![]() |
![]() |
![]() |
Kлучка Бит-Пазар |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 9> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Да да митатос и јас ја имам приметено гужвата што се создава тука! Еднаш видов еден шлепер неможеше на еднаш, па на неколку маневри го вртеше камионот! Најдобро би било доколку 4 и 3 се прекрстуваат нормално како 1 и 2, ама за да биде тоа така смета овој станбениот објект!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Тој проблем произлегува од тоа што се работеше за импровизација на дијамантска клучка со три, наместо со две вкстувања и тоа нормално му пречеше на протокот, ама без него не се можеше.
Сега со детелинкава тој проблем се отстранува, нема да има никакви вкрстувања, но ќе се јават нови проблеми особено поради субстандардните карактеристики на некои елементи што детелинкава ја прават импровизација исто како што беше и дијамантот. Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 15:59 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Mislite li deka toa bi go namalil metezhot dokolku se napravi most i da se pominuva natamu izpod most a gorniot del da bide bez prekin na soobrakajot, ili pak ne znam dali e planirano toa da se zatvori ili da stoi takva kakva sto e , posto vo toj predel ne gledam deka nesto se planira ili pak deka nesto vo opsto se gradi.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Чекај ништо не те разбрав за мостот... Мост специјално за вкрсувањето што го посочи? Ако мислеше на тоа, за таков мост нема никакви просторни услови а и би бил премногу скап во споредба со улогата што би ја играл. Но со детелинкава ионака сите три вкрстувања (вклучувајќи го и ова што ти боде очи) нема веќе да постојат. Еве на пример за некој што доаѓа од Чаир за да сврти накај Автокоманда (за што служеше тоа вкрстување), сега ќе треба да го искористи кракот бр.4 и да сврти 270 степени. Се разбираме или збориме за различни работи? Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 16:08 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Тука главниот проблем е гужвата на Цветан Димов и узурпирањето на третата лента на бит-пазар од разни возила од пазарот. Целиот опфат од Мавровка до Бутел е тесно грло! И сега една импровизација со нестандардни радиуси ќе го реши проблемот. Темелот е во булеварот цветан димовкои захтева нужно докомплетирање како булеварско решение кое е артерија за третина (и географски и демографски) Скопје! Истиот проблем е и со првомајска која е сосличен проблем и е комуникација на голем дел од Скопје. Така е и со цветан димов кој е уште потесно грло од првомајска. Ја се надевам дека следниов мандат на локалната самоуправа темелно ќе се зафати со решавањето на овој проблем! Решението е тука доста скапо пошто бара и екпропријација на зградата и цел ред куќи кои реално немаат голема цена, ама кога ќе се прикачат сите експропријациони приказни и жалопојки ова може да трае до вечност!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Цветан Димов си е посебен проблем (иако поврзан). Еве и да се реши Цветан димов со 2х3 и да се реши паркирањето на Бит-Пазар, како тоа ќе ја растерети клучкава? Оние што треба да свртат пак ќе се соочат со нејзините лоши карактеристики и ако се работи за период од денот со поинтензивен сообраќај, клучкава сама ќе генерира застој. Се слагам дека Цветан Димов треба да биде конечно дооформен и се слагам дека на Бит Пазар треба да се воведе ред, но тоа нема да ја растерети клучкава туку напротив, со поголем сообраќај нејзините слабости уште повеќе ќе дојдат до израз, а и таа ќе продолжи да генерира проблеми во обратен правец. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве сега премерував, прсоторот задоволува да се смести класичен cloverstack, ама ќе дојде кнап со задоволени радиуси без инпровизации! Е сега треба да се сруши зградата и неколку куќи од северната страна. Кловерстак на ова место воопшто не би ја загрозил алаџа како културно наследство!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Абе нема потреба од толку скапа клучка, особено што ќе се релативизираат нејзините поволности ради сепак малиот простор (да збуташ пристоен cloverstack тука сепак ќе биде ужасно тешко, дури и кога парите не би биле проблем).
Cloverstack (веројатно си зел во предвид 2/4 Cloverstack, како оној што се гради кај Хиподром) е втора на листата на чинење на класичните клучки и треба да се примени таму каде што навистина има нужност, можност и целисходност. Работата е да се направи баланс. Овде имаме вкрстување на нешто што треба да е урбан автопат и класичен градски булевар. Многу поевтини клучки кои изискуваат и помалку простор како дијамант или развлечена детелинка сосема добро би завршиле работа, но доколку нивните карактеристики се „на ниво“, а не вака импровизирано. Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 17:27 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Имаш право дека толку скапо решение и не е баш потребно. Баш како опција би прифатил и онква детелинка каде на средина се прекрстуваат смеровите и после пак се враќаат во нормален тек. Како се викаше сега незнам, ама и тоа е едно решение за овдека, само пак ќе има семафори и ништо уствари не се направило. Тое е едно од поефтините решение, како се викаше ич не ми текнува!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не знам за кое викаш
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве го го најдов во википедиа. Оддамна го мислев за тука, ама сега воочив дека и за ова решение смета зградулето
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Clover da da se razbirame i ja konkretno za toa mislev
![]() |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ lslcrew
Многу интересно, а кај Бит Пазар може да се прилагоди релативно едноставно ![]() Ама „градскиве планери“ заклучиле дека семафори не смее да има во никој случај, без разлика со каква функција и на кои точки, и без разлика на тоа што во денешно време на дигитализација семафорите можат да функционираат контролирано, флексибилно и многу синхронизирано со што не само се минимизира застојот, туку може директно да се врши специфична контрола на сообраќајот кога има потреба. Абе тие не сакаат малку да ја прошират детелинкава за да биде колку-толку подобра, а камо ли да размислуваат за нешто вакво! ![]() Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 23:27 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ме стави во мисла ама не најдов проблем. Додуша да не беше зградулето ќе можеше минимално подобро да се изведе четвртиот крак ама тоа е апсолутно занемарливо за ваков тип на клучка. Буквално занемарливо и на терен практично воопшто не би се одразило на функционирањето на клучкава. Еве нацртав како би изгледало, без да се руши ништо, дури ни некоја шупа. Единствено зедов ептен малце празен простор на некои места, за да најголемиот број свиоци бидат сосем благи, но дури ни тоа не е неопходно. Се заљубив во клучкава! Ефтина, прилагодлива, бара малце простор, нуди одлични карактеристики, а не создава никакви значајни проблеми. Функционира со два семафори на секундарниот пат, но тие два семафори во пракса би функционирале како еден, што значи само едно запирање доколку наидеш на црвено. Плус тоа семафорите имаат само две фази, со што евентуалното чекање на учесниците во сообраќајот е минимално, а од аспект на клучката се минимизира и изгубеното време во менување на фазите, со што таа функционира крајно ефикасно. Клучкава овозможува и вртење од 180 степени на примарниот пат, а на него тоа е навистина корисно. Исто така во нашиов случај многу важен факт е што ваква модификација на конкретнава локација би била релативно мал и ефтин зафат, а реализацијата на моменталниот ретардиран проект не би била пречка за изведба на модификацијава во иднина. Само ни треба добар градоначалник со добар тим планери и воља да се поправаат грешките. ![]() Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 04:44 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Доколку некој има проблем да прати кои би биле тековите на сообраќајот, еве малку помош
![]() Сините точки се семафорите. На ваква груба шема можеби изгледа малце хаотично, но всушност клучкава е многу елегантна и доколку со автомобил би се поминало низ нејзе не би имало никакви проблеми, едноставно правецот го диктира самиот пат. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Па јас како проблем го гледам оној метеш што би се создал пред зградулето, односно плавата точка, јужниот семафор! Тука ми беше малку сомнително, размислував како би изгледало доколку раскрсницата би се извле абес истегнувања вакви, ама па во тој случај место зградата би ја загрозила џамијата иако и сега има малку простор 4-тио крак да се помести малку према џамијата и така ќе се добие една уште поубава раскрсница од оваа што си нацртал. Браво за шемива ја кога скицирам работам у паинт и ми треба доста време, па не ме бива многу за шеми. Инаку ова е дефинитивно многу подобро решение што одговара за раскрсницава тука, одколку моменталново што се гради! Дури и поефтино кошта!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да да, супер е клучката, со оглед на тоа што прв пат била предложена во 2003 сигурен сум дека со време ќе се намножат доста вакви низ светот, а да се надеваме дека ќе има една и кај Бит Пазар
![]()
Едино ако си перфекционист и бараш симетрија по секоја цена, едино тогаш пречи ![]() Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 06:05 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Па и не е до толку до симетрија колку што ќе треба да се даде малку лабав простор како на другата страна. Зборам за ептен мали изобличувања , одприлика 5-6 метри на 4-тиот крак према џамијата. Нормално тамо исто така смета зградата што е блежана со црвено, па не би сметало доколку горниот дел од 4-ти крак малку закривува према џамијата за некој метар! |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Пак не се слагам баш околу семафорите. И сам викаш не е страшно ако некој заглави на средина. Eдноставно ќе си почека на семафор. Ионака би било по негова вина доколку остане во средниот сегмент (или се влечкал низ сегментот, или поминал на крај на жолто/црвено на претходниот семафор). Затоа ми е сосема нелогично ова што го викаш
Инаку апсолутно се подразбира дека семафорите треба да бидат синхронизирани и во пракса сето тоа да функционира како да има само еден семафор со само две фази. Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 06:13 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |