Привремени и напуштени објекти |
Post Reply | Page 123 13> |
Author | |||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#1 Topic: Привремени и напуштени објекти Posted: 17-Apr-2008 at 01:51 |
||||||
Мислам дека времените објекти заслужуваат да ги разгледуваме во посебна тема. На многу места имаме постови во врска со ова. Иако има адекватни теми кај што можам да ја сместам веста ја еве отворив нова тема.
Чистка на времените објекти кај "Дрводекор" Времените објекти треба да се расчистат бидејќи Општината следниот месец ќе почне да го уредува Кејот во шеталиште Реконструкцијата на Кејот од десната страна на Вардар, на потегот од хотелот "Холидеј ин" до раскрсницата пред Народна банка, Општина Центар најавува дека ќе почне во текот на следниот месец. Проектантската куќа ИНПУМА следната недела треба да го предаде главниот проект за уредување на Кејот, а како што велат од Општината, веднаш потоа ќе стартуваат со градежните работи. Лидија Неделковска, шеф на кабинет на градоначалничката на Центар Виолета Аларова, вели дека додека да почне реализација на проектот, и официјално ќе побараат од сопствениците на времени објекти да ги отстранат киосците, за да можат да почнат со уредување на просторот. Овој дел од Кејот на диво се користи како стојалиште за меѓународни автобуси, познато под името "Дрводекор". Во времените објекти се продаваат билети од разни туристички агенции, а дел се претворени во кафеани, сендвичарници и во трафики. "Ги известивме луѓето дека годинава ќе го уредуваме Кејот и оти ќе мора да ги тргнат времените објекти, но следната недела и официјално ќе побараме од нив да го направат тоа. Верувам дека самите ќе ги тргнат киосците и оти нема да треба да интервенира нашата инспекција", вели Неделковска. Со проектот е предвидено да се стават нови плочки, нова подземна електрична инсталација, атмосферска канализација, просторот хортикултурно да се уреди, да се стават клупи и канти за отпадоци, како и реквизити за забава на децата. Градоначалничката Аларова на стартот на градежната сезона најави дека годинава планираат да го уредат Кејот од двете страни на Вардар, но сега од Општината велат дека ќе работат само на десната страна. "Со овој проект ќе се работи десната страна, а потоа ќе се види што точно ќе се прави на левата страна на Кејот, иако делови околу новата црква 'Света Богородица' веќе ги уредивме. Кејот од оваа страна сакаме да го претвориме во вистинско шеталиште каде што свое катче ќе имаат и дечињата", вели Неделковска. (Е.А.) http://www.vest.com.mk/default.asp?id=150249&idg=8&idb=2351&rubrika=Skopje |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #2 Posted: 08-Oct-2008 at 23:26 | ||||||
|
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #3 Posted: 08-Oct-2008 at 23:29 | ||||||
Кога била најавена оваа катна гаража!? И каде точно е Македонска куќа на Јужен Булевар?
|
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #4 Posted: 08-Oct-2008 at 23:34 | ||||||
Некаде на форумов имав постирано слика од рушењето. Ја сликав истиот ден кога ги ставив и рендерите од резидор! Ај ако не ја најдам ќе ја препостирам, ама е стара месец дена!
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #5 Posted: 08-Oct-2008 at 23:42 | ||||||
Еве ја сликата! Ја има и на друго место ама сега неможам да најдам каде! |
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #6 Posted: 08-Oct-2008 at 23:52 | ||||||
А дали некој од вас знаеше дека се гради катна гаража тука? Јас прв пат слушам сега.
|
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 09-Oct-2008 at 02:42 | ||||||
@ linea
41°59'21.27"N 21°25'54.69"E |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #8 Posted: 04-Feb-2009 at 00:52 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #9 Posted: 27-Feb-2009 at 00:09 | ||||||
|
|||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #10 Posted: 27-Feb-2009 at 22:56 | ||||||
Колко знам тоа е сопственост на Р. Македонија со дадено користенје на Здраствен дом, но изгледа кај има сила нема ... |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #11 Posted: 26-Apr-2009 at 00:50 | ||||||
|
|||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #12 Posted: 27-Apr-2009 at 20:08 | ||||||
јас мислам дека на тој дел убаво ќе дојде едно убаво уредено паркче (иако ги има доста во Аеродром)
а терените и останатите работи мислам да ги остават на просторот до МЗТ или пак обратно |
|||||||
zpp
Newbiе Joined: 25-Feb-2009 Location: zaerodrom Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #13 Posted: 27-Apr-2009 at 21:11 | ||||||
jas ziveam vo zgradite kaj mavrovo,i mislam krajno vreme bese da se resi najgrdata slika na aerodrom. za toa mesto mislam deka se predvideni fudbalski,teniski igralista kako i izgradba na diskoteki(ne sum siguren).
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #14 Posted: 07-May-2009 at 11:54 | ||||||
|
|||||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4090 |
Quote Reply #15 Posted: 07-May-2009 at 18:13 | ||||||
znae li nekoj kade e tocno lokacijata??
|
|||||||
46&2
Senior Member Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply #16 Posted: 07-May-2009 at 18:38 | ||||||
41°59'29.50"N
21°25'21.80"E
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 09-Jun-2009 at 02:27 | ||||||
|
|||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #18 Posted: 11-Aug-2009 at 14:52 | ||||||
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=58&PID=44823#44823 оваа вест ме натера да размислувам како утсвари треба да изгледаат и каде да се постават ваквите објекти (трафики). Мислам дека град како Скопје треба да пропише критериум како треба тие да изгледаат и да се инсистира на нивна униформност. Друго со план точно треба да се знае каде смее да има вакви трафики, дури и не би ги нарекол времени објекти бидејќи на некои локации каде што е целосно изграден ГУП (како на пример Бул.Јане Сандански), со убаво планирање, изглед и дозвола до колку метри околу секоја од нив смее да користи, не гледам причина таквите објекти да не бидат и трајни. Проблемот со неуниформноста на трафиките, нивните договори и надокнади кои тие ги плаќаат на градот сметам дека се исто така нетранспарентни. Дали на пример Тобако во аеродром плаќа за целиот простор кој го користи? Инаку се согласувам со акцијата, доколку е планирана сообраќајница, и ваквите објекти сметаат, сепак и да се трајни треба да се отстранат, а понатака сопствениците нека се расправаат дали треба или не да бидат обесштетени. Па во случајот со Водњанска и траен објект прави повеќе од 10 години вистинска тортура на цело Скопје и пошироко имајќи во предвид колку е фрекфентна Водњанска. Edited by Cloverstack - 11-Aug-2009 at 23:23 |
|||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #19 Posted: 11-Aug-2009 at 21:57 | ||||||
Добра идеја. Нешто слично сакавме да напраиме уште додека бевме на факултет, со неколку колеги, поточно сакавме да направиме некој дизајн, униформиран, модуларен во кој што ќе влезат трафиките и автобуските постројки, со тоа што денес ова поинаку го гледам. Тогаш дури и размислувавме пр. да имаат и скараџилниците (спикани во трафики) да имаат униформиран оџак и сл., ама кога поубаво ќе се изанализира, прво што е погрешно е што се дозволува во овие објекти да се продава што ќе им текне на сопствениците, а се знае дека тие со својот капацитет тоа не можат да го поднесат (само како пример ќе земам една такозвана „скара на кило“ во моја близина што праеше крш во едно време и се чекаше ред за маса, а во исто време немаше wc). Прво треба да се ограничи една листа на производи што би можело да се продаваат во овие објекти, нешто што се користи кратко (марамчиња, цигари, мастики, весници...) и да се забрани продажба на пиперки, пиво или шампони. Тоа што е посебно важно е тоа што овие објекти не смее да имаат голема димензија во однос на ширината на тротоарот и поради тоа што влегуваат во уличниот профил треба прецизно да се одредат локации (проширени делови од улицата, дел од коридорот каде што е зеленило и сл.) каде што може да се постават. Сега сме навикнати да бидат нараснати по ширината на целиот тротоар и да мора како пешаци да се движиме по улица, што е тотално безвезе и никаде во светот не може да се сретне. Ова е случај и со едни понови автобуски постројки што се заградени од сите страни и што зафаќаат 80% од ширината на тротоарот. Може звучи носталгично, ама со старите скопски трафики и автобуски станици имаше ред. Требаше да се задржи концептот, а да се обноват објектите кои беа застарени... А за овие од Илинденска, мислам дека сега се поравнува сметката. Во еден период беа главен снабдувач на малолетници со алкохол во летниот период во паркот, па и не ми е толку жал, а и без тоа изгледаа катастрофално на влезот во паркот... |
|||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #20 Posted: 12-Aug-2009 at 06:00 | ||||||
Некои градови низ свет па воопшто ги изоставаат трафиките како опција. Прават гужва голема, едноставно трн у здрава нога и тотално непотребна глупост. Обично тоа многу решно се дешава низ свет, а и скопје им апредиспозииции, односно се практикува деловниот простор во зградите доле. Е сега проблем кај нас е пречката поради која во станбена зграда со деловен простор доле неможе да се одобри работно време за 24ч.
Не сум точно сигурен, но мислам дека во Париз се отстранети трафиките и се оставаат само едни многу мали трафики во кои исклучиво се продава цигари, со тоа што сигарите се забранети за продажба во редовни колонијали и продавници туку исклучиво во ваквите трафики. едноставно автомати за цигари со човек во нив. И толку од трафики. Локацијата за трафика е привилегија, а не право! И да се спуштат на земја малку сопствениците зашто не се во право. Па уште види, пак ќе спомнам, барале нив општината да им докажува дека ќе го спроведад ДУП-от. Не се они ниту суд, ниту инспектори ниту ревизија. Да се спаковаат додека се уште на добра воља од општина. |
|||||||
Post Reply | Page 123 13> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |