Железничка врска до аеродром Скопје |
Post Reply | Page <1234 6> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #21 Posted: 16-Dec-2008 at 22:51 |
Е.. и ја би сакал нешто, што би било гордост на градов и државичкава, но да бидеме реални - чергата ни е толкава. И ја ко мали Ѓокица, сонувам Edited by Vladimir P - 16-Dec-2008 at 22:54 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #22 Posted: 16-Dec-2008 at 23:10 |
Аман бе Владимир, зарем оваа држава не може да издвои средства за две такви гарнитури, или барем да најде инвеститор за еден таков проект со добар потенцијал? Зарем ни во иднина не може реално да се надеваме на ништо подобро од репарирани „шпанци“ и на електрифицирана пруга да пуштаме дизел гарнитури?
Не сакам да ја ширам дискусијата за ова тука во нишкава за инфраструктура, но со оглед на тоа како се расфрламе со пари за се и сешто, мислам дека реално не би било проблем да се најдат средства, само конечно тие да почнат поодговорно и попродуктивно да се вложуваат. Edited by Cloverstack - 17-Dec-2008 at 18:48 |
|
railway
Newbiе Joined: 10-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #23 Posted: 17-Dec-2008 at 00:50 |
МОЕ МИСЛЕЊЕ Е ДЕКА МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ
ВО НАРЕДНИВЕ ДЕНОВИ КЕ СЕ ОБИДАМ ДА ВИ ГО ПРИКАЖАМ ТОА СЛИКОВИТО ПОЗДРАВ Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:52 |
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #24 Posted: 17-Dec-2008 at 02:15 |
Иначе за пруга до аеродром ќе сонуваме уште доста време, па градиме нов аеродром а нигде не видов некој да спомне поврзување со пруга, обично нели станицата е во склоп на аеродромот а таков услов/најава нигде не видов. Не дека не треба да правиме муабет ние тука али сепак во овој момент најважно прашање е дали воопшто во новата зграда е предвидено да има станица а не со кој воз ќе ги пречекаме странците и по која траса итн..
@VladimirP ако се изгради сигурно ќе се најдат 4-5 милиони бар за еден Desiro ако ништо друго
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #25 Posted: 17-Dec-2008 at 11:22 |
Мислам дека треба овде да се продолжи расправата на оваа тема.
Гледам дека најмногу полемика има околу трасата, но јас би рекол дека би требало да се изгради онаа опција што е поевтина и побрза до железничката во Скопје. Многу посериозен е проблемот што во планот за модернизацијата на аеродромот воопшто не е предвидена изградба на железничка станица. За овој проблем треба уште сега да се реагира, а мислам дека турците веднаш би се сложиле околу изградба на станицата во склоп на аеродромот, а проблем би била македонската страна. Кога проектов би се градел, во тој случај задолжителна би била електрификацијата на пругата и купување на нов електромоторен воз, бар половен ако нема нов. Мислам дека Шпанецот отпаѓа од игра, пред се поради тоа што е мнооогу потребен на пругите низ Македонија. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #26 Posted: 17-Dec-2008 at 15:56 |
Плановите од Коридор 8 од 2007 и конекцијата на аеродромот, на кој некако се заборави и веќе никаде не се споменува.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #27 Posted: 19-Dec-2008 at 12:06 |
И после се чудиме зошто сме во економска криза? Други земји од вакви пруги прават пари, барем на некој да му светне во главата, годишно стотици илјади граѓани се превезуваат со авион до и од Скопје. Тоа се пари кои инвестицијата ќе ја вратат во брзо време и плус ќе остане за модернизација на железница.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #28 Posted: 19-Dec-2008 at 14:22 |
И за мене бруката со таксистите кој буквално до гола кожа ги дерат странците и нашите повратници. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #29 Posted: 22-Dec-2008 at 23:57 |
Денеска разбрав дека е планиран крак према слободна
економска зона - Бунарџик, највероватно кога ќе нарасне, железничкиот крак треба да го премости автопатот, но никаде не се спомнува крак према аеродром, кој е на истата клучка !?
Дали турскиот инвеститор-закупец има рачунато на свој автобуски превоз ???!!! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #30 Posted: 23-Dec-2008 at 00:01 |
Добро е ова за Бунарџик Секогаш е добро кога долгорочно се планира... А за аеродромот ако им било оставено на Турците таква одлука мислам дека немало воопшто да се мислат да одат на железничка варијанта. Мислам сите адути се на страна на железницата. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #31 Posted: 23-Dec-2008 at 00:05 |
Ма мене тоа ме плаши, они со донесување на два-три аутобуса, целиот профит го земаат самите и обезбедуваат превоз. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #32 Posted: 23-Dec-2008 at 00:21 |
Прави логика и ова што го викаш, ама на нив требало да им се понуди и железничката врска на аеродромот во склоп на концесијата. Со оглед на релативно малата инвестиција спрема должината на концесијата, мислам железничката варијанта би изгледала попримамливо. Ако би била примамлива за МЖ или некој икс инвеститор, зошто да не би била примамлива за ТАВ, особено со оние бројки за аеродромот кои ги проектираат. Edited by Cloverstack - 23-Dec-2008 at 00:23 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #33 Posted: 23-Dec-2008 at 01:11 |
Во ниедно инфо колку знам тоа не е спомнато, а верувам и во тендерот, така да тоа изгледа е оставено на ... ^
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #34 Posted: 23-Dec-2008 at 12:10 |
Долгорочно железничката врска би била поисплатлива од автобуските линии. Сепак, пак ќе кажам пропуст на нашата страна е што скопскиот аеродром ќе биде единствен во ЕВропа без железничко поврзување. Но, и да не е спомнат во планот, мислам дека не би било проблем министерството за транспорт и врски да распише тендер за издавање под концесија на оваа линија на пар години. Тоа би било интересно решение, нели?
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #35 Posted: 26-Dec-2008 at 01:38 |
Абе луѓе што си правите филмови во главите ние одвај крпиме за плати а вие гледам си правите цело време филмови-железничка линија до аеродром Петровец.Се согласувам да ќе биде ама во 2098 година здравје.Значи ни останува само да си сонуваме и да си правиме празни муабети на форумов со надеж за подобро некогаш (а не подобро утре).
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #36 Posted: 26-Dec-2008 at 02:15 |
Тоа со платите е друга работа, не е никаква индикација дека се нема пари да изведе еден ваков проект кој реално е ситна ствар, пичкин дим... а згора на тоа веројатно би имал брз поврат на инвестицијата. А и опција за концесија доаѓа во предвид - ако државата е глупа и неспособна да не може самата да го изведе ова, нека дое некој попаметен и поспособен и нека го собере кајмакот... |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #37 Posted: 26-Dec-2008 at 09:49 |
Каква врска има државно финансиран проект со тоа дали некој зима или не зима плата ? Македонија годинава има 3 милијарди ЕУР буџет од кој пола оди за плати на државна администрација која е инаку дупло поголема од она што треба да биде. Колку пари тоа ни остава на располагање? Па не предлагаме изградба на ракетодром туку железнички крак од неколку стотици метри. Единственото прашање кое ми се наметнува мене е колку е ова исплатливо во моментов со оскудниов авиосообраќај. Како би се организирале тие линии, ќе треба барем 4-5 пати дневни да возат но колку би биле исполнети. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #38 Posted: 20-Jan-2009 at 12:25 |
Еве нешто можда највише би ни одговарало, тука и на мегуградски линии
Кончар почна со првиот нископоден прототип на ЕМВ кој е моментално за Хрватско и Босанско тржиште Рендер од Босанската верзија на боење Edited by Vladimir P - 20-Jan-2009 at 12:32 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #39 Posted: 20-Jan-2009 at 12:31 |
И еве една визија вклопен со транвајот во Загреб
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #40 Posted: 11-May-2009 at 08:34 |
Незнам дали сте приметиле до сега, ама вероватно имало и обиди на терен уште од поодамна за поврзување на аеродромот со градот преку железничка врска. Владимир на предходната страна има нешто нацртано во Гоогле-Еартх, ама се приметува во околните ниви различна изцртана траса каде што радиусите не се некои рандом бројки. Или па ова може е некој недовршен проект за поврзување на касарната?!
Со жолто е обележана пругата за Куманово, а со зелено е онаа траса што се познава низ нивите. Edited by lslcrew - 11-May-2009 at 08:35 |
|
Post Reply | Page <1234 6> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |