Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 2930313233 52> |
Author | ||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #601 Posted: 17-Feb-2018 at 14:59 | |
Баш пред некој ден читав дека владата донела измени во законот за јавни набавки и дека веќе цената нема да биде пресудна за добивање тендери туку квалитетот. Да се надеваме дека ќе има промени во тој однос, инаку тешко нам.
|
||
За сè има вторпат
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #602 Posted: 17-Feb-2018 at 16:03 | |
Во учебниците по економија на факултет се учеше за тоа како се избира најповолен понудувач на тендери. Систем на бодување каде цената носи само 30-40% од бодовите. Штета минатата власт ја рипнала таа лекција.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #603 Posted: 17-Feb-2018 at 17:11 | |
Дај боже да е така дека цената нема веќе нема да биде пресудна за избирање најповолен изведувач , но еве сепак има некој фирми кој што тендерите за градење ги добија пак по тоа , можеби со оваа измена на законот за во иднина нема да биде така ама сега за сега некој работи ќе се градат пак по тој терк.
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #604 Posted: 12-Mar-2018 at 23:58 | |
Ne sum vo tek. Do kade stignaa so 600 te kilometri avtopat koi bea obekjani? Gledam uste se zanimavaat so banderata na avtopatot Demir Kapija - Smokvica. Mi lici deka toa koga kje go resat kje trgne rabotata.
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #605 Posted: 13-Mar-2018 at 11:00 | |
Добро им оди со обезбедување средства. Очекувам барем на тој план доста прогрес во следниве 2-3 години.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #606 Posted: 29-Mar-2018 at 18:30 | |
Многу оптимистичка најава, да не им се врати само како бумеранг и да ги тресне по глава...
Наскоро ќе почне изградбата на експресниот пат Штип-Радовиш Изградбата на експресниот пат Штип-Радовиш ќе почне за десетина дена и можно е негово завршување до крајот на оваа година, најави премиерот Зоран Заев на денешната собраниска седница посветена на пратенички прашања. – Не очекуваме проблеми во делот на имотно-правните односи и во некои други спорни ситуации. Тоа значи дека ќе има сериозна офанзива на изведба и можно е до крајот на оваа година комплетно да биде завршен овој патен правец – рече Заев, додавајќи дека веќе е потпишано одобрението за негова градба и избран е изведувач на работите. https://plusinfo.mk/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5/ |
||
За сè има вторпат
|
||
goranmitev
Newbiе Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #607 Posted: 29-Mar-2018 at 20:07 | |
Само за потсетување:
Патот Радовиш - Струмица го правеа неколку влади и тоа 10 години. Тоа беше нели демек последниот пат со коцка. Состојбата на тој пат сега е по мое мислење лоша и му треба реновирање, иако некои ќе речат дека е добар. Па затоа НЕ верувам дека за помалку од 1 година ќе направат нов експресен пат од Штип до Радовиш. |
||
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #608 Posted: 30-Mar-2018 at 10:19 | |
Ako se raboti kako sto treba ne e problem da se zavrsi vo rok od edna godina. Realno i taka treba da se rabotat proektite, a ne da se ceka po 4-5 godini za delnici od 20km.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #609 Posted: 31-Mar-2018 at 13:32 | |
prvite rekonstruirani delnici od devedesetite povtorno stasaa za rekonstrukcija. Edited by Denko - 31-Mar-2018 at 13:33 |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #610 Posted: 02-Apr-2018 at 20:27 | |
http://tera.mk/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D0%B4-%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0/
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #611 Posted: 23-Apr-2018 at 20:58 | |
Изградени автопати во Југославија во 1980 и 1990 година. Мапата е неточна во Војводина, па малку сум сомничав и за Македонија, за кратката делница до грчката граница. Дали некој знае точно кога е отворена оваа делница и за колку километри се работело? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #612 Posted: 24-Apr-2018 at 09:16 | |
Clover, не знам и од каде БиХ на мапава доби километри автопат. Ми се чини дека првите километри ги изградија пред некоја година, но и ова треба да се провери за да стане факт.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #613 Posted: 24-Apr-2018 at 10:06 | |
Мапите се комплетно неточни барем од памтење.
- Во 80ти години автопатот до Белград дефинитивно почнуваше од Ниш. Во 90тите го продолжија прво уште 20на км на југ, а во последниве 10на години и до Лесковац. - Во 80ти години, на Белград-Нови Сад е направена една автопатска лента која се користи како класичен пат до пред 10на години. - Хрватска од Југославија дефинитивно излегува со готов ЗАгреб-Славонски брод. Освен ако овие 3 примери не се комплетирани 90та година па ги бројат на другата мапа нема друго објаснување. @Klover веројатно ја бројат делницата граница-Гевгелија (3-4км) која постои од пред независноста |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #614 Posted: 24-Apr-2018 at 16:48 | |
1977 g. se zavrseni slednite delnici so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci: Kranj-Ljubljana (20 km), Zagreb-Županja (259 km) i Sremska Mitrovica-Beograd-Niš (277 km).
Edited by Denko - 24-Apr-2018 at 19:22 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #615 Posted: 24-Apr-2018 at 20:23 | |
Мапите претставуваат завршени автопати во 1980 и 1990 година, што би значело дека според ова што го кажуваш, Белград - Ниш и Загреб - Славонски Брод се точно вцртани. Или нешто погрешно сум те разбрал? „Полуавтопатот“ Белград - Нови Сад е дефинитивно погрешно претставен како автопат, веќе спомнав дека мапата е погрешна во Војводина, па тоа ми роди сомнеж и за делницата кај грчка граница, но еве тоа испадна дека си е во ред.
Претходно се завршени и: - Загреб - Карловац (1972)... ова колку што знам е првиот автопат во Југославија - Во текот на 70-тите е отворен и автопатот низ Белград (едит: дури отпосле сфатив дека ова е дел од С. Митровица - Белград - Ниш ) За Македонија немам податоци, освен дека првата автопатска делница кај нас е отворена кон крајот на 70-тите, ама не знам која е, ниту кога точно е отворена. Edited by Cloverstack - 24-Apr-2018 at 20:36 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #616 Posted: 24-Apr-2018 at 21:10 | |
Sepak jas se somnevam deka delnicata Zagreb-Sl.Brod e izgradena 1977g. kako avtopatska delnica. Jas bas 1990 g. ja imam pominato taa delnica i se mislam deka od Zagreb do Belgrad samo polovina (ca. 200 km) bese avtopat, drugata polovina magistrala?! Edited by Denko - 24-Apr-2018 at 22:01 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #617 Posted: 02-May-2018 at 16:50 | |
Планирана траса на Требеништа - Струга BTW чудно е зошто воопшто била разгледувана онаа „лева варијанта“ што завршува во градот. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #618 Posted: 02-May-2018 at 18:16 | |
Clover, кога ќе ни го донесе Албанија автопатот кај Дебар за некоја година, ќе биде интересно ова проектно решение за автопатско поврзување кај Ќафасан
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #619 Posted: 02-May-2018 at 22:38 | |
Јас колку што сфатив Патот на Арбер нема врска со автопат туку да речеме некој стандарди како што е Гостивар - Маврови Анови, еве и на гоогле може да се види дека засега што е направено е макадамски пат со ширина некаде од 7-8 м. А богами и они на тој терен не верувам дека за 240 милиона би изградиле автопат.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #620 Posted: 04-May-2018 at 11:15 | |
Како што кажа daci92, албанскиот пат до Дебар нема да биде автопат, туку обичен пат којшто дури ќе нема ни денивелирани вксртувања. Дури и како таков, ќе ги кошта скоро 300 милиони долари и 15 години празни најави после кои конечно почнаа да го градат пред некоја година и пак многу малце имаат изградено до сега. Автопат ќе ги кошта накај милијарда и не верувам дека се толку луди да го градат, без разлика колку национал-романтичарски прикаски раскажуваат нивните политичари. Ај и нека градат, ама на што ќе го поврзат? Дури и да се они до толку луди, ние нема зошто да се дефокусираме и треба да продолжиме да го градиме коридорот 8, онака како што е зацртан и верификуван од сите можни релевантни меѓународни институции. Вон памет би било да си предизвикаме финансиска и еколошка катастрофа граедејќи автопат Гостивар - Маврово - Дебар, за да можат некакви племенски политичари да ќарат по некој политички поен продавајќи националистички илузии. Впрочем, Албанија веќе има изградено автопат Тирана - Елбасан, со план да го продолжи накај Поградец и Корча. Грците веќе градат автоапат до самата албанска граница кај Корча. Ако ние стигнеме до Ќафасан, Албанија секако ќе ги изгради тие 3-4 километри што ќе недостасуваат за да се врзе со нас таму, без разлика колку декларативно трубат дека сакаат да го поместат коридорот 8 преку Дебар. Не знам зошто кај нас стално нешто се губи во преводот и се толкува дека станува збор за автопат Тирана - Дебар. Навистина, предизборно политичарите (сеедно дали тамошните, или овие овдешните од типот на ДУИ и слични пациенти) можат да ја релативизираат терминологијата, ама на нет е лесно да се провери за каков проект станува збор. Патот Арбер не е автопат. Edited by Cloverstack - 04-May-2018 at 11:16 |
||
Post Reply | Page <1 2930313233 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |