Автопат Миладиновци - Штип |
Post Reply | Page <1 910111213 40> |
Author | ||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #201 Posted: 07-Mar-2017 at 11:35 | |
„На потегот кај
Свети Николе поставена е табла со сите информации во врска со оваа
инвестиција. На таблата пишува дека патот ќе биде долг 45,8 км, ќе има
14 моста, седум клучки, 25 пропусти за водотеци. Јасно е запишан и
датумот до кој истиот треба да биде завршен, а тоа е 2 мај 2017 година.“
Ќе ја биде работава? |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #202 Posted: 07-Mar-2017 at 12:20 | |
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #203 Posted: 07-Mar-2017 at 13:04 | |
Мај нема теоретски шанси да заврши , по мое мислење ако се оди како што треба а и се надеваме дека така ќе биде некаде пред нова година би требало да биде готова работата..
|
||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #204 Posted: 08-Mar-2017 at 16:36 | |
Новиот краен рок договорен со изведувачот бил до 31 Октомври.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #205 Posted: 03-Apr-2017 at 09:21 | |
Edited by Џоле - 06-Apr-2017 at 07:34 |
||
За сè има вторпат
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #206 Posted: 03-Apr-2017 at 12:38 | |
Убав напредок има ,од тоа што може да се забележи, целата траса е пробиена , сеа на некој делови се работи на нејзино оформување , а околу 30 километри е веќе асвалтиран ,тоа е добар знак ,клучките се исто скоро готови ,тие работи ќе одат брзо,цела работа ќе биде насочена на мостовите што се на почеток кај Миладиновци и на 3:25 , солидно завршена работа околу 60 % целокупно гледано ,што и остава реална слика дека автопатот треба да биде готов до крајот на оваа година , плус ако се земе во предвид дека градежната сезона сеуште не е во целосек ек почната и тек темпото треба допрва да се засили ... П.С. Забележавте ли колку бандери има по целата траса
Edited by WolfLeader - 03-Apr-2017 at 12:39 |
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #207 Posted: 04-Apr-2017 at 11:55 | |
Траса
|
||
Од чаламот си патиме!
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #208 Posted: 06-Apr-2017 at 01:48 | |
Видеата не се достапни. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #209 Posted: 06-Apr-2017 at 07:34 | |
Едното е одново достапно во мојата објава. Edited by Џоле - 06-Apr-2017 at 07:34 |
||
За сè има вторпат
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #210 Posted: 22-May-2017 at 16:33 | |
Автопатот Скопје-Штип готов за шест месеци (ФОТО ГАЛЕРИЈА) – Автопатот Скопје-Штип во должина од 47 километри, инвестиција вредна 206 милиони евра со којшто патувањето на оваа делница ќе се сведе на само 35 минути, треба да биде пуштен во употреба за шест месеци односно до крајот на годинава. 22 мај 2017| 14:58 Viber Увид на градежните работи на автопатот денеска изврши лидерот на ВМРО-ДПМНЕ Никола Груевски кој од министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски беше информиран дека трасата е стопроцентно пробиена. Досега е завршени 64 проценти од физичките работи, а целосно се асфалтирани 50 проценти од автопатот. Како што посочи Мисајловски, автопатот ќе биде готов предвреме од првично планираниот датум, мај 2018 година, а тоа, наведе, се должи на интензивирање на работата на терен. – Ова ни беше ветување во програмата, автопатот се гради веќе две – три години од 2014 година. Со неговото завршување патувањето од Скопје до Штип и од Штип до Скопје ќе трае 35 до 40 минути, рече Груевски. Градоначалникот на Свети Николе Зоран Тасев истакна дека изградбата на овој автопат претставува историски гледано најважен проект за општината кој ќе придонесе за нејзин економски развој, заживување на трговијата и за отворање нови работни места. – Со оваа делница Свети Николе ќе добие сосема ново значење на територијата на Република Македонија.Ова е најзначајниот проект за нашата општина од ослободувањето, рече Тасев. Според градоначалникот на Штип Илчо Захариев од изградбата на овој пат ќе добијат не само Штип, туку и сите општини од источна Македонија, Берово, Делчево… – Изградбата на автопатот го очекуваат сите граѓани на источна Македонија Тоа се првите километри автопат за источна Македонија. Мислам дека беше храбра одлуката да се гради оваа делница и верувам дека тоа граѓаните ќе знаат да го паметат. Чекавме долги години за да добиеме беспрекорна сообраќајница која е многу значајна и од безбедносен аспект затоа што делот Кадрифаково-Велес беше црна точка на нашите патишта. Многу брзо ќе се стигнува до Скопје, но многу е значајно што ќе се патува и евтино, а сите оние општини кои се наоѓаат на должината на овој автопат ќе добијат и економски развој. Ние рековме дека сите патишта ќе водат во Штип, а овие четири години тоа и се случува, рече Захариев. Тој додаде дека во општината Штип е забележан тренд на зголемување на населението и на бројот на ученици, а тоа, според него, се должи и на изградбата на автопатот, како и на голем број инфраструктурни проекти, како што се гасификацијата, индустриската зона, новата клиничка болница и електроенергетските објекти што се направија за поврзување со Бугарија и Грција. – Сите овие проекти на источна Македонија ќе и дадат многу значајно место, додаде Захариев. За пратениците Трајче Димков и Никола Мицевски реализацијата на автопатската делница Скопје-Штип е резултат на проекти кои тие ги гласаа во Парламентот, а нивното реализирање заедно со експресниот пат Штип-Кочани кој веќе се гради и патот Штип-Радовиш кој наскоро треба да започне да се гради значи и поврзување на југоисточна и источна Македонија со централна Македонија, намалување на времето на транспорт на стоки и услуги кои граѓаните со нетрпение ги очекуваат. Инаку, како што посочи Груевски, патот Штип – Радовиш кој е дел од владините проекти треба да започне да се гради за месец и половина за што се обезбедени средства. http://kurir.mk/makedonija/vesti/avtopatot-skopje-shtip-gotov-za-shest-mesetsi-foto-galerija/ |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #211 Posted: 22-May-2017 at 17:01 | |
Сомневањата се потврдија... Многу веројатно е дека десетици милиони евра завршиле во нечии џебови противзаконски... Ако се докаже дека буџетот на Р.М. е оштетен за над 100 милиони евра, ова богами ќе биде најголемата криминална зделка и најголемото перење на пари во историјата на земјата и едно од поголемите во Европа...
http://telma.com.mk/vesti/sjo-otvori-tri-novi-istragi-taler-trevnik-i-traektorija |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #212 Posted: 22-May-2017 at 18:50 | |
За сè има вторпат
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #213 Posted: 22-May-2017 at 21:41 | |
Писта , едвај чекам да се пуште , само гаста до крај и нема пуштање
|
||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #214 Posted: 23-May-2017 at 09:48 | |
Изгледа убаво.
Edited by AmyntA - 23-May-2017 at 10:21 |
||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #215 Posted: 23-May-2017 at 10:20 | |
Дали ќе беше подобро да се ангажира BECHTEL, како што барале од амбасадата? http://foreignpolicy.com/2015/01/30/steamrolled-investigation-bechtel-highway-business-kosovo/ сепак 5% од четири пати поскапо платено е ...четири пати повеќе. |
||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #216 Posted: 23-May-2017 at 10:57 | |
Еве исповед во прво лице
"When I was an economic hit man, one of the things that we did, we raised these huge loans for these countries, but the money never actually went to the countries, it went to our own corporations to build infrastructure in those countries. We offered huge commissions, and if they refuse, something may happen to them" Confessions of an economic hitman Edited by AmyntA - 23-May-2017 at 10:59 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #217 Posted: 23-May-2017 at 12:38 | |
Ќе беше подобро да не им лепеа толку многу прстите на битангите што не тормозеа и ограбуваа 11 години. Како што слушнавме од телефонските разговори помеѓу Груевски и неговиот цимер од факултетските денови во Прилеп, кого подоцна си го постави за министер за транспорт, за кинескиве автопати никој на ништо не ги принуди, туку самите се договараа како да побараат провизија и дебатираа до каде можат да притиснат со процентот. И да не заборавиме дека парите се од кредитно задолжување во висина од над половина милјарда евра. Провизијата е веќе ставена во приватни џебови, ама кредитот и каматите ќе ги враќаме сите во наредните 20 години. Мене стварно не ми е јасно како некој може да бара оправдувања за овој криминал и за битангите што го направија. Edited by Cloverstack - 23-May-2017 at 12:43 |
||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #218 Posted: 24-May-2017 at 11:16 | |
Se soglasuvam 100%. So odkradenite pari ke mozese da se izgrade celosen avtopat od Skopje do Strumica + od Skopje do Ohrid. Za takov kriminal treba da se zamrznat site smetki i da se leze najmalko +10 godini vo zatvor! |
||
Glava
Groupie Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #219 Posted: 25-May-2017 at 13:49 | |
Обвинувањата за корупција треба да се докажат, па затоа најдобро е да се фокусираме на фактите:
Факт бр. 1 - За корупција потребни се две страни. Невозможно е да има корупција кај македонската страна а да нема корупција на кинеската страна (државна фирма) во проект финансиран од кинеската државна банка. Ако сме откриле корупција - тогаш сме откриле многу голема меѓународна мрежа на корупција во која е инволвирана и Кина (каде казните дури и за ситна корупција од бирократи се смртна казна) Факт бр. 2 - Дали е можно да постои корупција во изградбата на македонските автопатишта ако цената по изграден километар е споредлива и поефтина со цената на изграден километар во соседно Косово финансиран од Америка? Има ли сериозна разлика во квалитет кој ја оправдува разликата во цена за таа да дозволи и коруптивен %? Факт бр. 3 - Дали проектите финансирани или кофинансирани од ЕУ секогаш завршуваат во рацете на градежни компании од ЕУ и дали истите се секогаш поскапи (поради високи еколошки принципи) и истите не прифаќаат за предуслов најмалку 50% од работите да ги извршуваат македонски градежни компании и вработени (услов прифатен од кинезите)? |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #220 Posted: 25-May-2017 at 16:00 | |
Актор е европска фирма од европска држава , ако е така зошто ЕУ не ја испита таа фирма ако се има сомнение против нив и ако е утврдено , ако се има докази и ако им замрзнувале сметки или незнам што , зошто сеуште им се дозволува на таа фирма да добива нови проекти низ балканот па и скоро секаде низ светот се активни, Актор моментално гради буквално низ цел свет и е една од најаките градежни фирми,која што гради од Аеродромри ,до трговски центри ,брани па се до автопатишта ,пола Доха во Катар е изградена од нив ,и да не набројувам други огромни држави каде што се активни ..И како што кажува Glava тогаш највероватно тука станува збор за многу голема мрежа на криминал и со Синохридо заедно , значи тоа се случува на глобално ниво ,а не само во Македонија , и колку пати треба да им се објасни на погорните од постот дека никој не оправдува криминал и дека секој кој што направил таков криминал од кога ќе се докаже треба да следи соодветна казна и да си лежи затвор ,никој не го оспорува тоа.И зошто кога треба да се прави некој проект кој што е подржуван од ЕУ за изведувачи нуди Европски фирми , па така излева секоја европска фирма да е криминална и да е вмешана во некаков си криминал , а такви примери има во србија,босна ..Значи тука нешто не е во ред и треба да се открие за што навистина станува збор и кој го води сето тоа.
|
||
Post Reply | Page <1 910111213 40> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |