build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 27282930>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 06-Oct-2019 at 21:47
Originally posted by гитардемон

Originally posted by skopskodete

Лондонски автобуси.... Да прочиташе авторот малце историја за Скопје пред да пишува статии за него, добро ќе беше.


Еве јас ќе ти кажам историја. Скопје имал двокатни, и биле донесени од Лондон, дури и воланот им бил на грешната страна.

Добро, и?
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 995
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 07-Oct-2019 at 08:54
Originally posted by skopskodete

Добро, и?


И сегашните автобуси се кинеска копија на лондонските автобуси донирани на Скопје од Лондон во 50'тите години...како што сака да се каже и во текстот.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 07-Oct-2019 at 12:05
Originally posted by kiriOK

Originally posted by skopskodete

Добро, и?


И сегашните автобуси се кинеска копија на лондонските автобуси донирани на Скопје од Лондон во 50'тите години...како што сака да се каже и во текстот.

Ако така гледаш, се' во светот е копија, а на писателот му е друга поентата, не таа.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 09-Oct-2019 at 20:05
„Вечерњи“ (дез)информира, а читателите го поправаат за животот во Македонија

На сајтот на хрватскиот медиум Вечерњи лист пред два дена се појави репортажа за Македонија, во која може да се најдат и сомнителни и непоткрепени информации кои водат кон дезинформирање на читателската публика. 

Иако целата репортажа е правена да изгледа избалансирано, убедливо и живо, преку пренесување епизодни случки и епизодни разговори со случајно одбрани лица (на пример таксист, па некој соговорник во Битола кој тврди дека има масовно иселување и дека платите на келнерите и на докторите се исти, а некогаш поголеми и на келнерите, па некој колега Ричи што вложил во недвижнини, итн.), впечаток е дека се пренагласуваат елементи кои говорат за сиромаштија, неукост, нефункционирање на системот, дискриминација (расправата меѓу такси возач и Роми на струшката автобуска станица). Дури сосема на крај авторот да се обидел да даде светла нишка и да го акцентира дружењето кое сè уште постоело меѓу луѓето и кое било една од окосниците на опстојувањето и во тешките вреемиња. 

Меѓу сомнителните информации што му ги нуди авторот на читателот, особено се издвојуваат две – дека македонските таксисти немаат поим за ГПС и дека низ државата се среќаваат многу возила од некогашниот производител „Црвена Застава“, од типот „фиќо“ или „југо“. 

„За македонските таксисти GPS и денес е целосна апстракција, за разлика од шолја кафе или опушок и пепел покрај менувачот. А потоа џунгла од скопските булевари, улици и сокачиња, се менуваат како во циркус главно оштетени старудии на југовци и фиќа, нови модели на „мерцедес“, БМВ моноволумени со златна боја(!), некои од првите примероци на почетокот на моторизацијата во онаа стара Југославија и… лондонски автобуси– пишува „Вечерњи лист“. 

Сето ова е засилено и со насловот одбран за репортажата – „Возат крами (германски збор во употреба во хрватскиот јазик за старудии) стари и по 35 години, а таксистите сè уште не откриле џи-пи-ес“. 

За „старудиите“ се понудени дури две авторски фотографии – еден црвен „стокец како излегува од главната охридска болница и две паркирани заставини возила во некоја локална улица, веројатно исто така во Охрид, бидејќи охридски се таблиците на возилата. 

Наместо вакви сомнителни информации кои водат до дезинформации, весникот можел да употреби легална статистика од Државниот завод за статистика за староста на возилата, а за тоа дека доминираат главно „крами“, можел да поткрепи ако со ништо друго, со повеќе фотографии. Зашто, впечатокот на жителите во Скопје, да речеме, не е таков. Исто така, наместо да генерализира за таксистите во Македонија, можел за да биде избалансиран, барем да каже дека меѓу трите илјади таксисти само во Скопје, ги има секакви – и со стари возила и со нови, и со џи-пи-ес, и со таблет-компјутери, таксиметри и апарати што издаваат фискални сметки и без и со лиценци и без лиценци… Читаелите што живеат во Скопје и другите поголеми градови во земјата тоа добро го знаат.  

Бидејќи целиот текст е репортажа и пренесување впечатоци, впечатокот по внимателното читање на текстот е дека тој е сепак пишуван (или уредуван), со тенденција да остави одредена (погрешна) слика за земјата и животот во нејзе. На ваков заклучок упатуваат и дел од десетиците коментари на читателите. 

https://meta.mk/vecher%d1%9ai-dezinformira-a-chitatelite-go-popravaat-za-zhivotot-vo-makedoni%d1%98a/
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1113
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 16-Oct-2019 at 10:07
Ова е таа борба со лажни вести значи. Каква патетика е текстов, неверојатно.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 21-May-2020 at 22:02
Кружните текови се решение за сообраќајниот метеж и за загадувањето

    [Pin It]

Кружните текови се паметно урбано решение за намалување на сообраќајните метежи, помалку задржување на крстосниците, помалку сообраќајни незгоди, заштеда на државниот буџет, намалена потрошувачка на гориво за возачите, помалку загадување од возила. Прашањето е – зошто ги нема на повеќе места?

Секој ден се соочуваме со ужасен сообраќај во нашиот главен град. Постојат повеќе причини за тоа. Од тоа што нашите предци немале визија дека градот ќе стане многу поголем од тоа што е (инаку не би граделе ни фабрики толку блиску, нели?), преку несовесноста на граѓаните кои повеќе сакаат да дремат во автомобил отколку непречено да возат велосипед, до сосема непотребното поставување семафори на секој чекор и нивното нерегулирање во однос на интензитетот на сообраќајот.

Закрчени улици – Нездраво и скапо

Да земеме еден пример. Булеварот Србија е најпрометната и најзагадената сообраќајница во Скопје, не само според обемот на возилата, туку и според нивниот вид. Секојдневно таму поминуваат илјадници комбиња, камиони, цистерни и други тешки возила, со извадените филтри на нивните дизел мотори, кои се упатуваат кон автопатот или доаѓаат од таму. Главната причина е што освен мостот „Близнак“, не постои друг мост во близина на овој дел од градот и тоа е нешто што заслужува посебен текст и треба да се реши што побрзо.

булсрб_resize

Бул. Србија пред мостот „Близнак“

На овој булевар, метежите се секогаш присутни на семафорите кај Усје, крстот кај висококатниците на Џеваир, кај споменикот на Јане Сандански и на стотина метри подолу, (особено) пред мостот „Близнак“, и кај „Бриколаж“. Во делот после мостот кон автопатот доаѓа до ненадејно растоварување и забрзување на сообраќајот од една едноставна причина – семафорот на следната крстосница поради работа на патот е исклучен!

Истата работа на патот се случува повеќе од половина година на семафорот пред мостот, но таму семафорот не е ниту исклучен, ниту е пререгулиран. Едниот дел од булеварот е сосема затворен и не поминуваат автомобили, но семафорите и понатаму работат како сообраќајот да се одвива нормално. Но, во овој дел од градот, не само за време на „шпицовите“, сообраќајот е сѐ – само не е „нормален“!

Зошто е ова битно да се реши? Не зборуваме само за психичкото здравје на луѓето заробени во возилата и во метежот, туку и за загадувањето кое го предизвикува овој сообраќај, како и за негативните економски последици. Непотребното задржување на семафорите, и чекањето пред нив по 4-5 циклуси на „црвено-жолто-зелено“ придонесува да се зголеми загаденоста во овој и така презагаден дел од градот, заробен помеѓу Охис, Усје, Вардариште, неповолната надморска височина и којзнае што сѐ уште не!

Решение – Кружен тек!

Тоа се проблемите, но кое е решението? Во однос на сообраќајот, одговорот е едноставен – кружен тек! И тоа не само еден, туку на сите посочени клучни точки каде што се јавува најголема закрченост на сообраќајот. Но, зошто токму кружен тек? Постојат повеќе аргументи за тоа зошто кружните текови се подобри од семафорите.

Првиот, и најочигледен, е дека сообраќајот на кружните текови е постојан и без прекини и подолги паузи. На тој начин крстосницата може да поднесе поголем обем на сообраќај во единица време. Сообраќајот повторно ќе биде со исто количество возила, но со помало задржување. Се разбира, сето ова е точно, ако кружниот тек е дизајниран правилно во однос на анализата на локацијата.

Втората причина е намалувањето на сообраќајните незгоди во однос на крстосниците со семафори, 37 отсто помалку судири, 40 отсто помалку повредени пешаци, 75 отсто помалку повредени возачи и 90 отсто помалку смртни случаи, а според некои други извори смртните случаи се сведуваат на нула.

Трето, што е со правилата? Постои само едно правило – оној кој е влезен во кружниот тек има предност! Првиот кружен тек во САД изграден е во 1905 година, но тие биле непрактични сѐ до 1966 година кога во Англија се појавиле модерните кружни текови со наведеното правило – од тогаш до денес нивната популарност расте.

Четврто, брзините на возењето се намалуваат. Колку и да се брзате не можете да влетате во кружниот тек со недозволена брзина! Самата кривина ве принудува да ја намалите брзината. Просечните брзини во кружниот тек се 25-35 км/час, што е една од причините за намален број незгоди, како и намалена сериозност на повредите, според сите досега наведени извори.

Петто, бидејќи возачите не се принудени да застанат на семафор, туку сообраќајот постојано тече, појавите како „фаќање зелено“ или непрописно поминување на црвено светло не постојат! Тоа подразбира и помалку задржување на кружниот тек. Според истражувањата, во Њујорк возилата се задржуваат 89 отсто помалку на кружен тек во однос на крстосниците со семафори.

24в_resize

Шесто, сите возачи возат во иста насока откако ќе влезат во кружниот тек, што ја неутрализира можноста за директни судири.

Седмо, кружните текови се прават побрзо, поевтини се и нема потреба од нивно одржување! (нема купување и поправка на семафори итн.) Во пресметката влегува и намалената потрошувачка на електрична енергија, а според некои проценки, во САД годишно се трошат 5-10.000 долари помалку на секој кружен тек во однос на раскрсница со семафори. Додека „рокот на траење“ (после кој почнуваат почестите поправки) на стандардна крстосница е 10 години, кај кружниот тек тоа е 25 години.

Осмо, и да снема струја, кружниот тек продолжува да функционира без пречки. Тоа е уште еден аргумент плус за сигурноста на овој вид сообраќај. Секој возач кој се нашол на голема крстосница кога семафорите не работат, а нема сообраќаец, бил сведок на недоразбирањата, метежот и опасните ситуации предизвикани од тоа.

Деветто, иако зафаќаат повеќе простор, кружните текови овозможуваат садење вегетација во средината со што се разубавува просторот, се намалува количеството издувни гасови (растенијата ги филтрираат) и со додавање на текстури на пешачките и велосипедските патеки, тие се користат за разубавување на градскиот пејзаж и за привлекување инвеститори и предизвикуваат економски развој во непосредната околина.

Десетто, намалената потрошувачка на гориво е тема која ги интересира сите. Според истражувањата, потрошувачката на гориво се намалува за 8 отсто. За да направиме споредба, познато е дека во нашата средина возачите ги вадат филтрите од дизел возилата за да ја намалат потрошувачката на гориво. Ефектот кој го има ова е 4 отсто намалена потрошувачка. Значи, кога возите преку кружен тек ефектот е двојно поголем од тоа, а веројатно и многу поголем кога станува збор за екстремно закрчени сообраќајници.

Зошто не правиме повеќе кружни текови?

Што е тогаш проблемот? Според истражувањата во САД, само 30 отсто од луѓето ги одобруваат кружните текови пред да бидат изградени. Веројатно и кај нас статистиките би биле слични. Но, по една година од користењето овој процент се качува двојно и тројно. Потребна е едукација: сајтови, флаери и сето тоа се прави во странство пред и по изградбата.

Да сумираме, ако се замени крстосница со семафор со кружен тек: ќе се намали метежот, а со тоа и загадувањето, локацијата ќе изгледа поубаво и попривлечно, ќе се намалат сообраќајните незгоди, државата ќе троши помалку ресурси, а луѓето ќе поминуваат помалку време во сообраќајот, порано ќе стигнуваат до дестинацијата и ќе трошат помалку гориво.

Се разбира, не сите крстосници се погодни за правење кружен тек и тоа е нешто што треба да го разгледаат професионалците и институциите задолжени за овие прашања. Тие имаат доволно познавања, а како одлична анализа на сите прашања, регулативи и стандарди потребни да се постигнат при изградба на еден кружен тек е обемното и исцрпно дело.

Од сето кажано, како последно неодговорено прашање останува: зошто не правиме повеќе кружни текови?

https://www.porta3.mk/kruzhnite-tekovi-se-reshenie-za-soobrakjajniot-metezh-i-za-zagaduvanjeto/
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 160
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 16-Jun-2020 at 21:06
Општина Лозово, во центарот на населбата Лозово постави подлога со бекатон плочки и уреди нова зелена површина со цветен аранжман. Конструира и постави и макета која е симбол од грбот на Општина Лозово. Како што информира Ацо Велковски, градоначалник на Општина Лозово, урбано ги уредиле и запоставените и запуштените делови од општината. –Нашата работа е насочена кон создавање на подобри услови за живот на сите жители во Општина Лозово, потенцира Велковски.
Oпштина Лозово изгради нова зелена површина и постави макета која е симболот од oпштинскиот грб | opserver.mk

https://opserver.mk/makedonija/opstini/opshtina-lozovo-izgradi-nova-zelena-povrshina-i-postavi-maketa-koja-e-simbolot-od-opshtinskiot-grb/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 21-Jan-2021 at 18:05
Во Пробиштип

Започнуваме со реконструкција на улица Илинденска, која опфаќа изградба на тротоари, ново улично осветлување и решавање на долгогодишниот проблем со канализацијата кој што го имаат жителите од овој дел на градот.
Изведувач на работите е фирмата РМК ГРАДБА, а општината оддели 3,7 милиони денари од сопствениот буџет за оваа намена.
По завршување на изградбата на тротоарите ќе следи засадување на нов дрворед од 70 повеќегодишни садници кои ќе бидат распоредени по должина на целата улица







https://www.facebook.com/ladiczaprobishtip
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 21-Jan-2021 at 19:06
Originally posted by stef4o





НА Америка ми заличи
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 21-Jan-2021 at 19:24

Хахаха, значи не сум бил само јас! Точно првата помисла ми беше и мене!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 25-Jan-2021 at 15:38
Ја стаив сликата на SSC GTC и добив:
1. New Orelans
2. Detroit
3. Flint
4. New Orleans, Biloxi
5. USA, Bulgaria, Romania

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 25-Jan-2021 at 17:57
До бојата е, и до тремот/porch. И на Куба вакви куќи има многу.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 27-Jan-2021 at 01:11
Ова незнам за каде е најсоодветно, ако има поприкладна тема префрлете го...

       
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 08-Feb-2021 at 08:13
Дупки на улици – „Улици како во Струга нема ниту во Европа“, вели градоначалникот Мерко



https://mk.tv21.tv/dupki-na-ulitsi-ulitsi-kako-vo-struga-nema-nitu-vo-evropa-veli-gradonachalnikot-merko/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 22-Apr-2021 at 15:43
Во текот на денешниот ден се отпочна со санација на дел од улица "Партизанска" во должина од 280 метри, на потегот од раскрсницата кај "Спомен Костурницата" до раскрсницата кај градските гробишта во Неготино.
Станува збор за гребење на стариот слој на асфалт, тампонирање и асфалтирање, а градежните активности се предвидени да завршат во рок од 14 дена.
За фирма - изведувач избрана е ОСД ДООЕЛ - Скопје, а надзор е фирмата МГ ПРОЕКТ ДООЕЛ - Скопје.







https://www.facebook.com/delkovtoni/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 02-Jun-2021 at 14:07
ЖИТЕЛИТЕ САМИ ГИ АСФАЛТИРАА УЛИЦИТЕ ВО ГОРНО ОРИЗАРИ БЕЗ ДА ПОБАРААТ ГРАДЕЖНА ДОЗВОЛА, ВЕЛАТ ОД ОПШТИНА ВЕЛЕС



Градежните активности што жителите на Горно Оризари со самофинансирање ги извршија изминатите месеци немале одобрение за градба. Ова го кажа градоначалникот на Велес, Аце Коцевски, по поставеното прашање дали при овие инфраструктурни работи била запазена законската постапка.

„За пофалба е што Горно Оризари има дијаспора која сака да инвестира и да помага во инфраструктурата на населбата за да се подобри квалитетот на животот на жителите. Сепак, во општинскиот буџет многу ретко се уплатува надоместокот за уредување на градежното земјиште, па оттаму овие средства да се наменат за изградба на инфраструктурата во населбата. Жителите директно сами ги даваат за изградба на инфраструктурата. За трите проекти кои ги изведоа ниту побараа, ниту добија одобрение за градба“, кажа Коцевски.

Во ноември лани беа асфалтирани четири улици со вкупна површина од 4.500 квадратни метри, а во април годинава уште три со површина од 4.000 квадратни метри, во инвестиција вредна 48.000 евра и беше проширен приодот до населбата од железничкиот премин во должина од 450 метри и вредност од 16.000 евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/zhitelite-na-gorno-orizari-sami-gi-asfaltiraa-ulitsite-vo-naselbata-bez-da-pobaraat-gradezhna-dozvola-velat-od-opshtina-veles/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 24-Aug-2021 at 16:33
Се гради западен булевар

ГЕВГЕЛИЈА
Деновиве активно се работи на подготовките за изградба на западниот булевар Св. Климент Охридски во општината Гевгелија. Градежната фирма „Еуроинг“ со својата механизација започна со изведбените работи за расчистување на теренот каде што ќе се простира булеварот.
– Речиси една деценија се зборува за изградба на улицата Свети Климент Охридски во Гевгелија, поточно за продолжување на булеварот Гевгелија и неговиот западен крак, од колективната станбена зграда, позната како „Грчка“, на Караорман, па до Динќут. Со изградбата на оваа значајна сообраќајница ќе се создадат услови за дислокација на товарниот сообраќај од центарот на градот, кој досега се одвиваше преку улицата Петар Мусев. Во првата фаза од оваа улица, со должина од 1.230 м, предвидено е изведување подготвителни работи, изведба на долен строј и дел од горен строј на улицата по целата должина и спојување со Моински пат кај Динќут – истакна градоначалникот на Општина Гевгелија, Сашо Поцков.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/се-гради-западен-булевар/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19851
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 24-Aug-2021 at 16:35
ЗАПОЧНА УРЕДУВАЊЕТО НА ЗАПАДНИОТ БУЛЕВАР ВО ГЕВГЕЛИЈА, ЗА КОЈ СЕ ЗБОРУВАШЕ ЕДНА ДЕЦЕНИЈА
▪Со воведувањето во подготвителните работи, започна реализацијата на капиталниот проект за продолжување на Западниот булевар во Гевгелија и неговиот западен крак.
Односно, изградбата на ул. „Св. Климент Охридски“, од колективната станбена зграда, позната како „Грчка“, на „Караорман“, па се до Динќут.
▪Со изградбата на оваа значајна сообраќајница ќе се создадат услови за дислокација на товарниот сообраќај од центарот на градот, кој досега се одвиваше преку улицата „Петар Мусев“ и спојување со „Моински пат“ кај Динќут.







https://www.facebook.com/sashopockov
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 539
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 24-Aug-2021 at 21:29
Previous

Според ГУП, би требало да е ова трасата:



Што ја потврдува и катастар, каде се гледа дека експропријацијата е започната, но не е завршена. Ако се земе предвид и очигледното темпирање пред избори, веројатно ќе се почека пред да биде завршен овој проект.
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 28-Feb-2022 at 20:21
Кај отиде темата за бул. АСНОМ и мостот ????
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 27282930>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.