Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <1 56789 18> |
Author | |
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #121 Posted: 04-Mar-2009 at 12:32 |
Вагон цистерната гори, а пожарникарите се качени на неа
(туку така не ти се чини !!!)
Да биде ситуацијата многу сериозна,
вагон цистерната била на поранешниот осми колосек во станица СКОПЈЕ
и постоела опасност од нејзина експлозија,
бидејќи била товарена со запаллива хемикалија.
Еве доказ дека безбедноста во железницата е пресуден фактор !!!
|
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #122 Posted: 12-Mar-2009 at 12:35 |
Narrow Gauge in MacedoniaTеснолинејка во Македонија
|
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #123 Posted: 12-Mar-2009 at 12:40 |
Narrow Gauge in MacedoniaTеснолинејка во Македонија
|
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #124 Posted: 14-Mar-2009 at 01:54 |
Што се случува во моментов со "Македонија Симплон"? Дали годинава ќе добие ваква атракција? Пари од министерството за култура се доделија, но никој ништо не говори на оваа тема во медиумите?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #125 Posted: 14-Mar-2009 at 10:55 |
Бојане, знаеш дека сега кај нас се избори, и спомнување на тема која тек треба да се реализира е утопија. Пробав но ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #126 Posted: 30-Mar-2009 at 18:40 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #127 Posted: 30-Mar-2009 at 21:04 |
Добар текст, но со повеќе грешки, се надевам дека во немајќи на доволно податоци, за кој можам да најдам оправдување бидејќи незнам по кој пат повторувам - во Македонија нема музеј на историја на железница и една од ретките земји во Европскиот континент.
Возот тргнувал многу рано од Скопје баш ради наведените тешкотии попат нарочно на еден од најстрмните искачувања на Буковик да биде денски пројден. Возниот ред од 1957-1958 година Возот 3213 од Скопје тргнуваше во 5:40 часот, во Тетово 7:40, во Гостивар 8:27, и тука доаѓаше подвигот на таја траса, така во Кичево пристигаше во 18:00 и двоењето кај Подмоље во 0:56 а пристигнуваше во Охрид во 1:34. Возниот ред од 1937-1938 година Возот 5512 од Скопје тргнувал во 5:47 часот, во Тетово 8:38, во Гостивар 10:02, и тука доаѓал подвигот на таја траса, така во Кичево пристигал во 16:00 и двоењето кај Подмоље во 20:54 а пристигнувал во Охрид во 21:16. Сево ова беше релативно ако попат не искочеше возот од шини и мораше да се врати назат, каде самите патници беа екперти за таа процедура. Од двата возни реда се гледа голема разлика на тајмингот за која разлика како се спомнува и во текстот, е оправката после ратот со недоволна соодветна опрема и потреба за брзо пуштање |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #128 Posted: 30-Mar-2009 at 21:16 |
па добро човеков мислам зборува за возен ред веднаш по пуштањето на пругата, бидејќи информацијата е веднаш после пасусот со должините, информации кои се извадени според него од хрониките од тоа време, значи пуштањето на целосната пруга во употреба.
Edited by beTon - 30-Mar-2009 at 21:16 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #129 Posted: 30-Mar-2009 at 21:52 |
Генерал Харис (Ѓорче Петров) – Мала станица (Скопје) изградена и пуштена е на 26.07.1923 година, така да не станува збор за возниот ред од пуштањето на самиот почеток.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #130 Posted: 30-Mar-2009 at 22:16 |
горе во текстот вели пругата беше пуштена 1922, во тој случај колку што те разбрав ако пругата била почната '22, тогаш кога била завршена целосно, правецот Ск-Ох?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #131 Posted: 30-Mar-2009 at 22:46 |
Г. Петров - Охрид е пуштена 15.07.1922 год. а подоцна на 26.07.1923 се сврзува Г.Петров со Скопје. Така да датумот 26.07.1923 е сврзувањето на Скопје (Мала станица) со Охрид. Затоа нагласив дека има мали грешки во текстот |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #132 Posted: 30-Mar-2009 at 23:01 |
добро тоа го вели и во текстот, сакав да ми потврдиш, значи спорно е само ова околу времето на поаѓање од мала станица по тебе, јас влечам заклучок дека заради редослед со пасусот на годините и тајмингот може да е од дваесеттите, односно истиот и да е точен, бидејќи ти наведуваш време на поаѓање во триесетите...
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #133 Posted: 30-Mar-2009 at 23:17 |
И најобичната логика вели дека тргнувањето во пладневните сати и пристигнувањето на Буковик кое е најкритично место е сулуда идеја, втората логика возот бил за пренос на трупи а подоцна и на снабдување на население, знаеме дека кај селското население денот почнува дакеку пред зори, а патувањето нис тие планински предели и пристигање после полнок на такви терени стварно е огромен ризик и сулудост.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #134 Posted: 30-Mar-2009 at 23:34 |
да прилично нема логика, но од друга страна сите останати информации му се на место, па затоа и јас сум малку збун, евентуално да помешал некоја брзина во прелистување на хрониките и лошо да ја пренел таа информација!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #135 Posted: 19-May-2009 at 20:01 |
На денешен ден 19-05-1906 пуштен е светски познатиот Симплон тунел во должина на: тунел 1=19.803 m и тунел 2=19.823 m, помеѓу Швајцарија и Италија.
По него се наречени и познатите возови Simplon-Orient-Express и Venice Simplon-Orient-Express, од кој еден крак-воз проагал и низ Македонија. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #136 Posted: 28-May-2009 at 10:18 |
На денешен ден, 28-05-1961 - Последно возење на релавија Парис - Букурешт на славниот Orient Express после цели 78 години
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #137 Posted: 25-Jul-2009 at 17:23 |
Владимир неколку слики што верувам ќе те заинтересираат. Превземени од албумот на Владо Дамјановски на Фликр. Сликите се од 1979 година на железничка станица Скопје
1. 2. 3. 4. Edited by pbanks - 25-Jul-2009 at 18:27 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #138 Posted: 25-Jul-2009 at 18:17 |
pbanks, стварно ме заинтересирава прекрасни фотографии.
Но ме чуди годината што ја наведуваш 1979 и што е логично од годиштето на Дамјановски, највероватно локомотива е од возот кој идел од Косово Поле за Скопје (ако е сликана во Скопје), бидејќи во тоа време Македонија веќе одавно нема парни локомотиви. Edited by Vladimir P - 25-Jul-2009 at 19:19 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #139 Posted: 25-Jul-2009 at 18:29 |
Човекот ја има класификувано фотографијата под 1979 година така да дефинитивно е од тогаш
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #140 Posted: 25-Jul-2009 at 19:19 |
Да ја пронајдов таа фотографија со датум - 1979, штета што нема некој детал од околината за локација, но сигурно е во Скопје - станица или лижилница. Благодарам што ги ископа |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 56789 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |