Булевар Србија |
Post Reply | Page <1 1415161718 19> |
Author | ||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #301 Posted: 17-Apr-2017 at 09:40 | |
На линкот има повеќе фотографии...
Булеварот Србија пробиен до „последна 24-ка“ Напредуваат градежните работи за продолжување и надградба на булеварот „Србија“ на потегот од кружниот тек кај цементарницата „Усје“ до улицата Христо Татарчев (поранешна Сава Ковачевиќ) во Кисела Вода. Проектот опфаќа пробивање на нов сегмент на булеварот во должина од околу 150 метри и нов кружен тек кај последната станица на автобуската линија бр. 24, но и проширување на веќе изградената делница во близина на цементарницата. Изведувач на градежните работи е фирмата „Бауер МК“, а надзорот го врши „Градежен институт Македонија“. http://build.mk/bulevarot-srbija-probien-do-posledna-24-ka/ |
||
За сè има вторпат
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #302 Posted: 10-Jul-2017 at 12:54 | |
Од фејсбук
|
||
mile_ohrid
Newbiе Joined: 19-Nov-2015 Location: Ohrid Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #303 Posted: 13-Sep-2017 at 12:04 | |
Да не има некој тазе слики од новиот кружен?
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #304 Posted: 14-Feb-2018 at 15:58 | |
Тука работата е комплетно стопирана. Нема никакви активности! Некаков одговор од Бауер!?
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #305 Posted: 07-May-2018 at 11:21 | |
Веќе помина доволно време откако се превзема локалната власт и нема потреба да се воздржуваме од критики.
Делот со кружниот тек каде се вкрстуваат бул. Србија со Сава Ковачевиќ е КАТАСТРОФА а Шилегов спие. Колку што знам проблемот за комплетирање е тврдоглавиот Жито маркет кој не ја отстапува локацијата за да се заврши кружниот тек. Сепак, додека го бркаат решението (кое кај нас може да трае долго па и вечно по примерите на Водњанска и неколку други булевари) коловозите треба да се асфалтираат. Подлогата од камења и чакал е тотално разорена и секојдневно се јавуваат огромни кратери и нерамнини. После невреме како вчера, предизвик е да се помине и со теренско возило. Доволно е да се стави еден слој асфалт (како на продолжението на бул. Србија кое исто не е комплетирано) за да може нормално да се проаѓа во тој дел, па после нека се занимаваат со имотни прашања со жито. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #306 Posted: 09-May-2018 at 14:22 | |
Вчера околу 8 часот сабајле, сегментот помеѓу крстосниците со булеварите Јане Сандански и АСНОМ во правец кон Автокоманда беше целосно исполнет со возила (колона долга над 700 метри). Сабајлечки ретко ме носи патот натака и не знам дали ова е редовна појава, ама ако е, тогаш овој булевар е на раб на колабирање, а тоа автоматски носи последици и за сите улици и булевари кои се вкрстуваат со него на критичните делови. Разгледување на опции за изградба на источна трансферзална улица или булевар се наметнува како работа која не трпи одлагање: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=224484#224484 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #307 Posted: 09-May-2018 at 23:33 | |
Сега го откри сообраќајниот метеж на булевар Србија ? Јас го открив уште во 2002 (ДВЕ ИЛЈАДИ И ВТОРА) година. И да, сообраќајниот метеж на булевар Србија е секојдневие на кое му нема крај, пред се` поради камионите кои доаѓаат од Цементарница и од Драчево. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #308 Posted: 10-May-2018 at 00:42 | |
Сообраќајот тогаш беше несомнено далеку помал од сега, а некаде 2000 или 2001 (сигурно не подоцна) беше отворен за сообраќај новиот мост близнак и беше отстрането тоа тесно грло што правеше големи гужви дотогаш. Така да не знам каков метеж си открил баш во 2002 и како можеш да го поистоветувш со денешниот. Иначе не гледам што би било различно во суштината на мојот претходен пост дури и ако сега го открив метежот на булевар Србија, мада линкот што го постирав ти кажува дека имам и претходно коментирано на таа тема.
Во ред. Што треба да се направи? Edited by Cloverstack - 10-May-2018 at 00:43 |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #309 Posted: 10-May-2018 at 01:16 | |
Мост од последна 5ка накај Маџари.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #310 Posted: 10-May-2018 at 10:25 | |
Нема да реши зашто таму нема магистрална улица која би се надоврзувала на мостот а да не се стигне пак преку Бато на Србија. Единствено ако ги имате на ум тесните улички на Лисиче.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #311 Posted: 10-May-2018 at 15:44 | |
Единствен лек за сообраќајниот метеж на булевар Србија е воведување на забрана за товарни возила во периодот помеѓу 7:00 и 9:00 часот наутро, и во периодот помеѓу 15:30 и 17:30 часот попладне. Лично не гледам друг лек за ова, освен ако се изгради посебна траса - можеби надземна врз самиот булевар, која ќе биде наменета исклучиво и само за товарни возила, која не гледам како би била профитабилна на долг рок. Па дури и ако ова аматерско решение воопшто стане реалност, само ќе го префрли сообраќајниот метеж од булевар Србија кон булевар Киро Глигоров и кон Автокоманда, што значи дека воопшто не е прифатливо решение. Јас поминував секое утро низ булевар Србија помеѓу 2002 и 2006 година, и одлично ги помнам сообраќајните метежи секое утро, сега поминувам барем еднаш неделно и можам да потврдам дека ништо не е променето, баш напротив - сообраќајниот метеж е уште поголем и уште понеподнослив, а главниот фактор за ваквиот сообраќаен метеж се камионите кои доаѓаат од Цементара и од Драчево.
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #312 Posted: 14-May-2018 at 01:05 | |
Пошто работам во МЗТ секој ден проаѓам (на точак) по булеваров дали откај АК или од кај Аеродром. Не мислам дека се проблем товарните возила пошто на едно товарно има 100 пмв, или во најмала рака 50.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #313 Posted: 14-May-2018 at 20:13 | |
pbanks те послушал изгледа Шилегов, денес поминав, улицата према нагоре затворена, тротоарите надоле према цементара се асфалтирани , веројатно ќе го асфалтираат и кружниот.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #314 Posted: 14-May-2018 at 20:18 | |
Уште викендот почнаа. Се надевам на брзи резултати |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #315 Posted: 15-May-2018 at 08:50 | |
Деновиве склучија уште два договора за непредвидени и дополнителни работи што не биле предвидени со почетниот проект , така да сега сите се подмачкани и работата може да продолжи, т.е. булевар Србија да се поврзе со Кисела Вода.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #316 Posted: 16-May-2018 at 22:27 | |
Некомуникативна проектантка му создава главоболки на Шилегов
https://plusinfo.mk/%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D1%83-%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%B4/ |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #317 Posted: 17-May-2018 at 09:49 | |
Се надевам не мафта, голема работа ќе биде ако се расчистат тие ќумези околу, не само за реализација на проектот туку и како основа за средување/урбанизација. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #318 Posted: 17-May-2018 at 10:09 | |
За дополнителни и непредвидени работи за булевар „Србија“, говорам само за оваа траса, досега се дадени над 20 милиони денари! Притоа, основниот договор за нејзината изградба изнесува 98 милиони денари. Фирмата е „Бауер БГ“. Е сега какви приказни смислува Шилегов, тоа ќе оставиме да видиме.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #319 Posted: 17-May-2018 at 10:18 | |
ЦЕната е веројатно висока поради експроприација. Булеварот нема филозофија, лесен објект е за изведување. Иако околу се ќумези, знаеш како тоа иде.
Јас лично ја поздравувам секоја експропријција на субстандардни објекти во било кој дел од градот. |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #320 Posted: 17-May-2018 at 12:33 | |
Од каде испаднаа седум имоти? Нели само Жито правел проблеми?
Треба промени во законот за експропријација за да не може неколку алчни сопственици да закочуваат големи проекти и да прават проблеми на цел град. Следна за експропријација треба да биде пералната на Трета Македонска Бригада. Edited by Staro Skopje - 17-May-2018 at 12:34 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Post Reply | Page <1 1415161718 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |