build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 18-Feb-2009 at 21:54

Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 18-Feb-2009 at 22:42
Originally posted by гитардемон


Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови?

Првите „кенеди“ или дизел локомотиви серија 661 во Македонија се пуштени на 13-10-1961 а со тоа и полека повлекувањи парните локомотиви.

Така да Македонија прва се ослободува од парни локомотиви во бивша Југославија.

За жал тоа брзо ослободување на парните локомотиви доведе до тоа да се останати за историја само 3 локомотиви од нормален колосек и 2 лок. од тесен колосек, и тоа во очајна состојба, за разлика од другите тогашни републики кој сочувајќиги дебело ги уновчуваат, во туризам и пропаганда и ко музејски експонати.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 19-Feb-2009 at 03:28
Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 19-Feb-2009 at 07:20
Originally posted by Cloverstack

Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?
 
Изградбата на новото локомотивско депо во Лисиче, придонесе да се забрза целата
работа околу исклучување на парните локомотиви.
Во тоа време интензивно се работеше и на електрификацијата на пругата
скопски јазол Табановци и повзување со електрифицираната пруга во Србија.
Значи и електричните локомотиви беа на прагот на новото локомотивско депо.
Така Македонија целосно ја укина парната влеча, прва на ЈЖ пругите.
Жалам што немарно се однесуваме кон парните локомотиви.
Би додал дека немарно се однесуваме кон железниците во Македонија.
Целиот свој живот го поврзав со железниците.
Покојниот ми татко беше железничар, а еве сега и мојот син дипломец
се судрува со горливите железнички проблеми и се надевам ќе успее
да совлада барем некои од нив, за да ја почувствува радоста на железничарите.
 
Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!
 
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-Feb-2009 at 12:38
Originally posted by Cloverstack

Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?


Најголемата причина е поради тоа што главната железничка артерија север-југ поминува низ Македонија. За разлика од денес, во тоа време па се до деведесетите во Македонија имало  ОГРОМНО ниво на железнички сообраќај кој што вклучувал и меѓународни експреси од највисок ранг. Такво ниво на сообраќај може да се одржи само со модернизација на влечните средства.

Додатна причина е и застареноста на парните локомотиви употребувани кај нас. Најнова технологија меѓу парните локомотиви кај нас била серија 33 која датира од војната. Следуваат сериите 05 и 30. Сите останати се едноставно презастарени дури и за парни локомотиви. 01 на пример, датира од пред првата светска војна а ги имало во многу голем број и користени се до последните денови на парната влеча во СФРЈ.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 20-Feb-2009 at 01:45
Марјан, клипот со ЈЖ 441-301 е вистинско богатство  Cheers
Штета што на нет сега за сега има толку малку архивски материјали од минатото.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 20-Feb-2009 at 13:22
Тоа е така затоа што за разлика од Германија или Швајцарија на пример, овде е забрането да се фотографираат возовите. Резултат: полесно ќе најдеш информација за било што поврзано со железниците во Германија , и тоа од првите денови до денес, отколку за Македонија. Се разбира дека некој тоа и овде го документирал, но пристапот не е отворен за секого.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 20-Feb-2009 at 20:41
Знам дека е уште забрането и се чудам до кога ќе тераме со тој северно корејски пристап, но сепак може барем онакви „официјални“ снимки од минатото да бидат подостапни. Какви се воопшто аргументите за една таква затвореност? Каква корист од тоа?
Dunno


Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 21-Feb-2009 at 01:00
Нема корист. Еден пријател кој живее во Швајцарија ми вика дека се е дозволено да се фотографира , единствено не смееш да пешачиш по колосекот за да не те изгази некој воз. Истата информација ја имам и од интернет контакт од Германија. Се додека овде има луѓе на кои сеуште „им бучи Сутјеска“ во главата ќе биде вака
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 27-Feb-2009 at 18:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 27-Feb-2009 at 18:39
Haaha  My Macedonia ova e blogot na Vladimir! Thumbs%20Up
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 27-Feb-2009 at 18:42
da???LOL ne znaev
pisuvav zeleznicka stanica skopje i toa bese tamuRoll%20eyes
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 28-Feb-2009 at 17:58
Среќна Нова `49,
режија Столе Попов, Вардар филм 1986 година, со парна локомотива серија 33

Прв дел



Втор дел



Железница низ македонски филмови
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 28-Feb-2009 at 18:01
Црвениот коњ
режија Столе Попов, Вардар филм 1980 година, со парна локомотива серија 01




Железница низ македонски филмови
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 02-Mar-2009 at 16:28
Старата железничка станица СКОПЈЕ,
снимена со камера 8mm,
на мојот пензиониран колега Ѓорѓи Лафчиски,
од балконот на неговиот поранешен стан.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 02-Mar-2009 at 18:52
Алал вера за Лафцински што успеал да документира

Иначе повеќе за него и неговата друга преокупација http://www.youtube.com/watch?v=Y7cdonSQb90&feature=channel_page


Edited by Vladimir P - 02-Mar-2009 at 18:53
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 03-Mar-2009 at 11:19
Старата железничка станица СКОПЈЕ,
вагон цистерна во пламен,
снимена со камера 8mm,
од мојот пензиониран колега Ѓорѓи Лафчиски.



Edited by MAPJAH - 03-Mar-2009 at 15:30
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 04-Mar-2009 at 09:31
Одлични клипови Марјан Cheers
 
Него она вагон цистерната како да гори а пожарникарите се качени на неа Eeek3 (или само така ми се чини?)
 
 
Едно прашање до марјан или владимир, доколку некогаш обновиме некоја од парниве локомотиви дали имаме и вагони од тој период да обновиме???
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 04-Mar-2009 at 11:53
Originally posted by vardar

... 
Едно прашање до марјан или владимир, доколку некогаш обновиме некоја од парниве локомотиви дали имаме и вагони од тој период да обновиме???

Се надевам, ако не оваја но догодина ако треба со сила мора една парна локомотива (највероватно серија 33, онаја од клипота погоре Црвениот коњ на Столе Попов) да проработи.
А за вагони има од тој период (само некој до тогаш да ну текне да ги продаде за старо железо)

Па затоа беше мојата борба да се добијат почетни средства за оваја реализација на проектот „Симплон Македонија
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=549&KW=%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&PID=31493#31493
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 04-Mar-2009 at 12:07
Еве еден таков вагон од најстарите, серија Bs 35315
А ги има едно 10-тина слични во подобра состојба од тој период


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.147 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.