Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 6263646566 84> |
Author | |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1261 Posted: 14-May-2018 at 20:10 |
Поголемиот дел од овие подолго време се работат. За Гостивар - Колари немам зборови, тоа што е направени претходно (минатата година) има дупки, а сега овој дел што се работи доста брзо се работи ама се надевам дека ќе биде квалитетно.Само некој мостови што не се чепнати не ми е јасно.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1262 Posted: 30-May-2018 at 19:01 |
До крајот на годинава ќе почне реконструкцијата на магистралниот пат Крива Паланка – Деве Баир
Нов чекор кон унапредување на патното поврзување меѓу Македонија и Бугарија. Во третиот квартал од годинава треба да биде објавен меѓународниот тендер за избор на компанија што ќе го реконструира магистралниот пат од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир. Станува збор за рехабилитација и унапредување на трасата со должина од 13 километри, за која што е подигнат заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) во висина од 12 милиони евра. Вкупната вредност на целиот проект е 16,4 милиони евра. Со проектот ќе се постави нов асфалтен слој на двете ленти од магистралниот пат, заедно со хоризонтална и вертикална сигнализација. Изведбените работи за рехабилитација на оваа делница се очекува да започнат кон крајот на 2018 година или на почетокот од 2019 година, се наведува во општите информации за набавката објавени од ЕБОР. Проектната документација за рехабилитација на магистралниот пат Крива Паланка – Деве Баир ја изработи фирмата „ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл и др.“. Информацијата за реконструкција на патот од Крива Паланка кон бугарската граница доаѓа неколку дена по финалниот избор на изведувачите за изградба на новиот експресен пат Ранковце – Крива Паланка. Земајќи го предвид актуелниот рок за изведба, Македонија и Бугарија би добиле современо патно поврзување за три години од денес. http://build.mk/do-krajot-na-godinava-ke-pochne-rekonstruktsijata-na-magistralniot-pat-kriva-palanka-deve-bair/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1263 Posted: 01-Jun-2018 at 07:58 |
Малку сум збунет од последниот пасус. 100 милиони евра за реконструкција на експресниот пат? Или станува збор за некој друг патен правец? Многу пари се тоа. Или е печатна грешка, па да не се мисли на Гостивар-Кичево?
___________ Реконструкцијата на патот Гостивар – Кичево ќе заврши до крајот на август Реконструкцијата на патот Гостивар – Кичево треба да заврши до крајот на август годинава, а на патот кон Тетово наредните 20 дена, рече денеска министерот за транспорт и врски Горан Сугарески. Одговорајќи на пратеничко прашање во Собранието, Сугарески истакна дека е многу важно проектите да се спроведат квалитетно, а не, како што нагласи, само да се фрли асфалт. Според министерот, патниот правец Гостивар – Тетово е крупен проект кој треба да се реализира во неколку фази, а ќе чини над 100 милиони евра. Средствата ќе бидат обезбедени од ИПА и од Европската банка за обнова и развој. Веројатно со неговото спроведување ќе се почне во 2019 година. https://plusinfo.mk/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%80-%D0%BA/ Edited by Џоле - 01-Jun-2018 at 07:59 |
|
За сè има вторпат
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #1264 Posted: 01-Jun-2018 at 09:59 |
Во ред е напишано, на автопатот Тетово - Гостивар, на друг проект мисли, што допрва (2019) треба да почне да се реализира. Само не знам дали ќе се работи само на санација на автопатот или и негово проширување за уште една лента, затоа што сега има само по две во коловоз. Не знам дали 100 милиони би биле доволни за тоа...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1265 Posted: 01-Jun-2018 at 13:58 |
Мене спомнатата сума од над 100 милиони евра ми изгледа претерана. Сигурно се работи и за проширување на автопатот, но сепак... Не знам колку натпатници и клучки ќе треба да се рушат и да се градат одново, а и колкав трошок ќе бие експропријацијата. Инаку самото додавање на лента за застанување не би требало да е ни приближно толку скапо, се работи за само 18 километри низ рамница.
Edited by Cloverstack - 01-Jun-2018 at 13:58 |
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1266 Posted: 01-Jun-2018 at 14:33 |
I mene mi izgleda preterano.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1267 Posted: 02-Jun-2018 at 12:04 |
Mene, pak, mi se cini djabe frleni tolku mnogu pari. Ne deka delnicata e ok, ama 100 milioni se i te kako poveke potrebni na drugi mesta!?
|
|
Joralemon
Newbie Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #1268 Posted: 02-Jun-2018 at 21:14 |
Патот Тетово-Гостивар е меѓу најфреквентините во државата, затоа додавањето на лента за застанување е неопходно. Сепак, цената од 100 милиони евра изгледа превисока.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1269 Posted: 03-Jun-2018 at 04:50 |
Ако се работи за тој пат и се работи за автопатско решение тогаш не се премногу пари.
Да земеме во предвид дека сета земја околу постојниот пат е приватна и пазарната вредност не и е ниска бидејќи е во најплодниот дел од тој дел на државата. Постојниот пат не исполнува никвакви стандарди за автопат, туку за експресен пат, па за да стане автопат треба комплетно да се срамни со земја и одново да се прави, односно да има средишно и странично заштитно зеленило, 3x3 профил со поголеми димензии на лентите од сегашните (ако не се лажам сега се 3,25м и затоа е ограничувањето на 80км/ч) . Постојните клучки исто така треба да се срамнат со земја и одново да се изградат. Нови канали за одводнување, нови мостови, нови насипи. Сето ова чини многу пари ,па затоа би рекол дека не е многу кога ќе земеме во предвид дека патишта како Скопје-Штип не чинат по 6-7 милиони за км, а нема никакво рушење. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1270 Posted: 03-Jun-2018 at 11:10 |
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1271 Posted: 04-Jun-2018 at 20:00 |
Денко ,јас не коментирав дали треба да се прави тој или не, и каде треба да биде приоритетот. Само дадов појаснување зашто цената изгледа превисока а всушност не е и може да порасне при работата на патот.
Ако некоја магистрала треба под итно да се санира тоа се Куманово - Војник и Прилеп - Битола, можеби и некој други кој што сега не ми се на памет. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1272 Posted: 05-Jun-2018 at 14:55 |
Мислам дека веќе се разјасни, претходната вест/изјава беше поконфузна
Половина милијарда евра за изградба и реконструкција на патниот Коридор 8 Фреквентноста на делницата Тетово–Гостивар причина автопатот да добие дополнителна лента. Се подготвува и проектна документација за целосно нов автопат од Гостивар до Кичево, изјави министерот за транспорт Сугарески. „Покрај оваа рехабилитација што се прави на делницата Скопје – Тетово, планирано е во втората половина од 2018 година да се распише тендер за проектирање на автопатската делница од Тетово до Гостивар, дополнително се работи на државниот пат Гостивар – Кичево со инвестиција од 6 милиони евра, а паралелно се работи и на проектот за изградба на нов автопат Гостивар – Кичево. Покрај бројните рехабилитации, интензивно се работи и во делот на автопатот Кичево – Охрид.“ Од Скопје до Тетово по една коловозна лента ќе се вози уште овој месец. Како дел од оваа делница, се финализира реконструкцијата на патот Сарај – Групчин во должина од 17 километри. За него се одвоени 70 милиони денари. „Сите кернови што се извадени го исполнуваат квалитетот според сите стандарди. Дополнително сме мотивирани бидејќи овој пат е многу фреквентен. Од кога ќе се заврши, а ќе се заврши до 30. Јуни Сарај – Групчин, се префрламе од другата страна каде има големи оштетувања и ќе одделиме 10 милиони денари за Групчин – Карпалак, на оштетените места во должина од 2 километри да бидат санирани.“, Зоран Китанов, директор на ЈП Државни патишта. https://kanal5.com.mk/articles/337189/polovina-milijarda-evra-za-izgradba-i-rekonstrukcija-na-patniot-koridor-8 |
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1273 Posted: 05-Jun-2018 at 18:00 |
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1274 Posted: 07-Jun-2018 at 00:24 |
Од Куманово до Војник е во лоша состојба патот, од Војник натаму не е во толку лоша состојба би рекол и во многу добра состојба за разлика од многу други, бар до Ранковце бев сега скоро.
За разлика од Прилеп- Битола со нерамнините и фреквентноста Струмица - ГП Ново Село е во прекрасна состојба, незнам кога последен пат си бил ама јас ги возев и двете делници пред многу скоро време (првата два пати во изминативе две недели, а другата два пати пред 2 месеци) . Гостивар - Кичево во голема мера веќе се реконструира и би требало до крајот на летото да биде готова, со тоа што во еден дел тоа што е реконструирано ќе треба да се поправи. Едит: Многу време поминувам по патиштата низ Македонија ,доколку некој има камерче за во кола или знае некое ефтино со добра снимка нека каже ,ако можам да си го дозволам ќе снимам патишта ,само ќе треба некој да ги преработува видеата и да ги закачи на интернет бидејќи навистина немам време за тоа. Edited by daci92 - 07-Jun-2018 at 00:31 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1275 Posted: 07-Jun-2018 at 10:47 |
daci92, ako Strumica-GO Novo Selo e vo prekrasna sostojba, togas djabe gubime vreme tuka. Toj pat e graden vo sredinata na seesettite godini i taka e ostaven do denes.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1276 Posted: 08-Jun-2018 at 01:07 |
https://youtu.be/aW7T6orAigI
https://youtu.be/5c3iyRDR_v4 |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #1277 Posted: 08-Jun-2018 at 09:06 |
Одлични видеа, трагедија е што тазе асфалтиран коридор 10 веќе почнал да се распаѓа... Квалитет 0
|
|
Jedah
Newbiе Joined: 05-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1278 Posted: 09-Jun-2018 at 00:43 |
Нормално ли е да се остава толкава неасвалтирана површина од страните? Ќе поминат два шлепери на тоа растојание или господ на помош на тие што ќе ја качуваат и слагаат Стража |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1279 Posted: 09-Jun-2018 at 18:50 |
Да не е оставен простор за одвод за атмосферски води?
|
|
За сè има вторпат
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1280 Posted: 09-Jun-2018 at 18:57 |
Овој дел е реконструиран од лани уште - често возам натака, и не сум приметил некој сериозни забелешки како овие од сликата... |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Post Reply | Page <1 6263646566 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |