|
![]() |
|
Патна мрежа (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 678910 84> |
| Author | |||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#141 Posted: 16-Jan-2009 at 12:30 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#142 Posted: 16-Jan-2009 at 12:34 |
||||||||||||
Малку е нејасно што уствари е побарано од стопанствениците! Ваљда не побарале автопат до дебар?! До дебар треба само еден добар магистрален пат со 2 или 3 три ленти и одлично ќе си ја врши работата. Моментално патот е за никаде, ама колкушто знам се работи тамо моментално!
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#143 Posted: 16-Jan-2009 at 12:47 |
||||||||||||
![]() Кога сме на оваа тема Албанците почнаа да ја градат првата делница од ~20км од т.н. Арберски пат односно Тирана-Дебар. Профил на магистрала. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#144 Posted: 22-Jan-2009 at 15:42 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#145 Posted: 22-Jan-2009 at 17:35 |
||||||||||||
|
После фијаското на проекти како обиколницата и двата преостанати сегменти од К10, ова ми звучи како празна најава. Во секој случај министерот треба конечно да даде објаснување зошто на Македонија како автопати и се потребни ем Миладиновци-Штип ем Отовица-Штип (особено во оваа фаза на развој).
Се уште ни најмалку не не убедија во логиката за аеродромот, а сега еве планираат уште почудни решенија за негово сообраќајно поврзување. Што се случува побогу ![]() Edited by Cloverstack - 22-Jan-2009 at 17:36 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#146 Posted: 02-Feb-2009 at 04:42 |
||||||||||||
|
http://prespasky.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4683&Itemid=221 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#147 Posted: 05-Feb-2009 at 17:55 |
||||||||||||
|
Оставајќи ги на страна случувањата со името на автопатот и еве да прифатиме дека финансирањето ќе се одвива како што било претходно зацртано, не може да се премолчи постојаното одложување.
Почеток во 2010, градба најмалку 4 години?!? Колку години припрема и ефективна градба се потребни за 20-тина кулометри??? Да потсетам дека оваа делница требаше да биде готова до 2004, не до 2014 (мада не оставиле простор да им се верува дека дури и вака лабав рок ќе испочитуваат, па испаѓа дека треба да бидеме среќни доколку навистина се реализира и до 2014). Од 2004 навака скоро секоја година најавуваат дека кај да е ќе започнат со работите. Роковите по обичај се менуваат и се менуваат, а на терен уште нема ништо... До кога вака? ![]()
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=14&tabid=1&EditionID=1615&ArticleID=107046 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#148 Posted: 26-Feb-2009 at 00:33 |
||||||||||||
|
Позитивни сигнали.....
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#149 Posted: 26-Feb-2009 at 22:44 |
||||||||||||
|
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=29435#29435 мало дополнување ова се локални краци долж Р-503 и Р-505 но не и обновување на регионалниве правци, за ова владата има иницијатива за Р-505, но малку ме буби зошто тогаш има и кај општината најава за реконструкција на регионалниот пат во Долно Дупени во должина од 800 метри. Edited by Cloverstack - 26-Feb-2009 at 23:01 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#150 Posted: 05-Mar-2009 at 02:12 |
||||||||||||
|
Денеска имав една ноќна вожња и можам да кажам дека сум и делумно и разочаран и задоволен од нашите магистрални патишта. Од автопатите сум задоволен, но искуството со магистралните патишта кажува нешто спротивно. Ми се деси да соберам шише пластично, ама среќа не под тркало, па само малку затропа нешто под кола и беше обична зафрканција. Ова беше некаде пред наплатна рампа во гостивар (према Скопје), тамо кај што почнува автопат. Задоволен сум пошто колку што јас приметив за овој пат, редовно се оддржува со сол и песок, но има голем дефицит од сигнализација по пат. Има голем број остри кривини кои не се обележани предходно со знак, а исто и има доста одрони поради временски прилики. Нормално е да има одрони, ама не е нормално цели блокови со големина на цигла да стојат така на пат, има служби кои потфрлиле.
Инаку еве неколку слики што е направено на патот маврово-дебар кои до скоро се реконструираше. На делот од маврово до жировница е само направено едно каналче од страна за вода и толку. Триесет сантима највеќе му давам.Сликиве се од патот маврово-дебар, делот маврово-жировница. Еве на оваа слика може и некој ситен одрон да се примети... ![]() ![]() ![]() А на делот од жировница па натака према дебар е работено и доста асфалт е среден. До каде е незнам, пошто возев само до бигорски, ама мислам дека е скроз до дебар. Edited by lslcrew - 05-Mar-2009 at 02:15 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#151 Posted: 07-Mar-2009 at 16:08 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#152 Posted: 07-Mar-2009 at 18:36 |
||||||||||||
|
Отсекогаш сум се прашувал зошто за да се стигне до Македонски Брод мора да се сврти пола Македонија. Но ете ќе се реши, и баш ми е мило. А за ова со 8-те милијарди, па Грција колку милијарди ли само должи меѓународно, па пак инвестира купува и оружје и бескорисни работи од многу многу милиони (милијарди). Зошто не би можеле и ние, сепак се исплаќаат некои долгови и во рок од 50 години.
|
|||||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Raisinloaf
Senior Member
Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
Quote Reply
#153 Posted: 08-Mar-2009 at 21:09 |
||||||||||||
|
Започнува изградбата на регионалниот пат Р-112
Денеска започнува изградбата на регионалниот пат Р-112 Коњско- Кожув, соопштуваат од владата. Заменик претседателот на Владата Зоран Ставревски, денеска во 15.00 часот ќе присуствува на поставувањето на камен темелник за изградба на регионалниот пат Р-112 Коњско- Кожув, се вели во нивното соопштение. Свое обраќање ќе имаат и министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски и директорката на агенцијата за државни патишта Наташа Велковска. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#154 Posted: 08-Mar-2009 at 22:16 |
||||||||||||
|
Браво за патот до Мак. Брод. Може би со овој пат повторно ќе заживее и единствената наша воена фабрика во Самоков.
НО, денеска темелно ја разгледував патната инфраструктура на нашите соседи Албанија, Бугарија и Србија. Во сите земји автопати се градат на големо. Во Албанија се гради Драч-Приштина (ислучително тежок терен и доста долга траса), во Србија се градат Ниш-Софија и Ниш-Скопје, скоро се ошекува и започнувањето на Хоргош-Пожега, во Бугарија се гради Софија-Ниш, Софија-Солун, Пловдив-Истамбул и Стара Загора-Варна. Кај нас освен Скопје Ринг (13 км), Табановце-Куманово (7км), за друго незнам ништо. Дали некој знае дали се работи на автопатот меѓу Демиркапијска Клисура и Гевгелија? За најкасно 10 години мислам дека би морале да ја добиеме целосната автопатска мрежа во Македонија. Јас направив една моја замисла на мрежата. Со ЗЕЛЕНО се прикажани автопатите, а со ЦРВЕНО брзите магистрали (или како и да би се викале кај нас, во Хрватска се Brza cesta, а во Словенија-Hitra cesta, нешто како патот Тетово-Гостивар, односно без лента за застанување). Aвтопат Битола-Прилеп-Велес-Штип мислам дека е неопходен затоа што ги врзува најважните наши градови. Потоа со брзи магистрали би ги врзал Струмица-Радовиш-Штип-Кочани. Прстен околу Охридското Езеро исто така мислам дека е неопходен поради огромниот број на возила во летниот период и тоа Градиште-Лагадин-Охрид-Струга-Ќафасан. http://s415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/?action=view¤t=Makedonijakartapatista-1.jpg |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#155 Posted: 08-Mar-2009 at 22:17 |
||||||||||||
|
UPS
![]() ![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#156 Posted: 08-Mar-2009 at 22:23 |
||||||||||||
|
Андреј, мислам дека си ги пропуштил магистралните правци Битола-Ресен-Охрид, а краковите на Струмица-Радовиш-Штип-Кочани мислам треба да се продолжат од Струмица-Валандово-Гевгелија и Кочани Делчево-Бугарска граница. Со тоа мислам добро би се затворила патната мрежа во МК. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#157 Posted: 08-Mar-2009 at 22:37 |
||||||||||||
|
Не сум ги пропуштил, едноставно не мислам дека треба да се градат автопати на овие делници
. Охрид-Битола (виа Ресен) не мислам дека има потреба од автопат, тој во добар дел си е 3 лентов пат а и протокот на возила е слаб. Стумица-Гевгелија (виа Валандово)- теренот е ужасно тежок, протокот на возила е слаб а Валандово не е ни економски, ниту никаков друг центар. Кочани-Благоевград исто: тежок терен со слаба фрекфренција на возила, плус врската со Бугарија (особено со Софија, Варна и Бургас како пристаништа) е воспоставена преку Куманово-Ќустендил-Перник-Софија К8. Мислам дека со темелна реконстукција на овие патни правци би ја завршиле работата.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#158 Posted: 08-Mar-2009 at 23:29 |
||||||||||||
|
Ако веќе зборуваме за во иднина,мислам дека автопат Битола-Ресен-Охрид би бил неопходен,тој би ги поврззал најголемите наши градови(Битола,Прилеп,Велес) и скоро цела источна Македонија со Охрид.
|
|||||||||||||
|
build.mk, гради форумска историја
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#159 Posted: 08-Mar-2009 at 23:56 |
||||||||||||
|
Андреј, не те сфатив со црвениве правци, дури сега гледам дека си мислел на автопатско решение без споредна лента за запирање. Јас лично мислам дека такви и воопшто нема потреба да се градат бидејќи цената нема значително да им биде поевтина одколку стандардните. Друго мислам дека никој не го споменува патниотправец Катланово-Велес, кој сите го сметаме за автопат а е со карактеристики на магистрален пат, со премногу остри кривини, воопшто не безбеден во клисурата и со лимити од 60км/ч на повеќе места. Мислам дека паралелното градење од другата страна (до Велес-Катланово) мора да се направи што поскоро, иначе тој коридор не би бил комплетен. Како и да е патот Ресен-Охрид мора да претрпи добро реновирање, проширување со 3та лента по целата должина и нов асфалт по целата должина. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#160 Posted: 09-Mar-2009 at 00:08 |
||||||||||||
|
Андреј, јас би го додал и автопатот Битола-ГР како дел од коридорот 10
(Велес - Прилеп - Битола - Лерин - Игуменица ја претставува гранката Д на коридорот 10)
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Post Reply
|
Page <1 678910 84> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |