Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 201202203204205 242> |
Author | |||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4041 Posted: 19-Oct-2018 at 10:43 | ||
Да имаше доблест, ќе пребараше низ нишкава и ќе видеше дека темава е разговарана и апсолвирана веќе многу пати досега. Има огромен јаз помеѓу ова што го презентираш како аргумент и она што е веќе дискутирано и кредибилитетот на изворот на информации. А одозгора на се се послужи со хипербола базирана на погрешен извор (Цела Европа итн), што и тоа како иритира. Ама ајде ќе ја повторам суштината: Факт: пред покренување на тендерот Владата се консултираше со Европска Комисија и доби зелено светло. Поради тоа, од страна на ЕУ / ЕК, освен општи коментари, до сега немало никаква конкретна акција. Следствено: Заклучокот е дека сите жалби се про форма. Конкретно, жалбата од Косово е поради перцепцијата дека Скопје им ги зема патниците и алчноста да ги задржат истите без самите да дадат долар попуст за нови дестинации. Лимак се бетер од ТАВ. Ова беше официјално прифатено како жалба, но освен генерална забелешка - која во меѓувреме ја снема - немаше никаква конкретна акција. Со други зборови, ги истинтраа Косоварите колку да кажат дека кажале нешто. Да имаше каква било основа жалбата ќе имаше многу посериозна акција, а не напротив - да го повторуваме истиот тендер втор и трет пат. И на крај што се случи? Аустриан бркаа субвенции за себе без да имаат основ, а Приштина воведе систем за попуст во склад со Европските стандарди, соодветен на Скопскиот (освен формално), и во комбинација со планот да им ги тргнат визите до година, им вродува со плод. Жално е што статиите на СДК за авио-сообраќајот обично се цитираат како врв (или релевантен извор) на македонското новинарство во случајов, само покажува колку е ниско општото ниво на дискусија и информираност. Не се сомневам дека, кога би се ограничил на македонски извори на вести и перспектива на пазарот, и самиот би дошол до заклучоците кои ги изнесуваш. Ама ете за среќа потрошив десетина години професионално на темата во центарот на случувањата па сум тука да споделам уникатен поглед на нештата. Еве ти шанса да го баталиш ад хоминем пристапот. P.S. Fun fact: По прв пат има основа за жалба дури во конкретниот повик годинава, затоа што јавно се изјавува дека субвенциите се за привлекување low-cost компании, што во случај на конфликт ако flag carrier се пријави и не биде прифатен (фантазија, еве да кажеме Адриа) може да се толкува како дискриминаторен пристап. Edited by Tranquilis - 19-Oct-2018 at 12:26 |
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4042 Posted: 19-Oct-2018 at 11:04 | ||
Ако понудата била несериозна, а беше прифатена, што ќе правеа тогаш? Не сум упатен какви правни последици ќе имаше доколку победеа па се повлечеа, но секако ќе имаше сериозни последици, во најмала рака ќе се дисквалификуваа самите себеси од секој нареден тендер. А и ќе навлечеа неблагонаклоност на владата и институциите, што сигурно не е за потценување во секојдневната работа на една таква компанија, која претпоствувам е во постојана интеракција со разноразни бирократи, процедури, и слични заебанции. Ако понудата за првиот тендер навистина била несериозна, не ми останува да заклучам ништо друго освен дека биле сигурни дека нема да биде прифатена и дека целото ова одолговлекување е театарска претстава во заедничка режија на Виз и на владата, за купување време додека Виз не ја прошири флотата доволно за да може да алоцира авиони за нови линии кај нас. Тоа би објаснило и зошто роковите од вториот тендер беа толку кратки - да направи тешко возможно дека некој конкурент може да ги добие субвенциите. Но ако е така, нели можеа едноставно да почекаат и да не објавуваат тендер додека Виз не биде подготвен? Затоа тешко ми е да замислам како понудата на првиот тендер можела да биде несериозна. |
|||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4043 Posted: 19-Oct-2018 at 11:12 | ||
Потпис. И јас би го кажал истото. Штета што никој друг не е формално заинтересиран. Ако има и трет тендер, и тој пропадне, би се согласил со заклучокот на пбанкс - треба да има одговорност на високо ниво. Мене ова ми укажува дека некоја од страните во целава ситуација е малце неупатена околу тоа како одат нештата, да не кажам е аматер.. =/ Edited by Tranquilis - 19-Oct-2018 at 11:13 |
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #4044 Posted: 19-Oct-2018 at 11:14 | ||
Неверојатно колку не се дил-ориентед во Влада. Не сфаќаат дека не треба компании да трчаат по нив, туку обратно. А и после ваква лакрдија не гледам како некој друг заинтересиран LCC би се решил да влага во Македонија. Не е ни битно дали Сугаревски е во право, пристапот му е погрешен.
|
|||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4045 Posted: 19-Oct-2018 at 11:19 | ||
Да си ми жив. Во меѓувреме освежи се со следното од Мин за Транспорт и Врски: http://www.mtc.gov.mk/media/files/MOJTRENER_DIETA.pdf Профи. |
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4046 Posted: 19-Oct-2018 at 12:27 | ||
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4047 Posted: 19-Oct-2018 at 12:44 | ||
Ние диктираме темпо? Доколку имавме национален авиопревозник, со овие пари кои ги даваме како субвенција во моментов евентуално ќе ги покриевме трошоците за кикирики. Македонија не е земја која може да диктира било што на било кого и треба лавовски да се бори да излезе од таа ситуација, а не разни бирократи чии погледи не стигаат подалеку од тендерската чеклиста да водат погубни потези кои може да влијаат на толку многу полиња (alexsend направил убаво резиме што ние добиваме овдека).
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4048 Posted: 19-Oct-2018 at 12:52 | ||
Можеби сте во право, но вашата теза е базирана на многу претпоставки и IFови. Мојата теза е прилично добро документирана како модел на делување на одговорните, особено од постојниот политички естаблишмент на власт. |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4049 Posted: 19-Oct-2018 at 13:20 | ||
Ајде да речеме дека си во право (а не си, Tranquilis е во право дека тоа е добро документирано и на форумов и пошироко). Секоја држава, вон сите филозофии за слободен пазар и „невидливата рака“ на фановите на Адам Смит, интервенира на разни начини за да ги заштите своите интереси и реализира своите развојни планови и благосостојбата на своите граѓани. Од тарифни војни какви иницираше Трамп, разни услови за трансфер на know how при секој поголема набавка на недомашни продукти/услуги типични за азиските земји, разните протекционистички политики во Европа на национално/ЕУ ниво... па се до екстремни сценарија за реализирање на воени конфилкти најчесто со многу различни причини од оние декларираните. Доколку не би постоеле сите овие работи, целата светска економија би изгледала многу различно најверојатно. Слично да не постоа субвенциите во овој сектор, веројатно е дека ова немаше да биде четврта најчитана нишка на сите времиња на овој форум и сеуште ќе имавме countdown до 1 милион патници, слично на сараевскиот аеродром, а младите македонци и понатаму ќе „добацуваа“ до Крф. За мене, претходната влада имаше две исклучително добри економски политики 1. Индустриските зони 2. Авиосообраќајот. Во првиот случај, ситуацијата е многу покомплексна за евалуација, потрошени се огромни пари чија вкупна сума не се знае ниту пак се има јасна претстава за повратот. За тоа може да зборуваме во соодветна нишка ако е потребно, јас лично мислам дека ефектите се и те како добри. Во вториот случај, работата е јасна како бел ден. За смешни пари, имаме огромен повеќестран позитивен ефект. Јас не би се откажувал од успешниот модел, се додека неговите можности не се исцрпат. Не зборувам за моделот кој го препишуваат од тендер во тендер дословно, туку генерално за пристапот развојот на ова поле да се субвенционира. |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4050 Posted: 19-Oct-2018 at 13:29 | ||
Мислам дека си во право. Форсирање на база е веројатно причината што од старт не ограничува на Виз ер. Скопје сепак не е Софија, и тешко дека ќе го гледаме дуелот на Виз и Рајан во Скопје по софиски модел. Од друга страна, ако се оди на субвенција по дестинација (за било која компанија), не само што можеби ќе добиеме некоја линија плус, туку можеби ќе го скршиме мразот со нова компанија па дури тогаш ќе може да се надеваме на сценариото база/дуел. Една таква итерација би била многу логична еволуција на политиката на подршка според мене. |
|||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #4051 Posted: 29-Oct-2018 at 19:23 | ||
https://sitel.com.mk/aviolinija-skopje-atina-od-chetvrtok |
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #4052 Posted: 02-Nov-2018 at 00:02 | ||
nekolku videa od prviot let ATH-SKP napraveni od eden passenger: http://www.instagram.com/vasilisath_porgiazis/ |
|||
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #4053 Posted: 02-Nov-2018 at 08:18 | ||
Налетав на интересно инфо:
"Аеродромот „Скопје” се наоѓал на крајот од градот, кај денешната населба „Аеродром“. Првиот патнички авион слетал во Скопје на 15 јуни 1928 година, дваесет години од првиот историски лет на браќата Рајт, на релација Белград – Скопје – Подгорица –Мостар – Сараево – Белград. Авионот бил од типот „Потез-29”, а превезувал 5 патници. Во текот на 1929, ‘Аеропут’ почнал редовно да лета на релација Белград – Скопје – Белград и Солун - Скопје - Белград. Ова друштво за воздушен сообраќај тогаш било меѓу првите 10 авиокомпании во Европа. На скопскиот аеродром слетувал и авион на „Империјал ервејс“ од Лондон. Неговата маршрута била: Солун – Скопје – Белград – Загреб – Лондон. 1930 година се летало и на релација Виена - Грац - Загреб - Белград - Скопје - Солун. Главната реклама која тогаш „Аеропут“ ја пласирал во весниците била: Во предноста над сите сообраќајни средства, аеропланот ја освои довербата на светот. На кого му е важна удобноста, сигурноста и брзината, патува со авион!" |
|||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #4054 Posted: 07-Nov-2018 at 13:37 | ||
Ajde treta runda
Трет тендер за субвенциониран авиопревозник Ama sega ima rok do 26. Mart 2019 da postava lini. https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/11/102398/ |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4055 Posted: 07-Nov-2018 at 15:04 | ||
Пак е кратко, пак ќе пропадне. Ако експресно го објават повикот и експресно заврши процедурата ќе фати средина на декември/крај на година. Значи некој треба да е спремен да отвори нови линии за три месеци.
|
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #4056 Posted: 07-Nov-2018 at 17:00 | ||
ova 26ti epten mi zvuci random pogotovo sto zimskiot red na letanje zavrsuva na 30ti
Edited by gorazd - 07-Nov-2018 at 17:05 |
|||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #4057 Posted: 08-Nov-2018 at 14:44 | ||
Mislam deka treba da se razglede moznosta za nacionalen avioprevoznik ako pak ke propadne tenderot. Ni treba samo eden dobar strateski partner kako sto e so Air Serbia / Etihad i Air Albania / Turkish.
|
|||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4058 Posted: 09-Nov-2018 at 09:19 | ||
Ви требаат и десетици милиони $ за фрлање, ама сигурен сум дека ќе биде забавно да ве гледаме како ги трошите. |
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #4059 Posted: 09-Nov-2018 at 09:30 | ||
Da vo pravo si Tranquilis. Ke treba desetici milioni. No za sekoj benefit ti treba i investicija. Site znaeme deka subvenciite za LCC bea edna golema "success story" ama sega e vreme da odime cekor napred i da se konektirame so pogolemite hubovi vo Evropa. I taka gledame kako se frlat desetici milioni $ za katastrofalni proektirani avtopati, za novi izbori sekoj 2 godini, aerodromi sto se transformirat vo kanalizaci (Aerodromot vo Stip) itn... |
|||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4060 Posted: 09-Nov-2018 at 14:35 | ||
Се согласувам со целта, но не и со методот
|
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
Post Reply | Page <1 201202203204205 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |