![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 42> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Марјан, почит кон сите оние кошто одговорно и посветено си ја вршат работата и во железници и секаде. Ама презир за оние што го створија муабетот "Бурек мене, бурек тебе......", а пошто очигледно си долги години со железницата заедно знаеш за кој муабет станува збор.
Јас никаде досега не видов да се збори нешто лошо за железничарите. Се збори лошо за оние што гледаат како да изцицаат макар еден денар од железници. А тоа што политиката го завземала своето учество во муабетов, не е до нас овдека, него проблемот доаѓа од друго место. Поздрав кон оние што животот дале за железници, барем малку од малку надоместуваат за она што е запуштено, искрадено и неоддржувано. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:13 |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
грците пази тие веќе пет децении се во еу, цицаат до немајкаде, и не споредува Андреј нас кои бевме последното свирало во Југославија, по некои среќни околности заради К10 добивме нешто бонус, и капак после две децении грабање треба да се мериме со некого! најбитно во моментов е дека мрднавме од мртва точка, имаме основа што по инерција што од инат да ја дотераме работата блиску до перфекција, единствено тактизирањето со вардарска долина и К10 може да развлече можност за поголема интервенција на тој потег, чекајќи да добиеме баклава покрај кадаифот! инаку што е до инвестициите Андреј, или се правиш на триипол или не ги читаш убаво нишките! владата за сите инфраструктурни проекти најави заеми од надвор, а овие милиони се само за оправање на тековната состојба! Edited by beTon - 03-Dec-2008 at 14:29 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Грција е во ЕУ од 1981, да не мислиш ти дека тие се една од основателите на ЕУ случајно?
![]() Не бе друже, јас само не верувам на бесконечните лаги на нашите досегашни власти. Доедека не видам готови проекти, планови за развој во кои се содржани рокови за нивна реализација, додека тие пари не се обезбедат и не почне работа на терен јас НЕ верувам дека сме тргнале во добра насока. Едноставно Македонија е толку пропадната што 4 милиони инекции се смешни (и трагично за тие што веруваат во тоа) дека ќе ја оправат ситуацијата на терен. Дај Боже да добијат пари и земјата да се претвори во градилиште, но токму овие проекти се спори, поврзани со многу бирократија и посветеност. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Андреј, преголем песимизам, чак и за македонец.
Иначе во едно се слагам дека до сега не лажеле и краделе но за железница можам да потврдам дека за овие неколку години тоа го немало и ама баш прв пат нешто се помрдна од мртва точка, тоа беше тука. Да нагласам уште еднаш, само задниве две години железница виде инвестиции, се пред тоа беше мачкање, па затоа мојата верба иакуо сум македонец ја имам, дека ќе се продолжи. Иначе таа една од најстарите „европски“ земји, Грција имаа 8 дизел DMU-2 Desiro до 2007 кога се продадени. Сега има 20 електрични EMU-5 Desiro кој сообраќаат до аеродромот во Атина и пробно од Солун до Лариса Edited by Vladimir P - 03-Dec-2008 at 14:57 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Хахах незнаев дека со волку скромна флота располагале грциве. Од сликите добив впечаток дека имаат подобра железница од нашава и уште стојамна тоа мнение. Да, се сложувам со тебе Владимир дека конечно тргнаа работиве од мртва точка. Проблемот е што треба многу да инвестираме во МЖ за да постигнеме некое нормално ниво и квалитет. И не мислам дека македонецот е преголем песимист, напротив-оптимист без причина.
Бетон, на привезокот на Мизерна Србија - Македонија, која земја сакаш да му биде репер? Франција со ТГВ ли? Па ние да го достигнеме нивото на развиеност на Словенија треба многу да работиме, инвестираме и дисциплинираме. Јас си ја сакам Македонија само што сум разочаран од сработеното до сега. И тоа не ми дава преголема верба за напред. Стравувам дека доколку МЖ транспорт мислат да го продаваат, намерно ќе го допропаѓаат до моментот кога ќе треба да се продаде по багателни цени на некоја странска компанија. И ова не е безоснован страв, туку потврдена тактика кај нас. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
Грците од ЕУ цицаат скоро два века директно, а се до паѓањето на хунтата во 70тите шуруваат со америте и англичаните и политички и економски, па вака или онака истите се во ЕУ претпристапно далеку подолго од пеесет години. инаку инвестициите не се спорни спорно е дали ќе ни светне да ги забрзаме, било на своја рака или под нечија рака-ракав.
па невелам кој треба да ни биде туку реално споредбата со сите кои имале подобра позиција од нас не е реална! инаку ако не го продадат железничкиот транспорт ќе имаме што би рекол ти корупција ... инаку проверената тактика Андреј одеше малку поинаку, ја пропаѓаат фирмат за по моделот на приватизација само менаџерите да можат даја купат компанијата, а дури после овие ја креваат и продаваат на туѓинец - чисто да дополнам Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 21:31 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Па до сега зборевме за инвестиции, зашто би го правеле тоа ако сакаат да ја пропаднат ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Кога мома треба да се мажи се ангажираат најдобрите шминкери.
Јадно и жално е да се самозалажуваме дека состојбите во МЖ
ќе се променат со продажба на МЖ ТРАНСПОРТ.
Само со инвестирање во МЖ ИНФРАСТРУКТУРА може да се очекува да дојде капитал за инвестирање во МЖ ТРАНСПОРТ.
Коридорот 10 прво мора да се опреми со телекоманда на сообраќајот, затоа што со ваков начин на регулација на сообраќајот,
како што го имаме сега, џабе ни се инвестиции во пругите за големи
брзини, над 100 км/час.
Возовите и сега имаат можност да возат над 100 км/час,
но мало фајде кога нема обезбедено автостоп уреди и
телекоманда на сообраќајот.
Е после ќе видиме што ќе правиме. Edited by Cloverstack - 03-Dec-2008 at 16:29 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Грција била под диктатура полоша од времето на Хоџа во Албанија. Одма после тоа влегоа во ЕУ. Затоа ЕУ троши толку пари на нив, фала богу дека пред тоа трактори имале, а ни тоа го немале. Како и да е, да се споредува со Македонија е летање во облаци. Па и погоре. Возот што сообрајќа од Солун до Лерин (15.000 жители) оди 5 пати денот, и е многу подобар овие нашите, па и реновираните. А овие сименсите возат низ предградијата на Солун сè до Лариса. Ама затоа секој втор град има аеродром и авионска линија секој ден до Солун и Атина. Цената е двојно поскапа од воз. На кој му се брза, на аеродром.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
види што ако ја средат инфраструктурата мислиш дека владата ќе фрли пари за IC возови?! не тоа може да влета некој од надвор, а во тој случај МЖ транспорт ќе отиде целосно во аут... овој процес со продажбата е неминовен доколку сакаме и квалитет кога ќе се дотрасира К8 и ретрасира или обнови целосно К10, но ова нема да биде за два дена па засега може и да се тера вака, но не за долго!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Бетон, не се сложувам со тебе, веќе реков најголемиот дел од европските држави воопшто не ги продадоа своите железници, туку вложуваа во нив за да постанат исплатливи. Истото треба да го направи и Македонија, со тоа што би се дозволила либерализација во насока на овозможување на работа на приватни железнички компании, пред се во товарниот сообраќај.
Бетон, владата мора да фрли пари, мноооогу повеќе пари, кога се има пари неделно да се трошат по 600.000 евра за реклами по медиумите, сигурен сум дека ќе се најдат неколку десетина милиони евра на годишно ниво. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па види бојан ние ниту сме нафатирани како тие по европа или светот, ниту пак имаме како државна компанија со што утре да бидеме конкурентни или рентабилни, а да не зборуваме што вели БЃТ секунди да бркаме.. се исто ќе ти дојде дали ќе вложуваш во нови возови и фирма која ќе ги пази(растура) истите или ќе го субвенционираш железничкиот транспорт кој ќе го тераат приватни компании, ние не треба како слепи за стап да се водиме по нечиј тертип туку да размислиме и увидиме што е долгорочно опиздржано и поисплатливо!
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Моделот на приватизација на големите јавни претпријатија (досега беа ЕСМ, Пошта, Телеком...) беше токму растури-шитни на странци затоа што нашиве бизнисмени немаат толку пари да купат гигант како железници. Инвестираат бедни 4 милиона евра само колку да замачкаат очи на јавноста, демек којзнае колку ке се подобрат состојбите во МЖ после овие 4 милиони. Со својата незаинтересираност го доведуваат претпријатието до состојба кога ќе кажат-ова веќе неможе вака дајте да не спаси некој странец, исто како жто не спаси со Телеком. Гледам тоа пошнува и да се прави во ЕлЕм со секојдневните хаварии во РЕК и ТЕЦ-овите. Од тоа се плашам, знам дека властите се докажани во ваквите проекти.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Рацепкувањто на големите гиганти е пожелно. Така се овозможува конкуренцијата. Нормално што се однесува до МЖ-инфраструктура неможе да се расцепка, евентуално ќе останат посебно делници градени според ПП-партнерство. Еве на примет МЗТ доживеа супер приватизација и токму се покажа кои делови работеле профитабилно кои биле загубари.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Пак ќе кажам, мислам дека МЖ не треба воопшто да се приватизира, туку да се постават добри менаџери, кои ќе направат промени во внатрешната организација, со што некои помали делови би се приватизирале, но интегралниот систем би истанал во државна сопственост. Кажете ми една земја во која е извршена успешна приватизацијата на железницата? Со приватизацијата ќе се гратат работните места на вработените, ќе се скратат цели линии во патничкиот сообраќај, ако воопшто и остане да постои. Наместо ова, според мое мислење потребно е да се воведат приватни компаниии, еве на пример, Макстил нека основа железничка компанија и нека го пренесува сопствениот товар, ќе си купи 2-3 локомотиви и завршена работа. Така ќе ја натера МЖ-транспорт да се преструктуира за да биде конкурентна и готова работа
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Не познавам јас такви најдобри менаџери. Капитализмот е најдобар менаџер.
А ова со макстил и приватни локомотиви е си дојде само по себе само треба време да запоседне либерализацијата во железницата. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Капитализам е менаџер за се под услов сите дејности да се профитабилни... Факт е дека некои дејности не се а за повисока цел и за општествена корист е потребно да се постојат и да се субвенционираат а тука е потребна државна контрола. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() Ова сега малце ме потсети со двокатниве. Не е битен транспортот битен е духот на старо Скопје, така и сега, не е битен транспортот битно да се возиме со воз зашто така изгледа бољи. Башка зборот субвенција цело време погрешно го употребуваме, пошто така ни е иницијално сервиран. Тоа што го збориме ние е уствари најобично процентуално учество од страна на државата. МЖ-инфра треба да биде некој вид на претпријатие како Македонија пат, претпријатие кое само ќе ги оддржува пругите од рентање на истите, а пругите ќе ги гради државата (МТЦ). Исто како и кај патиштата да може да се јават форми на приватни делници. А што се однесува до транспортот, тоа треба да си биде исклучиво либерализирано. Па кој му се исплати нека вози, кој не ќе пропадне. Инаку погоре прочитав некој пост демек приватизацијата ќе уништела работни места. Железницата (ниту па МТВ,ЕВН, Телеком, МЗТ, Охис) не се социјални установи. Тоа се фирми кои треба да работат со сметка во плус. Нема веќе "сите земваме плата иако никој не работеше...". На сите ни е јасно дека транзицијата е сурова, ама мора да се истрпат последните фази. Во МЖ уште не дошла транзицијата, сега допрва доаѓа. Ќе биде болна, ама после тоа ќе биде еден од појаките сектори. Еве земете го примерот со телекомуникациите. Edited by lslcrew - 04-Dec-2008 at 12:36 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па да не ми се разликува нешто посебно мислењето џабе ми изрипа ![]() Е сега дискусијава може да се продлабочи на широко и да копаме каде уствари треба да има субвенција а каде не но местото не и е тука. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |