Реконструкција на А1 / Е75 |
Post Reply | Page <1 1819202122 29> |
Author | ||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #381 Posted: 02-Apr-2018 at 12:39 | |
Би било супер да е така , само незнам како ќе је завршат спротивната страна за 2 месеци кога едната ја работат повеќе од 1 година ... а и двете се со исто ниво на оштетување и со иста работа што треба да се изведи, не ми држе вода тоа , ама ајде да видиме што чудо ќе биде тоа , Сензација на повидок
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #382 Posted: 02-Apr-2018 at 12:49 | |
Sugare sekoj Termin go utna i uporno se rasfrla so nerealni najavi.
|
||
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #383 Posted: 19-Apr-2018 at 10:04 | |
http://build.mk/rekonstruktsijata-na-avtopatot-katlanovo-petrovets-ke-zavrshi-do-maj/
Mi se sviga sto pobrzo se raboti. Se nadevam kje go zavrsat ova do Maj |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #384 Posted: 14-May-2018 at 11:05 | |
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20752 |
Quote Reply #385 Posted: 19-May-2018 at 18:24 | |
Патниот правец Неготино-Демир Капија е делумно пуштен во употреба односно направен е цик-цак режим на возење се вози малку и во спротивниот правец кој е веќе целосно затворен па така од Демир Капија кон Неготино се вози по стариот пат кој на неколку места е во ужасна состојба и ако мислат да се користи летниот период(а ќе се користи пошто немаат абер да завршат со реконструкцијата) треба на некои места да го обноват асфалтот.
Edited by stef4o - 19-May-2018 at 18:24 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #386 Posted: 20-May-2018 at 14:24 | |
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #387 Posted: 25-May-2018 at 18:47 | |
По Катланово...
...пред Велес |
||
За сè има вторпат
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #388 Posted: 26-May-2018 at 11:47 | |
Namesto da vovredat vinjeta, tie investiraat u patarini.
|
||
Sashko
Groupie Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 41 |
Quote Reply #389 Posted: 26-May-2018 at 13:56 | |
Можно ли е оние решетките и лимчето на кровот да си останат такви мизерни?
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4090 |
Quote Reply #390 Posted: 26-May-2018 at 14:10 | |
Не може вињета, со патарини собирааат повеќе пари, а еден граѓанин на мкд не може наеднаш да плати 50-100 евра плус за вињета но и шанцата да не купува секој вињети е голем. Истотака вработените нема да имаат работа потоа. Странците би требало исторака да купуваат вињети, не верувам дека тоа ќе се спроведува: 1. Границата и така не работува како што треба 2. Ќе има уште повеќе гужва ако секој странец би требало да си купи вињети. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #391 Posted: 26-May-2018 at 15:59 | |
|
||
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #392 Posted: 27-May-2018 at 15:16 | |
So rekonstrukcijata postoeckite patarini Veles, Gradsko i dvete vo Skopje kje izgledaat kako novata vo Kumanovo koja sega vekje e pustena vo upotreba. Spored mene izgledot nema da bide los. A inace i jas mislam deka vinjetka e najdobriot nachin za naplata na patarini. Ako vekje ne se voveduva Vinjetka togas seriozno mora da se razmisli za ENP
|
||
bakigvg
Newbiе Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #393 Posted: 29-May-2018 at 12:13 | |
Патарината во Куманово е тежок Феил. Висока е како за камиони, тој наведнат надолу, јас исправен нагоре за да ја земам сметката. Аман му викам шо така патаринава, остај вели странциве се криви така ја направиле.
|
||
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #394 Posted: 29-May-2018 at 12:29 | |
Taka e sekage. Neznam dali si primetil i vo Grcija i Srbija se takvi patarinite. Pa eve i nasekade vo Evropa. Skoro sekade kade sto ima sistem na naplata na patarini toa e standardnata visocina za naplatnite edinici.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #395 Posted: 31-May-2018 at 02:54 | |
ENP ke ima poleka so tek na vreme ke se vovede , sega za sega ke se vrsi naplatata vo cash a posle toa so karticki koj sto ke se nadoplnuvaat nesto kako kredit izleguva toa , ke ima lista i sekoj koj sto patuva ke znae kolku treba da ja napolni svojata karticka , a isto taka i ENP ke ima na sekoja patarina po 1 ili 2 takvi lenti ke rabotatat i isto taka lenta za cash so covek sekogas ke raboti.Izgledot na patarinite realno e dobar , kako i skoro sekade niz EU , no kako i da e guzvi pak ke ima , najdobar nacin definitivno e vinjeta , za narednite godini seriozno treba da se napravi i isplanira dobar sistem kako bi funkcionirale vinjetite , primer ke se zemi od nekoja evropska drzava. Sega vozis i op na 20 kilometri patarina samo so ke zaletas op pak na 20 kilometar patarina , malce e glupavo na koridor 10 avtopat od 170 kilometri da ima 5 patarini e nelogicno ...Sega za sega ke se tera nekako vaka no za ponataki mora da se trgnat patarinite od patistata , A taka ke se izbegne i trosokot za nivno odrzuvanje i normalno guzvite i zastoite ke gi nema. A ironija e toa sto koridor 10 e na nekoi mesta vo losa sostojba a se plakja patarina za taka los avtopat , edna salam delnica nema osven novata , po site drugi vozis i samo na krateri naletuvas , ama bitno patarini gradime , Veles - Gradsko kako demek nesto rekonstruiraa aj sto ne go dopravia golem del i ostavia pa i napravenoto vo rol od necela godina propadna kako od buding e asvaltot , Gradsko - Negotino necepnat od koga e izgraden Negotino - Demir kapija isto pola go sredia pola go ostavija Veles - Katlanovo i obratno na mnogu mesta osteten , prvo treba toa da se sredi i koa ke znaes deka vozis po salam avtopat i 100 patarini neka ima nema da ti e krivo ama vaka .....
Edited by WolfLeader - 31-May-2018 at 03:02 |
||
bakigvg
Newbiе Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #396 Posted: 31-May-2018 at 06:42 | |
Abe sram sme za celiot balkan, ponesposoben narod ne ke se rodi.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #397 Posted: 14-Jun-2018 at 13:58 | |
Градско-Велес, реконструирана е средната лента, но сепак на одредени моменти имаше нерамнини (вдлабнатини) и колата потскокнуваше при поголема брзина (120 км/ч). Фотографиите се од утрово.
Се проширува и патарината кај Велес (во правец кон Скопје) За „квалитетот“ на обновата на асфалтот на делницата Велес-Скопје говори фоткава. Сите тие бели квадрати се дополнителни интервенции по реконструкцијата. |
||
За сè има вторпат
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #398 Posted: 15-Jun-2018 at 02:29 | |
Konkretno za delnicata Gradsko-Veles mnogu losa obnova nekvaliteten avsalt i uste odma propadna i vdlabnatini se pojavija a i baska ne e cela delnica rekonstruirana del go ostavija necepnat , so eden zbor kazano KATASTROFA , edna delnica salam ne se rekonstruira kako so treba , asvaltot sto go stavat e so naj los kvalitet i e kako glina i po samoto postavuvanje vednas propagja ,neznam samo do koga takvi banani firmi ke dobivaat tenderi da popravat glaven koridor na edna drzava. Za novata patarina kaj Gradsko ke bide so 10 lenti isto kako taa kaj Kumanovo , samo sto e pomestena nanazad vo pravec nakaj Veles so cel da go opfati i noviot ekspresen pat Gradsko-Prilep znaci sekoj koj sto ke odi po toj pat ke mora prvo da a plati patarinata ...
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #399 Posted: 15-Jun-2018 at 07:45 | |
Како што е спомнато и претходно, проблемот е тоа што единствен критериум за добивање на тендер е најниска понуда. Ќе земиш работници што никогаш не го правеле тоа (со самото тоа немаат знаење како да го направат поквалитетно) бидејќи се поевтини, ќе земиш најевтин материјал, наместо 5% асфалт во смесата ќе ставиш 3-4% итн. Тоа ти е исто како на многу бензински што ја мешаат нафтата со вода за поголем профит, бидејќи никој не ги проверува. И се разбира, надзорниот одбор којшто е клучот за нивото на квалитет ќе гледаш добро да го платиш, а тие нормално дека нема да одбијат.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #400 Posted: 17-Jun-2018 at 05:21 | |
E pa toa e losoto do koga takvi kriteriumi ke ima ne mi e jasno , rabotnicite i materijalot se plus problem , mora da ima izmeni vo zakonot ako sakame da imame kvalitetna gradba ...
|
||
Post Reply | Page <1 1819202122 29> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |