Од соседството |
Post Reply | Page 123 45> |
Author | ||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#1 Topic: Од соседството Posted: 17-Dec-2008 at 17:07 |
|
малце е вон темава бидејки се однесува на возови на грчки железници, но на следниве линкови се стари слики од грчките возови кои некогаш сообраќале за битола
http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774367/ http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774361/ http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774385/ Edited by anDarko - 17-Dec-2008 at 17:08 |
||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #2 Posted: 17-Dec-2008 at 17:40 | |
ke da se epten stari
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #3 Posted: 17-Dec-2008 at 18:05 | |
Имаш, имаат грешка лугето кој го постирале, таква пруга (760 мм) никогаш не идела кон Битола. Иначе тие се слики од една теснолинејка во „централна грција“ која е туристичка атракција, која за жал ние не ја зачувавме.
Да, стари се но репатирани, и со нив денеска заработуваат пари. Edited by Vladimir P - 17-Dec-2008 at 18:07 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #4 Posted: 21-Feb-2009 at 12:31 | |
Словенските железници имаат 1200 км железничка мрежа и 8.100 вработени. На таја мрежа во 2007 имаат пренесено 19 милиони тони. Во последните 6 години, тон по километар има раст од 4,7 % и планиран раст од 6 % до 2011 и 6.3 % до 2015. Во 2007 имаат транспорт од 16 милиони патници. Број на возови во денот на пругите во Словенија Edited by Vladimir P - 21-Feb-2009 at 13:32 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #5 Posted: 21-Feb-2009 at 12:56 | |
Но добро да не заборавиме колку од возовите што сообраќаат овде не се словенски. Би рекол половина, и повеќе. Сакам да кажам транзитираат или се тргнуваат од Словенија но имаат дестинација надвор од Словенија. Кај нас меѓународни има само 2, и тоа на истата линија. Сепак тоа не е оправдување зошто домашниот сообраќај е слаб. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #6 Posted: 21-Feb-2009 at 12:58 | |
Vladimir mozes da gi najdes istive podatoci za ostanatite balkanski zemji? bi bilo super da moze da sporedime da imame predstava kade sme na toj plan.
Jas imav prilika da se vozam so grckite zeleznici pred 2 godini i moram da priznaam deka bev prijatno iznenaden od vozovite so koi raspolagaat grcite. Povekjeto bea 2-3 godini stari top enterier klimatizirani...stvarno epten prijatno so ogled na toa deka vo grcija vo toj period e nad 40 stepeni. Inaku samite vozovi bea koproizvodstvo Bombarider-Siemens, kako sto se niz cela germanija. A i cenite bea edno prijatno iznenaduvanje....solun - kukus (40 km) karta vo eden pravec bese 1€ !!! Povratna od Solun do Volos (~200km) 11€! Samo za sporedba vo germanija na primer kaj sto sum jas od düsseldorf do essen (40km) vo eden pravec e 11€! |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #7 Posted: 21-Feb-2009 at 13:01 | |
ова повеќе се должи на квалитетот на услугата, брзината, а кај патничкиот и комфорот и цената, па затоа се и овие бројки, ем цела словенија е максимално инфраструктурно поврзана, а и населението не е сконцентрирано пола во љубљана туку народ има по цела држава. Edited by beTon - 21-Feb-2009 at 20:45 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #8 Posted: 21-Feb-2009 at 13:31 | |
Овде е се објаснето патници, товарен, домашен, меѓународен
Словенија е земав прва поради големината на самата земја, што од друга страна ништо не значи, има во соседтството многу по големи но и многу по утепани од нас. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 21-Feb-2009 at 14:08 | |
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #10 Posted: 21-Feb-2009 at 14:23 | |
МЖ - Транспорт има 1485 вработени,
МЖ - Инфраструктура немам податоци, можда Марјан ќе ни каже |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #11 Posted: 21-Feb-2009 at 19:45 | |
Состојбата на дел од железниците во 2007-2008
RENFE - Шпански железници SŽ - Словенечки железници ZSSK - Словачи железници CFR - Романски железници PKP - Полски железници DB AG - Германски железници MAV - Унгарски железници FS - Италиански железници ČD - Чешки железници SNCB - Белгиски железници |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #12 Posted: 22-Feb-2009 at 02:05 | |
Јас знам дека железници минатата година има превезено околу 1 и пол милион патници, што е за 10-тина пати помалку од словенските железници, при горе-долу иста големина на државите. Јас сум да се воведе правилото од Франција, таму каде што возат возови да не биде дозволен автобуски превоз!
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #13 Posted: 22-Feb-2009 at 15:27 | |
Јас навистина не ги разбирам луѓето. Сите пре се возат со автобус наместо со воз, иако им е двојно посакапа картата. А кога ги прашувам сите зошто не со воз, ами како не страшно е, досадно е, долго е... А најглупавото нешто што сум го чул е: не е комфорно. Од Битола 90% од времето се возови со купиња (ако не се лажам, мене барем ми се нема погодено од другите), и во нив има место колку што во бизнис класа во авион нема. Но сепак, тоа е сето менталитет, кој очигледно треба да се смени. Порадо се возат со автобусите на транскоп кои досега 30-тина пати се имаат запалено (не целосно секако), им има откажано воланот на неколку наврати, имаат автобус со вентилација/дупки во шасијата, и автобуси без греење или клима... Не дека другите компании се поарни. Јас мислам дека не треба да се воведе закон да мора со воз, туку едноставно да се воведе закон да мора да има многу понови и подобри (и поисправни автобуси) и со самото тоа компаниите ќе имаат премногу трошоци и пола линии или ќе бидат откажани, пола компании ќе пропаднат, а тие останатите што ќе останат ќе ги дигнат цените двојно. И тогаш ќе има железнички сообраќај. Јас навистина не сфаќам, возот за Скопје се полни цел во Прилеп и Велес, а на враќање се празни цел во Прилеп. Од Битола само 30-тина души има. Идиоти, нема друг збор.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #14 Posted: 25-Feb-2009 at 11:31 | |
Почитуваниот Владимир Петков ме повикува да се вклучам во дискусијава.
Бројот на вработените во ЈП МЖ Инфраструктура - Скопје е приближно ист со бројот на вработените во МЖ Транспорт АД - Скопје, што значи дека имаме по двајца вработени по еден километар отворена пруга, 1400вработени / 700км отворена пруга.
Но не е проблемот во тоа!
Не можеме да очекуваме кај нас да се подобри работењето во железницата само од себе.
За тоа пред се е потребна долгорочна и краткорочна државна стратегија.
Таква за жал мене не ми е позната.
Убаво е да учиме од нашите соседи и пошироко, но стратегијата треба сами да ја направиме.
Кај нас досега, 30 години наназад, се носеа делумни решенија без системска анализа на работењето на транспортниот пазар. Пазарната економија не познава ништо друго освен добивка или загуба. Трансформацијата на Македонски железници не донесе промена на начинот на работа. Со делумни зафати имаме и делумни успеси.
Никаде во светот железниците не се препуштени сами на себе, без директна државна контрола на работењето. Тоа подразбира стручен и организиран сообраќај со директни државни инвестирања во развој и модернизација на железниците.
Кај нас ние талкаме со промена на пристапот кон решавање на проблемите.
Затоа ни се случува тоа што ни се случува и за тоа секој од нас има одговорност.
Поздрав од железничарот по струка и душа.
|
||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #15 Posted: 25-Feb-2009 at 16:53 | |
Abe ne bi rekol deka se idioti, tuku deka i golem del nikogas se nemaat vozeno so asalni vozovi. Covek koj nema oseteno kako e, ne moze tocno da proceni dali e dobro ili loso....ke dojde i kaj nas vreme koga site ke go smenat mislenjeto za zeleznickiot transport. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #16 Posted: 25-Feb-2009 at 18:15 | |
Па да ти кажам право и овие што ги имаме се многу подобри од автобусите кои толку ги претпочитаат. Тоа беше мојата поента, човек кој е скептик и се плаши од јавен транспорт и претпочита да оди со своја кола да речиме од БТ до СК, го сфаќам, има пари, може, па ајде оди. Ама овие ќе платат двојно поскапо да се возат во автобус двојно полош од возот (факт е тоа). Затоа ги нареков идиоти. А тие што не виделе убав воз не ги обвинувам не знаат, ама другите виделе лош автобус а пак се држат до тоа.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #17 Posted: 03-Mar-2009 at 17:18 | |
Јас дури двапати се имам возено со шинобус од Битола до Скопје. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 03-Mar-2009 at 19:04 | |
Ова не ми е јасно, или стварно многу одамна било тоа, пред да се укинат шинобусите |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #19 Posted: 03-Mar-2009 at 19:39 | |
Па не знам како се вика точно, ама во буквална смисла возот беше како автобус (не класично со купиња). Последен пат во тоа се возев во 2006-та. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #20 Posted: 03-Mar-2009 at 20:37 | |
Во народот е популарно назван „ШПАНЕЦ“ по тоа дека е шпански производ, иначе има ознака МЖ 712. И еве ја внатрешноста која стварно е комотна, со доста простор за нозе, свртени седишта за друштво од 4 особи кој можат да комуницираат и најважно можеш да прошеташ и во зорт да дотрчаш до ... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page 123 45> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |