Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 4445464748 52> |
Author | |
none_ski
Groupie Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
Quote Reply #901 Posted: 14-Sep-2020 at 08:42 |
од мислења на ЕМИНЕНТНИ професори, од проекти на ЕМИНЕНЕТНИ проектанти и од ревизии на ЕМИНЕНТНИ ревиденти (кои всушност се ЕМИНЕНТНИТЕ професори) нашето градежништво е на ова дереџе на кое што е.
|
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 76 |
Quote Reply #902 Posted: 14-Sep-2020 at 09:13 |
Токму така пријателе, тоа е вистинското објаснување, еднаш мора да заврши креирањето инфраструктурна политика само од канцеларија, мора повеќе проектантите и професорите да одвојат повеќе време на терен, за да ја видат состојбата. А за степенот до кој е уништен асфалтот на Плетвар од каменолом до влезот на Прилеп е излишно да се објаснува. Човек да помисли дека дистрибутерите на стабилизаторри, амортизери и други делови за автомобили се лобито кое не дозволува рехабилитација на овој патен правец. |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #903 Posted: 15-Sep-2020 at 15:45 |
Убаво објаснето! 100% се сложувам со тебе. Дефинитивно треба нова автопатска врска Велес - Битола, па и до грчката граница незнам што се одлучија да биде експресен пат, ама ок. Гледајте ги нештата и од друга страна. Можеби автопат до Битола па и не треба. Да, на таа делница нема којзнае колку многу коли, и експресен пат би бил доволно. Ама, овде имаме Граничен премин до Битола, имаме втора врска алтернативен пат за Охрид. Ако се направи автопат се до Битола, па и до грчката граница значително ќе се придонесе, ќе се ослободат колите на А1, ќе има повеќе опции за транзитирање, нема да има гужви на А1, особено летните периоди каде што се ствараат гужви на граничните премини, и на патарините. Сте размислиле ли колку ќе скрати ако има автопат до г.п. Меџитлија, одењето до Јонско Море, до островот Крф, до Италија, или некоја друга држава преку пристаништето Игуменица, одејки до Ксамил и Саранда. Едноставно да не набројувам колку корисни места ќе се врзат, колкав ќе е бенефитот, и колку ќе се зголеми безбедноста, и олеснат гужвите на A1. Треба некогаш и од друг аспект да мислите. Па вака ако размислуваме, тогаш во Македонија не треба ни 1km автопат да има. Гледајте и од другата страна. Автопат од Велес до Битола и те како ќе е корисно и исплатливо. Да не зборам за автопат Струмица - Радовиш, требаше и автопат Куманово - Крива Паланка - Деве Бар, ама тоа е што е. |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #904 Posted: 15-Sep-2020 at 16:19 |
Ах да, заборавив да напоменам дека и Катланово - Велес не треба да се заборави.
Срамота е веќе во 2020 - та да се возиме по остри кривини, карпи, 50 km/h vmax, опасен пат. Кога тогаш ќе треба да се изгради паралелен пат на Велес - Катланово, и обете патни правци Велес - Катланово и идниот Катланово - Велес, ако се покаже дека ќе има зголемен број на возила кога ќе се изгради и делницата Велес - Прилеп - Битола Автопат, па тие 2 патни правци од Скопје до Велес, и назад да станат со по 3 ленти, и 2 ленти за застанување (4+4). Ако не, тогаш Скопје Велес - Скопје може да си остане со 3+3 формација. И секако можеме и ние да профитираме и да привлечеме многу повеќе ако се изградат се повеќе паркинзи, одмаралишта, и да имаме и продавници, и ресторани, итн итн... Да земеме пример од Хрватска. Јас кога бев 2016 - та, на секои 5 - 10 km имаа соодветни одмаралишта, а на некои дури имаше и ресторани и пекарници. На пример Burger King, или KFC, а со ова ќе може да се допринесе и до повеќе вработувања. И да, патарините да се намалат, оти со тоа ќе се избегнат гужвите, нема камионите да ги избегнуваат и да возат по локални патишта, а и нема Србите да не избегнуваат и да вртат преку Бугарија. Ќе се решат вака многу проблеми вака. |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #905 Posted: 15-Sep-2020 at 17:04 |
Потребен е автопат Велес - Меџитлија, зашто да не, особено ако се финансира преку некои поволни грантови и кредити. Но прво мора да се завршат Скопје - Блаце и Гостивар - Кичево. Дури потоа овој и Куманово - Деве Баир. Во меѓувреме секако да се завршат експресните патишта на овие делници, за потоа да се гради само другата половина од автопатите.
|
|
alexr
Newbiе Joined: 11-Nov-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #906 Posted: 15-Sep-2020 at 17:23 |
Некој направил интересна анализа за тоа колку се оддалечени националните автопати од секое населено место во неколку екс-ју републики. Ова е само потврда на сите претходни постови дека пелагонискиот регион е скроз изолиран. Од мапата се гледа дека целиот југозападен регион е запоставен, но исто така и голем дел од истокот. Видете само каков контраст има со Словенија и Хрватска.
Извор: https://twitter.com/milos_agathon/status/1288117991138160640 Edited by alexr - 16-Sep-2020 at 14:11 |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #907 Posted: 15-Sep-2020 at 21:45 |
Одлично направено. Во југозападниот дел ќе се смени догодина со Кичево - Охрид. На место ти е забелешката за источниот дел. Неопходно е продолжување и довршување на започнатите зафати. После Кичево - Охрид и Скопје - Блаце, на второ место од национален интерес се: довршување на Штип - Кочани, Штип Радовиш, Струмица - Ново Село и Куманово - Крива Паланка. Во суштина: огромен успех ќе биде за 2-3 години од сега сето ова да биде целосно комплетирано и ако Тетово - Гостивар се реконструира и оштетените делници од А1, друго на ниво на автопат и експресен пат и да не се чепне, ова ќе биде голем успех... За Словенија - би рекол дека има поквалитетна инфраструктура од во најмала рака 1/2 од членките на ЕУ а можеби и од 2/3. За Хрватска - визионерството на Ивица Рачан од 2000 до 2004 е тоа што Хрватска го има денес во патната инфраструктура.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20526 |
Quote Reply #908 Posted: 17-Sep-2020 at 14:32 |
Од денешниот прес на министерот за транспорт и врски(43:15 min)
https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/бочварски-најави-изградба-на-пругата/ |
|
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #909 Posted: 24-Sep-2020 at 09:59 |
Ќе гради експресен пат Струмица – Валандово, во петок јавна презентација
Јавното претпријатие за државни патишта ќе гради експресен пат Струмица – Валандово, спој со А1 во должина од 25 километри. Во петок, 25 септември, со почеток во 11:00 часот во просториите на Дом на АРМ во Струмица, ќе се одржи презентација и јавна расправа по Нацрт Извештајот за стратегиска оцена на животна средина за овој проект. Јавното претпријатие за државни патишта ги повикува сите заинтересирани институции, невладини организации и поединци да присуствуваат на јавната расправа. https://www.strumicanet.com/index.php/vesti/10028-%D1%9C%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%86%D0%B0-%E2%80%93-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE,-%D0%B2%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%BA-%D1%98%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0 |
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #910 Posted: 24-Sep-2020 at 10:14 |
https://strumica.gov.mk/wp-content/uploads/2020/09/%D0%9D%D0%90%D0%A6%D0%A0%D0%A2-%D0%A1%D0%9E%D0%96%D0%A1_%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%98-%D1%81%D0%BE-%D0%901.pdf
Дополнително студијата за животна средина каде што се гледа трасата на патот. |
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #911 Posted: 24-Sep-2020 at 10:54 |
А Радовиш - Струмица каде е? Го нема во план???
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #912 Posted: 24-Sep-2020 at 11:51 |
Значи, струмичкиот регион ќе биде поврзан со А1. Одлично. Препоставувам, експресниот пат ќе има ист профил како Штип-Кочани.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #913 Posted: 24-Sep-2020 at 12:45 |
Уште еден „„„„експресен““““ пат. Ќе ни се продава како таков, а всушност експресен пат од типот на Штип-Радовиш и Штип-Кочани ќе биде само делот од Марвинци до Валандово, делниците 3 и 4, со вкупна должина од 8,41 km. Јасно е наведено во студијата:
Делниците 1 и 2, од Струмица од Валандово, се со брзинско ограничување од 70-80 km/h и со ширина на коловоз од 7 m за делница 1 (Струмица-Костурино) и 10 m за делница 2 (Костурино-Валандово) каде е предвидена трета лента. Делниците 3 и 4 се единствените со ранг на експресен пат, предвидени се две клучки за Валандово и Дојран, и завршува со клучка кај с. Марвинци, што значи нема директна врска со А1, туку оттука до клучката Смоквица би се користел постоечкиот пат, т.е. стариот „автопат“. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #914 Posted: 24-Sep-2020 at 16:34 |
Ova go zboruvam barem 20 godini. Bucavata od A1 skoro i da se slusa vo Strumica a avtopatot e svetlosni godini daleku. Ako ovaa delnica ne glasi "Strumica-A1" togas efektot od istata ke bide polovicen... a nekako imam vpecatok deka ke ne prelazat so bozem nekoj si ekspresen pat po koj ke se vleckame so 70 km/h.
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #915 Posted: 24-Sep-2020 at 17:30 |
Нема шанси ова ако е експресен пат со 70 km/h vmax, и со остри кривини... Ајде сфаќам благи кривини, ама ова вака не чини... Тогаш џабе ќе се прави овде експресен пат кога нема да има никаков ефект.
А и дајте да бидеме реални, јас сум од овој регион и знам колку коли има. Не викам дека не треба да се изгради експресен пат, ама едноставно овде нема многу возила во просек. Треба Радовиш - Струмица и Струмица - Ново Село да се стават во приоритет, а не оваа делница... Плус, и толку ги мрзи директна клучка, т.е. директен експресен пат до A1 да направат? Па и тој стариот брз пат, или вие како што го нарекувате стар "автопат" може да се надогради да има помошни ленти, и поголема брзина. Не е којзнае тешко. Знам и дека теренот за овој проект е многу тежок, а и како што видов дел од трасата минува и низ заштитни подрачја, а и низ многу ниви. Некој ќе треба да ги плати тие земјоделци... А да не зборам што ќе се влечкаат по 4+ години и што ќе се исперат многу пари... Само клоци треба на вакви. |
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #916 Posted: 24-Sep-2020 at 21:06 |
За делница 1 пишува дека ќе се прави дополнителна трета лента, тоа можеби е подобра варијанта и од експресен пат, меѓутоа во истиот текст подоцна се резимира дека ќе се само две ленти, хм.. А делница 2 не можам воопшто да ја смислам, фактички ќе прават уште еден обичен пат преку брдото, наместо да го направат постојниот со 4 ленти.. Edited by Marxentric - 24-Sep-2020 at 21:13 |
|
Duki1908
Newbiе Joined: 02-Oct-2020 Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #917 Posted: 26-Oct-2020 at 08:09 |
Тој пат пред изградбата на денешната делница ВЕЛЕС - КАТЛАНОВО бил магистрален пат, се возел нормално во двата правци. По изградбата на споменатата делница во спротивниот правец, овој правец станал „автпат“ за правецот кон Велес, претпоставувам поради немање доволно пари за изградба на уште автопатска делница од оваа страна
|
|
Duki1908
Newbiе Joined: 02-Oct-2020 Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #918 Posted: 26-Oct-2020 at 09:23 |
Апсолутно се сложувам со тебе
|
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 460 |
Quote Reply #919 Posted: 26-Oct-2020 at 10:04 |
Vo programta na opoziciskata partija bese dograduvanje na katlanovo veles na nivo na avtopat so sto postoeckata trasa bi stanala magistralen alternativen pat. Za zal kaj vladeackata partija ovaa delnica ne e opfatena no dobro e sto veke se razmisluva na zavrsuvanje na toj del koj po mene edinstven "avtopat" na koridorot 10 so ogranicauvanje pomalo od 100 km/h nadvor od tunel.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20526 |
Quote Reply #920 Posted: 26-Oct-2020 at 13:02 |
Post Reply | Page <1 4445464748 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |