Коридор 8 |
Post Reply | Page <1 4445464748 52> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #901 Posted: 06-Aug-2018 at 22:57 |
Ова е одење во друг, уште поголем екстрем.
Да не губиме од вид дека пругава дури и со 100 km/h е совршено адекватна
за нашите потреби за товарен сообраќај, а тоа е сосема доволна причина
за изградба. Дури и со 100 km/h ова е многу значаен развоен проект кој
ќе донесе значајни можности за развој на економијата и ќе учествува во
создавање на посилна финансиска основа за да во некое идно време можеме
да размислуваме и за нова пруга со поголеми брзини. А во муабетов
воопшто и не ги спомнавме штетите и загубите од сите грчки блокади. Тоа е
уште еден аргумент зошто пругава треба да се стави во функција што
побрзо. Да не заборавиме што ни се случи во првата половина од 90-те
кога бевме отсечени и од север и од југ, а со тоа останавме без
железничко поврзување со светот. Преголема цена плативме заради нашата
слаба железничка поврзаност, можеби си премногу млад за да се сеќаваш.
Но блокадите реално никогаш не ни престанаа, само добија поблага
форма... стално имаше по некој штрајк, де во грчките железници, де во
солунското пристаниште, де генерален штрајк, де не знам какви други
блокади се изродуваа. Во услови кога грците ќе спуштат рампа, дури и
пруга за 40 km/h ќе ни изгледа одлично за товарен сообраќај. Да имавме
макар таква алтернатива, веројатно они немаше ни да се глупираат со ембарго. А ми се
чини и дека сите последовтелни блокади на железничкиот сообраќај кон
грција придонесоа добар дел од нашите компании за кои железничкиот
транспорт е економски поисплатлив, сепак долгорочно да се ориентираат на
друмски превоз на стоки. Тоа е една индиректна економска штета за која
не се зборува, но е од големи размери. 100 km/h? It sucks, знам. И мене ми е криво за
проектираната брзина, особено кога ќе се види колку години поминаа и допрва ќе поминат. Но да бидеме реални, пругава и со таква брзина има
огромно економско и огромно стратешко значење за нас. Воопшто го немаме
тој луксуз да размислуваме за недоградување на пругава. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #902 Posted: 07-Aug-2018 at 10:40 |
Аргументацијата на Кловер ја разбирам до некаде, но не се согласувам ниту со него ниту со Бојан. Кловер поставува дека ако не се изгради ова вака сега, нема воопто да се изгради. Пристапот е грешен. Ако се има волја, корекции може да се направат уште сега и проектот да се реализира како што треба. После СК2014, никој неможе да ме убеди дека пари нема. Се работи за приоретизирање, ако треба низа други проекти ќе се замрзнат, ама едниот да се направи како што треба. Ваквиот пристап ќе не чини многукратко на подолг рок. Во врска со споредбата која ја даде Бојан за Словенија. Туѓите пракси неможе да се копираат под индиго. Словенија можеби може да патува со 100км/ч бидејќи за 1-2 часа во било кој правец стига до Трениталиа и ОББ. Македонија пак е опкружена со рудиментирани железници. Затоа потребен е многу постратешки пристап на регионално ниво, не само на национално ниво. А пристапот може да почне и билатерално (во случајов со Бугарија). Ако сите го сметаме само времето кое е потребо да се стигне до националните граници, ништо не правиме. Луѓе, пак ќе повторам никој не зборува за воведување на Маглев, но 100 проклети километри на час се навистина мизерна основа за долгорочен развој.
Edited by pbanks - 07-Aug-2018 at 10:41 |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #903 Posted: 07-Aug-2018 at 12:48 |
проклество и мизерија е навистина да паѓаш во очај ако нешто не ти е по ќеиф Панкс, но ко што вели Кло поарно врапче во рака него Гулаб на гранка, но понекогаш треба трпение а она што е наше ќе си дојде, бидејќи сме си го сакале барале и конечно сториле, интересно е што ко мед и млеко моменталната флоскула требало во вакви околности на земи или оставу еу а директно под европски ритисок, требаше бар да капнат од млекото една капка ако не сакаат да пуштат ронка од медот! сега капките биле неопходни за другде, ок, но К8 е паневропски коридор а не само локален мост, по таа логика требало многу поодамна да не конектираат со европска членка ко Бугарија, а за тоа особено нив да ги принудат, та да ни се мотивација и нам за што е во наши сили да истераме колку можеме поозбилно, но не секогаш сме фокусирани озбилно на транспортот колку на производството, логично ако не друго имаме и други транспортни опции освен железничкиот сообраќај, но што направивме ние за Авио Карго да го промовираме поозбилно, или пак дали е возможно со Вардарска Долина бар по воден пат да сме поврзани со Солун, на некои проекти работиме но и она што почнало да се работи го забошотуваме, Карго Аеродром иако беше во пакет со инвестициите на ТАВ ништо не бидна со тоа, зар оваа влада не може да засука ракави и да се комплетира таа идеја!? што не значи дека треба К8 како патен коридор да се запостави ... но кога сакаме преку Леб погача во право си ќе сонуваме гладни за просото, а сетне соно и некој ќе го оствари но по која цена, Кина предложи хајспидка Солун-Будимпешта [1] но на евроболшевиците тоа не им се свиѓа, така се плашат дека тие утре нема да имаат влијание тука, а сега не сакаат да одврзат ќесе бидејќи треба на ситно ушто долго да не играат, а додека чекаме тие да се разберат меѓусебно кој прв да почне маглев траса по К10 ќе дочекаме и хиперлуп опции на маса [2] цената велат ќе им биде слична [3] но ќе треба и долги/големи тунели 50км~10милј. [4] конечно со хајспидка тешко дека ќе тера Карго та пак ќе си тераме со постојните пруги за тоа, што значи и ваква со 100км/с на К8 ќе биде добредојдена, но најдобро ќе биде по неа да пуштиме и туристички патнички возови она нашите дотраени композиции па бар како маркетинг спин да се искористи дека сеуште некаде во еу функционира нормално Олд Скул Железнички транспорт, да можеш да извадиш од прозор глава ако некој прднал Edited by Zelenikovo - 07-Aug-2018 at 12:53 |
|
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #904 Posted: 05-Sep-2018 at 07:10 |
Шест компании и обединения в търга за проект на жп трасето Радомир – Гюешево – Македония
от 05.09.2018, Автор: Милена Василева Шест компании и обединения участваха в търга за проектиране на модернизацията на железопътната линия Радомир – Гюешево – граница с Република Македония в 2 обособени позиции. Предварителната обща стойност на двете позиции е 16 860 145.48 лв. без ДДС. Времето за изпълнение е 26 месеца. За позиция 1 играят и шестимата кандидата, а за позиция 2 - само трима от тях. Участниците в търга са: - "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД - позиция 1 и позиция 2. - Обединение "Инфра – Свеко" ДЗЗД, съставено от "Инфра Про Консулт ООД" и "Свеко Енергоремонт" АД – позиция 1. - ДЗЗД "Уверде Смарт", в което са "Уватерв" ЗАД, "Ер Джи Консулт" ООД, "Дейта груп" ЕООД" и "Рутекс" ООД - позиция 1 и позиция 2. - ДЗЗД "Евротранспроект – Трансгео", състоящо се от "Евротранспроект" ООД и "Трансгео" ООД - позиция 1 - ДЗЗД "Коридор -8 -2025", с партньори "Транс Ел Инженеринг" ООД, "Вектор Бул" ООД, "Айзенбан унд Баупланунгс Гезелшафт" ГМБХ – Германия, позиция 1. - Консорциум "Нет ИКюИ",в което влизат "Нет Инженеринг" АД и "ИКюИ Контрол" ООД - позиция 1 и позиция 2. Позиция 1 включва оптимизация и актуализация на предпроектни проучвания и идеен проект за модернизация на жп участъка Радомир – Гюешево, идейно проектиране за жп участъка Гюешево – граница с Македония и изготвяне на ПУП и технически проект за модернизация на двата жп участъка. Срокът е 26 месеца, стойността е 16 638 304.87 лв. без ДДС. Позиция 2 е за актуализация на подробната програма за модернизация и на стратегията за провеждане на тръжни процедури, както и за изготвяне на документация за кандидатстване за финансиране на строителството на железопътните участъци Радомир – Гюешево и Гюешево – граница с Македония. Срокът е 4 месеца, индикативната стойност е 221 840.61 лв. без ДДС. Проектът се финансира от ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура", приоритетна ос 1 "Развитие на железопътната инфраструктура по "основната" Трансевропейска транспортна мрежа". Първоначално работата по проектите беше предвидена за ОПТ и включваше цялото трасе София - Перник - Радомир - Гюешево - граница с Македония. Впоследствие то беше разделено на две части и фазирано за този програмен период. С финансиране от Техническа помощ на ОПТТИ по проекта на "София – Перник – Радомир" работиха за 9.5 млн. евро ДЗЗД "Нет - Италфер – ИКЮИ", съставено от Italferr - Италия, EQE - САЩ, Нет - България. След избора на изпълнител за технически проект на жп трасето Радомир - Гюешево - граница с Македония и изработването му следва да бъдат обявени два търга за строителство: за София – Радомир и за Радомир – границата с Македония. Източник: Строителство Градът Edited by katani - 05-Sep-2018 at 07:10 |
|
Bube
Newbie Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
Quote Reply #905 Posted: 11-Sep-2018 at 17:27 |
https://ibb.co/cDZJaU
https://ibb.co/d8MLpp https://ibb.co/e796Up https://ibb.co/mi8N29 https://ibb.co/h14JaU https://ibb.co/jMtBvU https://ibb.co/j9rQN9 https://ibb.co/mRa8aU https://ibb.co/cXii9p https://ibb.co/k3BgvU https://ibb.co/bJZqpp https://ibb.co/cbOGUp https://ibb.co/fmNt9p https://ibb.co/gEUvN9 https://ibb.co/nDffpp https://ibb.co/kKc4FU https://ibb.co/kbQfpp https://ibb.co/jAsX29 https://ibb.co/jm7bUp https://ibb.co/ckCRUp https://ibb.co/kMsFN9 https://ibb.co/bJzgUp https://ibb.co/eiac29 https://ibb.co/hhyVN9 https://ibb.co/gcYEh9 https://ibb.co/bGS1Up https://ibb.co/fkKRvU https://ibb.co/deLiaU https://ibb.co/i6QAN9 https://ibb.co/gQVc29 https://ibb.co/j1Wjh9 https://ibb.co/dbxwvU https://ibb.co/m8WZh9 https://ibb.co/mn99FU https://ibb.co/dnSkpp https://ibb.co/kMc1Up https://ibb.co/ibetaU https://ibb.co/fnWvpp https://ibb.co/kb6jh9 https://ibb.co/f9M6vU https://ibb.co/b13Qpp https://ibb.co/cZVuh9 Edited by Bube - 14-Sep-2018 at 10:27 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #906 Posted: 11-Sep-2018 at 20:19 |
На линкот кој го пуштивте нема никакви слики.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #907 Posted: 16-Sep-2018 at 15:49 |
Еве дел од фотките на Bube 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #908 Posted: 17-Sep-2018 at 07:42 |
хвала ! дайте всички фотки!
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #909 Posted: 14-Dec-2018 at 09:40 |
Ќе се потпише договор за грант за втората фаза од пругата кон Бугарија
Во Министерството за финансии денеска ќе биде потпишан договор за користење 70 милиони евра грант од инструментот на Европската унија – Инвестициска рамка за Западен Балкан – ВБИФ (Western Balkans Investment Framework – WBIF) кој ќе се користи за изградба и реконструкција на железничката делница Куманово – Бељаковце од пругата кон Бугарија. На потпишувањето на договорoт помеѓу Министерството за финансии и Европската банка за обнова и развој, ќе се обратат премиерот Зоран Заев, министерот за финансии Драган Тевдовски, амбасадорот на ЕУ во Македонија, Самуел Жбогар и директорот на канцеларијата на ЕБОР во Скопје, Анка Јоана Јонеску. За втората фаза од пругата кон Бугарија на источниот дел од Коридорот 8, се обезбедени 145 милиони евра, од кои 70 милиони евра грант од ЕБОР, а останатите се заем. За деблокирање на изградбата на првата делница од пругата, од Куманово до Бељаковце, треба да се потпише анекс на Договорот за изградба, по што ќе следат нов тендер, избор на изведувач и старт на градежни работи. Првата фаза од пругата, од која се изградени само осум километри, се очекува да биде готова за 16 месеци, а втората фаза би завршила до 2021 година. За третата делница од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир се преговара за средства со меѓународни финансиски институции. https://plusinfo.mk/%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B8%D1%88%D0%B5-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0/ |
|
За сè има вторпат
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #910 Posted: 15-Dec-2018 at 19:53 |
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Горан Сугарески
Има неколку грантови за пругата кон Бугарија. Првиот беше најавен лани во Трст, но досега нема ништо од изградбата. Зошто? Може ли Македонија да ги изгуби парите поради застојот? -Не се согласувам со вашата констатација дека нема активности. Прво, обезбедени се средства од 70 милиони евра за втората фаза за изградбата на делницата Бељаковце-Крива Паланка, за што следната недела ќе се потпише договор. Исто така, од оперативната програма ИПА 2017 -2020 обезбедени се 60 милиони евра за третата фаза од Крива Паланка до Деве Баир. Застој нема, напротив, сите пречки кои се појавија во првата фаза веќе се надминати и градежните работи се одвиваат со посакуваното темпо и во наредниов период ќе бидат уште повеќе интензивирани. Очекуваме рехабилитацијата на делницата од Куманово до Бељаковце да биде завршена во текот на следнава година. Тендерот за изградба на делницата од Бељаковце до Крива Паланка за што вие прашувате е веќе во тек и првата фаза на претквалификација на компаниите заврши. За реализацијата на овој проект веќе се обезбедени 145 милиони евра, од кои 70 милиони евра од Европската Унија – грантот кој го спомнавте и 75 милиони евра од заем од Европската банка за обнова и развој. Очекуваме изградбата да започне следната година, а да заврши во 2023 година. За третата фаза од пругата кон Бугарија, делницата Крива Паланка – Деве Баир, работиме на обезбедување на целосната финансиска конструкција. Сакам да нагласам дека Меморандумот кој го потпишавме со Република Бугарија предвидува точно утврдени рокови за завршување на изградбата и согласно со овие рокови, очекуваме пругата од македонска страна да биде комплетно завршена до 2025 година. https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/12/112413/ |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #911 Posted: 30-Jan-2019 at 12:12 |
Нещо за 2ра фаза за първа копка и изведувач чува ли се за Беляковци-Крива Паланка ???
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #912 Posted: 02-Mar-2019 at 18:45 |
Според изјавата на Кочо Анѓушев, наводно околу 70% од градежните работи на пругата кон Бугарија биле завршени.
https://www.facebook.com/mtc.gov.mk/ Edited by Џоле - 02-Mar-2019 at 18:45 |
|
За сè има вторпат
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #913 Posted: 02-Mar-2019 at 19:05 |
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #914 Posted: 02-Mar-2019 at 23:18 |
Капитален проект, после 25 години успеавме да завршиме 70% од некогаш функционалната пруга до Бељаковце |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #915 Posted: 03-Mar-2019 at 02:42 |
Браво поздравление за напредъка ! За жалост дано не закъкнеят сроковете за доизграждане които във времето са решаващи!
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #916 Posted: 04-Mar-2019 at 18:50 |
Можеби пуштањето во употреба на пругата кон Бугарија ќе биде дел од активностите при прославувањето 100 години од крајот на Втората светска војна. Или пак ќе се чека пратеникот Амди Бајрам, член на делегацијата на Собранието на одамна поранешната поранешна југословенска Република Македонија да се врати од свечената прослава по повод пуштањето во употреба на првите 1.000 километри пруга на Марс да се врати, па да може да се пушти пругата кон Бугарија. Или пак новиот премиер во 2042 ќе рече дека претходната влада со своето неодговорно и криминално однесување направила низа грешки при изградбата на втората делница од третата фаза, па ќе мора да се земе кредит од Кенија за да се решат проблемите, па наместо ветениот јануари 2044, пуштањето ќе се одложи две години.
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/do-nova-godina-treba-da-zavrshi-izgradbata-na-prugata-kumanovo-belakovtse/ |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #917 Posted: 07-Mar-2019 at 19:33 |
За еден час со воз од Скопје до Софија, но во 2027 година Акцентот на седницата ќе биде ставен на изградбата на железничка линија меѓу Софија и Скопје, како и намалувањето на роамингот. Бураскиот министер за транспорт, Росен Жељазков, пред почетокот на седницата изјави дека помеѓу 2025 и 2027 година е рокот за завршување на железничката линија Софија-Скопје. -Во Бугарија за новиот програмски период, планираме 400 милиони евра за изградба и модернизација на пругата Софија – Перник – Радомир – Гешево – граница. Од страна на Република Северна Македонија е предвидена слична сума. Според планот до 2025 година, плус-минус, се очекува да имаме изградена инфраструктура, што е исклучително важно, од гледна точка на поврзаноста и брзината на движење. Планирано е патот Софија-Скопје да не трае повеќе од еден час – рече Жељазков. Целта е железничката линија од Скопје до бугарската граница да се
заврши до 2027 година. Кога Скопје и Софија ќе бидат поврзани, оваа
железничка линија ќе биде дел од Коридорот 8, кој треба да ги поврзе
Бугарија, Македонија и Албанија. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #918 Posted: 09-Mar-2019 at 21:36 |
За еден час можеби до Куманово со нашите возови и пруги.
Воедно, денес вртејќи со точак 200 километри низ Кратовско, од локалниот пат кај Шопско Рударе, јасно уште се гледаат столбовите сведоци на оваа пруга Воедно, кај Бељаковце уште нема ни прагови донесени, ниту шини, туку само чакал е нафрлан, така што не верувам дека ниту таа готова пруга (што постоеше и имаше возови до пред 20 години) нема да ја завршат до 2019, како што најавија. |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #919 Posted: 07-May-2019 at 17:38 |
Каква 2019 година? Нема ниту теоретска шанса да го направат железничкиот мост на Пчиња кај Клечовце, кој одвај да е почнат со еден направен столб. А кај е железничкиот надвозник над патот Стрезовце- Клечовце, кај се истите такви над патот Доброшане - Шупљи Камен и Проевце - пат Куманово - Св. Николе? Сè уште се прави надвозникот над улица Доне Божинов, кој тешко дека ќе биде завршен до крајот на годината, па потоа треба да се прави надвозникот над улица Ѓорче Петров. Не до 2019, до 2029 година нема да ја завршат, и тоа зборуваме само за трасата од Куманово до Бељаковце. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #920 Posted: 18-Jun-2019 at 06:53 |
Започва подготовка на проект за модернизация на жп линията Радомир - граница Северна Македония
На 17 юни в НКЖИ се подписаха договорите с избраните изпълнители по откритата процедура с предмет „Подготовка на проект „Модернизация на железопътната линия Радомир-Гюешево-граница с Република Македония“ (Република Северна Македония). Изпълнител на договора по Обособена позиция 1: „Оптимизация и актуализация на предпроектни проучвания и идеен проект за модернизация на железопътния участък Радомир-Гюешево, идейно проектиране за железопътния участък Гюешево-граница с Република Македония и изготвяне на ПУП и технически проект за модернизация на железопътните участъци Радомир-Гюешево и Гюешево-граница с Р. Македония” е „ДЗЗД „ЕВРОТРАНСПРОЕКТ – ТРАНСГЕО“. Договорът е на стойност 13 285 000 лева без ДДС. Изпълнител на договора по Обособена позиция 2: „Актуализация на Подробна програма за модернизация и на Стратегията за провеждане на тръжни процедури, и изготвяне на Документация за кандидатстване за финансиране на строителството на железопътните участъци Радомир-Гюешево и Гюешево-граница с Р. Македония” е Консорциум „НЕТ ИКюИ“. Стойността на договора е 152 000 лева без ДДС. С изпълнението на двата договора ще бъдат извършени необходими дейности за подготовката на проекта за модернизация на железопътната линия между София и границата с Република Северна Македония. Проект „Техническа помощ за подготовка на проект „Модернизация на железопътната линия София-Перник-Радомир-Гюешево-граница с Република Македония“ се съфинансира по Приоритетна ос 1 „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” Транс-европейска транспортна мрежа“ на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. Източник:Строителство Градът |
|
Post Reply | Page <1 4445464748 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |