build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 09-Mar-2009 at 00:26
Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација. Инаку Кловер за Битола-Граница со ГР, мислам дека нема потреба од автопат иако е дел од меѓународен коридор, во следниве 20 години. Фрекфренцијата на возила е ниска а патот е со релативно кратко растојание (околу 20км). Мислам дека со една темелна реконструкција на сегашниот пат ќе биде сосема доволно. Еве како изгледа таа Брза магистрала (за жал мислам дека немаме ние општо прифатен термин за ваков вид на пат) во Словенија, каде што ги има многу и веројатно разликата во цена споредено со класичен автопат воопшто не е за занемарување.
Hitra cesta H-7 Maribor-Lendava-HU  (Budapest):



Сосема доволно за наши услови. Но без бетонски прегради како на ТЕ-ГВ.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 09-Mar-2009 at 00:42
Originally posted by Andrej_LJ

Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација.
Реконструкцијата е во тек. Почна со реконструкција на мостовите. Во рамките на тоа беше прилично подобрена и состојбата со страничните браници (не сум баш убеден дека банкина е точното име). Смена на асфалтот на критичните сегменти е најавена за годинава. А сигнализацијата... дефинитивно е проблем, но не знам дали е паметно човек сега да посака да се интервенира во вертикалната сигнализација, затоа што очигледно е дека тие што во моментов се задолжени за таа работа се неписмени идиоти. Погледни само што се случи на скопската обиколница Wallbash


Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 11-Mar-2009 at 10:36
Започнува изградба на пат кој ќе ги поврзува манастирот Св. Преображение и локацијата каде ќе се гради Свет Крст

Кај манастирот „Свето Преображение“ во Крушево денеска во 17:00 часот ќе биде свечено поставен камен-темелник за изградба на пат кој ќе го поврзува манастирот со локацијата на која е предвидена изградба на Свет Крст.

На свеченото поставување на камен-темелникот ќе присуствуваат Прремиерот Никола Груевски и  Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

Изградбата на овој пат претставува дел од активностите кои се посветени на зачувување на ликот и делото на Тоше Проески и остварување на неговиот сон, манастирот „Св. Преображение“ да стане место кое ќе го посетуваат многумина.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=51549&kategorija=1
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 18-Mar-2009 at 17:58
17:47 Министерот Славески го постави камен-темелникот на северната обиколница на Охрид
  • Охрид, 18 март (МИА) – Во Охрид денеска почнаа градежните активности околу изградбата на северната обиколница - транзитниот булевар „Железничка“, проект за чија реализација се обезбедени 89,7 милиони денари ...bulletПОВЕЌЕ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 22-Mar-2009 at 12:18
Денеска до израз доаѓа оној педерски однос кој го имаат службите за расчистување према граќаните. Денеска кога треба да се соберат гласовите можевме да видиме најфункционална служба и за два саата да се расчисти и секое ќоше во државава. Се пробиваа дури и неасфалтирани локални патишта. Можеше и армија да се вклучи и све. ЗНАЧИ МОЖЕЛО кога треба да се прибере кајмакот, а друг ден кој ги ебе граѓаните, селата отсечени по неколку недели!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 23-Mar-2009 at 13:01
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Andrej_LJ

Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација.
Реконструкцијата е во тек. Почна со реконструкција на мостовите. Во рамките на тоа беше прилично подобрена и состојбата со страничните браници (не сум баш убеден дека банкина е точното име). Смена на асфалтот на критичните сегменти е најавена за годинава. А сигнализацијата... дефинитивно е проблем, но не знам дали е паметно човек сега да посака да се интервенира во вертикалната сигнализација, затоа што очигледно е дека тие што во моментов се задолжени за таа работа се неписмени идиоти. Погледни само што се случи на скопската обиколница Wallbash


Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат.

Еве да поткрепам и со фотки за браниците. Столпчињата се оставени и дополнително се поставени браници, а на мостовите се изведени оние стандардни ѕидчиња:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26&PID=34272#34272
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 23-Mar-2009 at 15:55
Банкина е хоризонтален дел од патот, помеѓу коловозот и косината, на кој ако има потреба се поставува одбојна ограда (метална или бетонска).
Често за банкина луѓето мислат на одбојната ограда.
Во прилог е слика на која е претставен попречен пресек на автопат, а банкината е означена како 'verge'.



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 23-Mar-2009 at 16:18
Медо фала за илустрацијата. Дали знаеш дали и "shoulder" e аналоген термин?
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 24-Mar-2009 at 09:21
Да, shoulder е подобар превод за банкина.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 24-Mar-2009 at 09:29
Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:

1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента?

2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа

3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет

и последно

4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 24-Mar-2009 at 16:54
Originally posted by La Linea

Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:

1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента?

Бидејќи не сум најстручен за патишта, претпоставувам дека тоа е онаа лента што се обележува од страна обично со бела или жолта боја.
Originally posted by La Linea


2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа

Да, секој пат, улица и сл, мора да има одреден пад за да се одлева водата.
Originally posted by La Linea


3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет

Во размер е цртано, и прикажани се сите слоеви што влегуваат во долниот строј на патот. Генерално патот се дели на долен и горен строј. Значи освен асфалт има и слоеви од толченик во различни фракции во зависност од типот на патот и неговата местоположба.
Originally posted by La Linea


и последно

4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк?

Добро прашање! Се проектираат да ги содржат сите елементи, но дали се изведуваат и како се прави сето тоа е знак прашалник. Smile

Ако сакаш подетални одговори, би можел да се распрашам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 26-Mar-2009 at 03:21

Се гради регионалниот пат Куклиш - Банско

Регионалниот пат ЕР-65 од Куклиш до Банско, кој почна да се гради деновиве, планирано е да биде готов до есен. Во изградбата на патот од 8,2 километри, со две асфалтни ленти, ќе бидат инвестирани околу 100 милиони денари од државниот буџет, а делницата ја гради ГП „Гранит“.

Овој пат двојно ќе го скрати растојанието помеѓу Струмица и Банско и значително ќе ја забрза и ќе ја олесни комуникацијата на населението од овој крај, како и транспортот на земјоделски, индустриски и на други производи, кој директно ќе влијае врз развојот на економијата во овој регион. Патот се очекува да биде даден во употреба кон крајот на септември или во првата половина на октомври годинава.За забрзување на регионалниот развој и подобрување на условите за живот на граѓаните Владата до 2011 година за изградба на регионални и локални патишта во државата ќе инвестира околу 200 милиони евра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=BE49D21628855F4DAE512BEF6A1F103A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 26-Mar-2009 at 10:44
Регионалниот пат ЕР-65 од Куклиш до Банско,
Всушност се работи за Р-605
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 27-Mar-2009 at 01:52
Изградба на патишта вредни 11,7 мил. евра


Градежното претпријатие Гранит и Агенцијата за државни патишта потпишаа три договори за изградба на патишта во вредност од 720 милиони денари (11,7 милиони евра).
Договорите се однесуваат на изградба на патниот правец Коњско, реконструкција на регионалниот пат од Лакавица до Неготино и изградба на регионалниот пат на делницата Куклиш-Банско.

Изградбата на патниот правец Коњско до Смрдлива Вода во подножјето на Кожуф е со должина од 17,4 километри и за него ќе бидат потрошени 416,87 милиони денари (6,77 милиони евра), а рокот за изведување е 20 месеци. Реконструкцијата на регионалниот пат од Лакавица до Неготино ќе чини 203,35 милиони денари (3,3 милиони евра), а рокот за изведба е 8 месеци. Државата, пак, за изградбата на регионалниот пат Куклиш-Банско ќе потроши 99,63 милиони денари (1,6 милиони евра). Рокот за изградба на оваа делница ќе биде шест месеци.

http://vecer.com.mk/?ItemID=CBBAC3327C38ED4E9491D8FE57575337
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 27-Mar-2009 at 09:18
Изградбата на патниот правец Коњско до Смрдлива Вода во подножјето на Кожуф е со должина од 17,4 километри и за него ќе бидат потрошени 416,87 милиони денари (6,77 милиони евра), а рокот за изведување е 20 месеци.
Сега сум тотално збунет Question. Колку што јас знам патот треба да ги поврзе Коњско со Ски Центарот Кожуф а не со Смрдлива Вода, до каде што има одличен пат??? Се надевам се работи за познатиот синдром на македонска новинарска прецизност. Друго рокот за изградба од 20 месеци, значи центарот уште барем 1 ако не и 2 сезони ќе биде оставен со сервисниот пат Ohno. Па се работи за само 17,4 км, регионален пат, не за автопат низ Демир Капија.... Страшно.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 27-Mar-2009 at 12:08
neznam dali treba ova ovdee da se kaze vo ovaa niska ama doznav interesen  podatok vo Kralstvoto na SHS(Srbi Htvati Sloveni) vo Maekedonija imalo samo 35 km poplocen pat NaughtyNaughtyBonkBonk
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 27-Mar-2009 at 12:13
Па не е чудо воопшто да било толку кратко иако информацијава е непотврдена!

Во тоа време ретко кој поседувал автомобил, а главниот масивен превоз на луѓе и стока е со железница.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 29-Mar-2009 at 10:05
Свлечиштето се повеќе го голта патот кон Сопиште



Скопје
Регионалниот пат Р-302, кој ги поврзува општините Кисела Вода и Сопиште, станува се поопасен поради свлечиштето што се појави пред влезот во селото Сопиште. Проблемот се појавил пред неколку години. Поради лизгањето на почвата целиот тротоар покрај патот пропаднал во земја, а тоа се случило и со дел од коловозната лента. Обилните врнежи во последниов период го направија проблемот уште посериозен, а делот од патот што е употреблив за возење станува се потесен.

Граѓаните што секојдневно го минуваат тој пат се жалат дека возилата им се оштетуваат, како и дека е речиси невозможно на тоа место да се разминат два автомобили. Според жителите на овие населени места, ако ништо не се преземе, наскоро нема да може да сообраќаат автобусите со бројот 64, кои одат кон Сопиште.

- Свлечиштето веќе станува многу опасно за движење. Да го оставиме на страна тоа што со секое минување оттаму ние си ги уништуваме возилата, ако треба да се разминат две возила нема доволно место, едното може да излета надвор од патот. А со лошите временски услови свлечиштето секој ден се зголемува повеќе. Наскоро може да ни ги укинат и автобусите, па голем број жители нема да имаат како да си отидат дома - се пожалија неколку жители на Сопиште.

Општинарите од Сопиште велат дека и кај нив доаѓаат жители што секојдневно ги молат да преземат нешто околу свлечиштето, но тие им одговараат дека ниту имаат доволно пари, ниту пак се надлежни за тој пат.

- Од последниот пат кога ги известивме медиумите каква е ситуацијата со свлечиштето од Агенцијата за државни патишта не презедоа ништо. Повеќе нема место две возила да поминат на тој пат. Ние сме свесни за ситуацијата во која се наоѓаат жителите, но немаме никаков начин да им помогнеме во ситуацијата. Неколку пати сме реагирале до агенцијата, но оттаму не игнорираат - истакна Игор Трифуновски, портпарол на општината.

Во Агенцијата за државни патишта велат дека веднаш штом ќе се создадат услови за работа тие ќе го направат патот. Досега не можеле никако да реагираат поради лошите временски услови.

- Имаме проектна задача и треба да почнеме со работа, но лошите временски услови ја отежнуваат целата ситуација. Точен датум за отпочнување на работите немаме, но службите најавија дека тоа ќе се случи веднаш штом ќе се подобри времето - објаснуваат оттаму.

Свлечиштето еднаш веќе било санирано, но повторно се појавило. Затоа општинарите бараат од агенцијата уште еднаш да интервенира.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=353&ArticleID=21366
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 13-Apr-2009 at 08:53
Реконструкција на патот Ржаничино – Свети Николе

Од денеска започнува реконструкција на регионалниот пат на делницата помеѓу селото Ржаничино и Свети Николе. На свеченоста ќе присуствува премиерот на државата Никола Груевски, кој ќе има свое обраќање.

Централната свеченост ќе се одржи во центарот на Ржаничино, информираат од владината прес служба.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=53927&kategorija=1
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 15-Apr-2009 at 14:44
Денеска започнува реконструкција на патот Страцин-Пробиштип, Р-206.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.076 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.