![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 18> |
Author | |||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ејјј зашто збориш така! Новата железничка е многу бољи него старата по многу фактори како локација, пристапност, функционалност! Башка новата станица вреди многу повеќе во својот архитектонски стил него што старати си вреди во својот стил. Старата железничка освен што е интересна за гледање за друго не би се сложил. Одлична зграда за градска администрација! |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Апсолутно се сложувам а би додал и дека новата железничка станица може да изгледа многу убаво доколку се догради и одржува како што треба. Зарем и и железничката во Берлин која е комплетирана пред само три години е чудовиште? ОК таа е многу пограндиозна од Скопската и по технички критериуми но мислам дека апсолутно може да се повлече одредена паралела. Скопската е убедливо супериорна железничка станица на Балканот па и пошироко не еднашка сум запознал луѓе кои го посетиле Скопје меѓу другото и заради железничката станица па некои и специјално за нејзе. Жално е што еден таков објект е руиниран. Навистина не ја разбирам аверзијата кон постземјотресно Скопје... ![]() ![]() ![]() Edited by pbanks - 22-Jan-2009 at 15:49 |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
не ме сфаќај погрешно - почитувам доста современа и функционална архитектура. Даде убава парарела со сликиве од Берлин. Кога би била комплетирана и нашава на сличен начин, би било сосема поинаква приказна.
Ваква каква што е сега, делумно покриена, запуштена - е само едно гломазно бетонско чудовиште. Старава железничка во СК изгледа дека имала баш боемски шмек - сега само што се вратив од Њујорк и се вљубив во Гранд Централ која одма ми даде асоцијација на тоа како можеби изгледал холот на нашава станица на времето...и ете денес се погоди да го објават во Нова Македонија стариов текст од 1958. Ова е само некој идеализам ![]() |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
ќе беше таман за LRT, па не ќе требаше да раскопуваме улици за трамвај - супер пруга за урбана железница од Кисела Вода низ Капиштец парарелно по Иво Лола Рибар па се до Ѓорче ![]() |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Така кажано убаво звучи ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Да се вмешам во разговорот,
Старата железничка станица, за тоа време беше една од најголемите станици во овој дел на ЕУ, и едина станица со подземни прелази за секој перон. Одлично функционална, но денешната локација е несоодветна. Новата железничка станица, одлична идеја, никаква реализација. - Човек со кофер не може да се искачи на перон, дедопустливо чак ни за стојалиште. - Збунувачки влезови, шалтер салата на невидливо место, со тесен пролаз. - Многу мала влезна партија. - Неможност за карго, точак, автомобил, ... - Вруќа врска со автобус (сеедно што има некое вратиче) - Веќе друга тема е како се одржува |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Да но таа е изградена далеку после II светска војна
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
![]() Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја. Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?! |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
на сите прашања одговорот е ДА - локацијата е иста, станицата била за првата пруга Скопје - Солун ![]() Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 09:59 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Во многу записи изгледа се побркува локацијата на првата железничка станица мислејќи дека се наогала во близината на железничката станица од 1940 година - денес Музеј на град Скопје што мислам не е точно, на сликата помеѓу станицата и зградата во прв план, која највероватно е хотел по некој записи Првото поврзување на Солун со Скопје 9 август 1873 во меѓувреме се гради и првата железничка станица во Скопје со прв назив „Uskup“ потоа со доагањето на србија се преименува во Скопље а подоцна во „Војвода Путник“.
Да, не само на балканот него и по широко Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:25 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
На многу месте ќе го најдеш тој податок кој мислам е погрешен, и незнам од кај прв пат почнал да се грешно надградува Логично да размислиме, што бара станицата на локацијата кај денешен МГС кога кракот кон Горче т.е. Митровица не постоел би било лудо да проектираш станица со слеп колосек од едната страна. Постојат урбанистички планови од 1922 год. каде е уцртана само I - та станица на местото на новата III - станица И планови од 1929 год. каде постои I - та станица, и со уцртани само проектирани колосеците од II - та „новата станица“ но без самата станица-зграда (или некој друг објект), која тек 1937 почнува да се гради. Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:26 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 15:26 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Мислиш на овие ![]() Во случајот се останати само од нормален колосек, кој идел од МГС кон Ѓорче т.е. Митровица а подоцна и кон Тетово - Кичево Од теснолинејката се дигнати многу пред тоа кој иделе паралелно само сто тие почнувале од Мала станица (преко пат зградата на „Нова Македонија“). Edited by Vladimir P - 10-Feb-2009 at 15:39 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Владимир вака преку преписка се разбираме, аме не баш скроз. Една слика иљада зборови! Ај те молам, ако не ти е тешко, една мапа на Скопје со сите пруги со различни бои, што знаеш што некогаш биле низ Скопје!
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Првата линија Солун - Скопје во 1873 и изградба на првата железничка станица во Скопје
![]() Во 1874 се поврзува Скопје со Косовска Митровица ![]() Со поврзувањето во 1888 со Зибевче со поврзува со пругата која е изградена од Белград кон Скопје ![]() Железничка станица денешен МГС која почнува да се гради во 1937 и е завршена 1940 ![]() Се гради транспортен центар во 1971 и свечано пуштен во 1973 ![]() Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 16:33 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Владимир фала многу.
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Одлично визуелно доловено Владимир
![]() Него што е тоа Зибевче? И друга работа што ме буни е периодот што го имаш спомнато за транспортен центар. Имав едно ЦД со фотки од старо Скопје и кратка историја на градот каде беше наведено дека новата железничка е пуштена во употреба ако добо памтам цирка 1980. Не можам да проверам пошто ЦД-то ми е кај пбанкс па нека провери он... мада се сомневам дека го изгубил само нејќе да ми признае ![]() ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |