![]() |
![]() |
![]() |
Велосипедски патеки и пунктови |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849> |
Author | |
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
100000 евра... overpriced.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Навистина се нема осет со крадењево.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
АВТОКОМАНДА И ЧЕНТО СЕ СПОЈУВААТ СО ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА
Изградбата на новата двонасочна велосипедска патека на булеварот Александар Македонски во општината Гази Баба е во тек. Станува збор за продолжение на постојната велосипедска патека во должина од 550 метри, на потегот од клучката „Естекада“ до бензинската на Лукоил, преку која велосипедски ќе се поврзат населбите Автокоманда, Ченто и Маџари. Градот Скопје во текот на оваа година надмина 100 километри велосипедски патеки. Освен на оваа делница, каде што сме денеска, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно – рече денеска градоначалникот Петре Шилегов, кој заедно со градоначалникот на Општина Гази Баба, Борче Георгиевски изврши увид во градежните работи на оваа значајна велосипедска делница.🚴 Шилегов ги повика граѓаните во своето секојдневно движење да користат велосипеди или јавен превоз со што ќе придонесат за поздрава животна средина.🍃 ✅За потсетување, Градот Скопје минатата година целосно го реконструираше коловозот на булеварот Александар Македонски во должина од 5.300 метри кој е од исклучително значење бидејќи се наоѓа на источниот влез на Скопје. Значајно е да се нагласи и дека велосипедски патеки се предвидени и на новиот дел од улицата Васко Карангелевски, на булеварите АСНОМ и Никола Карев и на клучката кај Момин Поток. ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Скопје цели кон велоград
![]() Секој поголем град што има повеќе од половина милион жители треба и да одговара на нивните потреби. Следствено на тоа, треба да има широки и големи улици, градски превоз што ќе ги превезува жителите од местото на живеење, да има водоводна и канализациска мрежа со капацитет што ќе одговара на бројот на жители, но и да ги задоволува рекреативните потреби на неговите жители. За таа цел градските власти со полна пареа работат на задоволување токму на овие потреби кај жителите на метрополата. Изминатите години интензивно се градеа и сѐ уште се градат булевари, се поврзуваат населени места, интензивно се реконструира и се инсталира нова водоводна мрежа, се градат паркови, се поставуваат игралишта и места за рекреација на жителите, за Скопје да биде град што ги задоволува потребите на сите. ВЕЛОПАТЕКА ЗА БЕЗБЕДНО ВОЗЕЊЕ ВЕЛОСИПЕД Екипите на градските власти интензивно работат на изградбата на новата двонасочна велосипедска патека на булеварот Александар Македонски во општината Гази Баба. Станува збор за продолжение на постојната велосипедска патека во должина од 550 метри, на потегот од клучката „Естекада“ до бензинската на „Лукоил“, преку која велосипедски ќе се поврзат населбите Автокоманда, Ченто и Маџари. Како што истакна градскиот татко, Петре Шилегов, во текот на оваа година се направени повеќе од 100 километри велосипедски патеки. – Освен на оваа делница, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски-Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно – рече Шилегов. Градот Скопје минатата година целосно го реконструира коловозот на булеварот Александар Македонски, во должина од 5.300 метри, кој е од исклучително значење, бидејќи се наоѓа на источниот влез на Скопје, а велосипедски патеки се предвидени и на новиот дел од улицата Васко Карангелевски, на булеварите АСНОМ и Никола Карев и на клучката кај Момин Поток. ЗНАЧАЈНА ПАТЕКА ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ Со изградбата на велосипедските патеки не се задоволуваат само потребите на велосипедистите и рекреативците, со тоа се поттикнуваат и оние што не ги практикуваат велосипедите како превозно средство да ги сменат своите навики и да се одлучат да го користат како брзо и еколошко превозно средство. Досега жителите на овој потег од Скопје беа доста ограничени кога беше во прашање возењето велосипед, бидејќи немањето велопатека на овој потег го правеше користењето велосипед доста ризично за велосипедистите. – Како жител на Маџари, многу голем проблем ми причинуваше тоа што немаше велосипедска патека за нас што редовно ги користиме велосипедите, бидејќи мораше на одредени делови да се симнуваме на улица и да возиме со автомобилите. Мислам дека на сите ни е јасно колкав ризик претставува тоа, особено доколку се земат предвид сообраќајните шпицеви, кога метежот е навистина голем – вели Зоран Илиевски. И градоначалникот Шилегов ги повика жителите од овој дел на градот да користат велосипеди во своето секојдневно движење за да придонесат за поздрава животна средина. Освен на оваа делница, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски-Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно, рече градоначалникот на Скопје, Петре Шилегов https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/скопје-цели-кон-велоград/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Во тек се завршните работи на надолната flow” велосипедска патека од Средно Водно до Скопје
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Знае ли некој како се регулирани стандардите за велосипедските патеки во државава? Некој правилник ли, или што? Конкретно ме интересира колку е минимална ширина за двонасочна велосипедска патека. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Би требало да е со правилникот за сообраќјни знаци, во делот за хоризонтална сигнализација.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() (11) Широчината за едносмерна велосипедска патека (за еден ред велосипеди) изнесува најмалку 1.20м, за двосмерна велосипедска патека (два реда велосипеди кои можат да се разминат) најмалку 2,00м, додека широчината на велосипедската лента на коловоз или одвоена патека изнесува најмалку 1,50м Правилникот за урбанистичко планирање |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Велосипедистите бараат „ослободување“ на патеките од контејнери, канделабри и непрописно паркирани возила
![]() ![]() Контејнери поставени на велосипедските патеки, канделабри кои го попречуваат движењето, непрописно паркирани автомобили, поставување на урбана опрема на патеките, високи рабници… Ова се само дел од проблемите со кои се соочуваат велосипедистите додека возат низ Скопје. – Вакви „детали“ ја прават целата разлика. Вакви детали влијаат на чувството на безбедност и задоволство на граѓаните при користење велосипед и влијаат на процентуалното учество на велосипедскиот сообраќај во вкупниот. Важно е да се зголемува велосипедската мрежа, но важно е да се прави тоа и по стандарди. Вакви „детали“ за жал има и на најдобрите патеки низ градот! Минување низ автобуски постојки, остатоци од канделабри, неспуштени рабници на пешачки острови, незаштитени пешачки острови…- велат од граѓанската иницијатива „На Точак“. За коплетно да се промени моменталната состојба на терен, да се зголеми безбедноста на сите учесници во сообраќајот вклучително и на велосипедистите се со цел колку што е можно поголем број на граѓани велосипедот да го користат како превозно средство за да стигнат на работа или пак до училиште, од „На точак“ бараат конечно да се направат конкретни промени кои се повеќе од потребни Поради вакви ситуации бараме строги политики за правила за урбана опрема (контејнери, тераси од кафеани. билборди), за јавно паркирање, физичка заштита на патеките и квалитетно уредување и озеленување, како и стандардизирање на планирањето и проектирањето на велосипедската инфраструктура (димензиите, решенијата на крстосници, густина на велосипедска мрежа итн.) и пропишување на градски процедури, прирачници и детали по примерот на европските градови – децидни се велосипедистите. https://www.slobodenpecat.mk/velosipedistite-baraat-osloboduvanje-na-patekite-od-kontejneri-kandelabri-i-nepropisno-parkirani-vozila/ |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Според одредени членови на форумов, ова биле ситници и само сме претерувале ние што возиме и сме се правеле паметни.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ЗАПОЧНА ИЗГРАДБАТА НА ПОЛИГОН ЗА ВЕЛОСИПЕДИ (PUMP TRACK) ВО ВЕЛЕС
Градоначалникот Марко Колев денес изврши увид на градежните активности за изградба на модерен полигон за велосипеди ( PumpTrack) во Велес. Полигонот за велосипеди ќе биде на површина од 660 м2, и е совршено место за учење на основните вештини за возење на велосипед. Се наоѓа во Градскиот парк кај поранешниот скејт парк. Дополнително, Општина Велес размислува на дополнување на останатиот дел од овој простор за иновативни велосипедски активности со што овој простор ќе биде пријатно катче за спорт и разонода за сите генерации. Со завршувањето на сите градежни активности, патеката за велосипеди се очекува да биде во функција во средината на месец декември. За изградба на адреналинската патека за велосипедисти, се обезбедени 4.000.000 денари од буџетот на Општина Велес. ![]() ![]() ![]() https://veles.gov.mk/zapocna-izgradba-pump-trach/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
BEST WAY FOR TRANSPORT IN SKOPJE [4K]
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
КАСАМИ ОТСТРАНИ ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА ВО ТЕТОВО НА БАРАЊЕ НА СУДОТ
![]() Градоначалникот на Општина Тетово Билал Касами својата агенда за активности што ќе ги направи во првите 100 денови, ја започна со рушење на велосипедската патека која се наоѓа на двете страни од булеварот „Илинденска“. Тој вели дека само спроведува судска одлука бидејќи велосипедската патека, направена од претходната локална власт, била направена без согласност на СВР Тетово и како таква го загрозувала сообраќајот на овој булевар. „Тука сме за да реализираме едно судско решение, со кое на барање од судот се покренува постапка за противзаконско поставување на оваа патека. Судот бара да се тргнат овие пречки и овој булевар да се врати во првобитната состојба. Судот веќе имал постапка против Општината и против поранешната градоначалничка и тие постапки ќе одат и понатаму. Значи постапуваме по барање на полицијата и одлука на судот бидејќи овој проект е направен спротивно на законот“, изјави градоначалникот Билал Касами. Од тетовската полиција велат дека тие поднеле барање за покренување прекршочна постапка против правно и одговорно лице, бидејќи не било соодветно постапено по нивните предупредувања. „Секторот за внатрешни работи Тетово, во два наврати годинава, испрати соодветни писмени предупредувања законски да се регулира обликувањето на новата велосипедска патека во Тетово.И откако адекватно не е постапено по двете предупредувања, СВР Тетово во април поднесе барање за покренување прекршочна постапка против правно и одговорно лице“, велат од полицијата. Оваа велосипедска патека на булевар Илинденска беше изградена пред неколку месеци. Бидејќи на почетокот беше лошо проектирана, поминуваше преку бетонски и други препреки, Општината често пати беше предмет на потсмев на социјалните мрежи сè додека не беа отстранети пречките. Тогашната општинска власт никогаш не соопшти колку чинеше изградбата на оваа велосипедска патека долга околу 2 километри, но според некои неофицијални информации таа чинела околу 50.000 евра. На барање на новинарите, Касами уште еднаш зборуваше за одлуката за раскинување на договорите за дело на над 350 времено вработени во Општина Тетово. „Се работи за една од злоупотребите на претходната власт, а тоа се, во поголемиот дел, фиктивните договори за дело. Даден е налог да се прекинат сите договори за дело. Овие лица што биле вака ангажирани се информирани да достава извештај што имаат направено согласно договорот. Кога сé ова ќе се комплетира како информација и ако се констатираат злоупотреби тогаш ќе се информираат соодветните органи за да се постапува понатаму поради оштета на јавниот интерес. Јас им дадов налог на сите сектори да ме информираат за сите лица кои биле реално ангажирани и вршеле обврски во секторот. Потоа ќе направиме проценка за тоа кои лица ќе бидат неопходни за натамошно непречено функционирање на Општината“, рече Билали. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/kasami-otstrani-velosipedska-pateka-vo-tetovo-na-barane-na-sudot/ |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Ова е пресмешно
![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Што е пресмешно? Нормално е, не дозволуваат покрај целиот активистички притсок да се прават глупости, и тоа цел притисок не доаѓа од ниедно локално здружение или актвисти него е медиумска скопска шема. Мнозински сакаат да возат коли и така си го обликуваат градот. Различни потреби имаме, различни решенија ќе спроведуваме, нема ништо чудно. Нека се направи сообраќаен режим во согласност со надлежното СВР, па нека се спроведува.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Ок е дечко, знаеме дека си запрен во средниот век, кога не постоеле велосипедите.
Исто така, веројатно си слеп и немаш видено како изгледа една улица во Тетово, бидејќи нели е се во рамки на изготвените сообраќајни режими и во согласност со надлежното СВР. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
За друго се работи овде, знаат што им се сопственити потреби и си го обликуваат градот според нивните потреби, а не според мислењето на актвисти што немаат врска со Тетово и граѓаните на Тетово. Среден, не-среден, каков сака нека е век, нивна работа. Затоа и победил на избори. Edited by user8642 - 17-Nov-2021 at 21:46 |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Problemot tuka e sto premnogu se zloupotrebuva za politicki celi celata rabota. Imeno velo patekite vo Tetovo se divogradba a kako takvi ne podlezat na soobrakaen proekt i studija, dopolnitelno ne moze ni da se renovira ulicata nitu bil okakov infrastrukturen zafat da se napravi koga samata ulica e divogradba. Sigurno ke ima novi velo pateki mnogu podobri od teskovo sranje vo Tetovo koe bese bukvalno mackanje ulici i oci pred izbori bez proekti bez nisto. Iskreno Tetovo poslednive 20 godini so progresivcive od DUI se pretvori vo diva bljuvotina kade i samata gradska infrastruktura stana divogradba. Toa ne se poprava bez nepopularni merki...
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Во Чаир кај пазарот и кај стадионот иста ситуација, велолентите џабе постојат кога постојано има паркирани возила на нив. Апсолутно се бескорисни. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |