Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <12345 18> |
Author | |||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #41 Posted: 22-Jan-2009 at 15:33 | ||
Ејјј зашто збориш така! Новата железничка е многу бољи него старата по многу фактори како локација, пристапност, функционалност! Башка новата станица вреди многу повеќе во својот архитектонски стил него што старати си вреди во својот стил. Старата железничка освен што е интересна за гледање за друго не би се сложил. Одлична зграда за градска администрација! |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #42 Posted: 22-Jan-2009 at 15:47 | ||
Апсолутно се сложувам а би додал и дека новата железничка станица може да изгледа многу убаво доколку се догради и одржува како што треба. Зарем и и железничката во Берлин која е комплетирана пред само три години е чудовиште? ОК таа е многу пограндиозна од Скопската и по технички критериуми но мислам дека апсолутно може да се повлече одредена паралела. Скопската е убедливо супериорна железничка станица на Балканот па и пошироко не еднашка сум запознал луѓе кои го посетиле Скопје меѓу другото и заради железничката станица па некои и специјално за нејзе. Жално е што еден таков објект е руиниран. Навистина не ја разбирам аверзијата кон постземјотресно Скопје... Edited by pbanks - 22-Jan-2009 at 15:49 |
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #43 Posted: 22-Jan-2009 at 16:07 | ||
не ме сфаќај погрешно - почитувам доста современа и функционална архитектура. Даде убава парарела со сликиве од Берлин. Кога би била комплетирана и нашава на сличен начин, би било сосема поинаква приказна.
Ваква каква што е сега, делумно покриена, запуштена - е само едно гломазно бетонско чудовиште. Старава железничка во СК изгледа дека имала баш боемски шмек - сега само што се вратив од Њујорк и се вљубив во Гранд Централ која одма ми даде асоцијација на тоа како можеби изгледал холот на нашава станица на времето...и ете денес се погоди да го објават во Нова Македонија стариов текст од 1958. Ова е само некој идеализам Камо среќа проективе во Скопје започнати после земјотресот да беа реализирани комплетно, а потоа и соодветно одржувани... |
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #44 Posted: 22-Jan-2009 at 16:24 | ||
ќе беше таман за LRT, па не ќе требаше да раскопуваме улици за трамвај - супер пруга за урбана железница од Кисела Вода низ Капиштец парарелно по Иво Лола Рибар па се до Ѓорче |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #45 Posted: 22-Jan-2009 at 17:09 | ||
Така кажано убаво звучи |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #46 Posted: 22-Jan-2009 at 19:20 | ||
Да се вмешам во разговорот,
Старата железничка станица, за тоа време беше една од најголемите станици во овој дел на ЕУ, и едина станица со подземни прелази за секој перон. Одлично функционална, но денешната локација е несоодветна. Новата железничка станица, одлична идеја, никаква реализација. - Човек со кофер не може да се искачи на перон, дедопустливо чак ни за стојалиште. - Збунувачки влезови, шалтер салата на невидливо место, со тесен пролаз. - Многу мала влезна партија. - Неможност за карго, точак, автомобил, ... - Вруќа врска со автобус (сеедно што има некое вратиче) - Веќе друга тема е како се одржува |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #47 Posted: 22-Jan-2009 at 19:39 | ||
Ја имам видено подземни пролази и на станицата во Ниш! Кога е таа направена?!
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #48 Posted: 22-Jan-2009 at 20:35 | ||
Да но таа е изградена далеку после II светска војна
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #49 Posted: 10-Feb-2009 at 08:13 | ||
Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја. Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?! |
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #50 Posted: 10-Feb-2009 at 09:57 | ||
на сите прашања одговорот е ДА - локацијата е иста, станицата била за првата пруга Скопје - Солун ридот (брдо) Буковик всушност е алтернативното име за Водно, кое се гледа позади станицата и е во иста позиција како што е и до ден денес во однос на Стара Железничка. Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 09:59 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #51 Posted: 10-Feb-2009 at 13:08 | ||
Во многу записи изгледа се побркува локацијата на првата железничка станица мислејќи дека се наогала во близината на железничката станица од 1940 година - денес Музеј на град Скопје што мислам не е точно, на сликата помеѓу станицата и зградата во прв план, која највероватно е хотел по некој записи Првото поврзување на Солун со Скопје 9 август 1873 во меѓувреме се гради и првата железничка станица во Скопје со прв назив „Uskup“ потоа со доагањето на србија се преименува во Скопље а подоцна во „Војвода Путник“.
Да, не само на балканот него и по широко Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:25 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #52 Posted: 10-Feb-2009 at 14:53 | ||
значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #53 Posted: 10-Feb-2009 at 15:18 | ||
На многу месте ќе го најдеш тој податок кој мислам е погрешен, и незнам од кај прв пат почнал да се грешно надградува Логично да размислиме, што бара станицата на локацијата кај денешен МГС кога кракот кон Горче т.е. Митровица не постоел би било лудо да проектираш станица со слеп колосек од едната страна. Постојат урбанистички планови од 1922 год. каде е уцртана само I - та станица на местото на новата III - станица И планови од 1929 год. каде постои I - та станица, и со уцртани само проектирани колосеците од II - та „новата станица“ но без самата станица-зграда (или некој друг објект), која тек 1937 почнува да се гради. Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:26 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #54 Posted: 10-Feb-2009 at 15:23 | ||
Владимир, а оние пругине што ги има чат-пат останато по должина на Теодосиј Гологанов од која пруга се?! Теснолинејка се тие пруги или нормален колосек?! Ако се и тие пруги во игра тогаш станицата може била само малку поназад од МГС барем следејќи го правецот старите пруги од око, до тоаков заклучок може да се дојде?!
|
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #55 Posted: 10-Feb-2009 at 15:26 | ||
супер, сега е јасно...и логично
Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 15:26 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #56 Posted: 10-Feb-2009 at 15:39 | ||
Мислиш на овие Во случајот се останати само од нормален колосек, кој идел од МГС кон Ѓорче т.е. Митровица а подоцна и кон Тетово - Кичево Од теснолинејката се дигнати многу пред тоа кој иделе паралелно само сто тие почнувале од Мала станица (преко пат зградата на „Нова Македонија“). Edited by Vladimir P - 10-Feb-2009 at 15:39 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #57 Posted: 10-Feb-2009 at 16:43 | ||
Владимир вака преку преписка се разбираме, аме не баш скроз. Една слика иљада зборови! Ај те молам, ако не ти е тешко, една мапа на Скопје со сите пруги со различни бои, што знаеш што некогаш биле низ Скопје!
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #58 Posted: 10-Feb-2009 at 22:50 | ||
Првата линија Солун - Скопје во 1873 и изградба на првата железничка станица во Скопје
Во 1874 се поврзува Скопје со Косовска Митровица Со поврзувањето во 1888 со Зибевче со поврзува со пругата која е изградена од Белград кон Скопје Железничка станица денешен МГС која почнува да се гради во 1937 и е завршена 1940 Се гради транспортен центар во 1971 и свечано пуштен во 1973 Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 16:33 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #59 Posted: 10-Feb-2009 at 22:53 | ||
Владимир фала многу.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #60 Posted: 11-Feb-2009 at 00:00 | ||
Одлично визуелно доловено Владимир
Него што е тоа Зибевче? И друга работа што ме буни е периодот што го имаш спомнато за транспортен центар. Имав едно ЦД со фотки од старо Скопје и кратка историја на градот каде беше наведено дека новата железничка е пуштена во употреба ако добо памтам цирка 1980. Не можам да проверам пошто ЦД-то ми е кај пбанкс па нека провери он... мада се сомневам дека го изгубил само нејќе да ми признае |
|||
Post Reply | Page <12345 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |