![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 240241242243244> |
Author | ||
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
|
daj mi togash tvoe mislenje zoshto vo Tirana moze da ima 10 avioni a vo Skopje od 6 ostanaa 4 i toa kako shto gledam site se A320. ![]() |
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
Aegean: Skopje-Corfu 2x sedmicno
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Nice surprise! Dobro bi bile i carteri za Heraklion i Rhodos. Ama sekako super za Corfu, mos i dobro za transfer patnici od Sarajevo. EDIT: Dzabe za transfer patnici od SJJ, letovite se na razlicni denovi. Ama se nadevam za nekoja sezonska baza na Agean vo Skopje Edited by Phalanx - 30-Mar-2024 at 16:58 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
„ЕЈЏИАН“ ВОВЕДУВА СЕЗОНСКИ ЛЕТ СКОПЈЕ-КРФ ОД 1 ЈУНИ
Грчката авиокомпанија „Ејџиан Ерлајнс“ од 1 јуни ќе почне сезонски да лета од Скопје до островот Крф. Со авиони АТР-72, „Ејџиан“ преку регионалниот бренд „Олимпик Ер“ ќе лета двапати неделно, вторник и сабота од македонската престолнина до популарната туристичка дестинација во Јонското море. На веб сајтот на „Ејџиан“ веќе можат да се купат карти за овој лет, со почетна цена од околу 130 евра за еден правец. Планот е овој лет да биде одржуван до 28 септември. „Ејџиан“ веќе лета од Скопје за Атина секој ден и за Сараево трипати неделно. https://sdk.mk/index.php/makedonija/ejdhian-voveduva-sezonski-let-skopje-krf-od-1-juni/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
|
Gledam so letniot raspored na letanje, Lufthansa povtorno se vrakja na A319 namesto A320 so koj letashe vo najgolem del od zimskata sezona, dali gi prakja pogolemite A320 na poisplatlivi destinacii vo tekot na letotot? Inaku nema logika, ako se bazira na LF, vo tekot na letnata sezona da prakja pomali avioni.
|
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Kolku sto znam site ponovi modeli na a320 family odat na proverki poradi detektirana slabost od strana na airbus. Zatoa i wizz dosta skrati za godinava.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
„ЕРБАЛТИК“ ОД ДЕНЕС ПОЧНА ДА ЛЕТА ОД СКОПЈЕ ДО РИГА, ЛАТВИЈА
Националниот авиопревозник на Латвија „ЕрБалтик“ од денеска почна да лета од Скопје до Рига. Сезонска авиолинија од Скопје за Рига ќе има од мај до септември, двапати неделно, односно во петок и понеделник, со авион од типот „ербас А220“. Во летната сезона, покрај редовните, ќе има и сезонски чартер летови до Анталија, Бодрум, Хургада, Енфида, Џерба и Монастир. До Охридскиот аеродром ќе има чартер летови од Катовице, Варшава, Амстердам и Манчестер, а авиокомпанијата „Ер Србија“ ќе почне да лета на релацијата Белград-Охрид-Белград. Со летниот ред на летање, одобрен од Агенцијата за цивилно воздухопловство, на Меѓународниот аеродром Скопје во летната сезона ќе има 59 дестинации на 22 авиокомпании. „Виз ер“ почна да сообраќа до Салцбург, „Кроација ерлајнс“ и „Норвиџан ершатл“ ќе продолжат со сезонските летови од Скопскиот аеродром до Сплит и Осло. Грчката „Ејџијан ерлајнс“ летово ќе воведе авиолинија од Скопје до грчкиот остров Крф. https://sdk.mk/index.php/makedonija/erbaltik-od-denes-pochna-da-leta-od-skopje-do-riga/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Wizzair со најновиот редуциран ред на летање за зимска сезона ги укинува од Скопје :
Бремен Копенхаген Стокхолм И скоро сите останати се редуцирани за -1 неделен лет, освен Париз и Лондон кој има +1 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
|
Odlicna shansa za menadzmentot na aerodromot, da probat i da dovedat ushte edna niskobudzetna aviokompanija, ako se ima zelba za toa
|
||
![]() |
||
MKDWolf ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-May-2024 Online Status: Offline Posts: 8 |
![]() ![]() |
|
Zosto ne se raboti na doveduvanje na Ryanair,Volotea,Euro wings,Transavia ne svakjam zosto se sveduva se samo na edna nismo budzetna kompanija , a se znae deka imame potencijal i za drugi... a ne svakjam zosto se reducira zimskiot period , zarem do togas nema da se resat problemite so avionite koj so momentalno gi imaat? Baska nekade procitav deka od slednata godina Wizz air ke voveduva i novi avio linii od SKP.
|
||
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Mos dobro vreme za nova runda subvenci.
Gledam WizzAir strasno gi podignaa cenite i treba im poveke konkurencija. |
||
![]() |
||
MKDWolf ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-May-2024 Online Status: Offline Posts: 8 |
![]() ![]() |
|
I toa kako treba nova runda subvencii , Wizz gi ukina site ubavi destinacii koj sto gi imavme pred koronata i eve seuste ne planira da gi vrate , da ne gi nabrojuvam. Mora da se dovedat i drugi avio kompanii nemozeme da se ostavame i krstime samo na edna kompanija.
|
||
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
|
||
![]() |
||
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
|
Subvencii na dolgi pateki ne e najdobro reshenie, ednostavno treba konkurencija. Videte shto se slucuva vo Tirana, Wizz tamu ima bazirano preku 10 avioni i site se A321, moze i da ima pogolema pobaruvacka, ama ima i konkurencija od Ryanair. Siguren sum deka del od letovite od Skopje mozat da funkcioniraat so A321. Plus Ryanair ima svoj model na rabota, i mora da im se dade prostor za da se vidi pazarot shto ke izbere. Praga, Barcelona, Lisabon, Abu Dhabi dva pati nedelno sigurno bi funkcionirale
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Nova linija Istanbul SAW - Skopje so AJet od 13. Juli
New travel option from Skopje Airport – as of July 13th travel to ✈ Istanbul Sabiha Gokcen Airport (SAW) with @AJET_TR https://x.com/skopjeairport/status/1810319228039569884?s=19 Dobro ke bese ova linija da ja pustat i za Ohrid. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Скопскиот аеродром го пречека првиот лет на авиокомпанијата AJet
![]()
https://opserver.mk/biznis/skopskiot-aerodrom-go-precheka-prviot-let-na-aviokompanijata-ajet-2/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Ex-Yu Aviation |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
СКОПЈЕ И ОХРИД МЕЃУ „ГОЛЕМИТЕ“ ГУБИТНИЦИ: „Визер“ крати над 330.000 седишта од пазарите низ поранешните југословенски земји
Нискобуџетната компанија Wizz Air продолжи да го намалува расположливиот капацитет на седишта на речиси сите пазари во поранешна Југославија во текот на наредниот четврти квартал во споредба со истиот период минатата година. Ова е и побрзото од очекуваното поради инспекции на моторот кои приземјија значителен дел од нејзината флота, што резултираше со големи прекини низ нејзината мрежа. Во 2025 година, нискобуџетната авиокомпанија предвидува приземјување на 35 авиони, што ќе и овозможи да се врати на раст, по речиси никакво зголемување на капацитетот оваа година, што е реткост за голем нискобуџетен превозник, кој генерално се потпира на раст од широк размер, за одржување на приходите и профитабилноста, пишуваат медиумите. Во Скопје, каде Wizz Air ја има најголемата база во поранешна Југославија, нискобуџетната компанија ќе забележи намалување на капацитетот за 22,6 отсто во споредба со 2023 година или 125.726 седишта помалку од минатата година. Слично во Охрид, бројот на слободни места ќе се намали за 32,6 проценти или 17.858. Во Белград, и покрај тоа што има повеќе летови овој септември и октомври во споредба со минатата година, Wizz Air ќе го намали својот вкупен капацитет во последниот квартал од годината за 27,6 проценти, бришејќи 148.292 седишта од пазарот, додека во Ниш ќе има 36.316 помалку места или намалување од 57,2 отсто во однос на 2023 година. Ова резултира со отстранување на 9.366 места од пазарот. Во Подгорица, Wizz Air го намалува капацитетот за 7,3 проценти или 5.452 седишта. Слично, во Љубљана, со една линија помалку од лани, превозникот ќе има 44,9 отсто помал капацитет на словенечкиот пазар или 11.756 седишта помалку. Единствениот пазар во поранешна Југославија каде Wizz Air ќе го ограничи трендот е Босна и Херцеговина. Со повеќе летови на постојната линија меѓу Лутон и Сараево, како и со започнувањето на операциите меѓу Рим и главниот град на Босна и Херцеговина, капацитетот ќе порасне за 183,3 проценти, со дополнителни 22.908 седишта. Од друга страна, расположливиот капацитет на операциите во Тузла ќе се намали за 3,6 проценти во текот на четвртиот квартал со 1.812 места помалку. Промените за гореспоменатото остануваат можни, бидејќи буџетскиот превозник продолжува да го менува распоредот врз основа на достапноста на авионите. Во овој момент, пазарите на кои Wizz Air ќе има помалку седишта во четвртиот квартал од оваа година во споредба со четвртиот квартал 2023 година се: Луксембург (целосно повлекување), Бугарија, Норвешка, Романија, Грција, Кипар, Шведска, Литванија, Исланд, Полска, Холандија , Франција, Германија, Латвија и Малта, покрај горенаведените пазари од поранешна Југославија. https://www.faktor.mk/skopje-i-ohrid-megju-golemite-gubitnici-vizer-krati-nad-330000-sedishta-od-poraneshnite-jugosloveniki-pazari-vo-chetvrtiot-kvartal |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ЗА ДА СЕ НАМАЛИ ЗАВИСНОСТА ОД ВИЗЕР, ВЛАДАТА НАМЕСТО КОМПАНИИ ЌЕ СУБВЕНЦИОНИРА АВИОЛИНИИ, ЌЕ СЕ ПЛАЌА ПО ПАТНИК ВО ДОАЃАЊЕ, А НЕ ВО ЗАМИНУВАЊЕ
Владата донесе одлука за субвенционирање на авиосообраќајот по дестинации, а не како досега по авиокомпании, соопшти министерот за транспорт и врски Александар Николоски. Тој кажа и дека место досегашните 4 евра од заминат патник од Охридскиот аеродром, државата од буџетот сега ќе дава 12 евра по патник што ќе го донесат авиокомпаниите на овој аеродром, со цел развивање на туризмот. „Досега се субвенционираше по патник на заминување од Македонија, а отсега ќе субвенционираме по патник на доаѓање во Македонија. Целта е да носиме луѓе, туристи, на поевтин начин. Второ, ако претходно беше 7 евра по патник на заминување, сега субвенцијата ќе биде 9 евра по патник на доаѓање на Скопскиот аеродром. Ако претходно беше по 4 евра од Охридскиот аеродром, сега со стимулирање на туризмот, ќе биде 12 евра по заминат патник од овој аеродром“, кажа Николоски на денешната прес-конференција во Владата. Субвенциите за новите дестинации ќе може да бидат и на линии надвор од ЕУ, зашто досега беа субвенциионирани само летови од аеродромите на Европската унија. „Од први јануари 2025 година до 31 декември 2027 година се планира годишна програма за субвенционирање во износ од по 125 милиони денари, за разлика од досегашната која изнесуваше 63 милиони денари годишно. Авиокомпаниите кои ќе конкурираат, ќе треба да исполнат услов – да имаат опслужено 5 милиони патници во текот на 2023 година. Треба да имаат и најмалку 10 милиони евра профит во текот на 2023 година“, ги кажа Николоски условите кои ќе бидат објавени во огласот. Новината да не се субвенционираат авиокомпании, туку дестинациите што тое компании ќе ги одржуваат е за да се намали зависноста од една компанија, како што е сега унгарскиот нискобуџетен превозник „Визер“. Оваа компанија во моментов држи над 60 проценти од целиот авиосообраќај на двата македонски аеродрома. Тоа значи дека ја избегнуваме праксата со која се субвенционираа една, две или три авиокомпании, туку повикот ќе биде отворен за сите авиокомпании кои што ги исполнуваат овие услови, за секоја засебна дестинација. Го решаваме проблемот со зависност од една авиокомпанија. Причината за драстичното намалување од 330.000 патници оваа година, за жал е поради проблемот што го има ‘Визер’ со своите авиони, што на ниеден начин не е поврзан со состојбата во Македонија“, рече министерот. Со последниот тендер, „Визер“ доби субвенции да ги одржува летовите за Љубљана, Штутгарт, Луксембург и Салцбург, но поради проблеми со моторите „Прат и Витни“ на дел од флотата на „а321“ од новата генерација на авионите „ербас“, околу 40 авиони на компанијата се приземјени поради фабрички контроли, па „Визер“ не можеше да одговори на преземените обврски. Освен тоа, наместо шест, летово од Скопската база лета со пет авиони. Најавени се и дополнителни кусења на редот на летање за зимскиот период. Повикот ќе биде објавен следната недела. Николоски повика на што поголем одзив на авиокомпаниите, за да бидат избрани најквалитетните за субвенционирање. Во моментов, освен „Визер“ субвенции од македонската држава добива и германска „Луфтханза“ за да ја одржува линијата Скопје – Франкфурт. https://sdk.mk/index.php/naslovna/za-da-se-namali-zavisnosta-od-vizer-vladata-namesto-kompanii-ke-subventsionira-aviolinii-ke-se-plaka-po-patnik-vo-doagane-a-ne-vo-zaminuvane/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
Wizz се повлекува од Келн и Женева и ги запира летовите до овие градови. Претпоставувам дека ова важи и за Скопје и ќе влијае на статистиката.
|
||
![]() |
||
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
|
gledam W6 leta so eden A321 poslednite nekolku dena od SKP, dali pocnaa da gi vrakjat od servis i vo plan e povekje A321 namesto A320 da bidat bazirani vo Skopje do krajot na godinata?
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 240241242243244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |