![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 42> |
Author | |||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Изгледа како секаде рецесијата удри и тука. Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така ненасушно ни се потребни !!?? Еве ја новата МЖ 642-001 како времето ја гази. ![]() П.С. И врората МЖ 642-002 која е во Кончар е готова но .... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
||
НА ШТО СЕ ДОЛЖИ ОВАА СОСТОЈБА СО ЛОКОМОТИВИТЕ ? ДАЛИ ВРЕМЕТО НА ИСКЛУЧЕНОСТ НА ЛОКОМОТИВИТЕ ОД СООБРАЌАЈ ЌЕ БИДЕ ПРОДОЛЖЕНО ВО ГАРАНТНИОТ РОК ? КОЈ ЌЕ ЈА СНОСИ ОДГОВОРНОСТА ЗА ОВАА СОСТОЈБА ? |
|||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А има ли некој да сподели посеопфатна фотка од кабината? Владимир пред некое време ја постираше оваа делумнава само колкуда ми го разбуди апетитот
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве нешто повеке ко апотека средената кабина на МЖ 462-001
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Сите на едно место, МЖ 441-028; МЖ 461-121; МЖ 462-001 фали серијата МЖ 442-xxx
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() А каква функција имаат трите педали? |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Гас, кочница и куплунг ![]() ![]() ![]() |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
И ја да се надоврзам на незнаењето ![]() Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање. За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ? Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Јас колку што знам за сирената е ова:
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?
![]() |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Мене колку што ми изгледа , се работи за обична дизалица, дел од механизацијата на МЖ за санација на пруги или па за други зафати на железницата.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Не таа, туку таа лево од нејзе (нејасно се изразив, мислев средната од трите машини)
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Таа мислам дека е за градежни зафати, односно за центрирање на шините при реконструкција на делниците и align на пругите при изградба, а воедно мислам и дека го прочистува каменот при реконструкции.
|
|||
![]() |
|||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
||
ДА НЕМА ДИЛЕМИ БРАЌА И СЕСТРИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ
ДВЕТЕ ПАПУЧИ ЛЕВО СЛУЖАТ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНО ПЕСКАРЕЊЕ НА ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ОД ЛОКОМОТИВАТА ПРИ ВЛЕЧА ИЛИ ПРИ КОЧЕЊЕ.
ПЕСКАРЕЊЕТО НА ТРКАЛАТА Е МНОГУ БИТНО ЗАТОА ШТО СО ТОА СЕ ОВОЗМОЖУВА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ТРИЕЊЕТО ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА,
А СО САМОТО ТОА МОЖЕ ДА СЕ ОСТВАРИ ПОДОБРА АТХЕЗИЈА ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА.
ПЕСКАРЕЊЕТО СЕ ВРШИ СО СИТНОГРАНУЛИРАН КВАРЦЕН ПЕСОК КОЈ СЕ НАОЃА ВО ПОСЕБНИ КОНТЕЈНЕРИ НАД ТРКАЛАТА ОД ЛОКОМОТИВАТА И ИСТИОТ КОН ТРКАЛАТА СЕ ТУРКА СО КОМПРИМИРАН ВОЗДУХ ОД РЕЗЕРВОАРОТ ЗА ВОЗДУХ ВО ЛОКОМОТИВАТА,
ПА ТАКА СО ПРИТИСКАЊЕ НА ПЕДАЛИТЕ ЛЕВО СЕ УФРЛУВА ПЕСОК ПРЕД ПРЕДНИТЕ ИЛИ ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ВО НАСОКА НА ДВИЖЕЊЕ НА ЛОКОМОТИВАТА.
|
|||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||
Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?
И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови? |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Тие машини се која за исправување на пруга која за хоризонтална нивелација ... сите се слични и најважно много ружни па стално ми бега погледот од нив, а со тоа и интересот. ![]() ![]()
Секоја локомотива го има тој канистер-контејнер за песок кој како гледаме на сликата не е некој фактор во тежина за потрошувачката. Истото го имаат и брзи и спори !!. тоа се употребува најчесто само на тргнување на тешки композиции и на узбрдици, не нон-стоп. ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Пескарење се користи за да се обезбеди триење колку што знам пред се при лизгави шини, поголеми нагиби и слично. Плус тоа како што кажа Марјан не се користи само за кочење туку и за влеча. Не ми е познат степенот на оштетување што настанува, но сигурно позитивните страни на пескарењето се појаки, инаку не би се користело стандардно во цел свет. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве ја едната добра вест (остануват усте две)
СЕ ОБНОВУВА ВОЗНИОТ ПАРК Деновиве тргнува конвој од Скопје за Марибор со натоварени 4 маневарки кои идат на обнова. MZ 642-104 ![]() MZ 642-121 ![]() MZ 642-182 ![]() MZ 643-007 ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Твојата омилена маневарка? ![]() (Последната нели е исто 642? Ако не, кои се разликите?) Неколку прашања: - колку вакви моментално ни се во функција? - имаш ли повеќе податоци за субјектот што ќе ја врши репарацијата? - гледам на овие четири им фали цел мотор, па каков е планот за тој дел? - колку ќе чини обновата на овие четири маневарки? Edited by Cloverstack - 01-May-2009 at 17:37 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |