build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Гостивар - Кичево
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Гостивар - Кичево

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Jan-2021 at 16:07

На видеото се гледа каде ќе поминува трасата на една секција од околу 4 km кај Зајас.


1



2



3


Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 10-Jan-2021 at 20:06
Во каква-таква држава со унитарен карактер, медиуми си тераат кампања со бришење македонски топоними. Село „Мало Драгомиште“ не постои, туку само Горно и Долно Строгомиште.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Online
Posts: 4090
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 10-Jan-2021 at 20:14
Официално не постои, но кај луѓето се нарекува малиот и големиот Строгомиште
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 11-Jan-2021 at 01:18

На нет сега можат да се најдат подетални документи за автопатов, особено за секцијата Букојчани - Кичево, ама некои работи стануваат појасни и за целиот автопат:


http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf">http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Ne-tehnicko%20rezime_Bukojchani-Kichevo_NTS%20MK.pdf[/urlurl]

http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf


http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2015_01_02_SEA%20Gostivar-Kicevo_objavena%20na%20jpdp%20web.pdf
(последнава е од 2014, ама се однесува на целиот автопат)


А знае ли некој каде е тој превој Буково, што се спомнува меѓу Гостивар и Кичево?








АНАЛИЗА НА АЛТЕРНАТИВИ

При изработката на проектната документација за автопатот од Гостиват до Кичево
разгледувани се алтернативи на трасата. Разгледувани се три коридори и тоа:

Источен коридор: по овој коридор трасата поминува источно од Гостивар и по должината
на Лаковичка и Падалишка Река, се искачува на превојот Буковиќ, од каде како веројанта
со тунел и без тунел преминува на Кичевската страна од Буковиќ. Поминувајчи помеѓу
селат Долно и Горно Страгомишта, потоа помеѓу селата Колибари и Грешница и западно
од селото Трапчин Дол се насочува кон западната страна на Кичево. Оценето е дека
варијантата без тунел е технички поповолна.

Централен коридор: Во почетокот трасата се поклопува со обиколницата предвидена со
урбанистичкиот план на Гостивар од северната страна. Од пресекот со реката Вардар
заобиколувајќи го Гостивар, односно Горна Бањица од западната страна, продолжува до
Ѓоновица и се движи по стариот пат Гостивар-Кичево. Од Ѓоновица патот се одвојува во
две подваријанти, од кои едната води преку превојот Буково, а другата преку превојот
Стража. Варијантата преку превојот Буково се поклопува со источната варијанта речиси
до Кичево. Варијантата од Ѓоновица преку превојот Стража оди по долината на
Сретковска Река, го преминува превојот Стража со тунел и излегува во долината на
Тајмишка Река, потоа по нејзината лева брегова линија оди до село Строгомирово, од
каде како единствена варијанта продолжува до Кичево. Овој коридор е оценет како
поволен за водење на трасата, особено за подваријантата што минува преку превојот
Буково.

Западен коридор: Овој коридор во почетокот на трасата во должина од 4 километри се
поклопува со централниот коридор; потоа коридорот се поклопува со постојниот
магистрален патен правец, следејќи го од неговата источна страна, поминувајќи западно
од селото Церово, потоа источно од Сретково и со тунел под превојот Стража преминува
во долината на Тајмишка Река продолжувајќи према Кичево. Овој коридор е испресечен
со бројни реки и суводолици и од технички и изведбен аспект е оценет како неповолен.

Проектантите утврдиле дека централниот коридор е најповолен за водење на
трасата од аспект на техничка изводливост на изградбата. Во рамките на
централниот коридор е утврдена најповолната траса, односно подваријантата која
води преку превојот Буково
. Врз основа на оваа избрана алтернатива е изработен
Главен проект (според постојната законска регулатива тоа е еквивалент ха основен
проект).






Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 11-Jan-2021 at 01:21

Еве ја детално секцијата Букојчани - Кичево

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2029
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 11-Jan-2021 at 01:21
Превој Буково е највисоката точка на патот меѓу Ресен и Охрид. Меѓу селата Завој и Крушје.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 11-Jan-2021 at 01:26
Originally posted by user8642

Превој Буково е највисоката точка на патот меѓу Ресен и Охрид. Меѓу селата Завој и Крушје.


Да, ама еве превој со такво име се спомнува и тука, меѓу Гостивар и Кичево, во подваријантите на централната траса. Едната подваријанта е со тунел кај Стража, а другата, како што изгледа одбраната, е преку Буково.

Edited by Cloverstack - 11-Jan-2021 at 01:27
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 11-Jan-2021 at 09:36
Буково и Бистрица се топоними кои ги има од Вардара па до Триглава (па до Шчечин и Владивосток). Има неколку Букова во државава, точно е името на превојов, јас се чудев кога го поминав прв пат (бидејќи ресенското Буково ми е попознато).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 11-Jan-2021 at 12:34



Која е точната локација на ова Буково?

Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 497
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Jan-2021 at 13:08
Originally posted by Cloverstack


Еве ја детално секцијата Букојчани - Кичево



Тунел Колибари ќе биде најдолг до сега што имало во Македонија, така?

Мислам добро е што ја одбраа трасава или подобро би било по друга траса да оди автопатот?

И дали на автопатот од Кичево до Гостивар ќе има други тунели планирано?

Edited by The Wild Boy - 11-Jan-2021 at 13:09
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2029
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Jan-2021 at 13:10
Мислам дека е некоја новинарска глупост. Баш тамо има превој Буковик (41.657327° 20.953174°), а не Буково. Ако видиш во текстот баш во истиот дел кадешто се опишува централната варијанта напишале и село Строгомирово, иако тако не постои туку е Строгомиште.



Edited by user8642 - 11-Jan-2021 at 13:12
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 11-Jan-2021 at 13:25
Originally posted by The Wild Boy



Тунел Колибари ќе биде најдолг до сега што имало во Македонија, така?

Тунел Колибари ќе биде долг околу 600-700 метри.



Originally posted by user8642

Мислам дека е некоја новинарска глупост. Баш тамо има превој Буковик (41.657327° 20.953174°), а не Буково.

Ако е грешка, не е новинарска. Текстот е цитиран од официјален документ - Извештајот за стратегиска оцена на животната средина.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 11-Jan-2021 at 14:36

Не знам каде е точното место, но верувам дека моменталниот пат поминува низ превој „Буково“, бидејќи го имам видено знакот/таблата. Освен ако се лажам, и всушност пишува „Плетвар“ или „Ѓавато“. Како и да е, знам дека има некој од тие „битолските“ топоними на моменталниот пат, ама не се сеќавам кој точно.

Edited by гитардемон - 11-Jan-2021 at 16:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 11-Jan-2021 at 16:58
Всушност целата планина помеѓу Кичевско и Гостиварско се нарекува Буковиќ. За грешки во студии и не треба толку да сме изненадени.

Јас како што сфаќам ќе ја следат рутата на железничката пруга.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 11-Jan-2021 at 18:42
Originally posted by ehrlich

Јас како што сфаќам ќе ја следат рутата на железничката пруга.

Најблизок до трасата на пругата е Источниот коридор, кој исто така како пругата најпрвин поминува по долините на Лаковичка и Падалишка Река. Ама според документиве, тој коридор е отфрлен.



Во случајов (опишаниот Централен коридор, подваријанта преку „Буково“) јасно е дека автопатот од Горна Бањица оди на југ кон Ѓоновица, и од таму се искачува на планината Буковик, па се спушта прилично стрмно во полукруг некаде од Свински Дол кон Букојчани.



Еве направив обид да ја дешифрирам и вцртам опишаната траса. Но бидејќи не само што нема мапи на коридорите, туку и текстуалниот опис е оскуден и лош, ова е повеќе нагаѓање врз база на релјефот, отколку врз база на информациите.

Изгледа дека во делот од Ѓоновица до тунелот кај Колибари нема воопшто други значајни тунели (или е некоја минимална должина), но дека голем процент од трасата би била на вијадукти и во засеци.

Исто така делува дека спуштањето од Буковик кон котлината е прилично стрмно, можно е на секција од околу 2 километри да биде некој голем надолжен градиент, што ќе биде на граница на прифатливост за автопат.

1



2



3





Edited by Cloverstack - 11-Jan-2021 at 18:52
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 497
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 12-Jan-2021 at 13:32
Значи овде ќе имаме најдолг тунел од 700 метри, со големи искачувања и спуштања, многу мостови, виадукти, и неколку помали тунели, така?

Мислам дека поубаво оваа траса што ја одбрале, ама да оделе паралелно со онаа покрај железничката пруга можеби растојанието и колку време треба да се стигне од Кичево до Гостивар би се скратило.

Сепак не сум јас експерт, они заради тоа одлучиле и ако испаднала оваа траса по - безбедна и по исплатлива тогаш така ќе си биде.

Сигурно нема да сака некој да се вози во 4-5km долг тунел за време на земјотрес. Барем јас не.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 460
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 12-Jan-2021 at 13:57
700m tunel e pomal od onoj na avtopatot Demir-Kapija smokvica koj ima dva dvocevni tunela po 1km. Isto taka najdolgiot tunel e pod preseka na avtopatot Ohrid-Kicevo, toj tunel e dolg mezmalku 2km. 700m tunel e mozebi onaj tunel na trasata od Veles prema Skopje. Toa sto ke izobiluva na ovaa trasa e dosta mostovi i vijadukti kako i pokomplicirani klucki osobeno onaa pred Kichevo. Po mene ako se zafati seriozno celata trasa bi trebalo da e izvodliva za 3 godini i ne e niso postrasna od avtopatot od granica prema pristina od Kosovskata strana.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 497
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 12-Jan-2021 at 16:19
Да гледам.
Кај фаза 1 теренот не е толку тежок, кај фаза 3 теренот изгледа ќе е најтежок, а кај Фаза 2 теренот горе долу ќе е сличен со Фаза 2 ама малку полесен.

Како што кажа @Cloverstack, да се изгради прво Фаза 1 до клучка Кичево Север за да се искористат тие преостанати километри од Кичево - Охрид автопатот.

После како што гледам Секција 2, па на крајта Секција 3.

Се надевам ќе испловат и проектите за целосната траса од новиот физибилити.

А до тогаш, очекувам Тетово - Гостивар да биде реновиран и проширен во права автопатска делница.

Edited by The Wild Boy - 12-Jan-2021 at 17:45
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2029
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 12-Jan-2021 at 18:13
Tunel Preseka kje bid emislam najdolgiot vo Makedonija, skoro 2km.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 497
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 12-Jan-2021 at 19:28
Originally posted by user8642

Tunel Preseka kje bid emislam najdolgiot vo Makedonija, skoro 2km.


Па да, се дур не бидне проектот од Тетово до Призрен каде што ќе треба да има тунел подолг од 3 километри.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.