Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1 20212223> |
Author | ||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #421 Posted: 27-Nov-2022 at 14:31 | |
Тоа за автопат не верувам, дури и е малку смешно, ама битно точно е дека е впишана во ГУП обиколницата, се знае и рутата каде би поминувала. Станува збор за некои 4-5 км, според мене не би чинело повеќе од 6 до 7 милиони евра...
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #422 Posted: 27-Nov-2022 at 14:37 | |
Сигурно е многу повеќе... Колку пати сум возел, за празници особено има далеку повеќе возила. Еднаш бев до Банско (одам преку Радовиш - Струмица), и на враќање према Скопје можеше да се види колона возила дури до наредните 5 - 8км пред мене на автопатот Штип - Миладиновци. Значи возила има, и тоа доста што го користат овој автопат. |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #423 Posted: 27-Nov-2022 at 14:40 | |
АВТОПАТ Штип - Берово?!?!?!?!?! На кој идиот му текнала оваа идеја? До Берово не ни има сообраќај доволен да се направи брз пат, а не камо ли автопат... Едноставно, освен обиколницата на Виница, треба само реновирање на патиштата према Берово, проширување, да бидат соодветно широки, и горе - доле тоа е тоа. На Берово ќе му затреба автопат кога ќе дојде на ниво со Охрид од аспект на туризам, а тоа нема никогаш да се случи. Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:41 |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #424 Posted: 27-Nov-2022 at 14:46 | |
Сега ми текна, имаше идеја за ,,автопат,, без лента за застанување од левата страна на Брегалница, малку да прогуглате ќе видите, од времето на Груевски во 2010-11 беше таа идеја, сами ја лансираа преку нивните медиуми тогаш, и неполна година дена после тоа го најавија Миладиновци - Штип и се напушти таа идеја. Па негде 2015 ја лансираа идејата за експресен пат (денешниот) од другата страна на котлината (подножјетно на ридот) и свикаа као 2-3 јавни расправи со земјоделци, мештани од Спанчево, Тркање и Соколарци... Во 2017 почна да се гради првата делница до Крупиште (пуштена Јуни 2020), а во Септември 2019 почна да се гради и втората (по се изгледа пуштање околу 15ти-20ти Декември оваа година)
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #425 Posted: 27-Nov-2022 at 14:52 | |
Сето ова ни кажува на сите дека немаме некоја сериозна државна стратегија (ова е и сега ама посебно се однесува на периодот 2008-2016) туку почнуваа да се реализираа идеи кои му дошле во глава на некој... Заради тоа се и проблемите на Кичево - Охрид, некомплетен и несоодветен проект, заради тоа и се луташе со изјави од типот: "на граѓаните не им требаат автопатишта туку локални патишта" - Н.Г (https://www.youtube.com/watch?v=W1No9qQJtIA) ЛЕГЕНДАРНА ИЗЈАВА до почеток на Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид неполни 2 години после истата изјава, невидено салто мортале... Убаво имаше некој направено симулација и со временски рамки токму на овој форму пред 5-6 години во нишката (Автопати и експресни патишта општо), ама за разлика во овој форум каде обични граѓани дискутираме со факти, аргументи, знаење и искуство какво такво, на позиции седат неписмени на кои им доаѓаат ад хок идеи, како оној што 10 години беше главен во извршната власт...
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #426 Posted: 27-Nov-2022 at 14:54 | |
Знам за идејата да која што се планирала да има автопат се до Делчево и Бугарска граница, и мислам тие планови ги имав некаде зачувано. Но јас прва пат слушам за ваков автопат до Берово. Ако постојат некаде некакви планови, пратете ги овде, баш би ме интересирало да ѕирнам што било планирано точно. Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:54 |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #427 Posted: 27-Nov-2022 at 14:59 | |
И оваа е навистина добра опција, малку подолга, можеби малку потешка, ама скратува повеќе, и може да поврзе повеќе други патишта исто така. Мојата трета опција за обиколница на Македонска Каменица всушност беше малку погоре (Северно) од твојата, од другата страна на езерото. Но и оваа траса не е лоша. Тука барем и од едната страна, а и од другата каде што би почнувала и завршувала таквата обиколница нема скоро никаква драстична висинска разлика. Го видов и предлогот на Theoden. Таму каде што ја има он исцртано има поголема висинска разлика, и единствен бенефит е што таму обиколницата би била пократка, но затоа пак е помалце изводлива. Некогаш подолгата опција е подобра, и во овој случај тоа е така. Проверете на Google Street View и ќе видите која разлика ја има. |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #428 Posted: 27-Nov-2022 at 15:00 | |
Може и некој превид да направиле, дали е Берово или Делчево не знам, битно од самиот ГУП на Виница (од самата слика) јасно е дека станува збор за опцијата промовирана во 2010-2011 од левата страна на Брегалница автопат помеѓу Штип и Кочани кој продолжува северно од Виница ( за натаму ќе прогугламе што им била идејата) Во делот на Берово/Пехчево да не го заборавиме фактот дека треба да има граничен премин ГП Клепало и дека Р.С. Македонија целосно го има завршено својот дел (вклучувајќи и граничен терминал) односно имаме регионален пат од Берово до Клепало во одлична состојба (ширина 7м) реконструиран во 2020. Се чека на соседиве од исток (кој наместо да се занимаваат со работи од 21 век се заниватаат со работи од 18ти век) да си го завршат нивниот дел (преостанати им се 6.7км )
|
||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #429 Posted: 27-Nov-2022 at 15:52 | |
За оваа делница од А3 имаше повеќе можни варијанти, од кои неколку навистина одеа по левата страна на Брегалница, но сите минуваат покрај Виница. Едноставно, теренот е таков што нема сомнение дека одовде е најдобро да се пробие пат од повисок ранг кон Делчево. И „автопатот за Берово“ очигледно се однесува на истиот овој пат. Избраната траса ми се допаѓа затоа што оди преку обиколницата на Кочани, појужните варијанти ќе го заобиколеа градот, но голема штета е што не се продолжила барем до клучката Истибања, што е на помалку од 10 км од точката до каде се изведува сега експресниот пат. |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #430 Posted: 27-Nov-2022 at 19:41 | |
Се е супер со експресниве патишта, ама уште овој народ овде да има култура за воање.
Возат 80-90. Ок нивно право. Ама вози речиси до средна испрекината лента. Кога тргнуваш да го престигаш, забрзува. Е таков народ генерално вози во оваа држава. Наместо да вози поблиску подесно, и по потреба поттргни се докрај, побрзиот позади тебе да те престигне а воопшто да нема потреба да да преминува во спротивна лента. Често го правам ова на овие експресниве патишта и наидувам на заблагодарување со 4ри жмигавци секогаш кога му пуштам простор што е можно побезбедно да ме престигне без да навлегува во спротивна лента, ниту да го кочам. Ама премногу магарешки инати има по патиштава. Edited by FiLo - 27-Nov-2022 at 19:42 |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #431 Posted: 27-Nov-2022 at 22:13 | |
Треба зголемување на казни, по сериозно регулирање од страна на МВР, секако не да се паркираат полицајци на лентата за застанување. Треба да се воведе и "пресретач" полиција, нешто како во стилот на Србија, Хрватска каде полиција ќе вози во цивилни возила регуларно, проверувајќи кој вози побрзо од дозволеното или не соодветно, и после пуштање ротор и пратење до следен паркинг или клучка каде што би се пишала казната. Мора нешто да се направи во врска со тоа, а не би било лошо да се размислува и камери за мерење на брзина да се постават. Во многу други европски држави си има вакви камери и самите ги сликаат оние кои што возат брзо, превземуваат податоци, и одма во најкраток можен рок стига казна. Не е научна фантастика. Човек ако сака и со малку може да направи многу. Само казните ако се зголемат, можеби возачите ќе се освестат и прилагодат да возат како што треба. За жал има многу "дибеци" кои што на експресниве патишта шибаат и се понашаат како да се на автопат, а има и такви кои што возат поспоро бидејќи не се сретнале претходно со овој формат на пат. Мислам дека не би било лошо и да се едуцираат возачите, оние кои што полагаат, за видот на овој пат, како да возат соодветно. Правите експресни патишта во Македонија се појавија дури во 2021 ако не се грешам (овде не го сметам Велес - Кадрифаково што не е прав експресен пат), и за многу луѓе (особено младите) овој нов формат на пат секако ќе е чуден. Еве, може да земеме пример од Црна Гора. Они неодамна си го отворија својот прв автопат, и за да се едуцираат граѓаните таму си имаат на социјални мрежи направено профили (од претпријатието за патиштата) каде што се објавуваат корисни работи, битни информации за возачите. Младите, и така ни дремат по социјални мрежи во денешно време па не гледам ништо лошо да се искористи технологијата за едуцирање како да се користат новите патишта во државата. Барем да се очекува од по - младата генерација да израсне, соодветно обучена, да знае како да ги користи новите патишта како што треба и да има безбедно однесување кога се вози на патиштата.
Ама што да очекуваме и од ЈП за државни патишта. На тие пари колку што плаќаме патарини ( а инаку најскапи патарини во Европа!!!), они како основно да неможат да ги изреновираат автопатиштата кои што се полни со кратери, дупки, неквалитетен асфалт, што може друго и да очекуваме од истите... се накрадоа и не им е малце. Да се нема ни еден асален во државата. Не би ги коштало ништо посебно да се едуцираат младите како да се однесуваат во сообраќајот. Ќе речам пак, малку треба за многу да се направи ама на кој да му текне во оваа држава... Тоа е што е. За жал, дур постојат овие проблеми, и дур нашиот менталитет, и нашата сообраќајна култура ни е таква каква што е, а притоа не сакајќи да се избориме да направиме промени, нема никаде подобро да отидеме, и секогаш ќе има вакви проблеми. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #432 Posted: 30-Nov-2022 at 00:12 | |
Да бе обични граѓани кои користат термини од типот на РСМ и не го вадат Грујо од уста Дури и Заев по дома не вика РСМ, а ти како на митинг да си, а не на неофицијална дискусија. Инаку отсекогаш си имаме куп неписмени административци и експерти под погон на две љути жути, така да "автопат до Берово" им е типична утка, ништо ново. |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #433 Posted: 30-Nov-2022 at 08:41 | |
Хахах која иронија, па ако внимателно ги читаш постовите ќе видиш дека критиката е кон сите, сега тоа што можеби тебе ти пречи што најодговорен и највиновен за ситуацијата е тој што највеќе време бил премиер тој е твој проблем. И сите исти да се (да ја прифатиме таа теза што често народот ја кажува) Грујо беше 11 години премиер- најдолго. Во однос на името, можеш да цитираш барем како е напишано, "РСМ" немам напишано, го имам напишано целосно уставното име, и ако ти пречи и тоа пак твој проблем. За мене секогаш ќе си биде Македонија, а искрено административното (формално) име и не ми смета затоа што не сум од тие Македонци кои секој ден мора да се удираат во гради да се Македонци и да бараат потврда од Бугарија или друго место дека стварно се Македонци. Ма да, не гледам па како административното име на земјата е и врзано со народот односно етникумот, и доколку во90тите беа похрабри сега ќе бевме "Република Македонија" (Скопје) а не "Република Северна Македонија". Сумирано во една реченица, формалното административно име воопшто не го доживувам трагично, го доживувам трагично обидот од тие од истокот да се мешаат во работи кај што не смеат и треба да се мешаат. *Се извинувам за политичкиот дел од постот ама кога има вакви ниски удари од Македонци кои секој ден мора некој да им потврди дека се Македонци мора да се одговори
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #434 Posted: 30-Nov-2022 at 21:29 | |
Абе добро дете си ти и имаш солидно познавање од материјата, ама политиката те опседнува многу А источните не ги спомнувај, нив за луѓе не ги сметам. Инаку сите овие проекти се од Грујово време, ама дека имало недостатоци, тоа секако. Се надевам во иднина ќе се гради и повеќе и подобро, без разлика кој владее но фактите говорат дека секоја година капиталните расходи се намалуваат. Едноставно не сме способни да ги потрошиме и парите што веќе ги имаме за да изградиме нешто, па затоа и потребата од ребаланс.
Ако не друго, барем овие два правци кон Кочани и Радовиш се светла точка во сообраќајната мрежа, изградени за релативно брзо време и со солиден квалитет. |
||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #435 Posted: 07-Dec-2022 at 08:46 | |
Некој да пише за состојбата на терен. Дали може да се вози делот од Крупиште до Кочани или сеуште е покриен со земја на влезот? Благодарам
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #436 Posted: 07-Dec-2022 at 15:27 | |
Колкави се шансите да се пушти експресниов во употреба до пред нова година?
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 333 |
Quote Reply #437 Posted: 07-Dec-2022 at 16:19 | |
80% - Иначе некој ако поминувал последните 10тина дане да пише дали уште целосно стои купот земја или е подотворено како што беше до пред 3 недели. Има една теорија/логика да го затвориле пред посетата на премиерот и министерот да може да дадат изјави па после пак да е пуштен..
|
||
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #438 Posted: 07-Dec-2022 at 22:45 | |
Јас сега возев за Скопје и сите коли фатија од кај Крупиште. Така да сигурно уште има земја
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #439 Posted: 08-Dec-2022 at 13:02 | |
Има сеуште земја.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #440 Posted: 15-Dec-2022 at 00:18 | |
Како што гледам на Sentinel Hub, делот до пред спорниот имот изгледа 99-100% завршен, а за делот после спорниот имот неможев да видам убаво бидејќи на најновите сателитски снимки имаше доста облаци.
Има неколку ситни делови каде што или нема завршен слој на асфалт, или не е асфалтирано во опште. За другото како што увидов, се е горе доле готово. |
||
Post Reply | Page <1 20212223> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |