Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT) |
Post Reply | Page <1 1516171819 22> |
Author | |
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #321 Posted: 01-Nov-2021 at 18:16 |
Zavisi vo koja faza e procesot. Ako e se potpisano i finansiski sredstva odobreni, togas tesko deka ke se zapre gradbata, odnosno sekoja promena pa i zapiranje na proektot dopolnitelno ke gi cini danocnite obvrznici. Inaku kredit ne moze taka lesno da seprenameni.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #322 Posted: 01-Nov-2021 at 18:45 |
Распишан е само тендерот, може да се повлече. Нема ништо дотерано to-the-point-of-no-return. Не е Македонија до толку напреден системот, да може нешто админситративно да се дотера до таму од кај што нема враќање и неизбежно ќе се манифестира во физичкиот свет. Не се залажувајте.
А кога ќе се погледне подобро можда и добро е што ќе се батали баш овој проект, за кој сеуште има толку дилеми и нејасностии. Има потенцијал да се појават мал милион мрти агли у пректирањето, превидени работи кои никој не ги ни претпоставил во проектирањето. Јас сум едноставно присталица на теоријата, дека све што треба да имитира метро, едноставно е добро да пропадне како идеја додека не бидеме финансиски способни да изградиме метро, или било која форма на физички одвоен сообраќај од постоечките три сообраќајни ленти. Edited by user8642 - 01-Nov-2021 at 18:46 |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #323 Posted: 01-Nov-2021 at 19:49 |
Не е добро да пропадне, исто како што не беше добро да пропадне Клинички пред 4-5 години. Сега за смешна сума од 70 милиони веќе ќе имавме колку толку солиден комплекс на постојнава локација.
Данела може добро да изигра од ПР аспект ако успее да ги пренамени средствата за набавка на голем број автобуси, подобрување на трасите со одвоени ленти каде што е можно и поголем број возила по линија. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #324 Posted: 01-Nov-2021 at 22:17 |
Nezaviosno od toa dali proektot e dobar ili ne, no triesetina godini propagaat golemite proekti vo javniot skopski soobrakaj, vo vreme koga gradot permanentno galopiracki raste i se gusi vo soobrakajniot metez.
|
|
anna75
Groupie Joined: 16-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 48 |
Quote Reply #325 Posted: 01-Nov-2021 at 23:45 |
Абе ај!!! Дојде еден на власт, оп поништува одлуки и проекти на претходниот. После ќе дојде друг и тој ќе поништи!!! И така... ќе се вртиме во круг...
Море МРШ!!! |
|
vlad
Newbiе Joined: 09-Sep-2019 Online Status: Offline Posts: 2 |
Quote Reply #326 Posted: 02-Nov-2021 at 10:43 |
Не знам дали сте запознаени, но за планираната изградба на депо во Ново Лисиче треба да се уништи оформен парк од 7 хектари! А чим веќе е планирано да се руши и обнови мостот Обединети Нации, зошто не се инвестира и во нов мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари? Така ќе може депото да се направи во Вардариште и со тоа можеби и ќе се среди ситуацијата со депонијата, а ќе го зачуваме паркот во Ново Лисиче.
Значи ако преовладува разумот и се ревидира проектов може да имаме вин-вин ситуација: 1. Ќе го зачуваме паркот од 7 хектари 2. Депото во Вардариште би бил еден почеток на урбанизација на тој дел и ставање крај на депонијата 3. Ќе имаме мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари и драстично намалување на гужвата по бул. Србија Една светла точка е што мостот е дел од програмата на Данела. Ќе видиме што ќе испадне. |
|
JovanOdGjorche
Senior Member Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 516 |
Quote Reply #327 Posted: 02-Nov-2021 at 16:34 |
Мостовите се можеби од најголемо значење за градот. Мора да се најде некоја алтернативе за делот кај Ист Гејт. Често проаѓам од тука и скоро да нема ден кога не е блокирано. Мислам, супер што се направи трговскиот центар но барем да се понудат алтернативи за поврзување.
Можеби со нови автобуси и слободен превоз за сите, народов ќе му текне дека јавниот транспорт е подобра варијанта, кој знае, само прашањето останува - колку ќе нѐ чини, бидејќи секако нема ништо беспари... |
|
And something, somewhere was lost in 1938...
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #328 Posted: 02-Nov-2021 at 21:33 |
Алтернативата се вика булевар „Крушевска Република“, но него никој не го споменува. А искрено се надевав дека ќе се актуелизира како тема за овие локални избори...
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #329 Posted: 02-Nov-2021 at 21:57 |
Со трупањето нови автобуси не гледам како би се решил проблемот сообраќајниот хаос и како би се забрзал транспортот во градот само Итонг и Лаз ќе се заменат со некоја нова марка и истите пак ќе заглавуваат на критичните точки низ градот.
Она на кое градот треба интензивно да се посвети да работи е инфраструктурата да се даде финиш на она кое веќе е започнато(Лимак и АСНОМ) а потоа да се премине и кон други планирани поврзувања. Бидејќи се додека раскрсниците се на едно ниво во отсуство на денивелации и кружни текови ќе биде многу хаотично. И секако треба многу поревносно казнување на сите узурпатори на крајна десна лента кои му создаваат секојдневни проблеми на јавниот превоз. |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #330 Posted: 03-Nov-2021 at 01:10 |
Мислам дека никој не избегнува јавен превоз затоа што му е скап билетот така да бесплатниов (ако се воведе воопшто) ништо нема да реши. Ако се напушти БРТ може бар да се преземат/адаптираат некои од решенијата што со него се нудат:
1. лента само за автобуси тамо кај што е можно. Еднаш се проба ама не успеа, треба овојпат поцврсто да се поработи на тоа. 2. Дополнителни линии, и долги (пример Ѓорче-Маџари) и кратки (кружни, по примерот на таа што сега ја воведоа или ќе ја воведеа? што врти од Трнодол до Ситимол). |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #331 Posted: 03-Nov-2021 at 22:28 |
Ќе биде колосална штета ако проектов не се реализира. Некој олку голем чекор напред Скопје не памети со децении! А ако продолжиме да се потпираме само на класичен автобуски превоз (без разлика какви би биле тие автобуси), дефинитивно одиме во катастрофа. ДПМНЕ и Данела нека го спинуваат како сакаат, само нека го продолжат БРТ проектот. За вакви работи, личните и партиските суети не смеат да надвладеат. Се надевам дека ќе се има толку доблест. |
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #332 Posted: 04-Nov-2021 at 10:37 |
se slagam, najdobroto resenie za Skopje koe e veke dovedeno do faza na izvedba bi bilo steta za zitelite na gradot ako ne se izvede zaradi partiski sueti. Voedno i za Danela bi bilo najdobar poteg ako bide gradonacalnikot sto ke go realizira ovoj proekt za koj se zboruva veke so decenii |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #333 Posted: 09-Nov-2021 at 17:01 |
БРТ системот во Богота (со население од околу 8 милиони), Колумбија:
Секој автобус има капацитет од 270 патници, постојките се на платформи: извор: https://varlamov.ru/1qxcgaOBkBb |
|
За сè има вторпат
|
|
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #334 Posted: 11-Nov-2021 at 15:02 |
Арсовска: БРТ нема да има, ќе има бесплатен јавен превоз и нови автобуси.
– Скопјани да сакаа БРТ ќе го гласаа кандидатот кој тоа им го вети. Но гласајќи ме мене, тие покажаа дека сакаат бесплатен превоз и нови автобуси. Затоа јас ќе се фокусирам на проектите кои им ги ветив на граѓаните а за кои добив гласови на изборите, рече Арсовска. https://www.slobodenpecat.mk/arsovska-brt-nema-da-ima-kje-ima-besplaten-javen-prevoz-i-novi-avtobusi/ Очигледно е дека вака ги добија пензионерите. Се што е бесплатно за нив е win. За жал Скопје уште долго нема да го реши јавниот превоз Со нови автобуси ништо не е решено. Со бесплатен превоз уште помалку. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #335 Posted: 11-Nov-2021 at 15:25 |
Dodeka se jadat megusebe politicarite graganite stradaat. Se prosiruvaat ulicite a tesnite grla na raskrsnicite ostanuvaat, LUDA rabota. Gradot raste, javniot prevoz kako vo 80-tite, taxi-prevozot odvraten... KATASTROFA.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #336 Posted: 11-Nov-2021 at 16:30 |
Скопје по којзнае кој пат гласаше да биде село. Традиција уште од првиот референдум за трамвај. Следен логичен чекор би било да се врати доручекот на мост
|
|
Vire
Senior Member Joined: 17-Aug-2021 Online Status: Offline Posts: 373 |
Quote Reply #337 Posted: 11-Nov-2021 at 18:24 |
Не знам што се мавате од земи,или не сте ја прочитале програмата или ??
Истото е само не го викаат брт,туку посебна лента за автобуси,нови автобуси,нови постојки...истото. Ако не ви чини безплатно па продолжете со плаќање |
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #338 Posted: 11-Nov-2021 at 18:46 |
Ако средствата од кредитот за БАС се искористатат само за нови автобуси и крпење на буџетот на ЈСП за неколку години тогаш имаме уште полошо решение. Јас сум против изведба на метробус во овој момент поради недостаток на инфраструктура, за што е зборувано понапред во темава, но токму таа сообраќајна инфраструктура треба да добие приоритет. Идеално на сметка на БРТ би се финансирале некои покапитални проекти кои дополнително би го растеретиле постоечкиот сообраќај со воведување на нови линии од јавниот превоз.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #339 Posted: 13-Nov-2021 at 15:30 |
Дали проектот автобуско метро заминува во историјата?
Автобуското метро кое што го најавуваше Шилегов стигна до тендерска постапка, распишана од страна на ЕБОР пред 20 дена, но по стапувањето на Данела Арсовска на градоначалничката функција овој капитален проект за кој беше земен кредит од 70 милиони евра, е на чекор да биде стопиран.. Што ќе биде со кредитот, дали тој може да се пренамени и дали може и под кои услови да се стопира тендерската постапка, ги прашавме во Европската банка за обноваи развој, но таму рекоа дека со став за новонастанатат ситуација ќе излезат во следените неколку дена.. Арсовска на првиот брифинг со новинарите најави дека конечната одлука ќе биде донесена по разговорите со експертите на ЕБОР, но останува на ставот дека скопјни гласале за бесплатен јавен превоз, а не за проектот на Шилегов.. Скопјаните пак кои ги анкетиравме, се со поделни мислења... Арсовска иако најавена денеска не дојде на настанот со градночланикот на Ѓорче Петров, Алкесандар Стојкоски, за чистење на депонија во општината, која требаше да биде и почетната станица на автобуското метро... БРТ како целосно еколошки систем, ЕБОР и Шилегов го најавија пред неколку месеци.. Идејата беше да се реорганизира целиот скопски сообраќај, со двете траси по кои би се движело автомуското метро.. Сега, идејата на Арсовска е да се купат 250 нови еколошки автобуси, а превозот да биде бесплатен.. https://kanal5.com.mk/dali-proektot-avtobusko-metro-zaminuva-vo-istorijata/a502968 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #340 Posted: 13-Nov-2021 at 15:53 |
Владата засега не добила информација од Град Скопје за прекинување на тендерот за БРТ-то, став допрва ќе гради
Владата на РСМ и Министерството за финансии засега немаат добиено информација од Градот Скопје дека планираат да ја прекинат реализацијата на проектот за воведување Бас рапид транзит – БРТ во Скопје, односно дека се откажуваат од автобуското метро. „Доколку Владата и Министерството за финансии добијат официјално известување од страна на Град Скопје, дополнително ќе се произнесат за истото и воедно ќе се извести и ЕБОР за предметното барање“, информираат за „Мета“ од Министерството за финансии. Од ова министерство објаснуваат дека станува збор за претходно договорен проект со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), за кој Министерството за финансии во име на Владата на РСМ има потпишано Договор за заем со ЕБОР на 21.04.2021 година, а врз основа на претходно донесен Закон за задолжување за овој проект од страна на Собранието на РСМ, објавен во Сл.весник бр.77 од 06.04.2021. Најавата за прекин на реализацијата на БРТ-то во Скопје стигна вчера од новата градоначалничка Данела Арсовска, која рече дека во наредните денови ќе има состаноци со експертите на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за да се запознае со условите и што досега било договорено и направено, но и кажа дека БРТ нема да се гради. Тендерот за изградба на првата линија од БРТ-то во Скопје беше распишан кон крајот на октомври годинава, при што заинтересираните компании во првата претквалификациска фаза ќе треба најдоцна до 14 декември да ги достават своите претквалификациски понуди. Тендерот е објавен на веб-страницата на ЕБОР. Во слична ситуација за време на локалните избори во 2009 година, тогашниот скопски градоначалник Трифун Костовски беше принуден да го поништи тендерот за изградба на првата трамвајска линија од Ново Лисиче до центарот на Скопје, откако тогашниот состав на Антикорупциската комисија побара да се сопре реализацијата на тендерот за трамвајот. Новиот градоначалник од ВМРО-ДПМНЕ Коце Трајановски не се согласуваше со моделот за изградба на трамвајот во Скопје на дотогашниот градоначалник Трифун Костовски, по што се обиде преку јавно-приватно партнерство да ја реализира првата трамвајска линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, но не успеа во ова. Експертите коишто ги консултираше „Мета“ денеска ѝ порачаа на скопската градоначалничка Данела Арсовска да не брза со донесувањето на стратешки одлуки за иднината на јавниот превоз во Скопје, бидејќи главниот град веќе изгуби неколку децении во ваквите промени на одлуките од новите градски раководства. https://meta.mk/vladata-zasega-ne-dobila-informacija-od-grad-skopje-za-prekinuvanje-na-tenderot-za-brt-to-stav-doprva-kje-gradi/ |
|
Post Reply | Page <1 1516171819 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |