![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 20212223> |
Author | |
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
![]() ![]() |
Грците имаат повеќе локомотиви од оваа серија. На сликата може да биде било која од нив, јас нагаѓав дека е А-157 зашто таа им беше запуштена, но во право си, може да биде и А-151, и таа не им беше баш како треба. Впрочем, единствено Спринтерите им се во ред, остатокот на возниот парк им е во состојба слична на онаа на МЖ. ![]() |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
Тhe static test diesel shunt locomotive MZ 642-180
https://www.youtube.com/watch?v=9M3P23B49XU |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
Знае ли некој колку 661 локомотиви се моментално во сообраќај?
|
|
![]() |
|
ile1997 ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Mar-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Пред некое време разговарав со еден од машиновозачите за серија 661
или позната како Кенеди и ми кажа дека од прилика 6 се на број и дека се
во функција. Незнам колку е точна информацијата... |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
Значи моментално 661-234 не е исправна поради проблем со некој од електромоторите
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 190 |
![]() ![]() |
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
![]() ![]() |
Горепоставените фотографии се од книгата „Die JZ in den 80-er Jahren“ на авторот Michael A. Grandits
која изобилува со фото-материјали на Југословенските Железници кои до сега не се никаде објавувани. Има 10-20 фотографии направени на територијата на Македонија кои се уникатни и многу вредни раскажувачи на железничката историја на Македонија. Книгата чини 35 евра + поштарина: http://shop.memoba.at/neuheiten/6500/railwaymedia-rm894359-die-jz-in-den-80er-jahren . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
TUR_ ![]() Newbiе ![]() Joined: 03-Jan-2017 Location: POLSKA Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
I want to travel from Skopje to Bitola by Macosa DMU (шпанец). Is it operating?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.
|
|
![]() |
|
TUR_ ![]() Newbiе ![]() Joined: 03-Jan-2017 Location: POLSKA Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Hvala. I don't like those new plastic trains, so I'll be looking for Macosa one. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Еве ја дизелката 661-234 со плато вагони пред мултимодалниот терминал во Ќерамидница. До пред една и пол година оваа локомотива ги влечеше патничките возови кон Битола:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тркало, не е само тоа. Моите неофицијални информации говорат дека Македонски железници се оставени без ниту една дизел локомотива со парен генератор. Тоа значи дека возовите кон Кичево и Приштина ќе одат ЦЕЛА ЗИМА без парно! И ова нема да биде прва година, само би било чесно да ги укинат возовите наместо да ги пуштаат без парно во текот на зимата. Е тоа е! |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Освен кон Косово, дали некој видел дали возат уште кон Кичево или одат Шпанци/642?
Малку е смешно да одат 642, кога веќе пола Шпанци ги запустиле 661 е секако подобра опција (настрана потрошувачката и парен генератор, некој требало да мислел и за ова). Кога сме веќе на темава, дали имаме 'апдејт' колку се останати во сообраќај и колку се спрем(е)ни за 'на кило'? Од поодамна мислам дека се аут 143,144,145,147, 218,237,238,239,240,241 и помладите 404, 410 . 220 беше патувачки циркус со делови од друга, негде посветла негде потемна, не верувам да е алтивна. Слични и 223 по ударите кај Гостивар и уште еден претходно или после ова. Значи ни останаа 146,219,222,234,235,236,408 (од редот 402-413 кој повеќето беа поодамна прежалени). Корегирајте ако имам пропуштено/додавано. Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:46 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тркало, за подетални информации ќе мора да сочекаш некој од Железница да ти одговори на постов.
Колку што јас знам, веќе две години нема дизел локомотиви со парен генератор. И покрај тоа, брзиот воз Скопје-Приштина редовно сообраќа со дизел локомотива ![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Интересно е што 410 сообраќа на патнички возови. Вообичаено оваа дизелка беше користена од ФЕНИ на индустриската пруга од Градско до нивната фабрика за превоз на стока.
|
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
според информации кои ги имам слушнато од луѓе во МЖ и мое видување активни се:
661-146 661-223 (за неа не су 100% сигурен) 661-234 661-235 661-236 661-408 661-410 сите без парен генератор што значи парно воопшто нема 661-238 е растурена,изваден мотор (барем мож моторот да се искористи во друга 661 која не е исправна) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 20212223> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |