![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Битола - Меџитлија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() Posted: 10-Jun-2020 at 20:55 |
||
https://tera.mk/se-podgotvuva-proektnata-dokumentaczija-za-ekspresniot-pat-bitola-medhitlija/ Еве и тука нека стои. Најавата постоеше од поодамна, ама сега предизборно некако повеќе се споменува. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
highway10 ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Jun-2020 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
||
Обеќаваше рехабилитација и изградба на нов експресен пат пред локални избори, референдум и претседателски избори. Да не идат избори ??
![]() |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
![]() ![]() |
||
Се надевам дека истовремено ќе почнат со автопатот од Прилеп кон Битола. Надоградба на веќепостоечката магистрала ќе е доста. Кога тогаш автопат од Скопје до Битола, со експресен пат до Меџитлија ќе треба да има. Ова дополнително ќе го олесни сообраќајот на граничните премини Богородица, и Стар Дојран, и исто така ќе има повеќе опции за транзитирање кон Грција.
Кога - тогаш автопат низ Бабуна ќе има, но каква ќе биде клучката пред Велес со 2 раздвоени патишта. Нема да има смисла да се остави Катланово - Велес така, па затоа дајте да ургираме пред да биде предоцна, да направиме една петиција може ќе им текне да го средат и тој дел еднаш засекогаш. |
|||
![]() |
|||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 541 |
![]() ![]() |
||
Одредена е трасата по која ќе се гради експресниот пат Битола-Меџитлија. Одбрана е најисточната варијанта, што значи Битола ќе се заобиколува од подалеку. Од постоечкиот пат ќе се раздвојува уште кај Могила и ќе оди сѐ до самиот граничен премин. Покрај вкрстувањата со постоечкиот магистрален пат, изгледа како да има уште една голема клучка за Битола со патот Битола-Логоварди. Означените точки подолу не се клучки, туку само места за теренски истражувања. ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Uste podobra varijanta e vaka , nema potreba da flevuvas vo Bitola ako si trgnal nakaj granicen premin.I kako so se gleda celata trasa e delumno prava , ne go znam terenot ama po se izgleda nema brda ,planini i karpi so znaci e ramen teren , i za probivanje ke bide polesen.. Uste da se resi Prilep - Bitola i ke bide super. Ima li nesto vo vrska so taa delnica ??
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
![]() Изгледа автопатот Битола-Прилеп ќе почнува кај Кукуречани (или попрецизно кажано, автопатот од Прилеп ќе се претвори во експресен пат кај Кукуречани. Трасата е доста интересна, и од она што гледам битолчани пак ќе треба да возат по дупки до после Кравари (но патот реално е за транзитниот сообраќај така што тоа не е проблем), но одење до Логоварди и приклучување на експресниот пат ќе им биде многу далеку на автобусите со работници кои возат кон индустриската зона (тие на Kromberg & Schubert), така што ќе продолжат да возат низ Кравари (моменталниот пат). Реално, тие се тешките возила кои го уништија моменталниот пат (бидејќи камионскиот сообраќај и не е така голем). Од друга страна, патов поминува до индустриската зона Жабени (иако сега има и товарна железничка станица на пругата до Лерин и Солун), и близу другата индустриска зона кон Логоварди, така што рутата е баш на место што се однесува на товарниот сообраќај. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Bistro ![]() Groupie ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
||
Според мене не е никакво изненадување, оваа траса беше очекувана, теренот е равница, како идеален за градба на пат, Пелагонија е тоа, единствено што ке поминува низ многу приватни ниви па да видиме како ке се заврши експропријацијата. Инаку кај Кукуречани е петљата за обиколницата на Битола за Охрид - Прилеп. Значи истата ке биде и за Грција, идеално.
|
|||
![]() |
|||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
||
Решена е и оваа делница, ќе излезе тендер за RED FIDIC, и можно е да биде најдобро изградената делница со должина над 40 км во државава.
|
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
каква врска има RED FIDIC со дали ќе е добро или лошо изградена некоја делница?
![]() |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
||
Знам дека сум аматер во градежни работи, ама можам да направам разлика од жолт до црвен фидик, и знам дека автопатот Битола-Прилеп ќе почне да се реализира за многу краток период, а изведбата (тендерот) ќе биде направена по т.н. црвен фидик со цел побрзо да се изгради. Секако сите преходни жолти фидици ја чинеле државава многу повеќе отколку ако се одело по црвен, без да се земе факторот време како изгубени пари, а тие пак се најголемите пари кои се губат.
|
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
те молам дај ми еден пример каде кај нас имало проект според жолт фидик
![]() |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
||
Кичево - Охрид? Не знам, затоа реков дека сум прилично неписмен во оваа сфера, затоа и најчесто прашувам или барам логика од некои претходни ситуации. За делницата Битола-Прилеп дека автопатот ќе се прави по црвен фидик имам 100% сигурен извор.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
![]() ![]() |
||
А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е. Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти? Барем камиони кога ќе се натрупаат да нема гужви, а би било добро и граничниот премин да се прошири. Мене ако ме прашате, јас би и ова да биде автопат, значи од Велес до Меџитлија да има 100% автопат, бидејки ова е дел од коридор и е добра алтернатива на А1, па така да туристите и тие што транзитираат ако сакаат да отидат на пристаништето игуменица или на островот крф ќе им биде пократко од овде, него ли да одат преку Гевгелија или Дојран и да создаваат колона гужви и на граничните премини, а и на патарините. Овој коридор е многу важен, и ќе е од голема значајност за да се намалат гужвите на A1, особено во летните периоди. |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
Google is your friend. КЛИК ТУКА
Па експресниот пат Е 2+2. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
![]() ![]() |
||
Мислев на тоа 1+1 со дополнителни ленти на застанување, а кога кажав 2+2 мислев на 2 ленти во 1 правец ( како што е од Тетово до Гостивар). Како што знам експресниот пат треба да биде со 2 ленти за возење, и 2 за застанување, а не 2+2 ленти за возење. |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
![]() ![]() |
||
Мислам дека практично разликата црвен/жолт ФИДИК е во тоа кој го проектира патот, дали владата па готов проект дава на изведување на тендер, или тендерот е со све проектирање па се дава топтан со изведбата на тендер. Ако добро сум разбрал?!
Edited by user8642 - 26-Dec-2020 at 15:11 |
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
До сега кај нас нема ниту еден проект работен по жолт фидик, сите се со црвен.
Кичево-Охрид е модифициран црвен фидик, со неколку исфрлени\додадени членови. Главна разлика меѓу жолт и црвен фидик е што согласно црвениот фидик инвеститорот го обезбедува проектот, а согласно жолтиот инвеститорот во фаза на тендер има само идејно решение за проектот. Избраниот изведувач треба првин да го изработи проектот па да го изведува. Во однос за побрза изведба на проектот, жолтиот фидик овозможува побрзо да се распише тендерот и да се одбере изведувач, но не значи дека побрзо ќе се заврши. Тоа според мене најмногу зависи од тоа кој ќе го добие тендерот. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
![]() ![]() |
||
Мене ми изгледа дека жолт ФИДИК е некако покомпатибилен за понеспособни држави или држави каде нема многу chain-of-decision-making него има шеик што не подлежи на закони за антикорупција. Инаку кажано за афрички баталени држави што не се способни сами да испроектираат заради немање стандард или па блискоисточки и централно азиски држави што немаат кадар ама имаат пари. Црвен ФИДИК ми е некако поевропски каде има доста "тупење" во фаза на проектирање (дуп, гуп, лупд, елаборати, идеен, основен, изведбен, оцена за влијание на животна средина, физибилити студија, и разни други пичкематерине)
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15101 |
![]() ![]() |
||
https://plusinfo.mk/biznismenite-od-prelegoniskiot-region-baraat-da-se-modernizira-patot-me-itli-a-bitola-veles/ |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |