![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Градско - Прилеп |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 18192021> |
Author | |
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
Dali nekoj ima objasnuvanje kako bi bil proklucokot od star na nov pat ovde i obratno posto znaeme deka tuka ke zavrsiuva(pocnuva) ekspresniot pat, a vaka kako sto izgleda voopsto ne e bezbedno
![]() Edited by JOE - 26-Apr-2024 at 13:28 |
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Освен тој сервисниот пад под мостот, не гледам друго нешто за да би направиле клучка.
Друга претпоставка е дека можеби целосно би го затвориле патот, посекако кон Прилеп нема работни површини, па не би се движеле такви возила. Можеби би имало и привремена ограда, која шшто би се отворала доколку треба да се користи патот, во случај на пренасочување. Претпоставки... |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
Nema logika da se zatvori patot, nekan go koristat lokalno naselenje i zemjodelci so traktorite,koi patem bea(seuste se) golema opasnost pri koristenje na ovaj pat.
Se nadevam deka ke izvedat nesti bezbedno posto vaka ne e ic.Mozebi i semafor bi stavile kako sto ima vo grcija na avtopatite,mada i toa ne e resenie posto cel zalet se gubi na vakva ugornica,posebno za tovarni vozila bi bilo problem. Servisiov pat odstrana deluva deka moze da nekoe mozno resenie budejki e mnoguu dobar dizajniran za da bide samo servisen.Valda ke go izdignat i od taa strana pa ke dobie kolku tolku smisla priklucokot Edited by JOE - 27-Apr-2024 at 14:13 |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 542 |
![]() ![]() |
Веројатно нема да се прави целосна клучно, односно вклучување кон новиот пат од стариот во правец кон Прилеп, и од новиот кон стариот во правец кон Градско, нема да биде возможно.
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Грешно се изразив можеби, мислата ми беше дека можеби ќе биде затворено, да не може да се влегува од главниот пат
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 542 |
![]() ![]() |
Ако ги видиш сателитските снимки, ќе забележиш дека она што изгледа како сервисен пат на горната слика е всушност излезот преку кој ќе се продолжува по стариот пат кога се иде од Прилеп. Но за во спротивен правец, не гледам никаква активност, затоа велам ќе има нецелосна клучка.
|
|
![]() |
|
Bistro ![]() Groupie ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Sega politicarite (Aleksandar Nikolovski} vetuva deka 2026 ke bila gotova delnicata Faris - Drenovo, jas ocekuvav mnogu porano, neli pri kraj e pogolemiot del?
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Има уште многу работа во делот низ клисурата каде што работат Синохидро.
А за делот на кој што работи Штрабаг не се знае што има останато за работа. Генерално раскрсницата кај Макпетрол кај Дреново не е асфалтирана, на клучката кај автопатот е асфалтирано, но нема поставено никаква ограда ниту пак сигнализација некоја. Со оглед на тоа колку се оди бавно кај нас, не ме чуди тој датум |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
Pretpostavuvam mislese 2026 so se tretata lenta kade sto fali od pravecot Gradsko Prilep a ne drenovo-faris |
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
А нели треба да биде проширен и делод од каменоломот до раскрсницата за Беловодица? Таму моментално има само по една лента и е ужасно пропаднат.
|
|
![]() |
|
Bistro ![]() Groupie ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Е па таа делница е третата фаза, тоа ке потрае
Делот кај клисурата после тунелите исто така има уште многу работа, но останатиот најголем дел од патот мислам дека би можел за брзо да биде пуштен освен ако не им е планот цел пат одеднаш да го пуштат во употреба, во тој случај ни 2026 нема да стигнат |
|
![]() |
|
MKDWolf ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-May-2024 Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() |
Toa desno so go gledate ne e servisen pat , toa e isklucuvanje za stariot pat , a pravo betonskata baza so a gledate ke ima tamu pat za vklucuvanje na noviot , taa ke se otstrani koga se zavrsat betonskite raboti a gi ima uste nogu taka da toa ke bide na kraj oti i ne e koj znae kolkava rabota ..sega fokusot e na klisurata , ispadna deka terenot e nogu po tezok od toa so se znaese i po kompleksen za rabota , da ne kazam mozebi e i eden od naj karpestiot predel koj so nekogas e raboten i probivan vo MKD , duri i po tezok od toj na Demir.K-Smokvica
Drugo plus dosta od mostovite seuste ne se celosno zavrseni i tamu kako i na klisurata voedno e najgolemiot obet na rabota. Ostanatiot polesen del e celosno probien , trasata e celosno probiena , no na nekoj mesta ne e svrzana poradi mostovite so ne se dopraveni ,del od trasata e i asvaltiran no so prv sloj a mal del e so vtor , se pokaza deka vtoriot sloj asvalt vo laboratorija e nekvaliteten i ne gi ispolnuvase standardite.Megjutoa ako se prodolzi so dobro tempo realno avtopatot treba da e zavrsen do kaj sredina na 2025 godina , sakaat i porano vo Septemvri godinava bidejki vekje 3 dogovor se prodolzuva no toa ne e vozmozno. I da ne zaboravam tunelite se celosno probieni i se ceka nivno asvaltiranje. Daj boze da se sluci cudo da se sredi se toa do Septemvri no nema logicki sansi toa. |
|
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 132 |
![]() ![]() |
За почеток и да се пушти само од автопат до кружен тек кај Макпетрол Дреново ќе бидеме во ќар барем од 25 километри колку што има од автопат до делот каде што почнуваат 3 ленти се стварно измачувачки кога има сообраќај, се вози темпо 40-60 км/ч.
Исто и од Каменолом горе до Беловодица каде што се само 2 ленти е во ужасна состојба, прашање е уште колку може да издржи тој коловоз, често го возам Плетвар и со секое возење е полошо и полошо. |
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Од Каменолом до Беловодица, ужасен е дури и добар збор за вистинската состојба на тој дел.
А и таму ќе треба да се прошират два мостови, но остатокот од рутата е релативно рамна. |
|
![]() |
|
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
Блажо РЕТАРДИЊО Бочварски, го качил Венкота па му го покажува патот, и вели дека делницата на Штрабаг ќе е готова до септември, додека целиот пат ќе се заврши до крај на оваа година.
![]() |
|
![]() |
|
Templar7 ![]() Newbiе ![]() Joined: 22-Mar-2024 Online Status: Offline Posts: 5 |
![]() ![]() |
Neli e podobro vise koga se pravi vaka nov pat namesto da ima zaustavna lenta da se prosiri uste po metar na stranite i da se dobie 2+2 lenti za vozenje. Ne gledam nekoja golema korist od zaustavnava lenta osven sto e posirok patot i e ostaveno na slobodno rasuduvanje i manevriranje na vozacite bez jasno zacrtani pravila.
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Со оглед на немањето на сообраќајна култура во Македонија, мислам дека со 2+2 ќе се направи уште поголем хаос
|
|
![]() |
|
iristevski ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Feb-2016 Online Status: Offline Posts: 8 |
![]() ![]() |
Во однос на клучката кај Фариш:
- Стариот пат би се користел за приклучок во правец кон Прилеп (најверојатно само во таа насока). - Исклучокот со зелена линија е скоро готов. - Недостасуваат само приклучок во правец кон Градско и исклучокот обележан со жолта линија, кои мислам дека нема план да се направат бидејки исклучување/приклучување за населените места во близина може да се направи на клучката кај Дреново. ![]() Edited by iristevski - 10-May-2024 at 08:01 |
|
Build Responsively
|
|
![]() |
|
MKDWolf ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-May-2024 Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() |
Druze pisav malce pogore , vigi go tekstot. Vklucuvanje na noviot pat od strana na stariot ke se pravi koga ke se otstrani betonskata baza koja so momentalno seuste se koristi , toa ke bide megju krajnite raboti bidejki ne e golem zafat a bazata e seuste potrebna bidejki seuste se gradat mostovite.
|
|
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 18192021> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |