![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 53> |
Author | |
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Кој и да ветил вакво нешто, изгледа ептен е навлезен во Sci-Fi жанр. ![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Првото преку Мариово, умирам
![]() |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Интегра живее во паралелен универзум
![]() - Гироскопија - магнетни воздушни трамваи Драчево-Сарај покрај Вардар, Гостивар-Кичево, Скопје-Велес и Охрид-Свети Наум; - Брза железница 200km/h (350 биле многу) Скопје-Струмица (143km), Струмица-Охрид (313km), Охрид-Скопје (199km) и Велес-Куманово-Берово (301km); - 100,000 туристи дневно (ако е по, тоа се 36.5 милиони годишно - повеќе од Велика Британија или Грција); - зачувување на човечкото достоинство на секоја индивидуа која е родена по обличјето Божјо, од зачетокот во утробата на мајката, па се до смртта. Тоа подразбира и рестриктивен модел на политиката за превенција на зачнување и контрацептивниот сет на мерки, потоа рестриктивни политики за абортуси и достапноста на истиот (...). Барем нудат инвентивни идеи, за разлика од квоствувањето на главните. Левица, пак, бара повлекување на признавањето на Косово, Израел и Јужна Кореја и членство во Движењето на неврзаните. Имаме и џучеистичка партија. Забегавме во офтопик, но сепак на форумов се дискутираат инфрастуктурни проекти, па вреди да видиме што се нуди. Edited by Staro Skopje - 26-Jun-2020 at 23:18 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Во однос на тие магнетни воздушни трамваи и слично, еднаш имаше еден гостин во една епизода на емисијата „Јади Бурек“, од една македонска организација на инженери-иноватори, точното име на организацијата не се сеќавам како беше, во која беше презентиран еден иновативен јавен превоз во Скопје, и притоа во таа идеја беше кажано од самиот инженер дека во анализата биле земени во предвид и финансиските трошоци, со тоа што не се огромни, а во голем дел од проектот би работеле и македонски компании (веќе докажани во тие соодветни области).
Поентата ми е дека такви идеи не се нереални, и тие такви идеи не се секогаш со буџет од милијарда долари, на пример, туку имаат помал буџет, и кога би се споредиле со некои проекти од сега, а и од минатото, во Македонија, не се далеку во однос на средствата кои треба да се потрошат. Дефинитивно треба да се излезе од рамката на веќе воспоставените системи на јавен превоз, како и воопшто инфраструктурата, и малце да се навлезе во доменот на иновацијата. |
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
Мицко и официјално во живо од бина на митинг пред Битолчани на плоштад Магнолија (широк сокак) го вети автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија. Значи во план му е автопат до сама граница а не како шо се мислеше дека од Битола до граница ке оди експресен пат. Ова е поголемо ветување дури и од она историското на Бранко кој вети АП Велес-Прилеп преку Бабуна. Се очекува и Заев кога ке дојди Битола да го вети барем истото ако не и нешто +
Арно ама гласачите не се палат повеке на овој Автопат преку Бабуна. Речиси и да нема избори да не го ветат а ни физибилити немаат одобрено да се направи досега |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Нам битолчани Солун ни е исто оддалечен како и Скопје. Грците ќе градеја автопат преку Воден за Солун во наредните 10 години, но сепак тој проект е on-hold (а за да се излезе на автопатот Егнатиа преку Кожани потребни се 20-30 километри повеќе отколку ако се вози по стариот пат преку Воден). Значи ќе треба тој преку Бабуна за да се оди во ZARA и KFC во Скопје.
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
Тој пат преку Воден (патем не се ни влегува во Воден) е одличен, мене ми е омилен за возење. Единствена лоша делница од тој пат е потегот од Кравари до Меџитлија
![]() |
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
Значи со автопат преку Бабуна, Скопје ке стани попосетено и поатрактивно од Солун за Битолчани. ![]() Па зошто да не. |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Поентата беше друга со автопатот низ бабуна.
Ја кажа некој погоре ама ќе повторам. Туристи кои што транзитирааат према јонско море ќе им биде побрзо и од голема важност ако се изгради овој автопат. Ако се изгради, нема A1 да се трупа со многу сообраќај, на Богородица, и Дојран сообраќајот (гужвите) значително ќе се намали, а и нема да мора да се оди преку Солун до јонско море, како подолга рута, туку преку Битола. Веќе има туристи (највеќе Срби) кои што транзитирааат према оваа рута. Проверете и ќе видите ако не ми верувате. А и Битола - Ресен се врзани со 2+1 пат, кој што рецимо може да му се додаде уште 1 лента, и ете ти 2+2 експресен пат, и после нов експресен пат Ресен - Охрид, и ете и за Охрид алтернатива, па ќе може сообраќајот на A2 да се олесни. Кога тогаш автопат низ бабуна ќе мора да се гради, но прво нека го средат делот Катланово - Велес, па некаде пред Велес една соодветна клучка нека направат, и ете ти правец Прилеп - Битола. А не преку дреновска клисура, и плетвар. Поголема глупост од експресен пат што го почнаа таму, и што сеуште не е завршен нема. Битолчани нормално дека нема да се палат. Нив доволно им е и експресен пат реално, но ако гледате од друга страна ќе видите дека оваа делница е и текако потребна и важна да се изгради. Edited by The Wild Boy - 27-Jun-2020 at 09:33 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Во Македонија во неколку градови се приметува дека кога се влегува од автопат/магистрален пат до урбаниот дел на градовите фали една меѓу-секција од булевар или крак на автопат. Такви, bottlenecks може да се приметат на многу места. Па така, во Битола од клучката кај Крклино до Оризари нема булеварски влез, Штип типичен пример од ТриЧешми до кружниот кај Лукоил бензинската на влез во градот. Гевгелија и не е толку приметливо, ама го има, од влез од клучка до после мостот преку пругата и тука почнува булеварот, Охрид исто така од Подмоље до булевар Туристичка или обиколницата е обичен 1+1 искршен пат без ширина на лента. НА ги спомнувам и скопските клучки на обиколница како стопнски двор, волково, стајковци и други кои завршуваат во ниви. Општините треба сериозно да размислат да си направат булеварски влезови и да не чекаат на централната власт вадејќи се на ингеренции, затоа што централната власт нема повеќе интерес и си ја завршила работата. Дајте други вакви примери, не ми текнува сега повеќе, сигурен сум дека некој испуштив дека уште ги има во Македонија.
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Во Кочани градоначалникот најави изградба на булеварски влез од клучката на магистралниот пат Кочани-Виница(кој е продолжение на идниот експресен пат Штип-Кочани) ![]() https://www.youtube.com/watch?v=7pGY7SWDxlI Edited by FT - 27-Jun-2020 at 13:24 |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Чекај сега експресниот пат ќе е до втората клучка кај Кочани???
Инаку како што кажав претходно, булевар на влезот од Штип може да има. Простор има доста, и мал дел е што треба да се прошири до самата клучка. Edited by The Wild Boy - 27-Jun-2020 at 14:43 |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Грешка си за Подмоље - Охрид, автопатот завршува директно на влезот во Охрид, така што одма ќе се преминува на Туристичка или Железничка, зависи во која насока се оди. Во последниот дел за која обиколница станува збор? |
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Не, до првата клучка. Магистралниот пат Кочани-Виница(баш оваа делница што е на сликата) го реновираа оваа година, ама не баш квалитетно, односно возењето е како да сурфаш на бранови. ![]() |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
За она со Охрид, едниот дел со клучката се спојува директно со Булевар Туристичка.
Фали само мал дел да се прошири Булевар Железничка. Еве за кој дел зборам: ![]() А кај Штип, фали само овој дел да се прошири и да прерасне во булевар: ![]() Инаку, како ќе биде врзан Кичево со новиот автопат Кичево - Охрид? Ќе има булеварско поврзување, привремено поврзување, знае некој??? |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
https://www.facebook.com/mojokilington/videos/10223872893879567/ Од Битола до Градско Автопат ?!?!? Па дали се тие нормални. Нели Велес - Припел - Битола беше планот. Китанов и Сугарески за овие се вселенски брод очигледно.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Сериозна партија не би го легимитирала ова прашање така што ќе го препушти на оперски пејач да го коментира. На толку луѓе толку ли неможат да најдат на пример еден сообраќаен инженер од факултет Битола од град кој директно е засегнат од ова прашање.
Сепак, нема потреба од паника, све се ова предизборни глупости, еве гледам почнаа да копаат, па да се паничиме. |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Во изборната програма со која ќе ја бара довербата на граѓаните има автопат Битола-Прилеп и експресен пат Прилеп-Градско, а за Прилеп-Велес нема ништо. Дурловски изгледа по втор пат нема појма зошто оди во парламент.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Новинарот му дофрли Градско, па тој рече Битола - Градско, немаше појма инаку за која делница станува збор. Инаку е носител во ИЕ5, така што не е дека не треба да коментира вакви работи, ама слабо ја прочитал лекцијата
![]() |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
user8642 зборуваше за Подмоље - Охрид, а не за спојката на клучката со Железничка. Тој дел посекако никогаш не бил тесно грло (проширувањето би било само за да е целина) бидејќи освен камиони ретко кој друг ја користи.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |