![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 42> |
Author | |||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Одвај чекам да дојде, ќе има фотки од нејзе и уздуш и попреку.
А утре рано сабајле по маневарката да видиме во каква ситуација ја добивме по толку години. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
И по голгота од 3 год. и 3 мес. дојде дома дизел маневарката МЖ 642-178
![]() ![]() Е сега, да ја средат и да стискаме палци при првото палење |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
И една уште поубава новост МЖ 462-001 на пробно возење, за некој ден ете ја и нејзе дома
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Работата на Кончар многу ми се допаѓа, но не и онаа на Шинвоз барем не однадвор.
Сепак, се надевам дека ќе ги оддржуваат овие локомотиви во Скопје да не ни се случи по три месеци да не може да ги препознаеме. Белава убавица ќе ја краси Железничката станица во Скопје ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Денеска, прво палење на маневарката МЖ 642-178 која толко долго чекаше да биде испорачана дома
Грмна дим на сите страни ![]() Преглед на сите делови ![]() И полека се се смири ![]() Останува да се проба во реални услови, па со среќа |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
???!!! ![]()
![]() Edited by Vladimir P - 18-Dec-2008 at 19:29 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници. ![]() Edited by Cloverstack - 18-Dec-2008 at 20:57 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве ги тие два обновени вагони а не воза
![]() ![]() И целата информација за настанот на А1 ТВ Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 01:02 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
новинарот го пишува текстот а уредникот го става или во најмала рака корегира насловот! мора да има цензура па тоа се приватни фирми или што се но од преголемо мешање во секоја запирка а и заради сензационализам неретко се тресат по медиумите секакви зеленчуци! лектори и да имаат истите освен додавање точки и запирки, немаат многу одврзани раце да ја штимаат синтаксата ќе се изгубела поентата на полуписмените автори или интервјуа, неретко и толкувањата мораат да бидат изворни како што ги наумил новинарот за да подоцна доколку тужат некого тоа да не биде весникот туку новинарот! машиновозач - возач на машина на возило кое вози по шини кои образуваат правец познат како пруга што е синоним добиен по(извлечен од) пругите на зебрата која скита некаде во африка а некогаш ја имало и кај нас! а на пругите има скретници и кога возилото ќе скрене сите патници се добиваат афричка интуиција! |
|||
![]() |
|||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||
Ќе сака некој на кратко (или долго уште подобро) да даде објаснување за овие поими? Би било од голема корист за оние членови кои што не прават разлика од нив односно не сфаќаат 80% од тоа што се збори во темава. Еве еден таков
![]() -Маневарка -Теснолинејка -Шпанецот -Горбачов |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
- Маневарка - било која локомотива оптимизирана по дизајн и перформанси за манипулација со вагони и композиции на кратки интервали и растојанија. Значи задачи како оние што би се очекувале во ранжирна или поголеми обични станици, депоа, товарни терминали... Најчесто се дизел, но на интернет сум сретнал и електрични. Исто така ги има во најразлични големини, но обично се помали.
- Теснолинејка - пруга со колосек потесен од стандардниот (1435mm). - Шпанец - дизел-хидраулични патнички гарнитури произведени од шпанската Macosa. ![]() - Горбачов - електрични патнички гарнитури произведени од советската (сега летонска) Rigas Vagonbuves Rupnica (RVR) ![]() |
|||
![]() |
|||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||
Фала за одговорот. Значи, кога се работи за транспорт на товарни вагони исклучиво се користат маневарки? А Шпанецот и Горбачов служат само за превоз на патници?
|
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
...
Edited by beTon - 19-Dec-2008 at 06:08 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ linea
Маневарките манипулираат и со товарни и со патнички вагони, ама како што кажав само кога станува збор за специфични задачи... Сигурно не е најдобра опција да пуштиш маневарка на подолги релации, без разлика дали се патнички или товарни. А за шпанецот и горбачов - да, наменети се за превоз на патници. Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 02:13 |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Влак се употребува во Хрватска, Словенија и Бугарија (тие што јас ги знам). Во Бугарија знам дека зборот влече = ВЛАЧИ и оттаму ми доаѓа некоја безвезна логика од старословенски. Само погодувам во секој случај. Иначе Владимир, колку вработени има МЖ денеска. Дојдов до фрапантен податок дека во Руски Железници работат 1 300 000 луѓе.
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Мало појаснување, транспорт на товарни вагони исклучиво се врши со дизел (некогаш може да ги сретнеш дел од нив како Кенеди, потекнуваат од УСА во тоа време) и електрични локомотиви со голема снага - поради самата тежината на целата композиција, а намена на маневарките е во сложување на една композиција со одреден редослед (ги слагаат лего коцките, маневрирајќи). Иначе маневарките многу ретко искачаат на отвотена пруга (главниве пруги), тие се најповеќе во ражирни станици (места каде се сложуваат вагоните во композиции), и во комплекси како железара, рудници и големи погони. Шпанецот (кој го сретнуваш со ознака МЖ 712-и број на композицијата) и Горбачов (со ознака МЖ 412-и број) се компактни самовлечни композиции (една целина која не се раздвојува и со одреден непроменлив број на патници), за разлика од патничките возови влечени со дизел и електрични локомотиви каде се додават или вадат одреден број вагони према потреба.
Во МЖ-Транспорт работат помалку од 1.500 луѓе, за МЖ-Инфраструктура не би знаел точно. Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 10:46 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве ја и нашата ранжирна станица во Трубарево каде се сложуваат товарните вагони во композиции
![]() Имаш клип како се сложуват товарни вагони во ранжирна Трубарево http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=3 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |