Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1 1314151617 23> |
Author | |
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #281 Posted: 10-Feb-2021 at 23:14 |
Од урбанистичкиот план за с. Тркање: |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #282 Posted: 11-Feb-2021 at 00:46 |
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #283 Posted: 11-Feb-2021 at 01:00 |
Те збунува тоа што идеш со претпоставката дека ако се пробива нова делница меѓу Тркање и Кочани дека истата мора да е во функција на новиот магистрален пат. Тоа е алтернативниот нов регонален/локален пат. Магиостралниот ќе иде на овој дел по страта делница и ќе продолжува напред на раскрсницата Виница/Каменица. Новиот регионален/локален ќе завршува на новиот кружен тек и логично ќе влегува после тоа во Кочани.
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #284 Posted: 11-Feb-2021 at 01:04 |
Ааах да сега разбирам. Глупо што тој дел нема да се прошири, и значи експресниот пат de facto и de juro ќе почнува од С. Тркање, наместо влезот на Кочани. Значи поточно експресен пат Три - Чешми - С. Тркање. Вака како што гледам, во иднина ќе е многу полесно да се прошири и спои експресниот со кочанската обиколница, и таа да се прошири, секако ако навистина во иднина има потреба тоа да се направи. И како што гледам исто така кај с.тркање ќе има надпатници, па значи селските возила, трактори, коњаници и слично ќе бидат врзани со тој новиот локален пат, а магистралниот ќе биде "одвоен" од селото. |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #285 Posted: 11-Feb-2021 at 02:01 |
Долгорочниот план на државава е да има автопат Велес-Штип-Кочани-Делчево кој би завршувал на новиот планиран граничен премин "Черната Скала" северно од Делчево во реонот на поделеното село од двете страни на граница, село Ветрен. Како овој експресен пат Штип-Кочани кој сега се гради се уклапа во тие долгорочни планови, тоа никој мислам дека никој незнае. Зашто уште од сега не се прават клучките, насипите, мостовите, надвозници/подвозници да бидат од автопатски дупли профил, тоа никој неможе да каже. Ете кај ТИРЗ Прилеп ја направија таква клучката да биде future-compatible. Ама тука на овој пат за Кочани незнам. Клучките ќе треба да се рушат половично во иднина и да се градат од ново, стабилизирани насипи со развиена вегетација од страна ќе се прокопуваат од ново, надвозници мислам дека се еден два ама еве оној новиот после ТИРЗ Штип што иде за каменоломите (поранешно село Ежово) нема да може во иднина да се користи, ќе треба полурушење некакво или модификација. Заради мала заштеда денес, се прави штета на цена во иднина. Мислам дека све се должи на некоја кусогледа шпараџиска политика, некое бахато размислување "дај ја поефтино да пројдам, па тој после мене нека му ја мисли".
Или да се изразам на метафизички начин: "Ние сме себични, несолидарни, кусогледи, не само во/со просторот околу нас денес, туку така се однесуваме и кон самите себе во иднина, себични сме кон future-me. Глупи сме у 4 димензии!" Нема како да се објасни ова лудило кога со една рака зацртуваш автопат во долгорочните планови, а со другата рака проектираш нешто што некомпатибилно со првиот план и утре ќе треба да го кршиш. Еве го линкот од студијата на сајтот на министерството за животна средина: https://www.moepp.gov.mk/wp-content/uploads/2014/10/Studija%20za%20ovzs-Granica%20Bugarija-Delcevo-kocani-Stip-Veles.pdf На крајот ги има анексите во некоја лоша резолуција, преклопени со топографска мапа завртена обратно со север надоле. Да не те збунува зашто географските топоними се во една насока, а нумерацијата од патот е во друга насока. Ама у лоша резолуција се, и така не се читаат. Анексите незнам дали се достапни во некој посаглам формат, ама затоа списокот со сите габи и тревки обавезно copy-paste го има во сите студии. Edited by user8642 - 11-Feb-2021 at 02:08 |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #286 Posted: 14-Feb-2021 at 12:32 |
Пред 2 дена конечно се погодило ведро небо и се глед целата траса од сателитските снимки на сентлел хаб - истите се полоши од снимките на сервисите на google , моја препорака - најубаво се гледа од 300 и 500 метри. https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87442&lng=22.23942&themeId=DEFAULT-THEME&datasetId=S2L1C&fromTime=2021-02-12T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-02-12T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c Првите 6-7 километри мислам дека се во напредна фаза, да не речам 3/4 завршени. Како иде кон Кочани на некои сегменти има повеќе работи за завршување.
|
|
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #287 Posted: 15-Feb-2021 at 16:57 |
За делот од Тркање до Спанчево што имав можност да до видам има делови каде сеуште не е тампонирано. Мостовите уште не се изградени, тка што мислам дека тој дел е сеуште далеку од асфалтирање. За делот од Спанчево до Крупиште го немам видено во живо, но од снимките се гледа дека е во понапредна фаза
|
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #288 Posted: 15-Feb-2021 at 21:49 |
deni86 што мислиш за ова: ако под претпоставма за 2, 2ипол месеци делот од Крупиште до Спанчево биде во завршна фаза дали би можело негде кај Спанчево возилата да се исклучат по регионалниот пат до Тркање оние што одат кон Кочани. Односно, наместо како сега каде што завршува првата (пуштената) фаза од експресниот пат и да одат накај Крупиште па по стариот магистрален низ Облешево до Кочани, дали пример би можело да се продолжи уште 7-8 километри по асфалтираниот дел и кај Спанчево да се исклучиш и префрлиш на регионалниот пат од Спанчево до Тркање. И имам друго прашање за делот кај Кочани од десната страна кога одиш спрема Кочани, дали според снимките може да се заклучи дека тој километар е асфалтиран со прв слој..?
|
|
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #289 Posted: 15-Feb-2021 at 23:05 |
@Vasilij според тоа што го видов кај Спанчево ќе има исклучок за околните села. Треба да има мост но сеуште не е изграден. Е сега дали ќе дозволат да се вози до Спанчево па таму да се исклучиш или ќе се чека да се заврши цела делница па тогаш да се пушти искрено незнам. За делот од десната страна како што видов има на дел ставено прв слој асфалт, но како што кажа некој член претходно, тоа би бил дел од локалниот пат, а не од експресниот пат.
Според тоа што го видов, а и праксата кај нас, мое мислење е дека ќе се чека пред локалните избори да се пушти или во подобра варјанта некаде јули месец. Но тоа е мое мислење, ако има некој што има повеќе информции нека пише. Поздрав |
|
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #290 Posted: 28-Feb-2021 at 23:39 |
Денес бев до Кочани, не успеав да сликам, но видов дека на влезот пред Кочани почнале со работа, после раскрсницата кај Подлог.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #291 Posted: 02-Mar-2021 at 14:31 |
Во декември ќе биде пуштен во употреба патот Крупиште – Кочани
Делницата Крупиште – Кочани од експресниот пат Кочани – Штип се очекува да биде готова до декември, најави денеска директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми кој со министерот за транспорт Благој Бочварски изврши увид на активностите за изградба на мостот на Злетовска река, еден од четирите проектирани моста на делницата. Првата делница од експресниот пат Штип – Радовиш, пак, е реализирана над 90 отсто и се очекува да биде пуштена пред рокот, до април или мај годинава. Инвестицијата во делницата Крупиште – Кочани во должина од 13,7 километри изнесува 18,2 милиони евра. Првата делница од Штип до Крупиште е во функција од минатата година. Вкупната должина на целиот експресен пат е 28 километри, а инвестицијата 37,3 милиони евра. Овој нов патен правец почнува кај местото Три чешми кај Штип, а се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци – Свети Николе – Штип. Идната максимална брзина на движење на експресниот пат ќе биде 100 километри на час. Втората фаза од експресниот пат Кочани – Штип моментно се работи на армирано бетонски објекти, мостови и натпатници, обезбедување материјали за коловозна конструкција и други земјени работи. Покрај четирите моста превдидена е и изградба на две клучки кај Кочани и кај Спанчево, два потпатника и три натпатника. Патот ќе биде со ширина од 11,4 метри со две сообраќајни ленти од по 3,5 метри, две ленти за принудно застанување и две работни ленти. Низ државата моментно се градат 110 километри експресни патишта во кои се инвестираат 168 милиони евра. https://plusinfo.mk/vo-dekemvri-e-bide-pushten-vo-upotreba-patot-krupishte-kochani/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #292 Posted: 02-Mar-2021 at 16:16 |
Неколку фотки од фб профилот на Јавно претпријатие за државни патишта
https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #293 Posted: 02-Mar-2021 at 17:44 |
извадоци од видео
https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/videos/1083477992137283/ |
|
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #294 Posted: 12-Mar-2021 at 19:43 |
Овде турбо се работи, веќе е оформен кружниот тек, најверојатно наскоро и ќе асфалтираат. |
|
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #295 Posted: 01-Apr-2021 at 08:46 |
Некоја новост тука?
|
|
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #296 Posted: 22-Apr-2021 at 20:07 |
Некој информација како се одвиваат работите на оваа делница? Има напредок?
Или ќе чекаме до догодина ова време да возиме по оваа делница |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #297 Posted: 22-Apr-2021 at 20:50 |
За нова година ќе се вози на оваа делница, а за крајта на летна сезона ќе се вози и по сосема нов пат Штип - Радовиш
|
|
jjmacedonia
Newbie Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #298 Posted: 22-May-2021 at 16:20 |
{}
Edited by jjmacedonia - 22-May-2021 at 16:22 |
|
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #299 Posted: 03-Jun-2021 at 18:56 |
каква е ситуацијата на оваа делница има некој инфо? Што се работи, со кое темпо?
Делот од Тркање до Спанчево мислам дека е статус кво подолго време, барем како што имам видено |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #300 Posted: 25-Jul-2021 at 14:17 |
"Vlast-Narod" isto kako "Tendjere-Kapace"! Nisto novo. Istata lenta se vrti 30 godini. Bukvalno istata slika i problematika od pred 25 godini koga se gradese magistralata "Radovis-Strumica" na delot od Voislavci do Strumica.
https://agrotim.mk/zemjodelci-ja-blokiraa-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-kochani/?fbclid=IwAR3TtFM1_VQa6WBQwn7PFjORzYWGlXdpLGir0AeZXk8RHsgwXGkfyl0pS34 |
|
Post Reply | Page <1 1314151617 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |