build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 25-Jun-2020 at 17:45
Originally posted by Staro Skopje


- АП Битола-Мариово-Гевгелија;
- АП Охрид-Ресен-Битола-Прилеп-Кавадарци-Радовиш-Струмица;
- АП Штип-Кочани-Виница-Македонска Каменица-Делчево-Пехчево-Берово;

Кој и да ветил вакво нешто, изгледа ептен е навлезен во Sci-Fi жанр.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 26-Jun-2020 at 17:27
Првото преку Мариово, умирам
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 26-Jun-2020 at 23:18
Интегра живее во паралелен универзум Други бисери од нивната програма:

- Гироскопија - магнетни воздушни трамваи Драчево-Сарај покрај Вардар, Гостивар-Кичево, Скопје-Велес и Охрид-Свети Наум;
- Брза железница 200km/h (350 биле многу) Скопје-Струмица (143km), Струмица-Охрид (313km), Охрид-Скопје (199km) и Велес-Куманово-Берово (301km);
- 100,000 туристи дневно (ако е по, тоа се 36.5 милиони годишно - повеќе од Велика Британија или Грција);
- зачувување на човечкото достоинство на секоја индивидуа која е родена по обличјето Божјо, од зачетокот во утробата на мајката, па се до смртта. Тоа подразбира и рестриктивен модел на политиката за превенција на зачнување и контрацептивниот сет на мерки, потоа рестриктивни политики за абортуси и достапноста на истиот (...).

Барем нудат инвентивни идеи, за разлика од квоствувањето на главните.

Левица, пак, бара повлекување на признавањето на Косово, Израел и Јужна Кореја и членство во Движењето на неврзаните. Имаме и џучеистичка партија.

Забегавме во офтопик, но сепак на форумов се дискутираат инфрастуктурни проекти, па вреди да видиме што се нуди.

Edited by Staro Skopje - 26-Jun-2020 at 23:18
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 26-Jun-2020 at 23:34
Во однос на тие магнетни воздушни трамваи и слично, еднаш имаше еден гостин во една епизода на емисијата „Јади Бурек“, од една македонска организација на инженери-иноватори, точното име на организацијата не се сеќавам како беше, во која беше презентиран еден иновативен јавен превоз во Скопје, и притоа во таа идеја беше кажано од самиот инженер дека во анализата биле земени во предвид и финансиските трошоци, со тоа што не се огромни, а во голем дел од проектот би работеле и македонски компании (веќе докажани во тие соодветни области).
Поентата ми е дека такви идеи не се нереални, и тие такви идеи не се секогаш со буџет од милијарда долари, на пример, туку имаат помал буџет, и кога би се споредиле со некои проекти од сега, а и од минатото, во Македонија, не се далеку во однос на средствата кои треба да се потрошат. Дефинитивно треба да се излезе од рамката на веќе воспоставените системи на јавен превоз, како и воопшто инфраструктурата, и малце да се навлезе во доменот на иновацијата.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 27-Jun-2020 at 08:00
Мицко и официјално во живо од бина на митинг пред Битолчани на плоштад Магнолија (широк сокак) го вети автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија. Значи во план му е автопат до сама граница а не како шо се мислеше дека од Битола до граница ке оди експресен пат. Ова е поголемо ветување дури и од она историското на Бранко кој вети АП Велес-Прилеп преку Бабуна. Се очекува и Заев кога ке дојди Битола да го вети барем истото ако не и нешто +
Арно ама гласачите не се палат повеке на овој Автопат преку Бабуна. Речиси и да нема избори да не го ветат а ни физибилити немаат одобрено да се направи досега
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 27-Jun-2020 at 08:13
Нам битолчани Солун ни е исто оддалечен како и Скопје. Грците ќе градеја автопат преку Воден за Солун во наредните 10 години, но сепак тој проект е on-hold (а за да се излезе на автопатот Егнатиа преку Кожани потребни се 20-30 километри повеќе отколку ако се вози по стариот пат преку Воден). Значи ќе треба тој преку Бабуна за да се оди во ZARA и KFC во Скопје.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 27-Jun-2020 at 08:48
Тој пат преку Воден (патем не се ни влегува во Воден) е одличен, мене ми е омилен за возење. Единствена лоша делница од тој пат е потегот од Кравари до Меџитлија
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 27-Jun-2020 at 08:56
Originally posted by гитардемон

Значи ќе треба тој преку Бабуна за да се оди во ZARA и KFC во Скопје.


Значи со автопат преку Бабуна, Скопје ке стани попосетено и поатрактивно од Солун за Битолчани.


Па зошто да не.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 27-Jun-2020 at 09:28
Поентата беше друга со автопатот низ бабуна.
Ја кажа некој погоре ама ќе повторам.
Туристи кои што транзитирааат према јонско море ќе им биде побрзо и од голема важност ако се изгради овој автопат.
Ако се изгради, нема A1 да се трупа со многу сообраќај, на Богородица, и Дојран сообраќајот (гужвите) значително ќе се намали, а и нема да мора да се оди преку Солун до јонско море, како подолга рута, туку преку Битола.
Веќе има туристи (највеќе Срби) кои што транзитирааат према оваа рута. Проверете и ќе видите ако не ми верувате.
А и Битола - Ресен се врзани со 2+1 пат, кој што рецимо може да му се додаде уште 1 лента, и ете ти 2+2 експресен пат, и после нов експресен пат Ресен - Охрид, и ете и за Охрид алтернатива, па ќе може сообраќајот на A2 да се олесни.
Кога тогаш автопат низ бабуна ќе мора да се гради, но прво нека го средат делот Катланово - Велес, па некаде пред Велес една соодветна клучка нека направат, и ете ти правец Прилеп - Битола.
А не преку дреновска клисура, и плетвар.
Поголема глупост од експресен пат што го почнаа таму, и што сеуште не е завршен нема.

Битолчани нормално дека нема да се палат. Нив доволно им е и експресен пат реално, но ако гледате од друга страна ќе видите дека оваа делница е и текако потребна и важна да се изгради.

Edited by The Wild Boy - 27-Jun-2020 at 09:33
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 27-Jun-2020 at 09:52
Во Македонија во неколку градови се приметува дека кога се влегува од автопат/магистрален пат до урбаниот дел на градовите фали една меѓу-секција од булевар или крак на автопат. Такви, bottlenecks може да се приметат на многу места. Па така, во Битола од клучката кај Крклино до Оризари нема булеварски влез, Штип типичен пример од ТриЧешми до кружниот кај Лукоил бензинската на влез во градот. Гевгелија и не е толку приметливо, ама го има, од влез од клучка до после мостот преку пругата и тука почнува булеварот, Охрид исто така од Подмоље до булевар Туристичка или обиколницата е обичен 1+1 искршен пат без ширина на лента. НА ги спомнувам и скопските клучки на обиколница како стопнски двор, волково, стајковци и други кои завршуваат во ниви. Општините треба сериозно да размислат да си направат булеварски влезови и да не чекаат на централната власт вадејќи се на ингеренции, затоа што централната власт нема повеќе интерес и си ја завршила работата. Дајте други вакви примери, не ми текнува сега повеќе, сигурен сум дека некој испуштив дека уште ги има во Македонија.
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 27-Jun-2020 at 13:23
Originally posted by user8642

Во Македонија во неколку градови се приметува дека кога се влегува од автопат/магистрален пат до урбаниот дел на градовите фали една меѓу-секција од булевар или крак на автопат. Такви, bottlenecks може да се приметат на многу места. Па така, во Битола од клучката кај Крклино до Оризари нема булеварски влез, Штип типичен пример од ТриЧешми до кружниот кај Лукоил бензинската на влез во градот. Гевгелија и не е толку приметливо, ама го има, од влез од клучка до после мостот преку пругата и тука почнува булеварот, Охрид исто така од Подмоље до булевар Туристичка или обиколницата е обичен 1+1 искршен пат без ширина на лента. НА ги спомнувам и скопските клучки на обиколница како стопнски двор, волково, стајковци и други кои завршуваат во ниви. Општините треба сериозно да размислат да си направат булеварски влезови и да не чекаат на централната власт вадејќи се на ингеренции, затоа што централната власт нема повеќе интерес и си ја завршила работата. Дајте други вакви примери, не ми текнува сега повеќе, сигурен сум дека некој испуштив дека уште ги има во Македонија.


Во Кочани градоначалникот најави изградба на булеварски влез од клучката на магистралниот пат Кочани-Виница(кој е продолжение на идниот експресен пат Штип-Кочани)


https://www.youtube.com/watch?v=7pGY7SWDxlI

Edited by FT - 27-Jun-2020 at 13:24
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 27-Jun-2020 at 14:35
Чекај сега експресниот пат ќе е до втората клучка кај Кочани???

Инаку како што кажав претходно, булевар на влезот од Штип може да има. Простор има доста, и мал дел е што треба да се прошири до самата клучка.

Edited by The Wild Boy - 27-Jun-2020 at 14:43
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 27-Jun-2020 at 16:38
Originally posted by user8642

Во Македонија во неколку градови се приметува дека кога се влегува од автопат/магистрален пат до урбаниот дел на градовите фали една меѓу-секција од булевар или крак на автопат. Такви, bottlenecks може да се приметат на многу места. Па така, во Битола од клучката кај Крклино до Оризари нема булеварски влез, Штип типичен пример од ТриЧешми до кружниот кај Лукоил бензинската на влез во градот. Гевгелија и не е толку приметливо, ама го има, од влез од клучка до после мостот преку пругата и тука почнува булеварот, Охрид исто така од Подмоље до булевар Туристичка или обиколницата е обичен 1+1 искршен пат без ширина на лента. НА ги спомнувам и скопските клучки на обиколница како стопнски двор, волково, стајковци и други кои завршуваат во ниви. Општините треба сериозно да размислат да си направат булеварски влезови и да не чекаат на централната власт вадејќи се на ингеренции, затоа што централната власт нема повеќе интерес и си ја завршила работата. Дајте други вакви примери, не ми текнува сега повеќе, сигурен сум дека некој испуштив дека уште ги има во Македонија.


Грешка си за Подмоље - Охрид, автопатот завршува директно на влезот во Охрид, така што одма ќе се преминува на Туристичка или Железничка, зависи во која насока се оди. Во последниот дел за која обиколница станува збор?
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 27-Jun-2020 at 17:09
Originally posted by The Wild Boy

Чекај сега експресниот пат ќе е до втората клучка кај Кочани???

Инаку како што кажав претходно, булевар на влезот од Штип може да има. Простор има доста, и мал дел е што треба да се прошири до самата клучка.

Не, до првата клучка. Магистралниот пат Кочани-Виница(баш оваа делница што е на сликата) го реновираа оваа година, ама не баш квалитетно, односно возењето е како да сурфаш на бранови.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 28-Jun-2020 at 02:05
За она со Охрид, едниот дел со клучката се спојува директно со Булевар Туристичка.
Фали само мал дел да се прошири Булевар Железничка.
Еве за кој дел зборам:

А кај Штип, фали само овој дел да се прошири и да прерасне во булевар:


Инаку, како ќе биде врзан Кичево со новиот автопат Кичево - Охрид? Ќе има булеварско поврзување, привремено поврзување, знае некој???
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 28-Jun-2020 at 20:11
https://www.facebook.com/mojokilington/videos/10223872893879567/

Од Битола до Градско Автопат ?!?!? Па дали се тие нормални. Нели Велес - Припел - Битола беше планот.

Китанов и Сугарески за овие се вселенски брод очигледно.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 28-Jun-2020 at 20:21
Сериозна партија не би го легимитирала ова прашање така што ќе го препушти на оперски пејач да го коментира. На толку луѓе толку ли неможат да најдат на пример еден сообраќаен инженер од факултет Битола од град кој директно е засегнат од ова прашање.

Сепак, нема потреба од паника, све се ова предизборни глупости, еве гледам почнаа да копаат, па да се паничиме.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 28-Jun-2020 at 20:50
Во изборната програма со која ќе ја бара довербата на граѓаните има автопат Битола-Прилеп и експресен пат Прилеп-Градско, а за Прилеп-Велес нема ништо. Дурловски изгледа по втор пат нема појма зошто оди во парламент.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 28-Jun-2020 at 21:12
Новинарот му дофрли Градско, па тој рече Битола - Градско, немаше појма инаку за која делница станува збор. Инаку е носител во ИЕ5, така што не е дека не треба да коментира вакви работи, ама слабо ја прочитал лекцијата Big%20smile
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 28-Jun-2020 at 21:16
Originally posted by The Wild Boy

За она со Охрид, едниот дел со клучката се спојува директно со Булевар Туристичка.
Фали само мал дел да се прошири Булевар Железничка.

user8642 зборуваше за Подмоље - Охрид, а не за спојката на клучката со Железничка. Тој дел посекако никогаш не бил тесно грло (проширувањето би било само за да е целина) бидејќи освен камиони ретко кој друг ја користи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.035 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.