Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1213141516 33> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #261 Posted: 26-Nov-2008 at 22:08 |
Разбрав дека на некој начин се е истрасирано, а сликите се од 03-2006 год. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #262 Posted: 26-Nov-2008 at 22:11 |
Се спрема средба во Тирана на сите земји од коридор 8 со Италија (можда и Турција ??) за интензивирање на проектот, мислам дека на ~ 02-12-2008
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #263 Posted: 02-Dec-2008 at 11:12 |
ЕВЕ ДОКАЗ ДЕКА ПРЕД 49 ГОДИНИ СЕ РАБОТЕЛ ПРОЕКТ ЗА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА ПРУГА КИЧЕВО - ОХРИД.
ЗОШТО НЕ Е РЕАЛИЗИРАН ДО СЕГА ОДГОВОРОТ Е МНОГУ ЈАСЕН.
ПОЛИТИКАТА СЕКОГАШ ГО ИМА ПОСЛЕДНИОТ ЗБОР. Edited by MAPJAH - 25-Feb-2009 at 15:15 |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #264 Posted: 02-Dec-2008 at 13:01 |
pa od ova ne vidov nisto deka se rabotelo osven dve sliki kako stojat i kako se pozdravija.inace tacno e deka ima plan za taa pruga uste oddamna imam i nekoj nacrti (proekti) doma ama tie nemam kako da gi stavam tuka,inace tie nacrti gi frlaa pa tatko mi mi donese eden ili dva onaka kolku da vidam kako izgledale proekti za pruga...
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #265 Posted: 02-Dec-2008 at 13:19 |
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:17 |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #266 Posted: 02-Dec-2008 at 13:40 |
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stignesh
a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikad |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #267 Posted: 02-Dec-2008 at 14:32 |
Некое чудно и брзоплето размислување! Ај во два збора За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа. И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #268 Posted: 02-Dec-2008 at 14:44 |
jas kolku sto znam gi kupul nekoj barem taka se zborelo vo zeleznica a neznaele koj i kako i za kolku dosta luge sto gi znam od zeleznica go zborat istoto e sea moze toa se dezinformacii sto mi go kazale a moze i ne se.a ako ne se togas gledam perenje na pari itn itn.nema veze malce i e odalecena temava,muabetoto bese za investiciite itn itn. ama jas sum kriv
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #269 Posted: 02-Dec-2008 at 14:54 |
Во ред, кај нас повеќе има рекла-казала него права информација, впрочем, кога новинарите го прават тоа што останува за обичниот нарад.
Еве ти го примерот на постот погоре
Новинарот за тоа прашање незнае дека постои друг директор од кој треба валидно да добие одговоти, директорот на МЖ-Инфраструктура Тоа е нашето истажувачко новинарство |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #270 Posted: 02-Dec-2008 at 17:46 |
Ја поздравувам одлуката на стопанската комора да лобира кај владата за подобрување на инфраструктурата, но џабе е се доколку не собереме преку кредити и државниот буџет средства за капиталните инвестиции-пругите кон Бугарија и Албанија. Знаете ли дека доколк утре не примат во Европска Унија, Македонија ќе биде ЕДИНСТВЕНАТА нејзина членка која не е железнички поврзана со соседните држава. Тоа е срамота!
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:15 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #271 Posted: 02-Dec-2008 at 19:45 |
Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“
02 December, 2008 05:22:00
Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој во таа насока“ изјави Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија „Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “ рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив Невзат Мамути http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:12 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #272 Posted: 02-Dec-2008 at 22:14 |
Еве нешто повеќе за вложувањата
Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #273 Posted: 02-Dec-2008 at 23:25 |
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:15 |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #274 Posted: 03-Dec-2008 at 00:32 |
dobro ne zaboraile na delot za popravanje na prugite dzabe gi iskritikuvav preska 30 godini da nemas nikakva investicija pa toa e sramota kaj im bile ocite do sea
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #275 Posted: 03-Dec-2008 at 00:51 |
Дека состојбите во Грчки Железници се полоши отколку кај нас веќе на секого му е јасно дека не е така. Директоров пак се подлизува на Владата, како да дале 1 милијарда Е за инвестиции а не само бедни 10 милиона на годишно ниво.
Владата одделува премали пари за МЖ и тоа на сите ни е јасно. Ни требаат заеми од светските развојни банки за КОНЕЧНО да го завшиме К8, особено делот кон Бугарија! Иначе сакам да прашам какви се шансите да се случи железничка несреќа во МК (како дерејлирање или судир на два воза) знаејќи ја ситуацијата на теренот? И на кој дел од пругите возовите возат со најголема брзина и каква е таа? Фала. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #276 Posted: 03-Dec-2008 at 12:36 |
Не, не му е јасно на секого,
Еве еден пример за коридорот X, со најбрзиот воз на OSE IC 50 (интер сити) од Атина до Солун кој никаде не застанува иде за 6 часа преминувајќи го расторанието од 514 км на патниот правец, тргнува од Атина во 10:10 во Солун е во 15:55 часот. А да не зборуваме за правците вон коридор X. И да не заборавиме дека зборуваме за земја од европска унија, која доби огромни дотации за истото. Не е секојпат туѓото подобро. Шансите за железничка несреќа е како во цел свет, кога ќе се умеша човечки фактор тогаш ни најсофистицираната опрема не може да го спречи. Тоа не значи дека МК и понатаму не треба да вложува во сигурноста и да го прати трендот што сега е во подем, на сателитска контрола и заштита, а со тоа и ефикасност. По правилникот на МЖ најголема брзина е 100 км/час, најголемиот дел е на коридорот X. И нешто "off", сум се возел и многу над тоа. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 06:14 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #277 Posted: 03-Dec-2008 at 12:42 |
Андреј, можностите да се случи железничка несреќа растат правопропорционално со неинвестирањето во инфраструктурата. Се сеќавам дека во март оваа година се случи тежок инцидент во станицата Клисура за што пишуваше весникот Време. Имено два товарни возови кои се движеле во спротивен правец избегнале директен судар на само 50 метри оддалеченост!
Инаку што се однесува до 100-те товарни вагони, АМАН веќе, нели се ветуваа дека ќе стигнат оваа година, сега владата ги префрла за наредната година, а тоа значи дека само ветувања, ветувања и воопшто работа! Единствена позитивност се 4-те милиони евра за патничкиот сообраќај наредната година, кои ако мудро се искористат може да доведат до нови возови низ Македонија наредната година. Инаку брзините на возовите веќе ги говоревме, според мене возовите најголема брзина развиваат на пругата Скопје-Табановци, мислам дека тука е над 80 километри на час постојано, а некои делови и над 100. Коридорот 10 е исто така со околу 80 километри на час накај Гевгелија, но по некои мостови поради староста брзините се намалени и на 20 километри на час! Останатите пруги имаат помали брзини, освен пругата Прилеп-Битола која е во добра состојба. Пругата кон Кочани има ограничување од 50 километри на час, кон Кичево ограничувањето е до 60 километри на час, исто и кон Прилеп а често се случува возовите да одат и под овие брзини. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #278 Posted: 03-Dec-2008 at 13:17 |
Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #279 Posted: 03-Dec-2008 at 13:49 |
Еве, видија развиеноста на една земја од ЕВРОПСКА УНИЈА, ко би ја споредил со Словенија а не со други би била трагична Плавата траса е електрифицирана Thorsten Büker Секако ова е по влезот на Грција во ЕУ, пред тоа имаа неколку трактори ... Edited by Vladimir P - 03-Dec-2008 at 13:51 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #280 Posted: 03-Dec-2008 at 14:05 |
Мрежа на Словенија
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 1213141516 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |