![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Радовиш |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 24> |
Author | ||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|||
Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен... |
||||
![]() |
||||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
|||
Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е.. |
||||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
Да беше така немаше макпетрол да ја реновираа бензинската станица кај Три Чешми. |
||||
![]() |
||||
dalex ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2020 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||
Renovirana e samo ednata benziska.Prosiruvanjeto ke se odviva od stranata na drugata benziska.Tamu ima dovolno mesto.
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|||
Хахахах, да не ме сфати некој погрешно ама.. 10тина постови за бензинските, а има доволно простор, ќе се скрати малку од зеленилото кај нив и готово, јас мислам дека и двете ќе останат, да не беше така, автоатот ќе беше уште 1-2 киломентри накај Штип...
|
||||
![]() |
||||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|||
Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.
Edited by Marxentric - 02-May-2020 at 21:52 |
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
Нема да ме зачуди и со втората ако отидат. Оти Велес Кардифаково се е со раскрсници, нема ни една клучка ако не се грешам. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде: 41°45'34.71"N 22°10'3.69"E ![]() Гледам дека веќе е пробиен некаков пат... |
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
Денес баш поминав и истото го видов. На сателит се гледа, ама во живо е повеќе ископано. Јас како што гледам, од тоа ископаното е изгледа за фабриките (таа индустриска зона), и не гледам каде би завршувало (простор како што видов нема за да се гради од таа страна). Подолу имам груб цртеж како јас би ја одиграл ситуацијата. Црвеното е експресниот пат кој што треба да ги заобиколи фабриките и да се спои па да продолжи кај клучката Штип Југ. Мислам дека, како ќе се заврши првата фаза од експресниот пат до Кочани, веќепостоечката клучка ќе стане бескорисна, и или ќе треба да сд реновира, или да се сруши и на нејзиното место да никне нова. А и делот после клучката Штип Запад до првиот кружен тек, улицата може да се прошири во Булевар, па така да до самата клучка да си има булевар како што е кај Охрид, а после од тоа да оди експресниот пат до Три Чешми. Ова го имам објаснето сликовито овде: ![]() Вака ни фабриките нема да трпат штети, нема да треба да се преместува ништо, ќе си има нова траса која што ќе ги заобиколува фабриките. Од таа нова траса ќе има клучка, и за фабриките и за спортскиот аеродром во Штип, ако тој во опште се користи (незнам дали овде планираа да биде карго аеродромот, ама и да планираат такво нешто ќе им биде од корист, оти би можело да има клучка ем директно до самиот експресен пат, и ем директно до самите фабрики. Делот кај Три Чешми и бензинските за сега така ќе се оди. Не гледам причина зошто да заобиколат а и нема смисла. Во иднина ако сакаат да изградат автопат ќе мора да ги срушат тие бензински, а за сега ќе мора на тој начин како што кажа @dalex Друго што приметив низ овој експресен пат е дека кај клучката бучим прават нов пат до самиот рудник. Не се сите мостови и клучки проектирани за прераснување во автопат. Некои како онаа кај што се врти за Неготино е огромна, а некои има што се доста помали. Делот после Штип Југ (накај Штип Запад) имаат ископано на неколку места земја, а делот пред Радовиш (после клучка Бучим) немаат чепнато ништо, барем за сега. И, кај раскрсницата за К.П.Д Штип, зошто немаат направено клучка? Требале и таму да направат клучка. Edited by Џоле - 03-May-2020 at 16:02 |
||||
![]() |
||||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
А и нашиот начин на возење каде што се вози со навлегување во половина од помошната лента. Дека нема многу простор нема, ама тоа е.
Во споредба со Америка, таму експресните патишта имаат цела помошна лента и не се вози на неа (не ја прегазуваат), туку се вози како на обичен регионален пат. Сепак двата начини на возење си имаат плусеви и минуси. Се надевам дека ќе го решат на начинот како што постирав погоре,или нешто приближно. Сепак останува да видиме. Ако не е предоцна мојата идеа може да се предложи на соодветните. Или пак вие што користите програми за скицирање, направете соодведна скица слична на мојата, и пратете им ја. (Постирам преку линкови, бидејки кога пробувам да постирам преку форумот [web address] не ми ги вади сликите.) |
||||
![]() |
||||
dalex ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2020 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||
Odlicno resenie od The Wild Boy.
Da se nadevame deka taka ke postapat. |
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
Ова моиве "скици" реални да бидеме и дете од 9 години може да ги нацрта, ако му се каже што да црта. Кажете соодветна апликација, ќе пробам така, или пак вие што се разбирате пробајте. Отприлика, грубо и аматерски да. Мене барем така ми е најлогично да се изведе, или да минува низ фабриките што едноставно нема да биде ефикасно, и како што кажаа другите нема ни у опште да ги има потребните карактеристики за да се нарече експресен пат. Исто и со Скопје - Велес и Велес - Кадрифаково. За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго. Прав експресен пат е кога ќе има профил 2+2 ленти без ленти за застанување, или 1+1 со 2 ленти за застанување и минимум просечна брзина 80 km/h со благи кривини, и секако целиот пат да е 2+2 или 1+1/ 2+2, а не како кај Велес - Кадрифаково. За клучните немора ни да зборам. Таму се 0. Edited by The Wild Boy - 03-May-2020 at 22:57 |
||||
![]() |
||||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|||
Тоа е најголемата глупост од пат што ја користиме во државата. Тетово - Гостивар е побезбеден него овој Катланово-Велес. Ако веќе на времето се направила таква грешка, не знам зошто сега не би ја исправиле, да се испроектира автопат покрај постоечкиот Велес-Катланово, пократок за 5 км ќе биде патот до Велес него по постоечкиот, плус далеку поправ. А Катланово-Велес би останал како алтернативен/спореден пат до Велес, плус убаво е да имаш алтернативен пат, од Х причини ако има некоја препрека на автопатот, имаш одма пат по кој можеш да го пренасочиш сообраќајот. Којзнае дали ова некогаш би се исправило да биде вака како што го напишав. Edited by FiLo - 04-May-2020 at 05:54 |
||||
![]() |
||||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
|||
Главна причина поради која се задржува старата клучка Штип запад е заради тоа што многу блиску покрај стариот пат накај Радовиш (веднаш после клучката) од десна страна има далеководи, па ако се оди со идејата како што ја имаш скрицирано тоа ќе значи дислокација на минимум 30 далеководи, со што финансиски многу би скокнал проектот. Имам информација дека моментално се преработува проектот за првата секција, така да кога ќе имам нови информации ќе пишам. Кај КПД Штип нема клучка заради тоа што има клучка 300м подолу, кај винаријата Имако. |
||||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
||||
![]() |
||||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|||
Значи чим се преработува гледаат да изнајдат друго решение.
Во првата слика од исцртувањето, патот е прикажан како проширување на постоечкиот, но сепак останува да видиме како ќе го изиграат ова. |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |