build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 16-Apr-2009 at 03:18

Почна обнова на патот Страцин-Пробиштип

Кај село Крилатица вчера почна реконструкцијата на регионалниот пат Страцин - Кратово - Пробиштип. Најавено е дека обновата на патот, долг 26 километри, ќе биде готова за седум месеци.

- Реконструкцијата ќе се одвива во три етапи. Според планот, очекуваме да биде завршена за седум месеци- изјави премиерот Никола Груевски. За обновата на овој патен правец се предвидени 236 милиони денари или 3,8 милиони евра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E4E2CF9138C0AC4991C6D3826453D3DB

Се обновува патот Страцин - Пробиштип

КРАТОВО - Реконструкцијата на регионалниот пат од Страцин кај Кратово до Пробиштип во должина од 26 километри се очекува да заврши за седум месеци.

„Веќе наесен ќе се видиме на ова исто место кога ќе го предадеме во употреба новиот реконструиран пат што ќе биде многу поудобен и побезбеден за сообраќај. Магистралниот пат е дел од проектот за реконструкција и рехабилитација на уште десет други регионални патни правци во државава поддржан од Светска банка“, рече премиерот Никола Груевски на вчерашната свеченост во Страцин.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6E7537F41F49544ABA4DFB88DCA64582

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 16-Apr-2009 at 13:57
Ќе се прави пат до Трескавец

Се подготвува проект за осумкилометарски пат кој од Прилеп ќе го нап­ра­ви достапен манастирскиот комплекс, до кој сега се стигнува пеш или со џип

Пат до манастирскиот комплекс Трескавец, во должина од осум километри, се пла­ни­ра да биде изграден со пари од Министерството за транспорт и врски и од прилепската локална самоуправа, со што овој значаен споменик на кул­ту­ра­та, со сето свое богатство кое го крие црквата "Успение на Пресвета Бо­го­ро­ди­ца" и со прекрасната околина, ќе биде подостапен за домашните и за стран­ски туристи.

........
http://www.vest.com.mk/?ItemID=820CBBE4F168194BBF6D33E51334CD5F
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 16-Apr-2009 at 15:18

мое мислење е дека треба да се остави вака како што е сега! само евентуално да се истампонира - макадам. а доколку го асфалтираат  патот мислам дека ќе се изгуби онаа досега автентична слика и за околината и за самиот Манастир!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 16-Apr-2009 at 15:25
Originally posted by beTon

мое мислење е дека треба да се остави вака како што е сега! само евентуално да се истампонира - макадам. а доколку го асфалтираат  патот мислам дека ќе се изгуби онаа досега автентична слика и за околината и за самиот Манастир!



Па ја не се слагам со тебе. Ако мислиш дека ќе се наруши афтентичноста или пак ќе се игуби делумно од мирот тогаш мислам дека си грешка. Штета е во денешниве улови кога на достап имаме толку технологии за лесно патно поврзување, штета е да оставиме вакви споменициц дна ветрометина у сред планина без основен пристап. Биди сигурен дека доколку тие што го граделе манастиров да имале услови уште пред векови ќе го направеле патот. Не верувам некое драстично зголемување на бројот на посетители ќе забележиме со патов, секако дека ќе има некое минимално процентуално зголемување , но тоа ќе се должи пред се на оние кои што имале голема желба да отидат, а поради моменталните пристапни услови не отишле. Еве на пример земи го Бигорски, манастирот е залепен за магистрален пат, има голем број посетители, па пак успеал да се зачува афтентичен и воопшто да не се искомпромитира.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 21-Apr-2009 at 10:18
Originally posted by Andrej_LJ

Не сум ги пропуштил, едноставно не мислам дека треба да се градат автопати на овие делници Yes. Охрид-Битола (виа Ресен) не мислам дека има потреба од автопат, тој во добар дел си е 3 лентов пат а и протокот на возила е слаб. Стумица-Гевгелија (виа Валандово)- теренот е ужасно тежок, протокот на возила е слаб а Валандово не е ни економски, ниту никаков друг центар. Кочани-Благоевград исто: тежок терен со слаба фрекфренција на возила, плус врската со Бугарија (особено со Софија, Варна и Бургас како пристаништа) е воспоставена преку Куманово-Ќустендил-Перник-Софија К8.

Защо да не се направи автопат Благоевград-Делчево-Щип-Велес?
Пиринска Македония и Република Македония са изолирани икономически и културно една от друга поради планините и визите по границата, нема нито един автопат между них, нема железница, нема авиони, за кораби да не думаме.
Сега трафико по пато Благоевград-Делчево може и да не е много голем, ама ако падне визовия режим и ако се изгради автопат ке е друго! Това ке е от голема полза както за Източна Р. Македония, така и за Благоевградския регион. Не требе да се бави тоя проект, автопато Благоевград-Р.Македония требе да е приоритет за вашата държава ако иска да се сближи с Пиринска Македония.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 21-Apr-2009 at 10:29
Благоевград добредошол! Cheers

Го делам мислењето со тебе дека на Република Македонија и е потребна патна врска со Благоевград, но најпрво да го изградиме планираниот автопат од коридорот 8 кој е најприоритетен сега за сега. После тоа можеле да размислуваме за два солидни магистрални патишта еден прку Делчево (до Велес), друг преку Струмица коишто комплетно би ги задоволиле обостраните потреби, а за автопат не верувам дека ќе има потреба пошто и не би имало некој којзнае каков проток за да се створи потреба од автопат. До пред да бидат визите во Струмица, а и регионот од другата страна на границата живееја од взаемната економија која сега со визните режими е малку придушена но се надевам во скоро време ќе се оправи ситуацијата. Но сепак при изградба на патишта и железници мислам дека политиките не смеат воопшто да завземват никакво место туку треба исклучиво да се раководиме од потребите на населението, од потребите на економијата и нормално географската логика што во случајот географијата воопшто не е пречка.

За пруги е малку потешко, но за тоа во друга нишка кај железници зборуваме! Баш скоро отворивме муабет за пруга преку Делчево можеме у железница да збориме.

А и за бродови малку потешко.  

Edited by lslcrew - 21-Apr-2009 at 10:35
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 21-Apr-2009 at 12:21
Добренашол! Cheers
Не знам колко е верно, ама четох по вестниците че Коридор 8 ке има два крака - единио през Крива Паланка-Кюстендил, а другио през Делчево-Благоевград. Демек и двата са трансевропейски проекти. Знам че е приоритет за двете държави да се свържат София и Скопие през Кюстендил, сигурно това е приоритет и на европейско ниво, ама за Благоевград и регионите от двете страни на границата приоритет е Благоевград-Делчево. Big%20smile Нали знаеш - всеки си гледа първо в собствения двор.
А що се отнася до политиката, нека и она се намеша ако нейните игри ке помогнат по-бързо да се изградат автопатищата и да има просперитет за населението. Нас тука от 20 години не лажат за автопат "Струма" (София-Благоевград-Солун), за олимпиадата в Атина 2004 требваше да е изградена, а шо стана - един ГОЛЕМ... нема ни автопат ни нищо.

За Петрич-Струмица съм съгласен, требува магистрала да се изгради там. Thumbs%20Up


Edited by Blagoevgrad - 21-Apr-2009 at 12:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 21-Apr-2009 at 16:57
Па ние ако си погледнеме во сопствениот двор, односно во рамките на регионот Македоинија, мислам дека е на некој начин прекршување на тоа што сме се обрврзле на некој начин како држава. И не само "обврската" према Европа туку мислам дека за Република Македонија е од голем интерес да ги комплетира прво коридорите пошто тие и си носат некој поголем профит со себе за разлика од пат којшто е чисто за "домашни" потреби.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 22-Apr-2009 at 11:59
Знам, знам, за републиките ми е ясно аз го написах - они си имат други приоритети, европейски, ама аз думам конкретно за регионите през кои ке минава пато от двете страни на границата - Щип, Делчево, Благоевград и т.н.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 22-Apr-2009 at 12:33

Благоевград, прво добредошол, посебно ми е драго што имаме член на формуот од соседството !Cheers

Ме интересира, дали од вашата страна има некоја иницијатива за оформување на овој коридор? Колку километри е Благоевград од граничниот премин, и каков е патот? Дали некогаш си го возел, на пример до Штип и колку време ти требало? Ова те прашувам бидејќи никогаш не сум одел по тој патен правец и неблагодарно би било да давам коментари на памет.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 23-Apr-2009 at 19:35
Здравей UrbanFreak! Cheers
От наша страна нема никаква инициатива, единственото кое съм чул до сега е проект за рехабилитация на пато до границата, но нищо повече от това.
До македонската граница има 25 километра и е те така изглежда пато:
пато

А това е от другата страна на границата:
делчево
Човеко кой ги е правил снимките е пътувал с велосипед, сигурно не е случайно... Ohno

Аз съм одил само до Делчево, немам спомен за време на пътуване, ама за мене не е нормално таков селски пат да свръзва Благоевград и Р.Македония...
Надевам се че инициативата ке дойде от вашата държава и тия планове шо ги има ке се реализират.


Edited by Blagoevgrad - 23-Apr-2009 at 19:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 25-Apr-2009 at 02:13
Обнова на патот Прилеп-Македонски Брод


Агенцијата за државни патишта вчера ја почна реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп-Македонски Брод во должина од 32,3 километри. Оваа градежна активност е дел од владината програма за обнова на регионалните и патишта во земјава.

Оваа обнова на патот ќе го подобри регионалниот развој на општините Прилеп, Долнени и Македонски Брод, меѓусебната комуникација на жителите од овој дел на Пелагонија и ќе го направи побезбеден патниот сообраќај.

Според министерот за транспорт Миле Јанакиески, овој проект е мала коцка во пакетот мерки за инфраструктурна изградба на земјата, вреден 8 милијарди евра. В понеделник, како што додаде тој, ќе се почне со реконструкција на регионалниот пат Прилеп- Крушево, а паралелно се подготвува проектот за да заврши третата лента на патот Градско-Прилеп, што се очекува да започне 2010 година.

Во наредните два месеца ќе почне постапката за концесија за патиштата во Македонија каде приоритет е Коридорот 8, патниот правец Прилеп-Велес се до албанската граница, патниот правец Миладиновци - Штип и други правци кои се дел од владината програма.

Реконструкцијата на регионалните и локалните патишта се реализира во соработка со Светската банка. Тоа е пакетот од 140 милиони евра кој ќе се реализира во 2009, 2010 и многу малку во 2011 година.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=2255244B0305DC4EA6100944B7B930AF

Се реконструира патот од Прилеп кон Брод

Почна реконструкцијата на патот Прилеп - Македонски Брод, долг 32 километра, која треба да заврши за осум месеци. Со реконструкцијата на патот, кој поминува низ неколку општини, ќе се подобрат условите и безбедноста во сообраќајот.

- За реконструкцијата на патот ќе се вложат 283 милиони денари. Со овој потег ќе се овозможат подобри услови за одвивање на сообраќајот во овој регион, како и економски развој - рече Наташа Валканоска, директор на Агенцијата за патишта на Македонија.

Проектот за реконструкција на патот Прилеп - Македонски Брод е дел од пакетот за реконструкција на регионалните и локалните патишта во земјата. Од понеделник ќе почне и реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп - Крушево.

- Проектот за обнова на регионалните и локалните патишта во земјата е поддржан од Светската банка. До 2011 година за реконструкција на патиштата ќе бидат инвестирани 140 милиони евра - рече министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. За два месеца треба да почне постапката за издавање на патиштата под концесија. Приоритет ќе биде Коридорот 8.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=D6B37EEF4C57A94DBD9B48FD44445DA5



Edited by lslcrew - 25-Apr-2009 at 02:18
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 27-Apr-2009 at 09:18
Денеска започнува реконструкција на регионалниот пат Прилеп-Кривогаштани!

ЗАПОЧНА РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ПАТОТ ПРИЛЕП- КРУШЕВО

141 милион денари ќе бидат инвестирани во реконструирањето на патниот правец- Прилеп- Крушево, чија реализација започна денеска. Патот Р-516 во должина од 21, 95 км. се очекува да биде завршен за 6 месеци.

Ресорниот министер Миле Јанакиески ги најави и новите проекти на Агенцијата.

Новата делница ќе ги поврзува Прилеп, Кривогаштани и Крушево, како и повеќе населени места.


www.sitel.com.mk



Edited by lslcrew - 27-Apr-2009 at 19:12
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 27-Apr-2009 at 19:47
Започна реконстрикцијата на регионалните патишта во Прилеп
Понеделник, 27 Април 2009 16:51

brod%201

Денес напладне започна реконструкцијата на патниот правец Прилеп - Крушево. Оваа реконтрукција се очекува да биде готова за 6 месеци, а ќе чинела сто четириесет и еден милион денари, рече на денешната свечаност директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска.

krusevo%202

Почетокот на реконструкцијата на патниот правец Р 519 во должина од 22 километри денес ја означија Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и градоначалникот на Прилеп Марјан Ристески. На свеченоста покрај другите присуствуваа и градоначалниците на Кривогаштани и Крушево за кои овој пат е најважен. Инаку на овој пат во Прилеп се наоѓаат голем број на фирми и секојдевно околу две илјади и петстотини вработени го користат за одење до своето работно место.

krusevo%205

Во петокот пак започна со реконструкција и патниот правец Прилеп - Македонски Борд. Станува збор за регионалниот патен правец Р 513 во вкупна должина од триесет и два километри. Оваа реконструкција треба да биде готова за 8 месеци, а ќе чини 283 милиони денари. Со неа ќе се обезбеди поквалитетна и побрза комуникацијата на населението од општините Прилеп, Долнени и Македонски Брод.

krusevo%203

Добра инфраструктура значела поволности за инвеститорите, подобар живот за граѓаните и побезбедно патување за сите кои ги користиме патиштата, истакна министерот Јанакиески. Градоначалникот Ристески го потенцира значењето на патната инфраструктура за идниот развој на општината, имено секој инвеститор гледал дали има соодветни и добри патишта.

krusevo%204

Ова се два од единаесетте патишта кои ќе се реконструираат и на кои ќе се постави нов слој асфалт, а се влезени во програмата на Владата за реконструкција на 30 регионални и 200 локални патишта. Реконструкцијата на регионалните и локалните патишта се реализира во соработка со Светската банка, а ќе се реализираат во 2009, 2010 и мал дел во 2011 година.



Тера телевизија
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 28-Apr-2009 at 00:45
Добро е што имаме министер прилепчанец,сите патишта ќе ни ги среди Big%20smile

Патот кон Македонски Брод е најнефреквентата делница која излегува од Прилеп затоа мислам дека можеше да почека неговото обновување.

Веќе кога зборуваме за патот кон Крушево,време беше.Како еден зимски центар,како првиот етно-град,повеќето споменици,гробот на Тоше Проески му требаше едно освежување.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 28-Apr-2009 at 01:01


Во близина ти се, чекаме фотки од реконструкцијата Big%20smile

Не е лошо доколку би можел да ја документираш и моменталната состојба, за да добиеме претстава за ургентноста на зафатите и за степенот на подобрувањето кога ќе го видиме финалниот резултат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 10-May-2009 at 23:29
Ништо ново, само рециклирани стари вести...
Во ново руво 11 делници


Работите им се доверени на скопската градежна фирма Гранит, струшки Илинден и на австриската Алпине Бау, кои мора да ги запазат роковите за рехабилитација на овие делници чија вкупна должина изнесува околу 330 километри


Изградба и реконструкција на патни делници ќе бидат главните приоритети на Министерството за транспорт и врски оваа и наредната година. Станува збор за 11 најоштетени патни делници што една година ќе се реконструираат со 35-те милиони евра кои Македонија ги доби од Светската банка. Работите им се доверени на скопската градежна фирма Гранит, струшки Илинден и на австриската Алпине Бау, кои мора да ги запазат роковите за рехабилитација на овие делници чија вкупна должина изнесува околу 330 километри. Од нив најдолга и најоштетена е делницата Струмица - Дојран, потоа Макази - граница со Грција, Ржаничино - Свети Николе, како и Лакавица - Неготино. Сите овие делници се со должина над 30 километри. Меѓу селата Превалец и Стојмирово, како и помеѓу Давидово и Раброво ќе се реконструираат по 13 километри, додека на преостанатите четири патни правци ќе се врши нивна ревитализација во должина од 25 километри.

Охридската обиколница треба да заврши за половина година а речиси две години работа ќе бара изградбата на патот до ски центарот Кожуф во должина од 17,5 километри, а слично времетраење ќе има и патот Штип - Струмица и од месноста Коломот до селото Близанско.
Со буџетски средства ќе се реконструира делницата од Тетово до граничниот премин Јажинце, а пари се предвидени и за патот до Сончев град и за продолжување на третата лента Градско - Прилеп до Росоман и од Дебар до Кичево. За наредната година е предвидена да заврши и автопатот Куманово - Табановце што е инвестиција од 12 милиони евра, а средствата се обезбедени од државната каса и заем од Светската банка.

Од Владата која ја крои инвестициската политика во патната инфраструктура велат дека за реконструкција на патната инфраструктура во земјава се обезбедени највисоките инвестици во историјата што ќе бидат реализирани во предвидените рокови. Инаку, во Агенцијата за државни патишта велат дека се подготвува документација за реконструкција на уште девет патни делници за кои се обезбедени средства од Европската банка за обнова и развој. Станува збор за двегодишен проект што треба да почне да се рализира од наредната година.

За натамошното унапредување на патната мрежа, како што велат од Министерството за транспорт и врски ќе се спроведува концесионерство на кое на повикот од Агенцијата за државни патишта интерес покажале 40-тина компании.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=3125DC4465906A4A95BC6C35AF4FE79C


Edited by lslcrew - 10-May-2009 at 23:29
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 13-May-2009 at 11:49
Dali nekoj znae, ke se rekonstruira patot Struga-Debar ili ne? posto toj pat e katastrofa.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 13-May-2009 at 15:00


Не целиот, 22 километри

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=699&PN=1






Edited by Cloverstack - 09-Aug-2009 at 20:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 25-May-2009 at 16:28

Реконструкцијата на патот Макази - Маркова нога


Коментари (0)   
25.05.2009 15:59
 

 

Владата на РМ од денеска ја започна реконструкцијата на регионалниот пат од крстосницата „Макази“ на влезот во Преспанскиот регион, па се до граничниот премин со соседна Грција „Маркова нога“ во должина од 37,5 км.

Реконструкцијата е со заем од Светска банка, а Владата е како инвеститор преку Агенцијата за држави патишта.

Оваа инвестиција ќе чини пет милиони евра, а реконструкцијата која е планирано да заврши за девет месеци, ќе ги опфати и локалните патишта до манастирите во Курбиново и с. Сливница, како и до туристичката населба во Крани

„Овој многу важен пат кој поврзува 15 села од источната страна на Преспанското Езеро ќе биде многу значаен сегмент за развој на овој дел од регионот, пред се во туризмот кој за Преспа отсекогаш бил важна стопанска гранка“, изјави Никола Груевски.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109057
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.797 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.