Патарини |
Post Reply | Page <1 1718192021 22> |
Author | ||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #361 Posted: 10-Jan-2021 at 15:15 | |
Welcome to Macedonia! Уште малце и од Швајцарија ќе станеме поскапи. Барем парите од патарините што им ги даваме да ги искористеа за поквалитетен асфалт, ама ни тоа... |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #362 Posted: 10-Jan-2021 at 18:22 | |
Дечки, кинескиот кредит треба да се врати. Да не мислите дека политичарите од свој џеб ќе плаќаат? Ние ќе платиме, граѓаните, како и секогаш.
|
||
За сè има вторпат
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #363 Posted: 10-Jan-2021 at 20:26 | |
Во Швајцарија ќе си платиш Autovignette од 40 франкови и ќе си платиш за патишта од +- 1000 франкови годишно. Во Мк има продукти што или имаат иста цена како во Швајцарија или пак поскапи се пример МЛЕКО и Памперс Тешко вас |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #364 Posted: 10-Jan-2021 at 20:53 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #365 Posted: 11-Jan-2021 at 22:57 | |
Како мислиш 1000 франка за патишта? Нели се плаќа само годишна вињета за користење автопат? |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #366 Posted: 11-Jan-2021 at 23:03 | |
Мисли на трошоци при регистрација. Во Обединетото кралство се плаќа осигурување, регистрација и road tax секоја година.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #367 Posted: 13-Jan-2021 at 12:02 | |
Бочварски: Ако се скапи патарините до Штип, може да се патува преку Велес или по локалните патишта
Благој Бочварски, министерот за транспорт и врски, денеска им порача на граѓаните дека кога ќе се воведат двете нови патарини на автопатот Миладиновци - Штип, доколку им е скапа наплатата, ќе можат да патуваат преку Велес или преку локалните патишта. Следниот месец почнува изградбата на двете нови патарини на автопатот Скопје Штип. Едната патарина е во Преод, а другата во Кадрифаково. Со изградбата патувањето ќе поскапи за 120 денари затоа што патарината кај Преод ќе чини 50 денари, а кај Кадрифаково 70 денари. Досега од Скопје до Штип се патуваше за 40 денари - сега 160 денари. - Цената на патарините законски изнесува 2,57 денари по километар, без разлика дали се работи за еден или друг автопат, патарините се исти, дали кон Гевгелија, Велес или Куманово. Автопатиштата се начин за побрзо и побезбедно движење на граѓаните и за нивно одржување потребно е за тоа да се плати. Граѓаните имаат и втора можност да патуваат преку Велес, или преку регионалните патишта каде нема патарина, рече Бочварски на денешната прес-конференција во министерството давајќи коментар на реакцијата на граѓаните дека цените на наплатните рампи ќе бидат високи. Според Бочварски, Македонија има релативно ниски цени на чинење на патарините, а за да имаме квалитетна патна инфраструктура , патиштата треба да се одржуваат и сервисираат тековно, што тоа ја чини државата и граѓаните. https://faktor.mk/bochvarski-ako-e-skapa-patarinata-do-shtip-moze-da-se-patuva-preku-veles-ili-po-lokalnite-patishta |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #368 Posted: 13-Jan-2021 at 13:53 | |
За некој арогатно ќе звучи, ама во право е министеров. Проблемот е тоа што нема некакви месечни попусти за тие што секојдневно го користат автопатот и што целиот систем за наплата е на едно рудиментарно ниво гледано од ИТ аспект.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #369 Posted: 13-Jan-2021 at 16:33 | |
Poglupava izjava nemam skoro slusnato od eden visok politicar, demek ako vi e skapo sedete si doma... i sto odrzuvaat za tia 40 milioni evra koi gi sobiraat. Avtopatot e poln so krpenici i opasni ostetuvanja na asfaltot. Nema eden asalen parking so Toalet i mesto za odmor. Zeleniloto recisi zapusteno a falat i mnogu soobrakajni znaci. Namesto da vovedat vinjetka tia stavaat rampi na sekoi 20 km a vo istata recenica zboruva za pobrzo patuvanje
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #370 Posted: 13-Jan-2021 at 18:08 | |
Локални патишта да се користат вика. Добро јас тогаш министерот (бидејќи е од Штип) би го ставил да патува по регионалниот пат ’Ржаничино-Коњари-Сушица-Преод-Свети Николе секој работен ден.
Чисто да го осети тој локален пат. Сега на некои места нема асфалт, ама тоа што е проблем. Широк е исто околу 3 метри, ама и тоа не е проблем. |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #371 Posted: 13-Jan-2021 at 18:32 | |
Не не, 40 vignette и зависи што возиш плус данок за патишта (Strassensteuer). |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #372 Posted: 13-Jan-2021 at 20:22 | |
Најдов еден линк со калкулатор, во Цирих годишната патна такса е околу 350 франка за возило со 2000 кубика. Плус осигурување и регистрација, па доаѓа до твоите 1000 CHF, што секако не е многу за тамошните плати.
Како и да, цената на патарината во Македонија е прилагодена според нашиот стандард и колку и да негодуваме, мора да се наплаќа, за да имаме автопат. Како за илустрација, ајде да направиме една споредба. Во Хрватска за некои 4 часа возење од српска граница до Ријека наплатуваат околу 30 евра или една просечна хрватска дневница (900 евра поделено на 30 дена). Во Италија, од словенечка до француска граница, за 7 часа возење е 60 евра, малку над просечната италијанска дневница, но се поминува 300 км повеќе отколку во Хрватска. Кај нас, од Гостивар до Богородица и назад, за 450 км и речиси 5 часа возење се плаќа 1000 денари што е малку над просечната дневница (28.000 ден./30=930 ден.). Тука некаде е и Грција, Солун - Атина, 500 км, куп наплатни станици, 30 евра (просечната дневница им 27 евра). Тука некаде е и Србија, но дури и тие имаат делници со затворен систем за наплата. Заклучокот е, прилагодено според стандардот, плаќаме исто како Србите, Грците и Хрватите, но повеќе од Италијанците, со една голема разлика во тоа што последните две не застануваат на наплатни станици секои 20 км, туку имаат затворен систем (влез-излез) и со тоа поминуваат поголемо растојание за помало време. Земји со вињета како Буг. и Унгарија генерално имаат поевтин автопат, освен ако патувањето е пократко од 3 часа, тогаш неделната вињета не е исплатлива. Мислам дека има мал простор за намалување на цената, но тоа не е толкав проблем колку што е застанувањето, кое патем повлекува поголема потрошувачка на гориво, загадување и изгубено време. Edited by Marxentric - 13-Jan-2021 at 20:37 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #373 Posted: 13-Jan-2021 at 21:59 | |
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #374 Posted: 13-Jan-2021 at 22:01 | |
Бочварски би бил сосема во право доколку парите кои ги собираат од патарина се трошат како што треба и имаме асални автопати и ширење на мрежата во разумен рок, а не да бидеме срам со дупки за сите кои одат во Грција или Турција преку нас или со години да градиме автопат од 2km. Башка Тетово-Гостивар и Скопје-Велес не се автопати. Застанувањето сериозно го кочи меѓуградскиот сообраќај и ќе мора да се премине на систем со шофершајбно апаратче без застанување. На овој начин би можел да се воведе систем и на градски патарини (од 0.1 денари на одредени раскрсници до 1.5 за нерезиденти во Мал Ринг) за стимулирање на другите форми на превоз. Прашање е и дали и колку државата треба да ги прераспределува парите на граѓаните. За стимулирање на меѓуградскиот сообраќај и на јавниот превоз, како и поттик на економијата, добро би било да се зголемат даноците и таксите, а да се намали патарината (особено за автобуси и камиони) и билетот за јавен превоз. Вињета е друга алтернатива на „веќе платено“ која би го дестимулирала користењето други патишта за да се избегне патарина.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #375 Posted: 13-Jan-2021 at 22:15 | |
Kako toa da se namali patarinata za kamionite i avtobusite koga tie najmnogu go ostetuvaat asfaltot!? |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #376 Posted: 13-Jan-2021 at 22:31 | |
Реално и за време на пандемијава но и претходно по патиштата барем по Коридор 10 каде почесто патувам приметувам само камиони и автобуси а се помалку автомобили. Инаку очигледно е дека им се намалија приходите поготово 2020 но поголем проблем е тоа што автопатот не се одржува,не изградија асални одморишта на местата за застанување нема контејнери па ѓубрето е расфрлано насекаде. Цело лето патот е обраснат во грмушки и треви. Понекогаш и со некои поситни зафати може да се подобри работата ама за жал и тоа не го прават. На негативни реакции кај населението наиде и патарината кај Демир Капија па се повеќе се користи стариот пат кој беше во лоша состојба и претходно а сега и ќе го уништат уште повеќе бидејќи имам приметено дека и доста камиони(на Фени) и други локални превозници се поинтензивно го користат.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #377 Posted: 13-Jan-2021 at 22:34 | |
Сите ќе плаќаат повеќе даноци, тие повеќе такси, а помалку директно патарина. Со тоа помалку ќе ги оптоваруваат околните патишта, а картата за автобус може да поевтини.
Или пак да се воведе систем на избор: мали такси а голема патарина или обратно. Ова бара сериозна економска анализа. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #378 Posted: 13-Jan-2021 at 22:37 | |
E-75 од Богородица/Евзони до Солун не е гибнат од 1970 па наваму. Но ако зборуваме за северниот дел, најважниот автопат е Егнатиа Одос што го поврзува западот (Бари -> Игуменица) со истокот (Александруполи -> Истанбул), а тој е многу многу убав пат за возење. И асфалтот, а и пејзажите, тунелите и мостовите. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #379 Posted: 13-Jan-2021 at 22:44 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #380 Posted: 14-Jan-2021 at 00:02 | |
Јака ти е стимулацијава, значи јас ќе треба да паркирам во Илинден/Маџари, па да го јавнам магарето за да не плаќам 1,5 денар на секоја крстосница во Мал Ринг, а вие резидентите да правите метеж за 0,1 денар кај ви прдне Инаку тие апартчиња за на стакло (тагови) веќе постојат, но ги наплаќаат околу 20 евра, што е баш дестимулирачки, па картичката (Mcard) е поисплатлива опција (100 денари). За во град мислам дека најдобра опција е издавање на еколошки налепници како во Копенхаген, при што загадувачот би платил поскапа такса, а за возење без налепница би следувало казни. |
||
Post Reply | Page <1 1718192021 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |