build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 07-Mar-2009 at 13:46
Originally posted by Vladimir P

Прекрасна репортажа, за еден воз, БРАВО !
Една грешка им се промакнала на железничарите кој го информирале Марковски.

Постојат три гарнитури на „Шпанци“
МЖ 712-103 716-103 712-104
МЖ 712-105 716-105 712-106
МЖ 712-107 716-107 712-108


KAДE E МЖ 712-101 716-101 712-104 ???

Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:35
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 07-Mar-2009 at 14:04
Од некогашните 20, денес во употреба се само две гарнитури, кои сообраќаат на линиите Скопје-Кичево и Скопје-Кочани, а две се дадени во Фабриката за шински возила во Велес, каде што чекаат за преуредување на ентериерот.
 
Владимир мислиш 3 се во употреба плус тие два во велес или 3 се на се? И дали има некое инфо околу тие што се во велес кога ќе бидат готови?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 07-Mar-2009 at 21:06
Originally posted by MAPJAH

KAДE E МЖ 712-101/716-101/712-104 ???


Мала грешка, мислиш MЖ 712-101 / 716-101 / 712-102

Во Колска - Велес на обнова


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 07-Mar-2009 at 21:11
Originally posted by vardar

Од некогашните 20, денес во употреба се само две гарнитури, кои сообраќаат на линиите Скопје-Кичево и Скопје-Кочани, а две се дадени во Фабриката за шински возила во Велес, каде што чекаат за преуредување на ентериерот.
 
Владимир мислиш 3 се во употреба плус тие два во велес или 3 се на се? И дали има некое инфо околу тие што се во велес кога ќе бидат готови?

Во употреба

MЖ 712-103 / 716-103 / 712-104
MЖ 712-105 / 716-105 / 712-106
MЖ 712-107 / 716-107 / 712-108

И на обнова

MЖ 712-101 / 716-101 / 712-102
MЖ 712-109 / 716-109 / 712-110
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 07-Mar-2009 at 21:13
MЖ серија 712 MACOSA (или нашки „ШПАНЕЦ“)

MЖ 712-103 / 716-103 / 712-104



MЖ 712-105 / 716-105 / 712-106



MЖ 712-107 / 716-107 / 712-108

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 08-Mar-2009 at 00:55
знам дека имате дискутирано за ова, ама личи како воопшто да не одржуваат хигиена на возовиве, на колку време ги чистат?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 08-Mar-2009 at 01:01
Originally posted by zabegan

знам дека имате дискутирано за ова, ама личи како воопшто да не одржуваат хигиена на возовиве, на колку време ги чистат?

Стара болка, на овој народ и држава, нехигиена
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 08-Mar-2009 at 01:09
 

Не би ја лоцирал нехигиената како вистинскиот проблем, народов во суштина е завидно чист. Проблем е односот кон она што не е лично наше туку што го споделуваме и што треба да е заедничко добро.

Работи ли онаа перална во депото лисиче? Барем за надворешната нечистотија на возовите менталитетот на народот не е толку битен и може да се превземе нешто веднаш.


Edited by Cloverstack - 08-Mar-2009 at 01:10
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 08-Mar-2009 at 01:20
епа јас за надворешната најмногу зборев за надворешниот изглед, самото тоа што се нечисти ги прави да изгледаат старо и грдо
а внатрешноста сум немал прилика да видам како изгледа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 08-Mar-2009 at 01:22
Пералната си постои, ама никој не ја употребува затоа што најверојатно е расипана. Знаете ли колку пари треба да се поправи една перална, ехееејBig%20smile.
Него, мене Шпанциве ме интересираат. Му верувам повеќе на Владимир, отколку на новинарот кој пишува дека има само два Шпанци, но често се случува едвај еден да се прикрпи за кон Кочани, а за Кичево се оди со класични вагони и Кенеди.
Затоа, ако некој знае, нека пише кога ќе бидат готови Шпанците во Колска.
Пред или по 2040 годинаNaughty!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 08-Mar-2009 at 01:28
Previous Ај уште еден "off", народот е болно чист но до својод праг, надвор е сосема друг.
Тоа важи и за локомотивите и возовите - не им се дома.

Иначе четките во депо мислам дека не се веќе исправни, но секако тоа не е оправдување за ваквиот изглед на истите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 08-Mar-2009 at 01:33
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by vardar

Од некогашните 20, денес во употреба се само две гарнитури, кои сообраќаат на линиите Скопје-Кичево и Скопје-Кочани, а две се дадени во Фабриката за шински возила во Велес, каде што чекаат за преуредување на ентериерот.

 Владимир мислиш 3 се во употреба плус тие два во велес или 3 се на се? И дали има некое инфо околу тие што се во велес кога ќе бидат готови?

Во употреба

MЖ 712-103 / 716-103 / 712-104
MЖ 712-105 / 716-105 / 712-106
MЖ 712-107 / 716-107 / 712-108

И на обнова

MЖ 712-101 / 716-101 / 712-102

MЖ 712-109 / 716-109 / 712-110

 
е сега ова бројкава од дваесет шпанци која е логикава, ајде знам дека терале и низ југославија неколку оној марибор-битола, еве да имало за кичево четири, за кочани четири и за битола четири, но и тоа ми е многу!?

кажи Владимир што е и како е со оваа бројка од дваесет дали можеби завршил  дел и во другите републики? мислам имам еден видено во хрватска или србија но некако матно ми е се сеќавам според боите бело-црвена, без онаа портокаловата што кај нас е подоцна додадена.

Edited by beTon - 08-Mar-2009 at 01:40
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 08-Mar-2009 at 01:37
Овакви слики можам до бездоглед да постирам - постоеле „ШПАНЦИ“во МК

МЖ 712-017 и МЖ 714-019



А да, во Србија се плави со бело, а во Хрватска сини со бело


Edited by Vladimir P - 08-Mar-2009 at 01:42
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 11-Mar-2009 at 12:30
Сите 20 „Шпанци“ што се споменуваат работеа во Македонија. Во Србија и во Хрватска се друга подсерија и не влегуваат во оваа бројка од 20. Нашите беа троделни а нивните дводелни. Во времето кога беа нови внатре беа многу удобни а на патувањата имаше и музика , најверојатно од радио. Во тоа време (втората половина на седумдесетите), знам дека ова ќе ви звучи како научна фантастика, беа совршено чисти.
Системот за далечинска контрола на составени гарнитури што го има 712 дозволува составување до 3 гарнитури и управување од едно место.
Имаше утрински воз кој беше составен од 3 гарнитури „Шпанци“ , тргнуваше од Скопје и во Велес се делеше за Кочани, Гевгелија и Битола. На враќање гарнитурите повторно се составуваа во Велес и така возеа до Скопје.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 11-Mar-2009 at 13:14


А каде сме сега, 30 години подоцна... Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 11-Mar-2009 at 13:57
Originally posted by Cloverstack


А каде сме сега, 30 години подоцна... Ohno

"Back to the future" или назад да ја фатиме иднината.

Иначе да дополнам за „шпанците“ средната кола беше 1 класа, а крајните две 2 класа.
А меѓу другото имаше и стјуардеси со послужување на слатки и освежителни пиалоци.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 11-Mar-2009 at 17:45
Владимир сигурно се качил на некој друг воз Во „Шпанците“ немаше стјуардеси ниту се послужуваше нешто од страна на железницата. Единствено одеа по возот и продаваа сокови и слатки, летно време и сладолед, луѓе кои не работеа за железницата
Средниот вагон не беше од 1 класа туку од 2 ра , само предниот дел од едниот управувачки вагон (16-18 седишта) беше од прва класа а покасно и тоа исчезна. На истото место во другиот управувачки вагон се наоѓаше товарниот простор, како што е и денес впрочем.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 14-Mar-2009 at 01:58
Денес Шпанецот не е ни 1-ва ни 2-ра класа, не се почитува ограничувањето на багажот за еден патник, не сообраќаат дневно во доволен број за да нема гужви наутро и навечер, а дел од овие Шпанци често се расипуваат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 16-Mar-2009 at 08:42
Originally posted by polval

Владимир сигурно се качил на некој друг воз Во „Шпанците“ немаше стјуардеси ниту се послужуваше нешто од страна на железницата. Единствено одеа по возот и продаваа сокови и слатки, летно време и сладолед, луѓе кои не работеа за железницата
Средниот вагон не беше од 1 класа туку од 2 ра , само предниот дел од едниот управувачки вагон (16-18 седишта) беше од прва класа а покасно и тоа исчезна. На истото место во другиот управувачки вагон се наоѓаше товарниот простор, како што е и денес впрочем.

Ме стави во ндоумица за служење во возот, да не сум помешал со Пелагонија експрес за Битола, но секако ќе проверам.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 22-Apr-2009 at 05:13
Знае ли некој како се покажала 462-001?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.371 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.