Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
Post Reply | Page <1 7891011 12> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #161 Posted: 29-Sep-2017 at 16:27 |
Долниот строј од пругата претпоставувам дека е завршен на поголем дел од трасата. Се согласувам дека се готови поголем дел од мостовите. Сепак, горниот слој од трасата е расфрлан околу битолската железничка станица. Бетонските прагови се околу магацинскиот простор, а новите шини се поставени на средина од самите пруги.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #162 Posted: 29-Sep-2017 at 16:32 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #163 Posted: 01-Oct-2017 at 23:31 |
Повели http://build.mk/foto-vest-zaglavena-izgradbata-na-prugata-bitola-kremenitsa/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #164 Posted: 22-Dec-2017 at 19:22 |
ПРУГАТА ОД БИТОЛА ЗА ГРЦИЈА ЌЕ ЈА ГРАДАТ АВСТРИЈЦИ, А БУГАРИТЕ ЌЕ ЗАВРШАТ НА СУД
За недоизградената пруга од Битола до грчка граница ќе се води судски спор, најави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески. Тој не прецизираше против кого ќе биде поведен спорот, но рече дека веќе имало дејствија за откривање на одговорните лица кои не го завршиле проектот. „Судска постапка ќе се води во делот на одговорноста. Сѐ што имаме поврзано со овој случај доставуваме до органите на проганот. Тие малверзации ги открива обвинителството“, рече Сугарески. Пругата требаше да ја гради бугарски конзорциум на фирми кој за подизведувачи зеде домашни компании, а на крај не им го исплати сработеното. Пругата се градеше со пари од европските фондови и требаше да биде готова до лани летото. Но, не се исплатија обврските кон подизведувачите, па работниците престанаа со работа. Некои од нив го тужеа бугарскиот конзорциум пред судот во Софија. Беше изграден само еден километар од предвидените 17, за што беа потрошени околу 4,5 милиони евра. По раскинувањето на договорот со бугарскиот конзорциум, беше распишан нов тендер на кој за изведувач се избра австриската компанија „Штрабаг“ која во текот на следната година ќе има обврска целосно да ја изгради пругата. Во спротивно останатите 14 милиони евра европски пари, ќе пропаднат зашто лимитот за искористување е до крајот на идната година. „Во однос на железничката пруга потпишан е договор со изведувач и очекуваме да отпочнат тие активности кои следната година би финиширале и би добиле железнички правец кој би не поврзал со Република Грција“, рече Сугарески. Покрај изградбата на пругата кон Грција, тој најави дека се подготува и проектна документација за изградба на експресен пат од Прилеп за Битола до граничниот премин Меџитлија. Но, не сакаше да прецизира рокови. Во меѓувреме, на пролет ќе почне реконструкција на постоечкиот пат од Битола за грчка граница, за што се обезбедени 2 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/prugata-od-bitola-za-grtsija-ke-ja-gradat-avstrijtsi-bugarite-ke-zavrshat-na-sud/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #165 Posted: 18-Feb-2018 at 19:53 |
Денес на железничката станица во Битола на поминување забележав дека на таблата за реконструкција на пругата се променети датумите за завршување на пругата како и сменето е името на стариот изведувач и ставено е името на Штрабаг. Новиот датум за завршување на пругата е 12.10.2018. (Ај баш да видиме) Слика во следна прилика
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #166 Posted: 19-Feb-2018 at 11:49 |
Австрискиот или српскиот?
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #167 Posted: 19-Feb-2018 at 15:09 |
Вториот
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #168 Posted: 17-Apr-2018 at 18:41 |
Dali ima nekoj info dali ima nekakvi aktivnosti okolu prugata?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #169 Posted: 14-May-2018 at 12:11 |
Еве и јас да ги прашам форумашите од Битола, каква е ситуацијата на терен? Се гради ли повторно пругата Битола-Кременица? Кои активности во моментов се одвиваат? Некакви фотки? Речиси половина година помина, а нема никакви информации за овој проект
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #170 Posted: 14-May-2018 at 20:00 |
Pominuvav jas pred edna nedela pokraj seloto Kravari kaj sto direktno pominuva prugata i imase aktivnosti na teren i gradezna mehanizacija no pragovite uste ne bea namesteni, rokot nenzam dali ke stignat da go zapazat do krajot na godinava, no ako zapnat se stiga, vo sportivno ako ne go zapzat rokot drzavata ke ja izgubi donaciajta od EU
Edited by JOE - 14-May-2018 at 20:02 |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #171 Posted: 14-May-2018 at 21:56 |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #172 Posted: 15-May-2018 at 16:35 |
Ви благодарам за информациите. Сепак, од сликите се гледа дека нема некаква механизација или работници на терен .
Поентата ми е, ако продолжат со ова темпо, дали е возможно да се заврши пругата до крајот на оваа година? |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #173 Posted: 17-May-2018 at 11:47 |
Да се надеваме дека ќе се заврши, сепак се работи за пруга на лесен рамничарски терен без некои посебно комплицирани градежни работи. Технички е дефинитивно остварливо.
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #174 Posted: 28-May-2018 at 13:10 |
Сугарески очекува пругата Битола-Кременица да биде изградена во ноември годинаваЗа половина година се очекува да заврши изградбата на пругата Битола-Кременица со која се овозможува железничко поврзување меѓу Македонија и Грција. Пругата е во должина од 16 километри, а инвестицијата изнесува 17,2 милиони евра, од кои шест милиони евра од ИПА фондовите, а 11,2 милиони евра од Буџетот на РМ. - Очекувам до крајот на ноември овој проект целосно да биде завршен, со цел да овозможиме поврзување на пелагонискиот регион до солунското пристаниште, да го зајакнеме економскиот капацитет на регионот, поврзување со индустриската зона „Жабени“ и други олеснувања за транспорт на стоки и услуги, изјави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески при денешниот увид на градежните работи на терен. Сугарески вели дека Владата е сериозно посветена на железничкото поврзување на Коридорот 8, се работи на пругата од Куманово до Бељаковце, обезбедена е проектна документација и финансиски средства за делот од Бељаковце до Крива Паланка, а завршена е и проектната документација за пругата до граничниот премин со Република Бугарија. - Во наредниот период планираме да бидат обезбедени над милијарда евра, средства кои ќе бидат искористени за подобрување на железничкиот систем во Република Македонија. Очекувам изведувачите да ги испочитуваат роковите и да ја запазат динамиката на сите градежни работи. Пред два месеца имав средба со министерот за транспорт на Грција на која разговаравме за железничко поврзување меѓу двете држави, а со завршувањето на овој проект тоа ќе се случи бидејќи тоа што го работиме треба да заживее и е од интерес на Македонија и Грција, нагласи Сугарески. Градоначалничката на општина Битола Наташа Петровска оцени дека железничката пруга Битола-Кременица директно ќе придонесе за локалниот економски развој на пограничните општини, а размената на проекти и идеи во овој период е динамизирана. - Сообраќајна инфраструктура од вакви размери е од исклучително значење за секоја општина и овој зафат е голем придонес за економскиот развој на Битола на која и недостигаше ваков проект за развој на индустријата и индустриските капацитети. За нас посебно значајно е што во овој период ги конкретизираме проектните активности и соработка со грчките градови Воден и Солун и тоа што беше запоставено сега драстично се менува, посочи Петровска. Градежните активности на железничката пруга Битола-Кременица ги врши меѓународната компанија Штрабаг, специјализирана за нискоградба и со високи референци во изградбата на железнички пруги. Според најавите, наскоро ќе мобилизираат околу 300 лица и
механизација за поставување на шините со што од ноември оваа година ќе
има непречен железнички сообраќај меѓу Македонија и Грција. https://kanal5.com.mk/articles/336244/sudot-vo-tirana-pokrenuva-postapka-protiv-bushati-za-navreda-na-makedoncite |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #175 Posted: 29-May-2018 at 11:47 |
фото: МИА.мк
Битола-Кременица Ова железничка станица ли ќе биде? |
|
За сè има вторпат
|
|
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #176 Posted: 30-May-2018 at 07:37 |
Няма какво друго да бъде.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #177 Posted: 30-May-2018 at 12:29 |
Ме интересира дали ќе има некаков товарен терминал во индустриската зона, бидејќи пругата поминува веднаш покрај Жабени. Има некаква информација?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #178 Posted: 30-May-2018 at 12:44 |
Се сомневам. Меѓу Битола и Кременица нема некое поголемо населено место за кое би бил потребен толку голем станичен објект. Објектот што се гледа на последната слика што ја постираше Џоле можеби е токму ова за што прашува гитардемон, дел од некаков товарен терминал за новата индустриска зона „Жабени“. Друга опција е да е објект на граничниот премин, но не е за очекување дека пругава ќе ја користат голем број патници, па дури и за таа намена објектот ми изгледа преголем. Edited by Cloverstack - 30-May-2018 at 12:49 |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #179 Posted: 30-May-2018 at 13:17 |
Браво ще се развие Пелагонският регион
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #180 Posted: 04-Jun-2018 at 16:14 |
Еве објаснување за дилемата од погоре, објектот е сигурно оваа нова патничко-товарна станица во Жабени.
|
|
Post Reply | Page <1 7891011 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |