Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 198199200201202 242> |
Author | ||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3981 Posted: 22-Aug-2018 at 16:23 | |
Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.
*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега. Edited by Obedineta Makedonija - 22-Aug-2018 at 16:58 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3982 Posted: 22-Aug-2018 at 16:46 | |
Тие не се дојдени на власт за да подобрат било што туку за да помине договорот со грција и референдумот. После септември кога ќе се заврши работата може слободно да си одат и да дојдат поквалитетни особи.
Вака е тендерот по реален. А што пак ако е во договор со Виз... Можеби ќе се јави и Рајан или Изи Некој месец плуст може ќе биде покорисен. Edited by alexsend - 22-Aug-2018 at 16:56 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3983 Posted: 22-Aug-2018 at 18:51 | |
Ја утепа од фалење Визер и се отепа од критикување на владата. А не ти пречи фактот што Визер во моментов се МОНОПОЛ од скопскиот аеродром според уделот на превезени патници. И да, нормално е тие да вршат притисок токму во оние моменти кога ќе треба да им се делат новите субвенции. Сто пати сум кажал и повторно ќе се повторам, зошто Косово и Црна Гора да имаат барем две нискобуџетни авиокомпании од нивните аеродроми (да не говорам за Бугарија, Грција или подалеку), а на македонските аеродроми да лета само „Визер“. Не гледам причина да создадеме приватен монопол, кој и при првото несложување со владата се одлучува да крати линии и да се заканува дека ќе врши негативно влијание врз авиосообраќајот во земјава. А за врските со поранешната владејачка партија и со Орбан и да не правиме муабет. Edited by BOJAN - 22-Aug-2018 at 18:52 |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3984 Posted: 22-Aug-2018 at 21:51 | |
Многу лошо ме перцепираш, само поради еден факт Wizz ја имаат мојата благонаклонетост а тоа е: најголемата заслуга за овој бум во авиосообраќајот и авијацијата во Македонија како и лесната достапност за релативно ниски цени за цела Европа, само тоа. А за „владиците“ - што и да речам е малку, едноставно - се крајно неспособни, впрочем со секој нивен чекор тоа го потврдуваат сами. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #3985 Posted: 26-Aug-2018 at 23:00 | |
Од 4 авиони на Виз Ер во Скопје и еден во Охрид, новиот минимален услов кој го воведуваат плавите жолтици за субвенции за евтини летови е цел 1 (ЕДЕН) авион на било кој од двата македонски аеродрома. Како само ова потсетува на уништувањето на Пролетер со отворањето на скопската автобуска станица во 2005 година, што не беше толку одамна. Разликата е во тоа што Виз Ер не е македонска компанија, па здравје Боже, можеби ќе дочекаме да се вратат пред воопшто да го напуштат македонскиот воздушен простор. Но во меѓувреме, обичниот македонски смртник ќе си го крка стапот, ајмо за Приштина или за Белград по евтин авионски лет. Субвенциите за евтини летови со пониски критериуми од претходно
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3986 Posted: 26-Aug-2018 at 23:26 | |
ne si razbral ama bas nisto a za noviot tender ke se diskutira koga ke bide objaven na sajtot na ministerstvoto Edited by gorazd - 26-Aug-2018 at 23:27 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #3987 Posted: 27-Aug-2018 at 04:40 | |
Ако мислиш на тоа дека 4 авиони во Скопје и еден во Охрид сепак не беше услов за субвенциите кои ги примаше Виз Ер, тоа одлично го разбирам. Истовремено одлично ги разбирам чаршиските муабети кои велат дека наводно се подготвува теренот за новоформираната Ер Албанија - во мнозинска сопственост на Туркиш Ерлајнс - да ги собере субвенциите од овој тендер со ниски критериуми. Судејќи според фактот дека од 1 јуни 2017 па наваму чаршиските муабети за плавите жолтици вообичаено испаднале вистина, мислам дека добро разбирам што зборувам.
Edited by Dexter26 - 27-Aug-2018 at 04:40 |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3988 Posted: 27-Aug-2018 at 08:16 | |
Тоа не ја спречива ВизЕр повторно да конкурира и да добие! Доколку навистина сакаат да го добијат тендерот нема да имаат никаков проблем да победат во такмичење со кој било.
Иначе: Дури и да е точно дека услов е да имаат ВКУПНО само 1 авион зарем мислиш дека на толку дестинации, публицитет и превезени патници ќе ги повлечат другите авиони На многу линии имаат силна економска оправданост и не им треба никаков тендер за да опслужуваат. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3989 Posted: 27-Aug-2018 at 08:53 | |
Мислам дека тоа со Албанскиот национален авиопревезувач не држи вода(ефтин муабет) - еден од критериумите е да во изминатата година тој што конкурира да има превезено мин. 10 милиони патници!
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3990 Posted: 27-Aug-2018 at 10:38 | |
eve koj gi lansira tie "carsiski muabeti" vecer.mk (i ne e nekakvo iznenaduvanje) :
Seir.MK prestavuva: Ako se znae, kako sto se znae .... ne se ni "do pola" od rejtingot .... "vtora klasa" |
||
laziale
Groupie Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #3991 Posted: 27-Aug-2018 at 13:59 | |
Shto mislite za linijata SKP-DOH, namalena e vo zimskiot red na letanje na 3 letovi nedelno. Sporedbeno so drugite nivni operacii na Balkanot, SKP nekako kotira najslabo spored brojot na letovi
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3992 Posted: 27-Aug-2018 at 14:05 | |
Опседнат си со Доха Потенцијалот е тој и е поделен и со flyDubai како и Turkish. Јас скоро летав кон азија и иако, откако Туркиш го елиминирав врз база на цена бев убеден дека ќе летам преку Катар, на крајот и економски и практично flyDubai/Emirates беше пикот. Јас неможам да ја разберам популарноста на Туркиш. Секогаш кога барам летови преку нив, цените се ужасни споредено со конкурентит, а времињата за чекање се одвратни за 90% дестинации (европски и подалечни). Edited by pbanks - 27-Aug-2018 at 14:07 |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3993 Posted: 27-Aug-2018 at 16:42 | |
Туркиш е стално поскап во однос на Qatar и FlyDubai/Emirates, барем кога се дестинации од Југоисточна Азија во прашање. Често летам во тој правец и стално имаат подобри понуди. Следен месец правам сефте со Катар.
Мислам дека Туркиш најмногу добива од нашите кои се упатуваат кон Северна Америка. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3994 Posted: 27-Aug-2018 at 16:52 | |
Во ред, но се спремаме за скоро х3 дневно до Истанбул од Туркиш. Солиден дел од трансферите веројатно одат за Европа. ЈАс еднаш не сум нашол асална врска преку нив за разумна цена и/или со разумно преседување во Истанбул. Аустриан се секогаш поконкурентни, а аустриан не се некоја конкурентна компанија.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3995 Posted: 27-Aug-2018 at 17:11 | |
Рака на срце - јас изминатите години имав одлични конекции со екстра цени преку Туркиш(пр: Рига околу 280€, Тел - Авив околу 250€, Брисел околу 300€ и останати...) |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3996 Posted: 31-Aug-2018 at 17:55 | |
И ете, Барселона од завчера е вратена во летна сезона. Знам дека на многу нема да им се свиѓа, баш убаво се изнајадоа бурек. Сега може да си купите по една карта. Ако воопшто патувате
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3997 Posted: 10-Sep-2018 at 19:30 | |
Некоја информација поврзана околу тендерот за авио-субвенциите, до каде се стасани овие некадарните, бидејќи сами се исфалија пред 3 недели дека „деновиве“ ќе биде новиот тендер...... МИзерии!
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3998 Posted: 13-Sep-2018 at 11:55 | |
noviot tender e na stranicata na ministerstvoto...
first thoughts: neznam kolku se seriozni tie glasini deka ryan i easy se "zainteresirani" za vlez vo MK no Wizz so veke ponudenite dva avioni lesno bi go dobile i ovoj tender (ne mozam da zamislam ryanair da ponudi dva avioni od start), plus ke moze da si lapnat subvencii za OHD- Malmö, Memmingen i Bergamo tri provereni gastarbajterski ruti. ponistuvanjeto bi mozelo da ispadne mnogu povolno za niv |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3999 Posted: 13-Sep-2018 at 14:31 | |
И сега и претходно реков, единствени губитници се граѓаните(патниците) од Македонија - од овој аматерски потег на Сугаревци... Имајќи во рака 2 авиони, ти велиш неважи и после за истите пари бараш 1... тоа е тоа! |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #4000 Posted: 13-Sep-2018 at 19:06 | |
koj cita e vo prednost: tenderot veli najmalku eden (Wizz moze da odigra na sigurno i da predlozi povtorno dva). nikoj ne znae kolku se ozbilni "ambiciite" na Ryan& Easy (od ExYu-clanakot) , ako uopste postojat.
Vo slucaj Wizz da go dobijat tenderot so (samo) 1 avion plus cash za Malmö & Co. e togas e 1:0 za Wizz Edited by gorazd - 13-Sep-2018 at 19:09 |
||
Post Reply | Page <1 198199200201202 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |