Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 3233343536 52> |
Author | ||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #661 Posted: 14-Aug-2019 at 16:34 | |
Супер, сега уште да се координираат и со градот за реконструкција на Александар Македонски.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #662 Posted: 22-Aug-2019 at 14:23 | |
ПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ШТИП-РАДОВИШ
Кај месноста Шести километар, во близина на клучката Штип-Радовиш-Три Чешми, почна асфалтирањето на новиот експресен пат од Штип до Радовиш, што треба да се поврзе со автопатот Штип-Миладиновци. Прво ќе се асфалтира делницата до месноста 8-ми километар кај Штип, а потоа и готовите делници кон селото Лакавица. Асфалтирањето ќе се одвива по целосно нова траса, која се протега долж сегашниот регионален пат Штип-Радовиш. И овој пат во текот на ова лето ќе добие нов асфалт. „Новиот експресен пат е во должина од 23,5 километри и ќе чини 28 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој. Патот треба да биде изграден најдоцна до пролетта 2021“, рече директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, кој присуствуваше на првото пробно асфалтирање на патот. Напоредно со асфалтирањето, ќе се работи и на доизградбата на 11-те мостови и на 22-та веќе инсталирани пропусти за вода. Според договорот со изведувачот „Штрабаг“ од Австрија, ширината на секоја лента и во двете насоки ќе изнесува 3,5 метри за возење и 2,5 метри за застанување. Новиот експресен пат завршува кај селото Бучим, а максимално дозволената брзина ќе биде 110 километри на час. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/ |
||
За сè има вторпат
|
||
goranmitev
Newbiе Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #663 Posted: 22-Aug-2019 at 19:00 | |
Падна првиот асфалт на експресниот Штип Радовиш
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2402920123283866&set=a.1534128363496384&type=3&theater https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/ Edited by goranmitev - 22-Aug-2019 at 19:02 |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #664 Posted: 22-Aug-2019 at 22:20 | |
Малку ми е нејасна трасава од сликава - експресниот пат е директно
залепен за моменталниот магистрален пат? И истовремено двата ќе се во
функција?
|
||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Online Posts: 65 |
Quote Reply #665 Posted: 22-Aug-2019 at 23:42 | |
Vo posledno vreme poveke pati minav pokraj ova delnica i stvarno treba da kazam deka sum pozitivno iznanaden. Bez pekrin i so polna brzina se raboti na novata patna delnica. Isto taka i polvinata od stariot pat e cel nov asfaltiran. Se nadevam deka i taka ke nastanat gradeznite raboti. Se pitam samo kako ke bide delnicata od Tri Cesmi do noviot pat. Ako nastavat taka da rabotat moze i pred vreme da bidat gotovi. Mislam glede se kakva golema e razlikata koga avstriska firma raboti i koga makedonska firma raboti.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #666 Posted: 23-Aug-2019 at 15:03 | |
Дозволената брзина на овој пат ќе биде 100-110 км/ч, додека на сегашниот е од 30 до 60км/ч. Ова е како да прашуваш која е поентата од автопатот Кичево - Охрид или во иднина Гостивар - Кичево или пак Тетово - Гостивар, Градско - Прилеп кога до нив паралено оди и стариот пат. Да не зборуваме за Велес - Гевгелија. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #667 Posted: 23-Aug-2019 at 16:53 | |
Не е добра споредбата што ја правиш, бидејќи јас не го спорам бенефитот од градење на новиот пат. Прашањето ми беше во насока на тоа зошто се одвоени 50 см на иста висина (ниеден од примерите што ги даде не е таков, на Кичево - Охрид нема ни да постои моменталниот) и каде е безбедносниот аспект во тоа?
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #668 Posted: 24-Aug-2019 at 00:32 | |
Велес - Гевгелија е таков ,на многу места е на иста или слична висина со автопатот.
Не суди според сликата, ова е само на почетокот клучка Софилари до кај винаријата на Имако . Трасата потоа бега лево од постоечкиот пат и тоа на прилично поголема висина. |
||
husejin
Groupie Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
Quote Reply #669 Posted: 04-Sep-2019 at 15:52 | |
Potpolno vo pravo si.Ovoj pat sto se gradi e paralelno so stariot pat sto trebase samo da se prosiri nekolku metri da se preorentira vo expresen pat.Na vlezo vo Lakavica se gradi ogromen viso most od najmalku 20 m.visoka a po rekata retko tece voda.Mostot e pogolema od ona sto se gradi vo Krivolak na rekata Vardar.Da cekame da vidime kako ke izgleda mozebi ke bide dobro ama dva paralelni patista na ista relacija e premnogu za Makedonija.
|
||
husejin
Groupie Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
Quote Reply #670 Posted: 04-Sep-2019 at 15:53 | |
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #671 Posted: 13-Sep-2019 at 08:58 | |
|
||
За сè има вторпат
|
||
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 517 |
Quote Reply #672 Posted: 13-Sep-2019 at 12:12 | |
Сем Словенија и Хрватска, останатото жива брука.
|
||
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #673 Posted: 13-Sep-2019 at 12:28 | |
Нели меѓу Велес и Штип делницата се рачуна за експресен пат?
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #674 Posted: 13-Sep-2019 at 15:22 | |
Тука не е означена, ако мислиш на патот Велес-Кадрифаково. На мапата имаш појаснување дека за одредени држави податоците не се најцелосни.
|
||
За сè има вторпат
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #675 Posted: 13-Sep-2019 at 16:43 | |
Не е поради тоа што податоците се нецелосни, туку дека само македонското министерство за транспорт може да категоризира таков пат (Велес - Кадрифаково) како експресен пат.
Експресните патишта означени на мапата се практично автопати без лента за застанување и во одредени сфери со пониски стандарди од автопат. „Експресниот пат“ Велес-Кадрифаково има еден коловоз, две сообраќајни ленти, обични крстосници, приклучоци од ниви, поминува низ села како обична селска улица... по кои црни критериуми го класифицирале како експресен пат? Они може да се расфрлаат со етикети колку сакаат, ама на терен тоа ништо не менува. Edited by Cloverstack - 13-Sep-2019 at 16:45 |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #676 Posted: 15-Sep-2019 at 23:11 | |
Инспириран од недостатокот на информации за нашиве патишта во форма на карти, направив една аматерска карта за моменталната состојба имајќи ги во предвид информациите од ЈПДП. Се согласувам со Cloverstack во однос на дефиницијата за експресен пат, но со оглед на тоа што ЈПДП ги декларира како такви, јас на тој начин ги обележав.
Ако испуштам нешто или ако имам некакви грешки - исправете ме. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #677 Posted: 15-Sep-2019 at 23:12 | |
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 332 |
Quote Reply #678 Posted: 16-Sep-2019 at 08:03 | |
Бравo ironm за ова. Неколку забелешки: Според ова Велес - Кадрифаково и Тетово Гостивар или Катланово - Велес ти се исто категоризирани а не е така. Катланово - Велес е со еднонасочен сообраќај, Велес - Кадрифаково со двонасочен. Некако мора да се направи дистинкција по мене. Од Штип накај Радовиш се гради Експресен пат, не Автопат. Мислам дека се гради и после Фариш накај Прилеп 2ра и трета фаза.
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #679 Posted: 16-Sep-2019 at 08:20 | |
Логиката позади обележувањето е дека делниците што ги спомна се на ниво на експресен пат. Тетово - Гостивар има две темно-зелени линии бидејќи има два коловози (физички одвоено со бетонски ѕид) по две ленти. Истото важи за Катланово - Велес и Катланово - Куманово, имаат по две ленти. Во однос на Велес - Кадрифаково повторно по две ленти во правец (тука е недоразбирањето околу дефиниција за експресен пат како што спомна Cloverstack) поради целосната структура на патот, но само една линија бидејќи е еден коловоз.
Исто така Штип - Радовиш не го обележав како автопат, бојата е темно-зелена што соодветствува на експресен пат, но со два коловози. Ова е информација од ЈПДП, јас не сум сигурен дали навистина ќе има два коловози, ако некој има точна информација нека ја сподели. Истото обележување е за Ранковце - Крива Паланка. Во однос на патот после Фариш моите информации се дека нема да има експресен пат туку само додавање на трета лента. И овде ако имате повеќе инфо споделете го. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #680 Posted: 16-Sep-2019 at 08:43 | |
Секоја чест ironman Инаку делниците на А1 блиску до јужната граница што беа без лента за застанување се проширени минативе години. Тука треба корекција на мапата, но за жал не сум сосема сигурен дали сеуште остана некое делче непроширено и дали треба целосно да се обележат како автопат.
|
||
Post Reply | Page <1 3233343536 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |