build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 06-Jun-2020 at 15:38
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Vasilij

Хахахахх леле леле, прво погледни ја трасата, си одел по горниот автопат односно Велес - Скопје, долниот е многу криволест и подолг.



А што, Велес-Скопје не постои? Не е референтен тој? Нема да се комплетира тој?
По стариот пат ли треба да рачунам за да ми испадне точна рачуницата?

Пак продолжување со глупости и со изместување на тези


Ете ако сакаш нормален автопат Скопје-Велес во двата правци, тоа можеше да се направи со разликата во парите што се фрлија во ветар за Миладиновци-Штип наместо да се инвестира во Отовица-Штип.



Ако за тебе се фрлени во ветер, за мене и многу други не се. И друго, која разлика, комплетирање на Велес - Катланово ќе чини најмалку 200 милиони евра, има тунел, има 5-6 вијадукти, околу 25 километри е, теренот е ридски, кај Велес нова клучка..
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 06-Jun-2020 at 15:41
Мислам дека на Василиј не му се познати неколку работи, а и помалку е себичен, па затоа вака реагира.

Автопатот Скопје-Велес е привремено решение веќе со децении. Долгорочното финално решение е автопат Скопје-Велес паралелно на Велес-Скопје. Ако видиш кога патуваш од Велес према Скопје некои од надпатниците се дупли за да некогаш пројде автопат под нив. Еве како изгледа тоа кај надпатникот кој води од Летевци према ЦрнВрв.



Тоа што си земал грешна траса во рачуницата е друга работа, Кловерстак убаво ти напиша дека од кај Отовица се рачуна и разликата е само околу 5км. Не треба да одите до Велес за да стасате у Штип, треба да одите до Отовица која е пред Велес.

А себичноста ја гледам во локал-патриотско размилсување. Ти за да идеш побрзо до Скопје за 5м, треба цела Пелагонија да иде 30мин-60мин повеќе, а цела држава 2милиона тоа да го плати. Разговараме за оптимални trade-off ситуации што е најдобро да се направи на ниво на држава, а не на ниво од кое село сељаците побрзо ќе се дограбаат до власт и ќе до стават сопственото село на мапата на автопати.



Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 15:42
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 06-Jun-2020 at 15:44
Ако сакаме европски стандарди за автопатишта и истите да бидат од ЕУ признати како автопати тогаш треба да има алтернативен пат покрај автопатот, а од Велес до Катланово и обратно нема друг пат освен тн (таканаречен) автопатот. Затоа МОРА да се изгради автопатска траса од Катланово до Велес а постојниот тн автопат Катланово - Велес да остане двосмерен алтернативен пат. И еве ја тогаш најкратката разумна врска Скопје-Штип која е ДУРИ 5км подолга од Миладиновци-Штип.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 06-Jun-2020 at 15:49
Originally posted by Vasilij

Ама како може да се смета по горната траса кога таа е во правец ВЕЛЕС - СКОПЈЕ ?!

Со такви ставови и приоритети како твоите, сега нормално дека ќе треба да продолжиме уште долго да возиме по стариот „автопат“ Скопје -> Велес.

BTW и за обратен правец, пак рачунаш по стариот пат. Многу објективно, секоја чест!

Ама не е проблемот што ти тука се расфрлаш со небулози, проблемот е што со исто ниво на расудување ни функционираат и институциите. Во нормална држава, Миладиновци-Штип ќе завршеше во канта уште на ниво на идеен проект.



Originally posted by Vasilij

Едно ќе кажам само, за сите од Источна Македонија што патувам, не сфаќам зошто да одиме до Велес за да стасаме во Штип?!

А зошто тие што одат во Охрид да мора да поминат низ Тетово, Гостивар и Кичево? Изгледа треба директен автопат праволиниски, директно од центар на Скопје до центар на Охрид. На некој иден Груевски со потекло од Охрид може и тоа ќе му текне.



Originally posted by Vasilij

Еве го решението, еве го автопатот, замислен уште во акциски (петолетка) од 1980 година во СФРЈ. Скопје - Миладиновци - Св.Николе - Три Чешми / Штип.
Со нешто да го поткрепиш ова тврдење? Или по обичај продолжуваш да вадиш од ракав?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 06-Jun-2020 at 15:56
Еве го и преминот кај Велес што води према Чалошево/Дурутовец. Исто така дупли профил, за идна употреба кога ќе биде двосмерен автопат.



Ми се допаѓа на Кловерстак аргументацијата! Ако имаме некој иден Груевски од Скопје може нема да видиме автопат никаде, ама некој булевар до дома може ќе направи. Жалосно
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 06-Jun-2020 at 15:57
Originally posted by Vasilij

И друго, која разлика, комплетирање на Велес - Катланово ќе чини најмалку 200 милиони евра, има тунел, има 5-6 вијадукти, околу 25 километри е, теренот е ридски, кај Велес нова клучка..


Овие „податоци“ што ги изнесуваш, дали е слепило или безобразлук не знам... Погледни повторно, 17 километри се, едниот коловоз е веќе изграден, тунелот е само една цевка за доградување и е 700 метри долг.

Дека ќе коштало најмалку 200 милиони евра може да каже само некој што нема допир со реалноста.

Те молам поштеди ме од прикаски.

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 06-Jun-2020 at 15:59



Edited by Vasilij - 06-Jun-2020 at 16:00
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 06-Jun-2020 at 16:03
Да видиме кој вади од ракав. Не му теклано на Груевски (патем не сум негов приврзаник, напротив поблизок до другата опција), туку овој проект е стар 40 години. Проектот за автопатот е работен од 2009 до 2012 година. Тој е основниот, со многу фалинки за жал, без сите клучки да се предвидени и сл. По промената на извршната власт во 2017 е направен дополнителен проект за 3 или 4 клучки, алтернативни патишта (Преод, Коњари и сл) и кај Кадрифаково и за засеците.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 06-Jun-2020 at 16:11
Стариот план предвидувал обичен пат Миладиновци-Штип, не е тоа исто.. Освен тоа не знам дали бил изграден тогаш втопатот Велес-Скопје ако не бил тогаш неговата изградба го направила овој проект бесмислен.

Edited by Bistro - 06-Jun-2020 at 16:14
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 06-Jun-2020 at 16:12
За тоа си во право, ама во 1979 Автопат било само Куманово - Миладиновци - Велес и толку.. Ни накај Тетово имало Автопат, ни од Велес накај Гевгелија.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 06-Jun-2020 at 16:14
Скопје - Тетово е граден во 90тите години, Велес Градско е почнат крајот на 80тите, пуштен исто така во 90тите, Куманово  -Табановце во 2007, Тетово - Гостивар доцните 90ти, Демир Капија - Смоквица 2018...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 06-Jun-2020 at 16:22

Vasilij каков е тој автопат со ширина од 7,7 метри? До кога ќе фрлаш песок во очи?

Пред 41 година имало план за магистрален пат преку Миладиновци, а не се ни изградил. И? Што сакаш да докажеш со тоа?

Од друга страна, во просторен план 2000-2020 (релевантен за периодот за кој зборуваме) како автопатска траса е вцртана Отовица-Штип, а кога на кантар ќе се стават објективни критериуми (а не нерационални себични мотиви), јасно е и зошто таа траса е вцртана наместо автопат Миладиновци-Штип.

Во меѓувреме, околу 2010, некаде на средината на важноста на тој просторен план, некој решава да си го избрише газот со него. Не постои никаков објавен документ, во кој е аргументирано зошто треба да се изгради трасата преку Миладиновци наместо трасата преку Отовица. Премногу очигледно е дека одлуката се базира на ароганција/простаклук/каубојштина/корупција во највисоките кругови на власта, а не на сериозна анализа. Тоа е причината зошто сега го имаш Миладиновци-Штип. Ете сега уживај во него... а другите кој ги ебе - јасно е дека на тоа ти се сведува размислувањето.


Јас се надевам дека барем во иднина објективно ќе се разгледуваат опциите и дека нема да продолжиме да правиме вакви крупни грешки.



Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 16:34
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 06-Jun-2020 at 16:33
Со тоа е врзана третина од државата (Источниот и Југоисточниот регион) со главниот град и со Куманово / Србија (овде пред се мислам на извоз на производите од струмичко-радовишкиот регион односно над 400 000 граѓани. Знам, 50 години беше заборавен целиот источен регион, шајка никој немаше заковано, и сега ве боли еден автопат од 175 милиони евра, 4 до 5 пати поевтин од Кичево - Охрид кој не верувам некој да знае во моментот колку чини, последно со двата анекси беше нешто над 600 милиони евра ако не се лажам... За што, за Прилеп да имал автопат, па еве не знам дали следите ама од Градско до Прилеп се гради експресен пат, мислам дека имаше проблем во еден сегмент со шпанскиот изведувач. Поддржувам автопатско решение за Прилеп - Битола, ако сакате и до Меџитлија. Сметам дека приоритет во моментот е изградба на Скопје - Блаце, решавање на Куманово - Крива Паланка, Струмица - ГП Ново Село и ете според ова дискусија комплетирање на Катланово - Велес. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 06-Jun-2020 at 17:02
Originally posted by Vasilij

Со тоа е врзана третина од државата (Источниот и Југоисточниот регион) со главниот град и со Куманово / Србија

Ама доста веќе! Кој рече дека не треба да биде врзана? На кој јазик треба да ти се објасни дека проблемот е во трасата?
(а тоа дека било третина од државата, ај еве нека ти стои)


Originally posted by Vasilij

Знам, 50 години беше заборавен целиот источен регион, шајка никој немаше заковано

Заборавен во однос на кого? Споредуваш со кој регион? Со некој во Холандија?


Originally posted by Vasilij

и сега ве боли еден автопат од 175 милиони евра

Од каде сега оваа цифра. Па ти веќе лажеш на секој чекор. Нема културен начин да се каже ова поинаку.


Originally posted by Vasilij

За што, за Прилеп да имал автопат

А зошто да нема? И не е само Прилеп туку многу поголема територија и население, ама како што кажав претходно, нив кој ги ебе нели?


Originally posted by Vasilij

па еве не знам дали следите ама од Градско до Прилеп се гради експресен пат

Чекај малку. Овие другите требало да бидат среќни со некаков божемски „експресен пат“ (што оди само до Фариш и којзнае кога ќе го бидне), па после да се пентарат по постоечката траса на Плетвар, што е ужасен пат според сите критериуми. И сето тоа 25 километри подолго отколку автопат преку Бабуна. А од друга страна го браниш Миладиновци-Штип ради 5 километри себична заштеда. Стварно си крајно безобразен.




И патем, Велес-Прилеп има многу поголемо меѓународно транзитно значење отколку Миладиновци-Штип. Впрочем првиот е дел од паневропски коридор, а вториот не е дел ни од домашниот просторен план. Толку за тоа.



Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 17:09
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 06-Jun-2020 at 17:08
Ах пусто локал патриотство (читај: сељачизам)

Нема да кажам чии ставови ми се смешни, баш како од ПРот на претходната влада, ама и автопатот Миладиновци-Штип, ни Кичево-Охрид, ни експресните од Штип до Струмица и посакуваниот Срумца-Ново Село нема да донесат ни 20% транзитен сообраќај колку што ќе донесе Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија.
Ако ги земате потребите на земјоделците и луѓето кои живеат во одреден регион, па шампион за глупости е тој што вели дека приоритет е истокот кога само од тутунот во Прилеп и околијата државава има девизен прилив од 150-300 милиони евра годишно, да не додавам што се има во околијата на Битола.

Баталете дечки и Штип и Ново село и се останато, тоа се само желби на некои неизживеани глодари кои се дочепиле до власт. Прв приоритет на државава треба да е Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија па потоа се останато.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 06-Jun-2020 at 17:14
https://vlada.mk/node/18481
Ти си како некој што врска нема од англиски и урла обидувајќи се да докаже нешто на некој британец / американец.
Еве дека чини толку од владата, ако имаш грам достоинтво ќе се извиниш. Јас НЕ ЛАЖАМ. Автопатот чини 176 , 177 милиони евра.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 06-Jun-2020 at 17:16
Вкупната должина на автопатот Миладиновци-Штип изнесува 47 километри. Автопатот е со ширина од 21,4 метри со две возни ленти и лента за застанување и со разделен појас од 4 метри помеѓу двата коловоза. Вкупната дебелина на асфалтниот слој изнесува 19 сантиметри. Овој автопат има седум клучки, а вкупната инвестицијата е 177,3 милиони евра.

СРМОТА! Прво прочитај пред да обвинуваш дека некој ЛАЖЕ !
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 06-Jun-2020 at 17:20

Vasilij, навистина сум уморен од твојата необјективност, спамирање со лажни информации, и богами огромна количина на безобразлук и примитивен локалпатриотизам.

Поштеди ме од твоиве прикаски за мали деца.

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 06-Jun-2020 at 17:22
https://vlada.mk/node/18481
ахахах кога се снема факти се пишува флоскули.

https://vlada.mk/node/18481 - Извор: Влара на Р.С. Македонија - официјална информација, автопатот чини 177 милиони евра, ако и тоа е малку, ќе ја побарам и официјалната информација од ЈПДП, и неа ја имав сретнато некаде.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 06-Jun-2020 at 21:05
Не знам што толку се наостривте на Миладиновци - Штип. За релативно малку средства добивме одлично поврзување меѓу север-северозапад и цел исток. Дали имало побитни приоритети? Веројатно да, исто како што било кој проект е побитен од грото средства што се расфрлаат секоја година од 3.5 милијарди буџет (социјални трансфери, субвенции, партиска администрација и преплатени тендери). Па само со едно меко кратење може автопатов секоја година да се прави. Добивките и потенцијалот за областа низ која минува автопатот се очигледни.

Гарнитура посветена на инфраструктура може добар дел од К8 и К10Д да заврши и во еден мандат. Само треба волја, а не еден минорен автопат како Скопје - Блаце да се одлага 3 пати, па уште и фазно да се работи (тука комотно можеше на концесија да се оди).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.000 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.