![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 45> |
Author | ||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
|
Е да, вака нешто, само не ми текнува дали се возев во овој, или во некој погнасен. ![]() Интересна е оваа варијанта, мене ми се допаѓа, ама сепак купе си е купе. ![]() Edited by maestro - 03-Mar-2009 at 21:35 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Maestro, битно е и во кој од Шпанците си се возел, овој е најтазе реконструираниот
![]() Мое мислење е дека кога Шпанецот не е преполн со патници е дури и покомотен од класичните гарнитури. Посебно овој на сликава којшто има навистина удобни седишта. Треба да се истакне дека низ Европа ги исфрлаат класичните гарнитури со купеа и секаде воведуваат ваков тип на возови. Е сега, кога е гужва кај Шпанците се јавува гооолем проблем каде да се стави багажот, е тогаш стварно не е пријатно за патување. |
||
![]() |
||
BlacK ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
|
Ali tapacirov UBIJA!!!!Kolku e s`mo perverzen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uste kristalni lusteri i Snoop Dog na separe fali!!!!Strasna rabota !?!?!?! Edited by BlacK - 04-Mar-2009 at 12:20 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Да не случајно се користел вагонов за бордел некогаш?
![]() ![]() P.S. BlacK, замисли да е и розев однадвор ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
BlacK ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
|
Pa nisto poinakvo od roze,da se kompletira dozivljajot
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто од соседството надоврзано на темата за краш тест
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&KW=%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%88&PID=32145#32145 за безбедноста на машиновозачот кој во случајов кој се десил пред некој ден во Словенија удирајќи во камион но имале среќа да побегнат према назад и да се спасат, така да никој не е повреден. ![]() ![]() Превземено од http://www.vlaki.info И нешто пред тоа, каде поново среќно се се завршува ![]() ![]() Фото: Дејан Ркман (човекот кој ја направи и репортазата од МК која ја има на форумов) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Кога и нашиве би се договориле со Србија, би ги смалиле сталните каснења и стоење по граници. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Sargan 8 SerbiaШарганска 8 Србија
|
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Shargan 8 SerbiaШарганска 8 Србија
|
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ех, а каде е тука Македонија и железничкиот сообраќај? Се радувам на тоа што Владата сака да гради, ама се прашувам од каде пари за коридорите во услови на финансиска криза?
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Bosphorus Europa-express
Во понеделник 16-03-2006 во 8:30 од Љублана тргнува за прв пат „Bosphorus Europa-express“ за Истанбул т.е. Halkali. Веста не би била чудна доколку овој специален воз ќе вози уместо досегашните 64 сати растојанието од 1577 км. ќе го извози за само 37 сати. Това е договор помеѓу Словенија, Хрватска, Србија, Бугарија и Турција да нема менување на посади и локомотиви и чекање на граници, така да се вози во еде цуг. Локомотивата на тој воз е повеќе системска ES 64 F4 „Helga" упарена со дизел електрична локомотива ER 20 "Herkules" како резерва и за делод од Ниш до бугарска граница каде пругата не е електрифицирана. ![]() фото од www.railcolor.net ![]() фото Cokla, Словенија Па се надевам дека вакви соработки ќе се прошират и ние ќе влеземе во некој игри ако нашите јужни соседи почнат да гледаат порационално и економски. Edited by Vladimir P - 16-Mar-2009 at 00:41 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Зарем е можно границите и промената на локомотиви да го дуплираат времето на патување?
![]() Во каква состојба се пругите на предложенава траса Владимир? Во однос на максимални брзини? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Иначе забравив да спомнам дека се работи за теретен воз, што значи дека е по приоритет последен во хиерархија, за разлика од овој каде се усогласени времињата како секој патнички.
Па затоа до сега тој пат од 64 би требало да го помионе за 37 часа, но да видиме ! Тргнувањето од Лублана ![]() Фото: milchy Во Хрватска не дозволиле да влече туга локомотива па е приклучена нивна локомотива !? ![]() Фото: pikoc89 До сега во Шид закаснил само 3 мин, а во Нов Белград некој минут пред време Слика од 19:30 во Белград каде е првобитна композиција во србија нема потреба од локална локомотива ![]() Фото: Gruber!! Најтешкиот дел тек сега доаѓа Ниш - бугарска граница каде на некој делници ќе треба да иде и со 10 - 20 км/час Ќе го пратииме и понатаму ... ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Веста на германска тв
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Стигна и пред планираното време само за 33 часа Убава споредбена табела, па проценете сами. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Одличен тајминг... интересно е да се види и компарација меѓу чинењето на четирите варијанти.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Нигдека не налетав на тој податок до сега но сигурно е негде во рангот на бротскиот по цена но далеку побрз и по еко, што е огромен фактор. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
БУГАРСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ИНФРАСТРУКТУРА, ВОЗЕН ПАРК И СТАНИЦИ:
Бугарија е земја каде што се пресекуваат 4 меѓународни желензнички коридори и тоа 4 (Солун - Софија - Романија - ...), 8 (... - Македонија - Софија - Бургас), 9 (Александрополис - Стара Загора- Букурешт-...) и 10 (Истамбул-Софија-Белград-...). Железничката интраструктура се управува од компанијата НКЖИ (Национална Компанија за Железопатна Инфраструктура), во коа се вработени 15 700 лица. ![]() Должината на пругите е околу 4300 км или по 40 км пруга на 1000 кв. км. Електрифицирани се скоро сите главни правци. Со двоен колосек се пругите Софија-Варна, Софија-Бургас, Пловдив-Свиленград и Горна Орјаховица-Русе. Во земјата постојат 8 главни железнички коридори и тоа: 1. Калотина (СР)-Софија-Пловдив-Свиленград (ТР) со зелено. 2. Софија-Горна Орјаховица-Варна со темно сино. 3. Софија-Карлово-Карнобат-Варна или Подбалканската пруга со жолто. 4. Русе (РО)-Стара Загора-Подоква (ГР) со розево. 5. Софија-Радомир-Кулата (ГР) со црвена. 6. Софија-Ќустендил(МК) со светло сина. 7. Мездра-Видин (РО) со црна. 8. Пловдив-Стара Загора-Бургас со портокалова. ![]() Бугарија е железнички поврзана со сите соседи освен со Македонија. Со Србија на едно место кај Калотина. Со Грција на едно место кај Кулата, со Романија кај Русе и со Турција кај Свиленград. Во градба се линиите кон Романија, кај гр. Видин преку Дунав Мост 2 и со Грција кај Подоква-Александрополис. Ако ја вклучиме и пругата кон Скопје и овие во градба, има вкупно 7 поврзувања. ![]() БУГАРСКИ ДРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ: „Български държавни железници“ ЕАД е главната компанија за вршење на железнички транспорт во земјата со околу 17 800 вработени и централа во Софија. Засега е единствената компанија што нуди патнички превози, додека за делот за превоз на товар интерес пројавиле 4 други приватни фирми кои оперираат во земјата. БДЖ има неколку главни депоа и тоа во Софија, Пловдив, Варна, Русе, Горна Орјаховица, Плевен и Стара Загора. ПОДВИЖЕН СОСТАВ НА БДЖ (ПАТНИЧКИ): ДИЗЕЛ-околу 800 дизел локомотиви и 70 дизел шинобуси. ЕЛЕКТРИЧЕН-405 локомотиви и 170 електрични моторни возови. Најсилните локомотиви во нивниот состав се доставени во почетокот на 90тите от фабриката во Крајова, Романија со моќ од 5400 kW. Има и неколку Сименс локомотиви како и 25 пара (значи 50) воза Сименс Дезиро. Сименс Дезира-та: ![]() ![]() Останати патнички возови: ![]() ![]() ![]() ![]() ПОДВИЖЕН СОСТАВ (ТОВАРЕН И ЛОКОМОТИВИ): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Локомотива на приватната компанија Булмаркет: ![]() Најважниот инфраструктурен проект во областа на железничката област е изградбата, проширување и електрификација на пругата Пловдив-Свиленград (ТР). Изградбата на 2 колосек и електрификацијата чини околу 300 милиони евра и се изведува на должина од 145 км. Треба да се заврши до летото 2009 со што ќе се овозможи сообраќање на возовите до 160км/час. ![]() ![]() ![]() Други важни проекти се темелната рехабилитација на пругата Софија-Видин, изградбата на мостото кај Видин преку Дунав и поврзувањата со Грција и Романија. ЖЕЛЕЗНИЧКИ СТАНИЦИ ПО ГРАДОВИ: ![]() ![]() ![]() Налетав на еден многу интересен проект кој е туку што воведен и се вика Регионален Влак Софија. Ги опфаќа предградијата и градовите кои гравитираат кон Софија како и градовите во соседните региони (Перник, Радомир, Ќустендил, Благоевград, Дупница, Ихтиман, Септември, Мездра...) како и сите софиски железнички станици. За 150 денари е овозможена дневена карта за целата мрежа која изгледа вака: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Контролна табла за пругата Софија-Пловдив: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Возот Софија-Букурешт-Киев ја поминува границата меѓу Бугарија и Романија на Дунав Мост кај Русе: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() УЖИВАЈТЕ ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
БУГАРСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ИНФРАСТРУКТУРА, ВОЗЕН ПАРК И СТАНИЦИ:
Бугарија е земја каде што се пресекуваат 4 меѓународни желензнички коридори и тоа 4 (Солун - Софија - Романија - ...), 8 (... - Македонија - Софија - Бургас), 9 (Александрополис - Стара Загора- Букурешт-...) и 10 (Истамбул-Софија-Белград-...). Железничката интраструктура се управува од компанијата НКЖИ (Национална Компанија за Железопатна Инфраструктура), во коа се вработени 15 700 лица. ![]() Должината на пругите е околу 4300 км или по 40 км пруга на 1000 кв. км. Електрифицирани се скоро сите главни правци. Со двоен колосек се пругите Софија-Варна, Софија-Бургас, Пловдив-Свиленград и Горна Орјаховица-Русе. Во земјата постојат 8 главни железнички коридори и тоа: 1. Калотина (СР)-Софија-Пловдив-Свиленград (ТР) со зелено. 2. Софија-Горна Орјаховица-Варна со темно сино. 3. Софија-Карлово-Карнобат-Варна или Подбалканската пруга со жолто. 4. Русе (РО)-Стара Загора-Подоква (ГР) со розево. 5. Софија-Радомир-Кулата (ГР) со црвена. 6. Софија-Ќустендил(МК) со светло сина. 7. Мездра-Видин (РО) со црна. 8. Пловдив-Стара Загора-Бургас со портокалова. ![]() Бугарија е железнички поврзана со сите соседи освен со Македонија. Со Србија на едно место кај Калотина. Со Грција на едно место кај Кулата, со Романија кај Русе и со Турција кај Свиленград. Во градба се линиите кон Романија, кај гр. Видин преку Дунав Мост 2 и со Грција кај Подоква-Александрополис. Ако ја вклучиме и пругата кон Скопје и овие во градба, има вкупно 7 поврзувања. ![]() БУГАРСКИ ДРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ: „Български държавни железници“ ЕАД е главната компанија за вршење на железнички транспорт во земјата со околу 17 800 вработени и централа во Софија. Засега е единствената компанија што нуди патнички превози, додека за делот за превоз на товар интерес пројавиле 4 други приватни фирми кои оперираат во земјата. БДЖ има неколку главни депоа и тоа во Софија, Пловдив, Варна, Русе, Горна Орјаховица, Плевен и Стара Загора. ПОДВИЖЕН СОСТАВ НА БДЖ (ПАТНИЧКИ): ДИЗЕЛ-околу 800 дизел локомотиви и 70 дизел шинобуси. ЕЛЕКТРИЧЕН-405 локомотиви и 170 електрични моторни возови. Најсилните локомотиви во нивниот состав се доставени во почетокот на 90тите от фабриката во Крајова, Романија со моќ од 5400 kW. Има и неколку Сименс локомотиви како и 25 пара (значи 50) воза Сименс Дезиро. Сименс Дезира-та: ![]() ![]() Останати патнички возови: ![]() ![]() ![]() ![]() ПОДВИЖЕН СОСТАВ (ТОВАРЕН И ЛОКОМОТИВИ): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Локомотива на приватната компанија Булмаркет: ![]() Најважниот инфраструктурен проект во областа на железничката област е изградбата, проширување и електрификација на пругата Пловдив-Свиленград (ТР). Изградбата на 2 колосек и електрификацијата чини околу 300 милиони евра и се изведува на должина од 145 км. Треба да се заврши до летото 2009 со што ќе се овозможи сообраќање на возовите до 160км/час. ![]() ![]() ![]() Други важни проекти се темелната рехабилитација на пругата Софија-Видин, изградбата на мостото кај Видин преку Дунав и поврзувањата со Грција и Романија. ЖЕЛЕЗНИЧКИ СТАНИЦИ ПО ГРАДОВИ: ![]() ![]() ![]() Налетав на еден многу интересен проект кој е туку што воведен и се вика Регионален Влак Софија. Ги опфаќа предградијата и градовите кои гравитираат кон Софија како и градовите во соседните региони (Перник, Радомир, Ќустендил, Благоевград, Дупница, Ихтиман, Септември, Мездра...) како и сите софиски железнички станици. За 150 денари е овозможена дневена карта за целата мрежа која изгледа вака: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Контролна табла за пругата Софија-Пловдив: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Возот Софија-Букурешт-Киев ја поминува границата меѓу Бугарија и Романија на Дунав Мост кај Русе: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() УЖИВАЈТЕ ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |