build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 27-Apr-2020 at 11:37
Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.
Vaka treba da se izvestuva. Krakto, jasno i precizno.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 27-Apr-2020 at 15:40
Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 01-May-2020 at 21:41
Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 02-May-2020 at 12:36
Originally posted by none_ski

Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
Kako mislis na fabrikite treba da im se resi pristapot? Toa mora da se resi, tuka nema diskusija. Isto e i so bezninskite. Se znae kako odi toa. Sopstvenicite mora da bidat soglasni za sekoja promena, a ako proektot nalaga dislokacija na nekoj objekt, togas toa ke go plati drzavata.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 02-May-2020 at 16:03
Originally posted by Denko

Originally posted by none_ski

Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
Sopstvenicite mora da bidat soglasni za sekoja promena

Да беше така немаше макпетрол да ја реновираа бензинската станица кај Три Чешми.
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 02-May-2020 at 16:33
Renovirana e samo ednata benziska.Prosiruvanjeto ke se odviva od stranata na drugata benziska.Tamu ima dovolno mesto.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 02-May-2020 at 18:00
Originally posted by dalex

Renovirana e samo ednata benziska.Prosiruvanjeto ke se odviva od stranata na drugata benziska.Tamu ima dovolno mesto.
Znaci sepak ima nekog dogovor
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 02-May-2020 at 19:02
Хахахах, да не ме сфати некој погрешно ама.. 10тина постови за бензинските, а има доволно простор, ќе се скрати малку од зеленилото кај нив и готово, јас мислам дека и двете ќе останат, да не беше така, автоатот ќе беше уште 1-2 киломентри накај Штип...
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 02-May-2020 at 21:51
Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Edited by Marxentric - 02-May-2020 at 21:52
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 02-May-2020 at 22:24
Originally posted by Marxentric

Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Нема да ме зачуди и со втората ако отидат. Оти Велес Кардифаково се е со раскрсници, нема ни една клучка ако не се грешам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 03-May-2020 at 00:29

Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 03-May-2020 at 14:02
Originally posted by Cloverstack


Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...

Денес баш поминав и истото го видов. На сателит се гледа, ама во живо е повеќе ископано.
Јас како што гледам, од тоа ископаното е изгледа за фабриките (таа индустриска зона), и не гледам каде би завршувало (простор како што видов нема за да се гради од таа страна).
Подолу имам груб цртеж како јас би ја одиграл ситуацијата. Црвеното е експресниот пат кој што треба да ги заобиколи фабриките и да се спои па да продолжи кај клучката Штип Југ.
Мислам дека, како ќе се заврши првата фаза од експресниот пат до Кочани, веќепостоечката клучка ќе стане бескорисна, и или ќе треба да сд реновира, или да се сруши и на нејзиното место да никне нова.
А и делот после клучката Штип Запад до првиот кружен тек, улицата може да се прошири во Булевар, па така да до самата клучка да си има булевар како што е кај Охрид, а после од тоа да оди експресниот пат до Три Чешми.
Ова го имам објаснето сликовито овде:

Вака ни фабриките нема да трпат штети, нема да треба да се преместува ништо, ќе си има нова траса која што ќе ги заобиколува фабриките. Од таа нова траса ќе има клучка, и за фабриките и за спортскиот аеродром во Штип, ако тој во опште се користи (незнам дали овде планираа да биде карго аеродромот, ама и да планираат такво нешто ќе им биде од корист, оти би можело да има клучка ем директно до самиот експресен пат, и ем директно до самите фабрики.
Делот кај Три Чешми и бензинските за сега така ќе се оди. Не гледам причина зошто да заобиколат а и нема смисла. Во иднина ако сакаат да изградат автопат ќе мора да ги срушат тие бензински, а за сега ќе мора на тој начин како што кажа @dalex

Друго што приметив низ овој експресен пат е дека кај клучката бучим прават нов пат до самиот рудник.
Не се сите мостови и клучки проектирани за прераснување во автопат. Некои како онаа кај што се врти за Неготино е огромна, а некои има што се доста помали.
Делот после Штип Југ (накај Штип Запад) имаат ископано на неколку места земја, а делот пред Радовиш (после клучка Бучим) немаат чепнато ништо, барем за сега.

И, кај раскрсницата за К.П.Д Штип, зошто немаат направено клучка?
Требале и таму да направат клучка.

Edited by Џоле - 03-May-2020 at 16:02
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 03-May-2020 at 18:26
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Marxentric

Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Нема да ме зачуди и со втората ако отидат. Оти Велес Кардифаково се е со раскрсници, нема ни една клучка ако не се грешам.
Баш Велес - Кадрифаково е причината поради која се регистрирав на форумов
Упорно некои луѓе мислат дека тоа е експресен пат, но не е. Според ниедна спецификација тој не ги исполнува условите, ширина, клучки, брзина итн. Еден сончев ден ќе сликам, таму нема простор да се смести едно расипано фиќо на помошните ленти, не па камион. Промашена инвестиција, џабе трошеле асфалт за тие дополнителни пола ленти од двете страни. Подобро да направеле со вкупно 3 ленти, кадешто наизменично ќе се дава право за претекнување, но тоа е..
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 03-May-2020 at 19:16
А и нашиот начин на возење каде што се вози со навлегување во половина од помошната лента. Дека нема многу простор нема, ама тоа е.
Во споредба со Америка, таму експресните патишта имаат цела помошна лента и не се вози на неа (не ја прегазуваат), туку се вози како на обичен регионален пат.
Сепак двата начини на возење си имаат плусеви и минуси.
Се надевам дека ќе го решат на начинот како што постирав погоре,или нешто приближно.
Сепак останува да видиме.
Ако не е предоцна мојата идеа може да се предложи на соодветните.
Или пак вие што користите програми за скицирање, направете соодведна скица слична на мојата, и пратете им ја.

(Постирам преку линкови, бидејки кога пробувам да постирам преку форумот [web address] не ми ги вади сликите.)
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 03-May-2020 at 21:29
Odlicno resenie od The Wild Boy.
Da se nadevame deka taka ke postapat.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 03-May-2020 at 22:56
Originally posted by dalex

Odlicno resenie od The Wild Boy.
Da se nadevame deka taka ke postapat.

Ова моиве "скици" реални да бидеме и дете од 9 години може да ги нацрта, ако му се каже што да црта.
Кажете соодветна апликација, ќе пробам така, или пак вие што се разбирате пробајте.
Отприлика, грубо и аматерски да. Мене барем така ми е најлогично да се изведе, или да минува низ фабриките што едноставно нема да биде ефикасно, и како што кажаа другите нема ни у опште да ги има потребните карактеристики за да се нарече експресен пат.
Исто и со Скопје - Велес и Велес - Кадрифаково.
За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.
Прав експресен пат е кога ќе има профил 2+2 ленти без ленти за застанување, или 1+1 со 2 ленти за застанување и минимум просечна брзина 80 km/h со благи кривини, и секако целиот пат да е 2+2 или 1+1/ 2+2, а не како кај Велес - Кадрифаково.
За клучните немора ни да зборам. Таму се 0.

Edited by The Wild Boy - 03-May-2020 at 22:57
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Online
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 04-May-2020 at 05:53
Originally posted by The Wild Boy

За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.


Тоа е најголемата глупост од пат што ја користиме во државата. Тетово - Гостивар е побезбеден него овој Катланово-Велес.

Ако веќе на времето се направила таква грешка, не знам зошто сега не би ја исправиле, да се испроектира автопат покрај постоечкиот Велес-Катланово, пократок за 5 км ќе биде патот до Велес него по постоечкиот, плус далеку поправ.

А Катланово-Велес би останал како алтернативен/спореден пат до Велес, плус убаво е да имаш алтернативен пат, од Х причини ако има некоја препрека на автопатот, имаш одма пат по кој можеш да го пренасочиш сообраќајот.

Којзнае дали ова некогаш би се исправило да биде вака како што го напишав.

Edited by FiLo - 04-May-2020 at 05:54
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 04-May-2020 at 08:25
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Cloverstack


Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...

Денес баш поминав и истото го видов. На сателит се гледа, ама во живо е повеќе ископано.
Јас како што гледам, од тоа ископаното е изгледа за фабриките (таа индустриска зона), и не гледам каде би завршувало (простор како што видов нема за да се гради од таа страна).
Подолу имам груб цртеж како јас би ја одиграл ситуацијата. Црвеното е експресниот пат кој што треба да ги заобиколи фабриките и да се спои па да продолжи кај клучката Штип Југ.
Мислам дека, како ќе се заврши првата фаза од експресниот пат до Кочани, веќепостоечката клучка ќе стане бескорисна, и или ќе треба да сд реновира, или да се сруши и на нејзиното место да никне нова.
А и делот после клучката Штип Запад до првиот кружен тек, улицата може да се прошири во Булевар, па така да до самата клучка да си има булевар како што е кај Охрид, а после од тоа да оди експресниот пат до Три Чешми.
Ова го имам објаснето сликовито овде:

Вака ни фабриките нема да трпат штети, нема да треба да се преместува ништо, ќе си има нова траса која што ќе ги заобиколува фабриките. Од таа нова траса ќе има клучка, и за фабриките и за спортскиот аеродром во Штип, ако тој во опште се користи (незнам дали овде планираа да биде карго аеродромот, ама и да планираат такво нешто ќе им биде од корист, оти би можело да има клучка ем директно до самиот експресен пат, и ем директно до самите фабрики.
Делот кај Три Чешми и бензинските за сега така ќе се оди. Не гледам причина зошто да заобиколат а и нема смисла. Во иднина ако сакаат да изградат автопат ќе мора да ги срушат тие бензински, а за сега ќе мора на тој начин како што кажа @dalex

Друго што приметив низ овој експресен пат е дека кај клучката бучим прават нов пат до самиот рудник.
Не се сите мостови и клучки проектирани за прераснување во автопат. Некои како онаа кај што се врти за Неготино е огромна, а некои има што се доста помали.
Делот после Штип Југ (накај Штип Запад) имаат ископано на неколку места земја, а делот пред Радовиш (после клучка Бучим) немаат чепнато ништо, барем за сега.

И, кај раскрсницата за К.П.Д Штип, зошто немаат направено клучка?
Требале и таму да направат клучка.



Главна причина поради која се задржува старата клучка Штип запад е заради тоа што многу блиску покрај стариот пат накај Радовиш (веднаш после клучката) од десна страна има далеководи, па ако се оди со идејата како што ја имаш скрицирано тоа ќе значи дислокација на минимум 30 далеководи, со што финансиски многу би скокнал проектот. Имам информација дека моментално се преработува проектот за првата секција, така да кога ќе имам нови информации ќе пишам.

Кај КПД Штип нема клучка заради тоа што има клучка 300м подолу, кај винаријата Имако.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 04-May-2020 at 09:55
Значи чим се преработува гледаат да изнајдат друго решение.
Во првата слика од исцртувањето, патот е прикажан како проширување на постоечкиот, но сепак останува да видиме како ќе го изиграат ова.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 04-May-2020 at 12:15
Originally posted by FiLo

Originally posted by The Wild Boy

За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.


Тоа е најголемата глупост од пат што ја користиме во државата. Тетово - Гостивар е побезбеден него овој Катланово-Велес.

Ако веќе на времето се направила таква грешка, не знам зошто сега не би ја исправиле, да се испроектира автопат покрај постоечкиот Велес-Катланово, пократок за 5 км ќе биде патот до Велес него по постоечкиот, плус далеку поправ.

А Катланово-Велес би останал како алтернативен/спореден пат до Велес, плус убаво е да имаш алтернативен пат, од Х причини ако има некоја препрека на автопатот, имаш одма пат по кој можеш да го пренасочиш сообраќајот.

Којзнае дали ова некогаш би се исправило да биде вака како што го напишав.
Deknicata "Katlanovo-Veles" e vsusnost starata magistrala koja ja iskoristija kako avtopatsko resenie vo eden pravec. Inaku potpolno se soglasuvam deka treba da izgradat nova delnia paralelna so segasnava no toa bi cinelo minimum 100 milioni, taka sto najverojatno uste dolgo ke ostane segasnoto resenie.    
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.