Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1011121314 33> |
Author | |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #221 Posted: 11-Nov-2008 at 11:26 |
http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=12982 |
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #222 Posted: 11-Nov-2008 at 12:46 |
Сумата за патишта и пруги е огромна, но не се знае точно на што треба да се потроши Билјана Ангеловска http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=12E0804B3EF19E4FAB0A27351335BDBE Интегралната верзија ја има во Инфраструктура-->Вести. Edited by lslcrew - 11-Nov-2008 at 13:49 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #223 Posted: 11-Nov-2008 at 13:28 |
Се надевам дека владата планира ова да биде иницијална каписла за конечен почеток, а потоа некој ребаланс.
Но, верувам дека главните финансии-кредити следната година ќе дојдат од надвор, за на некој начин окупување на „старата дама“ - Европа за она што ни го зготви сиве овие години. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #224 Posted: 12-Nov-2008 at 13:19 |
Владимир, ако чекаме кредити ќе заглавиме, ако досега не сме аплицирале за кредит! Од барање до добивање и градење ќе поминат бар 2-3 години, ШТО Е ДОЛГ ПЕРИОД. Владата треба да бара приватни концесионери за одделни делници, но наредната година да започне и сама со изградба на одредени делници. Пример, нека наредната година го гради делот од Крива Паланка до границата,а нека бара концесионер за делницата Куманово-Крива Паланка. Паралелно да се движат работите, за да може и од 2009 година да се гради железничката инфраструктура. Истото се однесува и за делот кон Струга. Сепак, имам чувство дека владата не знае што да прави со 500-те милиони евра доделени за изградба на инфраструктурата. Е тука, Македонски железници треба да лобираат до владата, да го претстават проектот, да елаборираат колку е важен, за да се дадат средства за почеток на изградбата. Пак ќе кажам, нема да биде лошо ако од 500-тката потрошиме нешто и на нови локомотиви и возови.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #225 Posted: 12-Nov-2008 at 15:32 |
На некој начин имам разбирање, имаш 500 М и имаш милион дупки да закрпиш, па од каде да почнеш и на кого да му „удоволиш“, сите притискаат, пат, патче, магистрала, мост ...
(ко нашиот домашен буџет кој никако да го растегнеме) Почнуваш нешто се отвараат други работи, во случајов што спомнуваш, пруга до БГ, е сега таа пруга треба да се „храни“ нови локомотиви, вагони, станици, ранжирна, сигнализација, пропратно особје, .... и на крај гледаш дека си во ќоше. А за концесионери, неверувам дека сега со оваа св. рецесија, некој ќе пљукне кеш, а од друга страна уште се „буткаме“ со ЕУ. Едино во тој дел можда лобирање на БГ и Италија да притиснат за фондови, па некако да се помрдне. Зато да почнеме, па се надевам дека рубиковата коцка ќе почне и у нашата Македонија да се сложува. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #226 Posted: 12-Nov-2008 at 19:32 |
Еве веќе почнало со лобирање
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=40549&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 Edited by Vladimir P - 12-Nov-2008 at 19:35 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #227 Posted: 17-Nov-2008 at 22:01 |
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни. Ние имаме НАЈЛОША ЖЕЛЕЗНИЦА (со Косово, Албанија и Црна Гора треба да ни е срам да се споредуваме.) Но Србија? Serbian Railways (Serbian: Железнице Србије/Železnice Srbije) is the national railway carrier of Serbia. Today network is 4,347 km long, with 32% electrified railways. Бугарија да ја земеме: Total rail roads : 4,294 km (2005), The Bulgarian State Railways (Bulgarian: Български държавни
железници, Balgarski darzhavni zheleznitsi, abbreviated as БДЖ, BDZ)
are Bulgaria's state railway company and the largest railway carrier in
the country, established as an entity in 1885. It has 17 867 employees.
А ние јадните-само 900км, од кои само една линија е електрифицирана, а голем дел е вон употреба! Затоа да се земеме сериозно со решавање на проблемите, доволно длабоко сме пропаднати! |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #228 Posted: 17-Nov-2008 at 23:56 |
Еј Андреја немој така црно - Мала мрежа, во однос на земјата верувам дека не е. Би требало мала математика па да видиме. (секако дека и ја би сакал да е поголема, како железнички фан) - Најлоша железница, никако не би се сложил со тоа, нашиот дел од коридор 10 е во добра кондиција и квалитетна брзина, рачунајќи колко во изминатите 14-15 год е вложувано. Можам да кажам за Србија каде нивната железница е далеку полоша од нашата, на најголем дел на пругите се вози од 30-60 км, чак на коридор 10 има делници каде се вози и со 5-10 км. За Бугарија не би знаел, но тамо во секој случај европските фондови работат, така да можева да го обновад возниот парк. - Голем дел вон употреба, ???? тоа ми е чуден заклучок |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #229 Posted: 18-Nov-2008 at 00:40 |
Еве ги моите аргументи по овие 3 точки
1 2) Мала мрежа и најлоша ж-ца: МК - земја со два милиони жители има мрежа од 900км. БГ - земја со 8 милиони жители има 4200+ км пруги (голем дел од нив се двојни, кои не се бројат како дуплирани). Нивната индустриска развиеност и географска позиција (пристаништа Русе, Бургас и Варна) како и 5те Европски транспортни коридори кои ја сечат Бугарија ја прават нивната железница далеку далеку поразвиена од нашата. Буквално до секое поголемо градче има пруга во редовен сервис. Во 24 часа има дури 13 воза Софија-Варна. До 2012-3 на сите овие 5 коридори возовите ќе имаат просечна брзина од 120-160 кмч. Железничко поврзување со СИТЕ соседи, освен со нас- и тоа по наша вина. Иначе нашите вагони во меѓународниот превоз (на патници) не ги пуштаат веќе и низ Хрватска да возат. Српските не одат подалеку од Словенија, а Бугарските возат непречено низ цела Европа. Ова се разбира како дел од меѓународните возови. Потоа, Скопје со кои градови има директна жел. врска? Само со Белград и Солун. Никаде немаме двојни колосеци.... 3) Вон употреба-Битола-Лерин, Куманово-Бељаковце-БГ граница. Претерано мала употреба (под 5 воза дневно) се Скопје-Тетово-Кичево и Скопје-Штип-Кочани и Скопје-Приштина. Односно реално функционира само К10 и полу-функциониракракот Велес-Битола. Сума сумарум 2 линии реално се во посериозна експлоатација. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #230 Posted: 18-Nov-2008 at 01:23 |
По твојата матматика: - БГ има 8 мил жители 4.200 км - МК има 2 мил жители 900 км Значи нас ни фалат уште само ~150 км и да бидеме „развиени“ ко нив На друдите делови, веќе имаш одговор во предходниот пост и постови Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 01:25 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #231 Posted: 18-Nov-2008 at 01:32 |
Па не очигледно ти не си го прочитал мојот пост или просто не сакаш да ги признаеш нашите слабости. Не стоиш добро со математика... на 2 милиона жители се 900 км (веќе нагласив дека од нашите 900км, дел од нив не се во употреба, без двојни колосеци и електрификација). БГ има 8 милиона, делено со 2та наши, е 4! Значи 900х4=3600. Следствено ни фалат 4300-3600=900 км пруги.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #232 Posted: 18-Nov-2008 at 01:33 |
упс 700 км пруги...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #233 Posted: 18-Nov-2008 at 02:01 |
@ Andrej
Арно вика Владимир, пропорционално гледано: (900+150)х4=4200 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #234 Posted: 18-Nov-2008 at 02:19 |
Ајде да ја заборавиме математикава,
реално уште колку града треба да поврземе кој би биле зависни од инфра и рентабилни ? Андреј ги спомна Струмица и Охрид Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 02:21 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #235 Posted: 18-Nov-2008 at 12:00 |
Ubava debata!
Najprvo, mora da se slozam so Vladimir deka zeleznickata infrastruktura vo Makedonija e vo dobra kondicija, vo sporedba so pogolemiot broj na balkanski zemji. Site se zalime deka so voz do Bitola se patuva skoro cetiri saati(okolu 250 km pruga), no vo Bugarija na primer vozot Kustendil-Sofija 130-tina kilometri minuva za 2 saati i 40 minuti! Sporednite delnici vo Hrvatska se isto, bas nekade citav deka prugite nadvor od glavnite koridori po koi sekojdnevno se dvozat vozovi imaat brzini od 20 km/h! Za Srbija i da ne zboruvam, im go imam pominato nivniot del na Koridor 10 i mozam da kazam deka prosecna brzina e 20-50 km/h, na nekoi delnici i 5 km/h, a samo desetina kilometri se okolu 100-ka. Makedonija podobro stoi, prugite kon Kicevo, Kocani i Bitola imaat brzini od 40-60 km/h, a poedinecni delnici od ovie prugi i preku 60 km/h. Denes so voz seuste e pobrzo da stignes do Kicevo namesto so avtobus, istoto vazi i za Kumanovo pa i do drugi gradovi, osven Kocani ili Bitola! Zaklucokot vodi kon toa deka ne treba premnogu da se zalime za nasata infrastruktura, bidejki e prilicno dobra. Mislam deka Koridor 10 treba da pretrpi sanacii i toa od Skopje kon Gevgelija, bidejki veke se vovedeni pomali brzini od poranesnite. Inaku, za dobra infrastruktura moze da govorime koga ke se dogradi prugata kon Bugarija , onaa kon Albanija i koga ke se pusti vo promet Bitola-Solun. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #236 Posted: 18-Nov-2008 at 12:55 |
Во секој случај мораме да го земеме и теренот кој го имаме во МК за кој стварно би требале огромни средства за да се зголемат брзините, со „промена“ на трасата.
- На трасата Скопје - Битола, на делот Гостиражни - Богомила има 25 ‰ - Додека на трасата Скопје - Кичево, на делот Падалиште - Гостивар има има 25 ‰ а кон Тајмиште цели 27 ‰ Просто речено тука пукаат локомотивите. За разлика на трасата кон Кочани, немаме таков терен, но таа релација е пуштена каде идело магарето таму и трасата, иначе изградена 1924 година од страна на војска. Андреја што велиш за дупли траси што нема МК, сега да се прави на коридор 10 би било сулудо, едно што нема таков промет а друга ако некогаш се гради Вардарска долина, отиде се јабана. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #237 Posted: 18-Nov-2008 at 22:26 |
Не се сигурно ненормални да го потопат Коридор 10, сигурно би имало некакво преместување на пругата, а во случај на преместување сигурно и би се размислувало за дупла траса.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #238 Posted: 18-Nov-2008 at 22:34 |
Се сложувам со тебе Владимир, кога се возев со Шпанецот накај Кичево, пустиот едвај ги совладуваше угорнините. А за оние што велат дека нема големи брзини по споредните пруги нека се повозат на делницата Прилеп-Битола на пример, таму бре возот си развива голема брзина.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #239 Posted: 18-Nov-2008 at 23:09 |
На пример на правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно. А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на 16 делници 100 км 4 делници со 90 км 5 делници со 80 км 3 делници со ~70 км Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #240 Posted: 19-Nov-2008 at 21:28 |
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12 |
|
Post Reply | Page <1 1011121314 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |