![]() |
![]() |
![]() |
Урбани автопати - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 13> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Планирани се надвозници по цела должина на Јужен Булевар. Како што кажав, тој всушност не е булевар во права смисла на зборот, туку автопат. Крстосници не смее да има, ќе има само денивелирани премини (клучки и обични надвозници) Надвозниците всушност ќе бидат обични мостови - нема да има никаков нагиб, зашто јужен булевар ќе се вкопа испод површина. Ќе поминува во тунел низ центар и засек после Алумина... Тунелот ќе биде релативно ефтин да се изгради, зашто трасата е чиста, па нема класично да се буши низ земја, туку едноставно ќе се ископа голем ров и ќе се покрие. За релативно мали пари можеме да добиеме врвно решение... Пред се извонредно ефикасно! Исто така ќе зачуваме и доста голема површина во центарот. А не е за потценување и тоа што ќе го лансира имиџот на градов многу повисоко. Само да се свестат веќе еднаш дека немаме уште многу време за одлагање... Градов веќе почнува да се гуши, а со нивните смешни импровизации само прават штета. Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:55 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Од Јужен не е изградено скоро ништо (има мал дел, ама тој не е како што треба да е во конечната форма) Јужен булевар не е толку скап колку што мислиш. Соодносот на неговата цена и неговата реална вредност за градот е многу поволен. Друга поволна работа е што тој може да се реализира во фази и постапно да се растоварува сообраќајот. Ниту кај католичка ниту на други места не ни требаат онакви заебанции. Тоа се лоши импровизации кои за жал можат да прераснат и во катастрофални трајни решенија. За прашањето дали треба да се крстиме во Јужен Булевар, мојот одговор е ДА. ![]() Дефинитивно треба да се крстиме во Јужен Булевар, Бул. Крушевска Република и уште неколку помали зафати. Тие се спасот ![]() Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:57 |
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
![]() а ќе има ли измеѓу двата правци на јужен некакво физичко одделување или ќе се остане на „дупла пуна“?
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Нормално бе друже дека ќе има... Уствари надвор од памет е да биде било како друкшие... Плус таму треба да поминува и една од LRT (трамвај) трасите, па рачунај дека ќе има две пруги у средина, најверојатно одделени со заштитни ѕидови. И станиците нормално ќе бидат у средина... Чекај да прочепкам по дисков, мислам имам нешто визуелно и за ова ![]() Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:58 |
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
![]() па не, оти ме буни сегашниот изглед на еден дел од јужен....ама како што кажа веќе тоа треба да се смени...знам на што мислиш исти такви решенија во комбинација со штрасенбан
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве ова го објави министерството за транспорт и врски како дел од тендерот за хотелот позади Рамстор.
Јасно се гледа Јужен Булевар, а имаш дури и димензии... На средина се оставени цирка 8 метри. Јас на планов имам бројни замерки, ама конкретно за ова што праша ти, нема потреба да стравуваш ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 01-Feb-2010 at 05:18 |
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
![]() значи нована уличка до рамстор е привремена? како што читам од планот, тоа треба да биде тн. пешачка улица....
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да привремена е, додека се гради НЛБ и околу НЛБ некои работи... А излезот ќе се врати на стара локација и ќе биде дел од клучката. Само како што можеш да приметиш, го имаат збутано на помала површина, ваљда затоа што Рамстор ги сакал тие неколку десетици квадратни метри за свои потреби ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:16 |
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
![]() да да....и мене баш тој дел ми бодеше око...
|
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
За клучката кај Kонтинентал: таа треба да ги спојува „Крушевска република“ и Северен булевар? Дали Крушевска република треба да се гради паралелно со некој од другите булевари за да може да влијае на метежот?
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Клучката Континентал ја спојува улицата Беласица со северниот булевар. Таа нема никаква врска со Крушевска Република освен тоа што го узурпира просторот за изградба на клучката која ќе ја поврзува Крушевска со Северен Булевар. Инаку Крушевска сама по себе не би придонела за решавање на метежот, туку како неопходна алка во примарната сообраќајна мрежа. Едноставно таа е незаменлива, ниту пак со нејзе смее да се играат играчки... Edited by Cloverstack - 04-Jan-2008 at 23:25 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Да додадам за да биде појасно: Крушевска е потребна токму за сообраќајот на поголеми дистанци да не го оптоварува центарот. Таа е денивелирана и има само три клучки: - спој со Северен Булевар - спој со централната сообраќајна оска на градот (Партизански Одреди - К.Ј. Питу - Јане Сандански) - спој со Јужен Булевар Крушевска дури премостува и два големи булевари (Гоце Делчев и 3-та Македонска Бригада) без да биде поврзана со нив, што е во ред со оглед на нејзината функција, а спротивно на приказните и аргументите што ги наметнуваат саботерите кои запнале да ја бришат или преместуваат. Edited by Cloverstack - 16-Dec-2007 at 19:11 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Извинете може некој да ми каже кој е тој северен булевар или па да пушти дуп или гуп ако има.
Фала унапред |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Го има на претходната страна, пост #14 Сите три урбани автопати се посочени таму. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Гледам многу улици влезени во планот а дали и 50% се изградени од нив. Едно прашање. Дали има некој претстава колку пари треба за оваа патна мрежа што е планирана за Скопје да биде целосно завршена. Реално значи колку пари треба се на се?!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Многу релативно прашање, а не верувам дека било кој знае точно. Но имам на пример прочитано проценки за тунелот под плоштад дека би чинел околу 30 милиони евра, а довршување на урбаните автопати околу 100 милиони. За споредба северната обиколница на Скопје (што се привршува), чини 120 милиони.
Но главно прашање е дали се ова исплатливи инвестиции. Проценките кажуаат дека се доста исплатливи. Овие инфраструктурни објекти би довеле до огромни заштеди во одвивањето на сообраќајот, а би дале и силен директен поттик на економијата. Има и бројни индиректни позитивни ефекти кои не се за потценување. Edited by Cloverstack - 15-Jan-2008 at 02:42 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
JA sum za 200 milioni direktiva u buxet na skopje. Sto od donacii, sto od vlada, sto od trifka, sto od gradot, sto od krediti zaemi. I da se fpregnat site domasni gradezni kompanii i za max godina skopje celo kako sto treba ni guzvi ni nishto.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
hahah 200 milioni a?
![]() mnogu jaka supozicija ![]() tesko izvodilovo ![]() ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не е реално, а не е ни потребно такво форсирање. Ама би бил среќен кога би почнало конечно да се работи на ова. Овие уште не размислуваат да изготват проекти, а камо ли нешто повеќе. Ако си прочитал нешто од тоа што имам постирано порано, јасно ти е дека некои луддаци одат до таму што сакаат да го преместат или избришат Бул. Крушевска Република од генералниот урбанистички план (и тоа со смешна аргументација) Ама мислам дека ако Скопје добие макар приближно нормален буџет и способен градоначалник, овие работи ќе можат да се придвижат со солидна брзина. Со некој понормален буџет, Скопје би можело да почне вакви инвестиции. Бројките ќе изгледаат многу помалку страшни ако се распоредат на повеќе години... А во предвид доаѓа и учество на државата, средства од ЕУ, па макар и задолжување. Ама воопшто целата примарна сообраќајна мрежа во Скопје мора конечно да се заокружува и тоа без глупави импровизации. Трите урбани автопати се врвен приоритет. Edited by Cloverstack - 03-Feb-2008 at 14:32 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Во целост се согласувам со оваа констатација и само би додал дека покрај ова врвен приоритет се и подземните сообраќајници под плоштадот и ГТЦ како и мост на Вардар и подземен премин под Кале и спојување на Бул. Св.Климент Охриидски (бивша ЈНА) со Северниот булевар.
Поправи ме ако грешам Clover!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |