во четири часот по полноќ, ЈСП ги укина пред околу пет години бидејќи тогашното раководство на претпријатието оцени дека се нерентабилни. Пред повеќе од една година, дел од овие линии беа вратени, но само половично. Пуштени беа автобуси на линиите 2, 7 и 41 во четири часот наутро, но само во еден правец. Така беа пуштени двојката, која во 4 часот наутро поаѓа од село Глумово во Општина Сарај и се движи кон Автокоманда, потоа автобусот број 7 кој поаѓа од улица Островска и завршува во автобазата на ЈСП во Ѓорче Петров, и линијата 41, која поаѓа од село Драчево и оди до крајната станица кај "Југодрво". На овие линии сега последните автобуси поаѓаат 15 минути по полноќ, и тие се последни ноќни автобуси за цело Скопје. "Ревизијата очекуваме да заврши до крајот на неделата и новиот возен ред да го дадеме на одобрување во Градот", вели директорот Бошковиќ. (Е.А.) http://vest.com.mk/default.asp?id=159084&idg=8&idb=2514&rubrika=Skopje |
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #27 Posted: 03-Nov-2008 at 22:43 | |||
Novolisicanecot se kaci vo 7, Zelezarecot, Madzarot i Centovecot se kacija vo 2, Topanecot i Sutoorizarecot vo 57 i po simnuvanjeto na poslednata stanica dostoinstveno pesaceja nakaj svoite domovi vo 4 casot nautro, svesni deka se ziteli na prigradski naselbi (prevedeno na jazikot na svesnite: gragani od vtor red).
Edited by evolutionary - 03-Nov-2008 at 22:44 |
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #28 Posted: 03-Nov-2008 at 22:51 | |||
Еволушнреи не се слагам со тебе. Нема тука граѓани од прв и втор ред! Неможе ЈСП да работи у загуба зашто некој живее на 20 км од центар и сака да се врати у 3 саат сабајле за 30 денари! Ако има интерес ќе има и автобус, ако нема ништо. Очигледно се јавил интерес и затоа се воведуваат. Порано ги имаше едно време па ги укинаа отприлика кога се деси една несреќна ситуација на плоштад па се донесе некој закон за ограничено движење после 1 часот. Тоа беше страшен удар по ноќниот живот во Скопје што прилично се преточи и врз интересот за градски превоз навечер. Сега очигледно тој интерес за вечерни линии е повторно присутен и затоа се враќаат. ЈСП не се глупи да воведат линии ако знаат дека на нив нема кој да се вози! Ако мисли градот дека треба да го субвенционира ноќниот живот во Скопје тогаш незнам што да искоментирам. Ако е побитна социолошката димензија од економската димензија, тогаш ОК нека има субвенциониран вечерен превоз. Велам субвенциониран пошто не гледам дека во скопје може да успее од почетокот па дури и да биде профитабилен. Edited by lslcrew - 03-Nov-2008 at 22:53 |
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #29 Posted: 03-Nov-2008 at 23:06 | |||
Апсолутна будалаштина од страна на ЈСП во поглед на планирање. Навечер нема зашто да е Сарај сврзан со Скопје. Доволно е Ѓорче Петров до Пазарот или најмногу до Општина Ѓ.П. Потоа 41-Драчево. Не е населба со 100 000 жители па да се поврзува, доволно е Кисела Вода. Истото се однесуваи за 57-Радишани. Плус би било пожелно сите линии да се сечат и тргнуваат од една станица. И се согласувам дека неможе секоја населба да биде поврзана навечер, едноставно нема ваква потреба, тие не се доволно големи. Но за дневен превоз ЈСП е ДОЛЖЕН да опслужува и нерентабилни линии пошто е ЈАВНО претприатије за што и добива СУБВЕНЦИИ!
|
||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #30 Posted: 03-Nov-2008 at 23:21 | |||
Topansko, Sutka, Zelezara, Madzari i Cento se 20 km od Centar?
|
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #31 Posted: 12-Nov-2008 at 14:33 | |||
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=43975&kategorija=1 |
||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #32 Posted: 12-Nov-2008 at 15:08 | |||
45 drzavna ne sum znael deka ima.
|
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #33 Posted: 12-Nov-2008 at 18:26 | |||
Подетално за стартот на ноќниве од skopje.gov.mk
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2215&mid=24&tabId=1&tabindex=0 |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #34 Posted: 21-Nov-2008 at 07:37 | |||
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #35 Posted: 21-Nov-2008 at 07:44 | |||
Добро, овие од ЈСП очекуваат одма невиден инетрес за ноќни автобуси. Свесни ли се оние дека работат во време кајшто треба да зависиат од интересот. Кој ги тераше да ги укинат ноќните линии па цел град да се пре-навикне на такси. Сега неможе за една недела да се вратат сите патници. Ова барем неколку месеци ќе треба.
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #36 Posted: 21-Nov-2008 at 12:49 | |||
Не е само тоа проблемот. Таксито е преевтино и предостапно. Тоа не треба да биде така бидејќи го дестимулира јавниот превоз. На овие цени и не е чудно тоа дека луѓето ќе одберат такси пред автобус. Со дигање на стандардите во такси превозот, десеткување на флотата која е преголема а супстандардна работите би дошле на место. Но бидејќи кај нас такси компаниите се уствари социјални установи ништо од ова не очекувам да се смени набргу. Edited by pbanks - 22-Nov-2008 at 18:56 |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #37 Posted: 22-Nov-2008 at 18:41 | |||
Се согласувам со pbanks, на кратки и средни релации доколку се возите со 3 или 4 четворица во такси ќе ве фати поевтино отколку автобус, а и побрзо ќе стигнете. Скопје ја има таа привилегија на евтин такси-превоз. Што се однесува до ЈСП, јас пак мислам дека само дел од ноќните линии треба да сообраќаат и тоа само во петок, сабота и неработни денови, кога младите излегуваат во центарот на градот.
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #38 Posted: 29-Nov-2008 at 20:13 | |||
мислам дека во скопје може да има линија која ќе ги поврзува Ново лисиче и Карпош, ама оваа да поминува по Гоце Делчев, па потоа или по Илинденска или Партизанска да продолжи до Карпош.
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #39 Posted: 29-Nov-2008 at 20:18 | |||
5/15/7 се тука сега за сега. Но не ти е лоша идејата во однос на тоа што може да пренесува граѓани кои сакаат да го избегнат центарот. |
||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #40 Posted: 30-Nov-2008 at 00:48 | |||
па нема логика така повеќе би држело вода преку автокоманда преку саем или битпазар кон карпош да тера, вака ептен е некако нерационално, не верувам дека многу во брзина ќе се добие во шпицот кај судска и мавровка автобус во шпицот тешко се пробива, тоа сега е блокирано камо ли ако има редовна линија...
|
||||
Post Reply | Page <1234 16> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |