|
![]() |
|
Патна мрежа (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 84> |
| Author | |||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#161 Posted: 09-Mar-2009 at 00:26 |
||||||||||||
|
Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен
да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација. Инаку Кловер за Битола-Граница со ГР, мислам дека нема потреба од автопат иако е дел од меѓународен коридор, во следниве 20 години. Фрекфренцијата на возила е ниска а патот е со релативно кратко растојание (околу 20км). Мислам дека со една темелна реконструкција на сегашниот пат ќе биде сосема доволно. Еве како изгледа таа Брза магистрала (за жал мислам дека немаме ние општо прифатен термин за ваков вид на пат) во Словенија, каде што ги има многу и веројатно разликата во цена споредено со класичен автопат воопшто не е за занемарување.Hitra cesta H-7 Maribor-Lendava-HU (Budapest): ![]() Сосема доволно за наши услови. Но без бетонски прегради како на ТЕ-ГВ. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#162 Posted: 09-Mar-2009 at 00:42 |
||||||||||||
![]() Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#163 Posted: 11-Mar-2009 at 10:36 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#164 Posted: 18-Mar-2009 at 17:58 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#165 Posted: 22-Mar-2009 at 12:18 |
||||||||||||
|
Денеска до израз доаѓа оној педерски однос кој го имаат службите за расчистување према граќаните. Денеска кога треба да се соберат гласовите можевме да видиме најфункционална служба и за два саата да се расчисти и секое ќоше во државава. Се пробиваа дури и неасфалтирани локални патишта. Можеше и армија да се вклучи и све. ЗНАЧИ МОЖЕЛО кога треба да се прибере кајмакот, а друг ден кој ги ебе граѓаните, селата отсечени по неколку недели!
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#166 Posted: 23-Mar-2009 at 13:01 |
||||||||||||
Еве да поткрепам и со фотки за браниците. Столпчињата се оставени и дополнително се поставени браници, а на мостовите се изведени оние стандардни ѕидчиња: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26&PID=34272#34272 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
medo
Senior Member
Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply
#167 Posted: 23-Mar-2009 at 15:55 |
||||||||||||
|
Банкина е хоризонтален дел од патот, помеѓу коловозот и косината, на кој ако има потреба се поставува одбојна ограда (метална или бетонска).
Често за банкина луѓето мислат на одбојната ограда. Во прилог е слика на која е претставен попречен пресек на автопат, а банкината е означена како 'verge'. ![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#168 Posted: 23-Mar-2009 at 16:18 |
||||||||||||
|
Медо фала за илустрацијата. Дали знаеш дали и "shoulder" e аналоген термин?
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
medo
Senior Member
Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply
#169 Posted: 24-Mar-2009 at 09:21 |
||||||||||||
|
Да, shoulder е подобар превод за банкина.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#170 Posted: 24-Mar-2009 at 09:29 |
||||||||||||
|
Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:
1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента? 2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа 3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет и последно 4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк? |
|||||||||||||
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
medo
Senior Member
Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply
#171 Posted: 24-Mar-2009 at 16:54 |
||||||||||||
Бидејќи не сум најстручен за патишта, претпоставувам дека тоа е онаа лента што се обележува од страна обично со бела или жолта боја.
Да, секој пат, улица и сл, мора да има одреден пад за да се одлева водата.
Во размер е цртано, и прикажани се сите слоеви што влегуваат во долниот строј на патот. Генерално патот се дели на долен и горен строј. Значи освен асфалт има и слоеви од толченик во различни фракции во зависност од типот на патот и неговата местоположба.
Добро прашање! Се проектираат да ги содржат сите елементи, но дали се изведуваат и како се прави сето тоа е знак прашалник. ![]() Ако сакаш подетални одговори, би можел да се распрашам. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#172 Posted: 26-Mar-2009 at 03:21 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#173 Posted: 26-Mar-2009 at 10:44 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#174 Posted: 27-Mar-2009 at 01:52 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#175 Posted: 27-Mar-2009 at 09:18 |
||||||||||||
Сега сум тотално збунет
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#176 Posted: 27-Mar-2009 at 12:08 |
||||||||||||
|
neznam dali treba ova ovdee da se kaze vo ovaa niska ama doznav interesen podatok vo Kralstvoto na SHS(Srbi Htvati Sloveni) vo Maekedonija imalo samo 35 km poplocen pat
![]() ![]() ![]()
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#177 Posted: 27-Mar-2009 at 12:13 |
||||||||||||
Па не е чудо воопшто да било толку кратко иако информацијава е непотврдена!Во тоа време ретко кој поседувал автомобил, а главниот масивен превоз на луѓе и стока е со железница. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#178 Posted: 29-Mar-2009 at 10:05 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#179 Posted: 13-Apr-2009 at 08:53 |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#180 Posted: 15-Apr-2009 at 14:44 |
||||||||||||
|
Денеска започнува реконструкција на патот Страцин-Пробиштип, Р-206.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Post Reply
|
Page <1 7891011 84> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |