build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 06-Jan-2009 at 01:16
Кога ќе биде готов модернизираниот Шпанец од Колска и дали може некој да ми разјасни дали Шпанците воопшто имаат систем за греење како што имаат руските електро моторни возови Горбачов?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 06-Jan-2009 at 01:42
Проблем со греењето на возовите кај нас се класичните патнички возови-вагони влечени со дизел локомотивата 661-Кенеди каде една серија нема парен генератор за греење на вагоните.
Шпанецот греење сериски има.

А да, никој неможе да одговори кога ќе биде готов обновениот шпанец .... се надевам брзо


Edited by Vladimir P - 06-Jan-2009 at 01:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 06-Jan-2009 at 19:50
За Нова година се возев со Кенеди и можам да кажам дека греењето беше супер со оглед на температурата од под минус 10 степени, во вагон се шетав без јакна.
Инаку, дали истото важи и за електричните локомотиви кои влечат патнички вагони?
Хм, каде заглави романката од КончарNaughty?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 06-Jan-2009 at 21:17
Originally posted by BOJAN

... Инаку, дали истото важи и за електричните локомотиви кои влечат патнички вагони?
Хм, каде заглави романката од КончарNaughty?

За ел. локомотиви - возови не е истото, тие преку локомотивата ги снабдуваат електричните уреди за греење на вагоните со напон 1500V / 50 Hz, и греење има одлично (доколку истото не е расипано).

Нема ама баш никакви вести за новата 462, приателите кој се во Кончар се на одмор за точни информации, така да мора да има некоја доработка штом до сега не пристигна.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 14-Jan-2009 at 00:03
Денеска, ледено но убаво со вакви обновени вагони


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 15-Jan-2009 at 13:07


Од се срце се надевам дека Македонија ќе го реализира овој проект
и нема да бидеме последната земја во Европа (не рачунајќи ја Албанија) која има оваков рекоструиран историски воз, за промоција и туризам.

Извор: Министерство за култура на Р. Македонија
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС ВО КУЛТУРАТА ВО 2009 ГОДИНА
http://www.kultura.gov.mk/documents/GODISNA_PROGRAMA_KULTURA.pdf

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 15-Jan-2009 at 13:25
Еве ја и самата локомотива која треба да блесне во сиот свој сјај



И краток клип од истата


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 15-Jan-2009 at 17:51
ne preostanuva nisto osven da se nadevame
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 15-Jan-2009 at 23:10

А нема некоја малку позачувана? Уствари колку воопшто парни локомотиви има кај нас? Во било каква состојба, има ли некоја бројка?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 15-Jan-2009 at 23:48
Ова е во многу полоша состојба од предходната исто во Велес ЈЖ 01-046



Видео клип од истата



И третата која е во Гевгелија JZ 61-011 и е во добра кондиција но е мала за оваква намена



Сума: 3 парни локомотиви од 1435 мм (нормален колосек), 1 локомотива 760 мм (тесен колосек која никогаш не работека во Македонија) и 2 локомотиви од 600 мм (тесен колосек од 1916 година кои се права езотерија) една во Кичево и втората во Горче Петров

Следат и овие слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 16-Jan-2009 at 00:13
Локомотивата серија 83 во Лисиче во сообраќајниот школскиот центар



Бригадната локомотива серија 99,4 во Кичево



Бригадната локомотива серија 99,4 во Горче Петров

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 16-Jan-2009 at 05:00
Валдимир има ли можност за модифицарењо за осната ширина на локомотивите. Техничка можност сигурно може да се изнајде, ама дали се практикува тоа низ свет, дали си слушнал за некој таков случај?!

Оваа локомотивава што е наменета за реновирање многу ми изгледа хаварисана, тешко да излезе од таа рѓа нешто. Којзнае колку железо само ќе треба да се смени!! Но чим веќе се нафатиле, тогаш ваљда има шанси да се оправи.

На првата слика од локомотивата што ќе се реновира, малку погоре се гледа позади ѓепекот за јаглен. Да не имаш некоја слика од близу?!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 16-Jan-2009 at 05:28
 
Ептен е крнтија али ако успеат убаво да ја реновираат замисли какви before and after слики ќе имаме Drool
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 16-Jan-2009 at 23:02
Порано во времето на парни локомотиви во некој случаи се практикувало да се промени ширината за некој потреби. Денес се гледа да се зачува аутентичноста до секој детал.
Иначе ако мислиш за промена на онаја лок. од 760 мм, таја возела на Шарган - „Шарганска осмица“ денес една од атракциите во Србија, заедно со „Романтика“ и „Плави воз“.

Еве ја денес словеначката 33-037-ката сликана од приателот Дејан кој ја има онаја репортажа за железн. во МК, која чак беше во полоша состојба од нашата. Така да денес нама крш кој не може да се направи Smile





П.С. Во Германија не остана парна локомотива не обновена, буквално сите се обновени и во употреба

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2009 at 23:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 18-Jan-2009 at 13:29
Со lslcrew отворивме тема на вчерашниот митинг за неискористеноста во МК на транспорт на возила со железница.
Колку дилериве на автомообили плаќаат за камионски превоз низ цела ЕУ со сите тие патарини, бензини, дневници, шофери и ризици.

Дали е монопол на некој камионски превозници или неинформираноста на самите дилери ???!!!

Еве еден тип вагон за пренос на возила, кој во цела ЕУ се користи за транспорт кој далеку е поевтин и поедноставен од камионскиот.



Некој го користи како сенка на своето југо

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 18-Jan-2009 at 13:37
Владимир незнма што да додадам гледам си пишал резиме на муабетот. Овој вагон го памтам тука дека стои 10-15 години и никој воопшто го нема помрднато, а камоли да се искористи. Вака ми изгледа дека е само конструкција и дека воопшто не ни кошта многу еден ваков вагон да се купи или па да се реставрира. Стварно не ми е јасно зашто увозниците на автомобили не ги користат благодетите на железницата?!

п.с. Валдимир да не знаеш случајно зашто е вагонот прекршен на пола?! Дали е поради кривините што треба да ги совлада или можеби се работи за два вагона?!

п.п.с. Капацитетот од око можам да проценам дека е околу 8 до 10 коли што е сосема исто на еден камион кој има барем три пати повеќе трошок одколку еден вагон.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 18-Jan-2009 at 14:47


Значително е поголем од камионска полуприколка. И мене ми е вистинска мистерија што е работата, зошто не се користи железница за оваа намена Dunno


Edited by Cloverstack - 18-Jan-2009 at 14:47
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 18-Jan-2009 at 14:59
Јас ја гледам причината за ова во тоа што за да се исплати патот на возот од да речиме Германија до Македонија треба да има барем 10 вакви вагони, бидејќи по некоја лаичка математика локомотивата троши 10 пати повеќе гориво отколку камионот за да го направи тој пат (може не е десет но камионот плаќа плус давачки па ајде нека е факторот 10). Од тоа следува дека 10 камиони (со 1 приколка) би потрошиле колку една локомотива со 10 вагони, логично. Не се правам паметен, цела поента ми е дека нема кај нас увозник кој увезува по 10 камиони наеднаш со автомобили. Колку што сум чул/видел максимум 2 камиони на месец дена, и тоа во екстремни случаи (во најдобар случај). Е сега зошто не се здружиле повеќе дилери да увезат на заеднички трошок цела композиција со 10 вагони со различни марки на автомобили, не ми е јасно, но сигурно си имаат свои пресметки, кој кога и колку може да увезе, па им е тешко да се усогласат. А нормално дека би ја користеле железницата штом станува збор за профит... Можат и со германски вагони да увезат од Германија, не се проблем вагоните, но ете...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 18-Jan-2009 at 15:07


А зошто мора да се само вакви вагони во композиција? Big%20smile

Најголем дел од товарните композиции и онака се вистинско шаренило од најразлични клиенти, типови на вагони и товари. Се склопуваат и преуредуваат на ранжирни станици. Не е проблем да се вметне 1-2 или повеќе вагони по потреба.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 18-Jan-2009 at 15:24

Видиш не ми текна на то Ме реши во еден потег...

Ама сепак колку би ги коштало и така како што викаш? Некако не ми се верува дека е поефтино, знаејќи ги нашите бизнисмени, сè би направиле за поефтино.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.